Сценарій "Церемонія нагородження призерів олімпіад"

Про матеріал
В нашій школі існує традиція вшанування переможців олімпіад з предметів, призерів творчих конкурсів. Церемонія вшанування завжди проходить урочисто і яскраво. Щороку сценарій заходу тематичний: "Портрет сучасного вчителя", "Бал шкільних наук", "Лідери предметних кафедр ". У 2018 - 2019 навчальному році темою церемонії стала" Шкільні предмети майбутнього ".
Перегляд файлу

 

СЦЕНАРІЙ ЦЕРЕМОНІЇ НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ

«ТРІУМФ ПЕРЕМОГ - 201

ШКІЛЬНІ ПРЕДМЕТИ МАЙБУТНЬОГО

 

 

СЮЖЕТ 1. ЗАСТАВКА

 

ВЕДУЧИЙ 1: Доброго дня дорогі друзі!

 ВЕДУЧИЙ 2: Добрий день, шановні учасники церемонії «Тріумф перемог - 2019». 

ВЕДУЧИЙ 1: Ми раді вітати  вас на  «Планеті Щастя», у школі, яка виховує справжніх лідерів та активних громадян.

ВЕДУЧИЙ  2: У школі, де вітає дух творчості та мистецтва. У школі, де мешкають розумні діти, які досягли високих результатів у навчанні. 

ВЕДУЧИЙ 2: Ми вітаємо педагогів, чия праця і професіоналізм не дозволяють школі стояти на місці, а тільки рухатися вперед. 

ВЕДУЧИЙ 1: Ми вітаємо батьків, які не тільки виховали гідних дітей, а й самі беруть активну участь в житті школи.

ВЕДУЧИЙ 2: Ми раді бачити вас на церемонії вшанування призерів олімпіад. 

ВЕДУЧИЙ 1: В цьому залі сьогодні зібралися ЧЕСТЬ і ГОРДІСТЬ, «золотий фонд», інтелектуальна еліта нашої школи, нашої «Планети Щастя»!

 

 

 ФАНФАРИ

ВЕДУЧИЙ 1: Сьогодні на нашому святі присутні почесні гості: педагоги і представники Батьківської Асоціації

_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ВЕДУЧИЙ 1: «Планета Щастя» - це унікальний заклад освіти нового типу, в якому кожен рік багато дітей займають призові місця з таких дисцплин, як фізика, хімія, біологія, географія.

 

ВЕДУЧИЙ 2:  Цікаво, як будуть вивчати ці предмети у майбутньому?

 

СЮЖЕТ 2.

У 2018 року Міністерство освіти  пропонувало об'єднати обов'язкові предмети фізику, хімію, біологію в один предмет і включити в нього ще астрономію, екологію та географію і назвати «Людина і природа». 

 «Нам пора подолати цю багатопредметність, нікого не надихає 22 предмета в так званому універсальному профілі, - сказав Павло Хобзей, заступник міністра освіти і науки України.

 Передбачається, що викладачами нового предмета зможуть бути вчителі природничих наук, і для цього їм не потрібна додаткова перекваліфікація. А слухачами -  учні 10 – 11 класів, які не планують складати ЗНО з природничих наук.

В результаті навіть той випускник, який не спеціалізується на природничих науках, зможе отримати цілісне уявлення про світ і про весь спектр наукових ідей в сферах астрономії, біології, географії, фізики та хімії. Таким чином діти зможуть обирати, чи вивчати ім. окремі предмети, чи прослухати загальний курс.  Деякі школи Кіїва вже  з 1 вересня 2018 року є пілотними цієї програми.

 

 

ВЕДУЧИЙ 1: Це, що стосується вивчення предметів у майбутньому. А сьогодні ми раді привітати призерів олімпади з хімії! На сцену запрошуються вчителі хімії Куркай Н. В. та Рогожнікова О. В. А також заступник директора з науково-методичної роботи Петровська Зоя Леонідівну і представник батьківської Асоціації КУЯН ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

 

ВЕДУЧИЙ 2: Запрошуємо на сцену  відбіркового туру олімпіади  з хімії:

Юревич Регіна           І         Рогожнікова О.В.

 

Базилевич Михайло  ІІ Куркай Н.В.

 

Торопенко Катерина  ІІІ Рогожнікова О.В.

 

ВЕДУЧИЙ 1:  Запрошуємо на сцену вчителів біології Грищенко М. І. та Пахарчук Н. В.

ВЕДУЧИЙ 2: Настав час познайомити вас з переможцями відбіркового туру  олімпіади з біології!

Потаповський Володимир  І Пахарчук Н.В.

Маркевич Вікторія 10А І Пахарчук Н.В.

Близнюк Гліб  ІІ Грищенко М.І.

Жаріков Андрій  ІІ Грищенко М.І.

Шенкуніс Даніїл 11Б ІІ Грищенко М.І.

Кириченко Нестор  ІІІ Пахарчук Н.В.

Піцик Софія             ІІІ  Грищенко М.І.

Базилевич Михайло 9Б ІІІ Пахарчук Н.В.

Юровник Катерина 11А ІІІ Грищенко М.І.

 

 

ВЕДУЧИЙ 1: На сцену ми просимо піднятися вчителів фізики  Анапольську Л. П. і Клименко В. Ю.

ВЕДУЧИЙ 2: Запрошуємо на сцену представника Батьківської Асоціації ГОНЧАР ВІКТОРІЮ СТАНІСЛАВІВНУ,  і переможців:

 

Піцик Софія  ІІ м. у відбірковому турі олімпіади з фізики    Клименко В.Ю.

Сидоренко Всеволод   ІІ м. у відбірковому турі    Клименко В.Ю.

Піщанецький Олександр  ІІІм. У відбірковому турі   Клименко В.Ю.

Харченко Марія 11Б ІІІ м. у відбірковому турі,  ІІІ м. у міському турі (Анапольська)

Хейло Артем  ІІІ м. у міському турі  Клименко В.Ю.

 

 

 

 

ВЕДУЧИЙ 1: Запрошуємо представника Батьківської Асоціації ХОМИЧ ОЛЬГУ ВОЛОДИМИРІВНУ, а також вчителя географії Харіну В. П.

ВЕДУЧИЙ 2: А ось і наші переможці з географії:

 

Хейло Артем  І м. у відбірковому турі з географії

Сторчак Каріна 11Б Ім. у відбірковому, ІІІ м. у міському турі

Піщанецький Олекс .  ІІІ м. у міському турі

 

 

ВЕДУЧИЙ 2: Ось такі вона – наші вчителі і переможці. Бажаємо вам, діти,  успіхів, а вам, вчителі енергії і терпіння, натхнення у праці! Просимо зайняти свої місця у залі.

ВЕДУЧИЙ1: Для переможців і вчителів цей музичний подарунок!

 

НОМЕР : НАУМОВА ВАЛЕРІЯ

 

 

 

ВЕДУЧИЙ 1: Що може бути важливіше ніж вивчення рідної мови? Що може бути досконаліше методики її вивчення.? Однак у майбутньму може зявитися ще один шкільний предмет, пов'язаний з рідною мовою.

 

СЮЖЕТ 3

Мова — це історія народу, його світогляд, інтелектуальний та духовний результат кілька тисячолітньої еволюції кожного етносу. Без своєї мови, своєї самобутньої культури немає народу.

Українська мова пройшла нелегкий шлях. Однак, попри всі перешкоди, для багатьох мільйонів людей вона була і є рідною, є мовою їхніх дідів, батьків і буде також мовою їхніх дітей. Запитайте будь якого школяра і він вам скаже, що творити та вигадувати історії це завжди весело та захоплююче, особливо рідною мовою. Тому наряду з класичними – мова та література – у майбутньому пропонують ввести такий предмет, як Художнє слово.  Дана дисципліна допоможе  тренувати в дітей та студентів здатність вигадувати нові світи та писати класні книжки. Ви погляньте на таких письменників як Стівен Кінг та Джоан Роулінг. Їхні книги були видані по всьому світу багатомільйонним тиражем, що зробило цих письменників казково багатими людьми. Ми щиро віримо, що краса і сила української мови пригорне до себе серця талановитих учнів і ми почуємо  їхні імена серед імен великих письменників.

 

 

 

ВЕДУЧИЙ 2: На сцену ми просимо вийти представника Батьківської Асоціації ГЛУХОВЕРЮ КАТЕРИНУ МИКОЛАЇВНУ,  а також вчителів російської та української мов! Тер-Степанову Т. І., Гречуху О. В., Смаглюк Г. П., Кіпрушову Л. О., Коваленко І. С., Рибакову Л. І., Пелих Я. О., а також вчителя початкових класів Пітенко С. В.

 

ВЕДУЧИЙ 1: Запрошуємо на сцену переможців міського туру олімпіади з російськой мови!

Кириченко Нестор  ІІІ Тер-Степанова Т.І

Гончаров Максим 10Б ІІ Тер-Степанова Т.І

 

ВЕДУЧИЙ 2: запрошуємо переможців олімпади з української мови!

Хейло Артем   І м. у відбірковому турі Кіпрушова Л.О.

Бірюкова Анастасія 9А Ім. у відбірковому турі, ІІІ м. у міському турі Гречуха О.В.

Сторчак Каріна 11Б ІІ м. у відбірковому турі Смаглюк Г.П.

Кириченко Нестор  ІІІ м. у відбірковому турі Коваленко І.С.

Піцик Софія              ІІІ м. у відбірковому турі  Гречуха О.В.

Воловод Анастасія 10Б ІІІ м. у відбірковому турі Кіпрушова Л.О.

Нещерет  Дар’я 11А ІІІ м. у відбірковому турі Смаглюк Г.П.

Юровник Катерина 11А ІІІ м. у відбірковому турі Смаглюк Г.П.

 

 

ВЕДУЧИЙ 1: Запрошуємо переможців ХІХ  конкурсу знавців української мови ім.. П. Яцика

Верлооченко Вероніка  ІІ у відбірковому турі конкурса        Пітенко С.В.

Гусак Ілля                         ІІ у відбірковому турі конкурса         Рибакова Л.І.

Кісрєєва Поліна               І у відбірковому турі конкурса , ІІІ м. у міському турі        Рибакова Л.І.

Краснопольська Аліса  ІІ у відбірковому турі конкурса         Смаглюк Г.П.

Близнюк Гліб              ІІ у відбірковому турі конкурса         Рибакова Л.І.

Кириченко Нестор              ІІІ у відбірковому турі конкурса         Коваленко І.С.

Хейло Артем             ІІ у відбірковому турі конкурса         Кіпрушова Л.О.

Бірюкова Анастасія       ІІІ у відбірковому турі конкурса         Гречуха О.В.

Піщанецький Олексн  ІІІ у відбірковому турі конкурса         Пелих Я.О.

Воловод Анастасія 10Б            ІІ у відбірковому турі конкурса         Кіпрушова Л.О.

Сторчак Карина  11Б            ІІ у відбірковому турі конкурса, ІІІ м. у міському турі         Смаглюк Г.П.

Нещерет  Дар’я 11А          ІІІ у відбірковому турі конкурса         Смаглюк Г.П.

Юровник Катерина 11А          ІІІ у відбірковому турі конкурса         Смаглюк Г.П.

 

 

ВЕДУЧИЙ 2: Вітаємо вчителів кафедри філології бурними оплесками, бажаємо і вам і вашим учням творчих успіхів. Просимо зайняти свої місця у залі.

 

ВЕДУЧИЙ 1: Для вас цей музичний подарунок. Співає ПРИШЕДЬКО СОФІЯ!

 

НОМЕР  ПІСНЯ ПРИШЕДЬКО СОФІЯ!

 

 

 

ВЕДУЧИЙ 2: Порадувала своїми успіхами у цьому навчальному році нас і кафедра Іноземних мов.

ВЕДУЧИЙ 1: давайте переглянемо сюжет о том, як у майбутньому планують вивчення іноземних мов у школах. Увага на екран.

 

СЮЖЕТ 4 

Можливості та тенденції вивчення іноземних мов змінюються разом зі світом.  Викладачі освоюють нові ролі, а учнем може стати кожен, незалежно від віку, статусу і фінансових можливостей

 У майбутньому не буде необхідності   всім  вивчати все підряд, починаючи від алфавіту і закінчуючи всіма порами дієслів.  Багато  кому знадобляться специфічні знання, наприклад, попрацювати над вимовою.  У деяких будуть конкретні запити - подорож через місяць.   Хтось уже обрав майбутню професію  - і йому потрібна специфічна лексика. Вчитель буде мати можливість  зробити індивідуальний, або груповий  курс.  Навчання вже переходить в онлайн і в майбутньому ця тенденція залишиться провідною.   Навчання буде здійснюватися не тільки у класі,  но і  відбуватися в скайпі, в месенджерах, з інтернет-співрозмовниками.

Але ж пом’ятайте, поки не винайшли флешок, які можна вставити в голову або чіпів, які б допомогли вам швидше навчитися, вам,  як і раніше , буде потрібен час, щоб якісно освоїти нову мову.

 

 

ВЕДУЧИЙ 1: Запрошуємо на сцену представника Батьківської Асоціації  ХОРСУН ІРИНУ ВОЛОДИМИРОВНУ

 Та вчителів англійської мови Мастерову О. О., Александрову О. М., Макеєву О. М., Белявську В. Л., Очеретнюк І. С., Крячко Т. П., та вчителя французької мови Цибулько Л. А.

ВЕДУЧИЙ 2: Запрошуємо на сцену переможців міського туру олімпіади з англійської мови!

 

Басай Аріна                 ІІІ                       Мастєрова О.О.

Малютін                 ІІІ                       Александрова О.М

Мельник Ксенія     ІІІ                       Мастєрова О.О.

Панчук Дмитро     ІІІ                       Макеєва О.М.

Сидоренко Всеволод 9Б   ІІІ                       Мастєрова О.О.

Коваленко Богдана 10А    І у міському  І м. у   обласному турі                 Бєлявська В.Л.

Попова Лідія  10А              ІІІ                        Бєлявська В.Л.

Морочко Марк 10Б   І у міському, ІІ м. у обласному турі              Очеретнюк І.С.

Андрющенко  11А    І у міському, ІІ м. у обласному  турі            Крячко Т.П.

Адамська Аліса 11А   ІІ                        Очеретнюк І.С.

Степанович Валерія 11Б ІІ Крячко Т.П.

Сторчак Каріна 11Б ІІІ Крячко Т.П.

 

ВЕДУЧИЙ 1: запрошуєм Ученицю 9А класу Мельник Ксенію, посявшую ІІ місце у міському турі олімпіади з французької мови (вч. Цибулько Л. А.)

 

 

ВЕДУЧИЙ 2: Дякуємо за роботу кафедрі іноземних мов! Дякуємо вам, діти, за те, що приносите славу рідній школі. Просимо вас зайняти свої місця у залі.

ВЕДУЧИЙ 1: Для вас танцює дует «ТОДЕС»

 

НОМЕР  «ТОДЕС»

 

ВЕДУЧИЙ 1: Чи знаєте ви, що у школах майбутнього не вивчатимуть математику….

ВЕДУЧИЙ 2: Як? Не може такого бути!

ВЕДУЧИЙ 1: Ось подивиться, будь ласка, сюжет.

 

СЮЖЕТ 5

У школах майбутнього не вивчатимуть математику…. На зміну стандартному курсові математики,  має прийти курс програмування.  У цьому переконаний Конрад Вольфрам (Conrad Wolfram) - британський технолог і підприємець, відомий своєю діяльністю в області інформаційних технологій. «Насправді «математика» - це неправильне слово для того, чого навчають у школі. – каже Вольфрам. -  Учні швидше вчаться робити обчислення. Це застаріле вміння, оскільки майже всі обчислення в наші дні роблять комп'ютери.»

 Дуже часто батьки задають питання: "Навіщо вчити мою дитину програмуванню?" Але починаючи писати або читати, ви  ж не прагнете заробляти цим на життя. Дуже мало людей стає професійними письменниками, але писати й читати повинен вміти кожен. Те саме можна сказати і про програмування в XXI столітті.

У світі  з'являється все більше професій на стику програмування.

Вже зараз системи освіти багатьох європейських стран запроваджують нові пілотні програми вивчення основ програмування з 1 класа. Естонія, Польща, Фінляндія, Британія навіть з пятирічного віку посиленно навчають дітей компютерним наукам. Україна приєдналася до  міжнародної  волонтерськаої некомерційної  ініціатива Code Club, мета якої безкоштовно навчати програмуванню дітей від 9 до 11 років.

Професор MIT Miтч Резнік пояснює, що вміння програмувати - це набагато більше, ніж просто технічні навички. Чим раніше починається навчання, тим винахідливішою і креативнішою стає людина.  Декому це дивно чути, але в майбутньому всі будуть навчатись програмуванню, а математика не буде перетворювати людину на копію обчислювальної машини.

 

 

ВЕДУЧИЙ 1: Запрошуємо на сцену представника Батьківської Асоціації ВЕРЛООЧЕНКО ОЛЕНУ ВІКТОРІВНУ, а також

Вчителів математики і інформатики  Лагун О. А., Дуднік І. К., Підпалу Л. М., Бовкун О. В., Гуль О. Ю.

ВЕДУЧИЙ 2: Запрошуємо на сцену учнів – переможців олімпіади з математики!

 

Картовецький Влад  І у відбірк. Турі., І м. у міському турі Лагун О.А.

Юденко Любомир  І у відбірк. Турі., ІІ м. У міському турі Лагун О.А.

Разумов Олександр  ІІ у відбірк., ІІ м. у міському турі Дудник І.К.

Стадник Єгор  ІІ Дудник І.К.

Краснопольська Аліса  ІІ у відбірк. Турі, ІІІ м. у міському турі  Дудник І.К.

Москаленко Анастасія  ІІІ Підпала Л.М.

Орєшкіна Софья   ІІІ у відбірк., ІІІ у міському турі Лагун О.А.

Паращенко Анастасія  ІІІ у відбірк., ІІІ у міському турі Лагун О.А.

Касьянов Артур   ІІІ Ягольник Т.О.

Юревич Реґіна   І м. у відбірк. Турі, ІІІ м. у міському, ІІІ м. у обласному Гуль О.Ю.

Скосар Ігор  ІІІ Гуль О.Ю.

Хейло Артем  ІІ Лагун О.А.

Піщанецький Олек  ІІ Бовкун О.В

Ведмеденко Тимофій  11Б І Дудник І.К.

Харченко Марія  11Б ІІ м. у відбірковому, ІІІ м. у міському турі Дудник І.К.

 

 

ВЕДУЧИЙ 1: Запрошуємо на сцену переможців олімпіади з інформатики

 

Рой Микита   ІІІ м. у відбірковому турі, ІІ місце у міському турі Циганко О.В.

Ященко Артем  ІІІ м у відбірковому турі, І місце в обласному турі олімпіади з інформатики (веб-дизайн)               Циганко О.В.

 

 

ВЕДУЧИЙ 1: Дякуємо вам вчителі і вам, діти, за працю, бажаємо подальших перемог. Просимо зайняти свої місця у залі. А цей сучасний подарунок для вас!

 

 ДЕМОНСТРАЦІЯ LEGO - технології

 

 

ВЕДУЧИЙ 1: Один із найулюбленіших предметів у школі – історія.

СЮЖЕТ 6

Здавалося б все, що колись відбувалося, вже давно пройшло і в теперішньому часі всі ці історичні процеси втратили свою актуальність. І у багатьох школярів виникає питання: а навіщо ж нам вчити дати, які давно в минулому? У майбутньому планують не муштровати дітей запам’ятовуванням дат, периодів, тощо..тобто не примушувати знати предмет задля предмету. Історію пропонують включити в такий собі багатодисциплинарнмй предмет.  Цей предмет офіційно скасовує чітку межу між дисциплінами, але головна його мета – об'єднати учнів під час уроків у проекти, котрі залучать знання з різних галузей одночасно. Школярі отримають можливість, наприклад, обговорювати День Незалежності України  на уроці в історичному, мовному, літературному, мистецькому чи музичному ключі одночасно, і можна тільки уявити наскільки багатогранною виявиться нова бесіда. Багато з нас так до кінця і не розібралися із такою важливою річчю як релігія. В багатодисциплінарний предмет пропонують включити основи  теології. Дуже важливо, щоб молоді люди розвивали в себе абстрактне мислення та можливість підтримувати розмову на будь-які теми. Тому, в багатодисциплинарний предмет пропонують ввести курс історії філософії. Історія – це цікава наука, яка знайомить нас із традиціями, побутом, звичаями людей, що жили до нас. Але історія неодмінно зв’язана із музикою, літературою, суспільствознавством і ще багатьма предметами, які з легкістю доповнюють один одне.

ВЕДУЧИЙ 2: Запрошуємо на сцену представника Батьківської Асоціації  ЧЕРКАСОВУ ІРИНУ МИКОЛАЇВНУ_і

вчителя історії Чербу Є.Г. і Танську Ю. І. а також

 

 

ВЕДУЧИЙ 1:

Попова Лідія 10А І м. у відбірковому турі, ІІІ м. у міському турі  Черба Є.Г.

 

Білоножко Андріана  ІІІ м. у відбірковому турі  Танська Ю.І.

 

Жуков Станіслав  10А ІІІ м. у відбірковому турі  Черба Є.Г.

 

 

 

ВЕДУЧИЙ 1: Протягом року наші учні брали участь та отримували призові місця  в інтернет-олімпіадах.

ВЕДУЧИЙ 2: У Міжнародній зимовій олімпіаді з англійської мови.

ВЕДУЧИЙ 1: У Всеукраїнській інтернет-олімпіаді з української мови та літератури «На урок»

ВЕДУЧИЙ 2: У Всеукраїнській онлайн-олімпіаді з інформатики

ВЕДУЧИЙ 1: Прізвища переможців ви бачите зараз на екрані. Вітаємо!

 

 

 

 

 

 

 

НОМЕР

 

 

ВЕДУЧИЙ 1: Ми раді вітати і нашу творчу еліту! На «Планеті Щастя» багато майбутніх художників, письменників, читців, співаків

ВЕДУЧА 2: Цікаво, а творчі здібності дітей планють розвивати у школах майбутнього?

 

СЮЖЕТ 7

Мета школи майбутнього - розвивати затребувані навички у повсякденному житті, а також пізнавати та посилювати власні таланти та потяги. Тому, не дивуйтеся, але у майбутньому ви обов’язково почуєте про такі предмети:

Винахідництво,  тому що  багато  школярів мають природну жагу до того щоб творити власними руками.

Виробництво фільмів

Тільки ледачий не створює власних сюжетів за допомогою сучасних гаджетів. але деякі є і такі, що  хотіли б пов’язати власне життя із виробництвом фільмів. І для цього повинна бути певна дисципліна.

Шахи.

Без жодних сумнівів шахи повинні начатись в навчальних закладах як базові шкільні предмети. Чому? Та тут є декілька причин. Сама головна полягає в тому що шахи тренують наш розум. Згідно із статистикою, усі гравці що постійно грають в шахи здають тестування на більш високі бали, чим ті хто ніколи не грав в шахи. Це можна дуже просто пояснити. З гри в шахи вони беруть такі речі як терплячість та здатність критично мислити і передбачати ходи власного суперника на декілька кроків.

Музика

Вона повинна вивчатись в різному вигляді. Мається на увазі різні стилі та епохи. Наприклад Бах, Моцарт, Бетховен, Бітлз, Роллінг Стоунз, Аеросміт та Джастін Бібер або Брітні Спірс. Люди повинні знати усі головні течії та усі головні напрямки світової музики. Ці знання дозволяють виробити гарний музичний смак, а це дуже багато значить для розвитку особистості.

Бойові мистецтва

Заняття бойовими мистецтвами  виступають надважливими, якщо ви хочете захиститись або хочете захистити вашого близького. Бойові мистецтва виховують необхідні якості, які допомагають людині визнати себе у світі.

Фінансова грамотність – це предмет, вивчаючи котрий діти отримують корисні навички поводження з грошима. А це в свою чергу допоможе виховати економічно-освічене суспільство.

 

Урок з профілактики самотності, або Урок міжлюдських відносин.  Не секрет, що найбільш самотніми відчувають себе молоді люди. Запровадження у шкільну програму предмету, який вчив би дітей боротися з почуттям ізоляції, могло б допомогти подолати цю проблему.

 

ВЕДУЧИЙ 1: Цікавий сюжет. Але ж все це буде у далекому майбутньому. А зараз ми з радістю запрошуємо на сцену представника Батьківської Асоціації  ЧИХАЧОВУ ТЕТЯНУ ОЛЕКСАНДРІВНУ, та

Вчителів образотворчого мистецтва Батюк Аллу Леонідівну  Бехтерову Валентину Олексіївну, та учнів:

 

ВЕДУЧИЙ 2:

 

Вініченко Ванесса  І м у відбірк турі, І м. у міському турі з ОТМ Батюк А.Л.

Деменкова Марія  І м. у відбірк турі з ОТМ Бехтерова В.О.

Волок Кіра            І м. у відбірк турі з ОТМ Бехтерова В.О.

Чубченко Ірина  ІІІ м. у відбірк турі з ОТМ Бехтерова В.О.

Медведєва Лілія  ІІІ м. у відбірк турі з ОТМ Бехтерова В.О.

 

ВЕЛУЧИЙ 1: Запрошуємо на сцену переможців конкурсу «Собори наших душ» у номінації «ОТМ»:

Хорішко Софія 4Б – І м. у відбірковому турі, І м. у міському

Рогозний Арсеній, 4-В, І м. у відбірковому турі, І м. у міському

Габа Анастасія, 5-І, І м. у відбірковому турі, І м. у міському

Мельник Євгенія, 6-І, І м. у відбірковому турі, І м. у міському

Тавкіна Олександра, 6-А, І м. у відбірковому турі, І м. у міському

Мальм Марія, 8-А, І м. у відбірковому турі, І м. у міському

 

 

 

 

ВЕДУЧИЙ 1: Запрошуємо на сцену переможців відбіркового туру  творчого конкурсу «Собори наших душ» в номінації «Проза»

Чепінога Семен 10Б І Кіпрушова Л.О

Андрющенко  Єкатеріна 11А І Смаглюк Г.П.

Нещерет Дар’я 11А І Смаглюк Г.П.

Сторчак Карина 11Б І Смаглюк Г.П.

 

 

ВЕДУЧИЙ 2:  Ми попросимо дітей зайняти свої місця у залі, дякуємо вам.

ВЕДУЧИЙ 2:  Запрошуємо на сцену Петровську Зою Леонідівну і представника Батьківської Асоціації  КАМЛЬОВУ СВІТЛАНУ ОЛЕКСАНДРІВНУ,  а також

Павлову Марину Юріївну , Білоцерковець Ксенію Вікторівну . Ці педагоги підготували учнів 4Б класу до районного конкурсу «Півгодини на цікавинку», де діти  зайняли 3 місце!

 

 

ВЕДУЧИЙ 2: Запрошуємо на сцену Шалдугу Інну Петрівну  яка підготувала команду для конкурсу «Відкрий для себе Украіну» , яка посіла ІІІ місце у відбірковому турі міського конкурсу «Відкрий для себе Україну»

 

ВЕДУЧИЙ 1. Запрошуємо на сцену  Ученицю 9-А класу Наумову Валерію, яка посіла І місце у відбірковому турі міського фестивалю лідерських талантів «ЛІДЕР-ФЕСТ»

 

ВЕДУЧИЙ 2: У березні триває конкурс «Зоряне коло». Ми бажаємо нашим читцям, вокалістам, танцюристам  перемоги, а їхні нагороди будуть вручені переможцям після закінчення конкурсу.

ВЕДУЧИЙ 1: Для творчої еліти «Планети Щастя» музичний подарунок від Тимура Строганова

 

НОМЕР ТИМУР СТРОГАНОВ

 

 

 

ВЕДУЧИЙ 1: Вас і всіх переможців вітає директор Навчально-виховного комплексу № 148 «Планета Щастя» - Наталія Володимирівна Мітікова!

 

ВИСТУП НАТАЛІЇ ВОЛОДИМИРІВНИ

 

ВЕДУЧИЙ 1: На нашому святі присутні батьки учнів, які принесли найбільшу кількість призових місць в олімпіадах з предметів. Вітаємо родини Сторчак Карини 11-Б – Юлію Олексіївну і Володимира Станіславовича,  Андрющенко Катерини – 11А – Наталію Віталіївну і Петра Павловича, Хейло Атема 8-А – Сергія Олександровича і Ірину Миколаївну.

 

ВЕДУЧИЙ 2: СЛОВО надається  Сторчак Карині, учениці  11-Б класу, яка принесла найбільшу кількість  перемог «Планеті Щастя»! 

 

ВИСТУП СТОРЧАК

 

ВЕДУЧИЙ 2: Що ж нагороди знайшли героїв, прозвучали імена найкращих вчителів, найкращих  учнів, які приносять славу «Планеті Щастя», місту Дніпро, всій Україні.  А що далі?

 ВЕДУЧИЙ 1 А далі літопис перемог продовжать вже інші учні, нові імена будуть вписані в історію улюбленої школи.  Нових вам перемог і звершень!

 РАЗОМ: До побачення!  До нових зустрічей!  На церемонії нагородження переможців олімпіад з предметів «Тріумф перемог - 2020» !!!!

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
26 вересня 2019
Переглядів
2020
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку