Концерт до Дня закоханих.
М №0
Учень: Кто под звездой счастливою рожден -
Гордится славой, титулом и властью.
А я судьбой скромнее награжден,
И для меня любовь - источник счастья.
Под солнцем пышно листья распростер
Наперсник принца, ставленник вельможи.
Но гаснет солнца благосклонный взор,
И золотой подсолнух гаснет тоже.
Военачальник, баловень побед,
В бою последнем терпит пораженье,
И всех его заслуг потерян след.
Его удел - опала и забвенье.
Но нет угрозы титулам моим
Пожизненным: любил, люблю, любим.
Учень: Когда в раздоре с миром и судьбой,
Припомнив годы, полные невзгод,
Тревожу я бесплодною мольбой
Глухой и равнодушный небосвод
И, жалуясь на горестный удел,
Готов меняться жребием своим
С тем, кто в искусстве больше преуспел,
Богат надеждой и людьми любим, -
Тогда, внезапно вспомнив о тебе,
Я малодушье жалкое кляну,
И жаворонком, вопреки судьбе,
Моя душа несется в вышину.
С твоей любовью, с памятью о ней
Всех королей на свете я сильней.
Ведучий: І знову лютий. Але про який холод йдеться, коли обличчя усміхнене, комірці прикрашають сердечка-символи, а в поштовій скриньці ви знаходите довгоочікуване й таке коротке зізнання в коханні.
Ведуча: Тож вечір наш присвячений коханню. Саме йому, коханню!
Ведучий: Неспокійному і спокійному!
Ведуча: Підступному і відданому!
Ведучий: Нерозділеному і взаємному!
Ведуча: Гіркому і солодкому!
Ведучі (разом): Вічному коханню!
Ведучий: Добрий вечір, дорогі друзі, ровесники, шановні вчителі!
Ведуча: Сьогодні, у День Святого Валентина, запрошуємо на свято всіх закоханих.
Ведуча: День Святого Валентина має й іншу назву — День закоханих. Звідки пішла ця назва, нам розповість легенда.
М №0 (Лунає лірична музика)
Учень: Історія оповідає, що у третьому столітті нашої ери у Римі жив молодий священик Валентин. Окрім релігійної практики, він займався тим, що вчив і лікував людей. Швидко линула про нього слава. Одного разу тюремний наглядач привів до нього доньку, сліпу від народження, сподіваючися, що силою своєї віри і знань священик зможе зцілити її. Валентин із першого погляду закохався в дівчину, розпочав лікування, але нічого не допомагало.
М № 1(гром)
На сцене на троне сидит император Клавдий. Рядом с ним стоит человек, записывающий следующий текст:
Клавдий. «Я, Римский Император Клавдий, издаю этот указ и требую неукоснительного его соблюдения. Я запрещаю людям жениться, так как считаю, что брак удерживает мужчин дома, а их предназначение — быть хорошими солдатами и отважно сражаться за Рим. С этого дня тот, кто ослушается этого указа, будет казнен».
Занавес закрывается. На сцену выходят юноша и девушка.
Юноша. Мы не найдем такого священника.
Девушка. Но может, есть хоть один, кто не согласен с этим указом, так же, как и мы?
Юноша. Даже если он не согласен, он не ослушается указа императора; ради двух несчастных влюбленных никто не будет рисковать своей жизнью (задумывается). Если только это не Валентин.
Девушка. Валентин? Ты знаешь какого-то Валентина, который, несмотря на указ императора, может нас обвенчать?
Юноша. Кажется да, я знаю такого священника.
Артисты уходят.
Учень: У той час, коли римський імператор видав указ, який забороняв чоловікам одружуватися, адже їх обов’язок — бути хоробрими воїнами, молодий єпископ Валентин, порушуючи імператорський указ, таємно вінчав закоханих, за що його було кинуто до в’язниці. Коли тюремник дізнався, що Валентин потрапив за ґрати і його мають незабаром стратити, то бідолашний батько хотів покінчити життя самогубством, адже дочка мала довіку залишитися незрячою.
Учень: Священик же мужньо сприйняв звістку про неминучу смерть і за день до страти попросив чорнило, перо й папір, написав останнього зворушливого і ніжного листа Юлії (саме так звали дівчину) і вклав разом із ним у конверт квітку жовтого крокусу, передавши листа саме 14 лютого. У цей день, 14 лютого 270 року, Валентина спалили.
Учень: Сумний батько повертався додому, а на порозі його чекала донька. Тюремник мовчки віддав листа дівчині. Вона розгорнула його і в середині знайшла квітку. Записка закінчувалася словами: «Від твого Валентина». Дівчина поклала квітку на долоню і... раптом побачила її прекрасні прощальні кольори. Вона стала зрячою! Сталося це із присмаком великої втрати.
Учень: Любов підносить серце над землею
І робить дивовижні чудеса.
Стає людина зовсім інша з нею,
Тоді в її душі живе краса.
Тоді в душі троянда розцвітає,
Співає у душі тоді весна!
Любов людська велику силу має,
Зцілити може й оживить вона.
М
Ведуча: Минули століття... Валентина за його добрі справи зарахували до лику святих. 496-го року Римський Папа Геласіус оголосив цю дату Днем Святого Валентина.
Ведучий:За повір’ям, у ніч на 14 лютого Святий Валентин сходить на землю і дослухається до розбитих сердець.
Ведуча: В цей день закохані всього світу шанують пам`ять Святого. Цього дня розкривають одне одному свої почуття, дарують подарунки, готують сюрпризи. У передсвяткові дні ви можете не вагаючись, сміливо освідчуватися в коханні. Нерішучі можуть скористатися валентинкою чи іграшкою у вигляді сердечка.
М (Вадім і Карина)
Ведучий: Традиція писати послання в день Святого Валентина дійшла і до наших днів. Написавши своїй коханій зворушливі слова любові, Святий Валентин не міг і припустити, що вони перетворяться на величезну кількість любовних записок у віршах і прозі, серйозних і жартівливих.
Ведуча: Про любов можна сказати піднесено, смішно, загадково. І кожен такий любовний шедевр по-своєму цікавий.
Ведуча. Любов безмежний, чудовий дар,
Що дав творець своєму створінню.
Ведучий: «Я тебе кохаю...». Різні віки, різні мови... все різне. Єдине — кохання. Кохання — вогонь і лід, поезія і проза,воно, як пісня, без кінця та краю, що лине над безкрайніми степами: як біг струмка, як грім і блискавиця, як зірка, що вражає сміливця красою й простотою водночас. Кохання — все, що було, буде. Воно зігріває вас у свята й будні.
Ведучий: До кожного з нас рано чи пізно в душу заглядає кохання.
Ведуча: Кохання — одне з піднесених, шляхетних і прекрасних почуттів! Ведучий: Кохання панує над світом. Воно поза віком і часом.
Ведуча: Кажуть, що коли приходить кохання до людини, то це бешкетник Купідон поцілив їй у серце своєю стрілою.
Учень: Легкокрылый безобразник,
Для веселья он рожден.
И кривляется, и дразнит
Непоседа Купидон.
Он витает беззаботно,
И с задором удальца
Ищет виглядом мимолетным
Одинокие сердца.
Коль найдет, тогда с охотой,
Глядя в снайперський прицел,
Он из лука-пулемета
Пустит в цель обойму стрел.
Пусть невинна эта шутка,
Но нешуточный симптом-
Помутнение рассудка
В буйстве чувственных истом.
Нет лекарства, нет спасенья,
Серце как мотор стучит.
И в безудержном волненьи
Кровь играет и бурлит.
Если в небе , словно птица,
К вам явился Купидон,
Тщетны все попутки скрыться,
Точно в серце метит он!
Ведуча: Найкращими словами, що причаїлись у найпотаємніших глибинах сердець, передають закохані одне одному свої почуття, розповідають про радість і щастя, про тугу та біль. Саме кохання, любов — джерело творчого натхнення багатьох поколінь.
Учень: Мені здається, може, я не знаю,
Було і буде так у всі часи:
Любов, як сонце, світу відкриває
Безмежну велич людської краси.
І тому світ завжди благословляє
І сонце, що встає, і серце, що кохає.
Учень: Чи переллю колись у слово
Оце щемливе почуття?
Що так зненацька і раптово
Ввірвалося в моє життя?
До крику — душу обпалило!
До крові — серце обпекло!
Подарувало мені крила,
До неба — вкотре! — підняло! (Г. Костів-Гуска).
Учень: Когда не сможешь ни сказать,ни спеть, ни вскрикнуть,
Ни выразить в стихах, как хочется летать:
Тогда поверь в себя и в силу своих крыльев!
Взлетай! И пробуй, пробуй танцевать!
Танец – есть чувств и эмоций палитра –
Показать можно все, что на сердце сокрыто!
Танец – есть тела особый язык –
Расскажет о том, что на сердце лежит!
М № Танец 8-б
Ведуча.:Тема кохання хвилювала поетів у світовій літературі багато століть. А давайте уявимо, щоб б було, якби всі вони жили в наші дні.
Учень: Александр Сергеевич Пушкин «Евгений Онегин»
Я вам пишу, чего же боле,
Чему тепер я буду рад?
Лиш к монитору поневоле,
прикован мой моляший вигляд.
Пишу вам робко, неумело
Но пламень страсти не утих.
И каждый день вам шлю эмэйлы,
О чувствах искренних моих!
И на просторах Интернета,
Средь сотен красочных анкет,
Мне ваша встретилась анкета,
Теперь мне Вас милее нет.
И я прошу вас неустанно
Хоть раз пришлите мне ответ.
В груди бушуют ураганы
Нас с Вами свяжет Интернет.
Но Вы их даже не читая,
Не внемля трепетным словам.
Их удалите тотчас, знаю,
Как надоевший , гадкий спам.
Блуждая в дебрях Интернета,
Когда б надежду я имел,
От Вас дождаться я ответа,
Прочесть хотя б один эмейл.
Но Вы не шлете мне эмейлы,
Чего осталось мне желать?
На сайт знакомств отправлюсь смело
Я новых барышень искать.
Учень: Владимир Михайлович Киршон
Я спросил у Яндекса,
Где моя любимая,
Яндекс не ответил мне,
Как буд-то он глухой.
Я спросил у Рэмблера,
Где моя любимая,
Рэмблер забросал меня
Ненужной чепухой.
Унень: Я спросил у Твиттера,
Где моя любимая,
Твиттер без стеснения
Выругался вслух.
Я у Яху спрашивал,
Где моя любимая,
Долго Яху мылился,
Вспыхнул и потух.
Учень: Я спросил у Лексуса,
Где моя любимая,
Лексус вдруг потребовал
Пред’явить пароль.
Я спросил у Кайака,
Где моя любимая,
Кайак в синей рамочке
Показал мне ноль.
Учень: Гугл ты мой единственный
Где моя любимая,
Ты скажи, где скралася,
Не трави мне ложь.
Гугл ответил преданный,
Гул ответил искренний:
«Открой-ка Википедию,
Открой-ка Википедию,
Открой-ка Википедию,
Ты там ее найдешь»
Учень: Я спросил у Яндекса…
Учень: Я спросил у Рэмблера…
Учень: Я спросил у Твиттера…
Учень: Мы интернетом повенчались
От модераторов тайком,
В хрущобах Рэмблера встречались
И целовались на net.com.
Под ручку шествуя по миру,
В любовь играли, как в игру,
И грызла трафик, точно вирус,
Любовь –собака- точка-ру.
И тек по венам черный кофе,
И плыл бессоницы дурман,
Лишь ты, да я, и трафик- пофиг.
До расставания off-line.
Проснулся. На исходе вечер.
Луна бледна,как школьный мел.
Пойду поп’ю чайку. До встречи .
Люблю. Целую,твой e-mail.
Танец 8-а ?
Мне хочется всё время танцевать!
Мазурку,танго,в вальсе закружитья.
Безудержно чечётку отбивать-
Пусть этот танец бесконечно длится!
Мне хочется всё время танцевать!
Под звуки флейты, саксафона, скрипки
Своей энергией и страстью заражать.
Срывать аплодисменты и улыбки!
Мне хочется всё время танцевать!
Отбросив прочь тревоги и сомненья,
Импровизировать, порою удивлять
И быть всегда в плену у вдохновенья!
Танец 8-А
Вед.: Кожна дівчинка мріє потрапити у свою країну чудес, тобто вийти заміж.
Вед.: А ти знаєш в чому різниця між браком і розлученням?
Вед.: Ні. Не знаю.
Вед.: Весілля святкують один раз, а розлучення можна щодня! І тому говорять, що для створення сім'ї досить полюбити, а для збереження стосунків треба навчитися терпіти і прощати. Про це наша наступна розповідь.
№ "Розлучення"
Вика: Разногласия между любящими людьми не редкость. И чаще всего ответственным за психологический дискомфорт считают тещу. Теща – как Хаос! Приходит, когда ее не ждешь, разрушает все, что строилось годами.
Теще не обязательно трепать зятю нервы, при ее виде они сами встрепенутся и потому всегда, при появлении тещ многие зятья чувствуют себя турагентами, которым хочется услать ее, куда подальше. Например в Казахстан.
№
Вед.: Ми не дарма вирішили розповісти вам цю дивовижну історію, щоб ви ще раз переконалися в тому, що справжня любов - не завжди легке щастя, справжня любов - це і страждання, і розлука, і мрії, що іноді здається не відбулися.
№
Вед.: Вечір закінчується, але свято у наших серцях триває. Ми хочемо, щоб сьогодні прозвучало не одне зізнання в коханні. Нехай ваша душа завжди буде зігрітою чиєюсь любов’ю, теплом і ласкою.
М (Зайка)
Вед.: Зігрійте і ви когось любов’ю, турботою, адже кохання не просто почуття — це сенс нашого життя. Нехай любов і краса супроводжують його.
Ведуча: День Святого Валентина — це день, коли заборонено сумувати.
Вед.: Дякуємо за увагу! До нових зустрічей.
1