Музика
В1: Доброго дня, наші шановні вчителі!
В2: За вікном осінь! Прекрасна пора року!
В1: У першу неділю жовтня у вас професійне свято – День вчителя. Ми зібралися сьогодні тут, щоб подарувати вам найтепліші та найщиріші вітання.
В1: Жовтень щедрий на барви осінні
День учителя – свято ж яке!
Освітянській великий родині
Дітвора шле вітання палке!
В2: Хай добре Вам весь час живеться
Без горя, смутку та біди,
А галаслива хай малеча
Приносить радість Вам завжди!
Танець
Вітання від 11 класу
В1: Як добре, що у вчителів є свій день, коли ми можемо висловити їм свою любов, повагу, вдячність, захоплення. Для нас ви — найкращі! Ви настільки талановиті та мудрі, що навіть репортери з 1+1 завітали до нашої школи. Що ж з цього вийшло? Увага на екран.
Інтерв’ю
В1: Шановні педагоги! Не вистачить слів, щоб описати нашу вдячність за вашу невтомну працю. Ваші уроки ніколи не проходять даремно, хоч інколи вам здається, що ми не дуже уважно вас слухаємо.
В2: Ми цінуємо вашу доброту, ваше старання, а ви — наші. І навіть у ці непрості часи ви готові віддати нам свою кожну вільну хвилинку, аби ми стали хорошими і мудрими людьми. Тож прийміть у дарунок пісню.
Пісня Соломії
В1: Любі наші педагоги, ми знаємо, що багато часу ви витрачаєте на підготовку до уроків, на перевірку зошитів та домашнього завдання, на пошук цікавих завдань. А скільки ж сил та терпіння вам потрібно на уроках! Сьогодні учні 2-А класу хочуть вам показати як це — навчати інших.
Сценка 2-А клас
В1: А чи знаєш ти, які думки у наших вчителів? Про що вони думають? Що відчувають?
В2: Давай зараз це дізнаємось.
Музичний виступ
1. Коли лунає повітряна тривога, я пропоную її оголошувати у нашому ліцеї-гімназії трішки по-іншому.
2. Якби Ольга Михайлівна починала свій урок з пісні, то це мабуть була б така.
3. Що чути з дверей 5 класу, коли вчитель вийшов на 5 хвилин і попросив їх посИдіти тихо.
4. Що пролунало в голові у дівчат, коли вони побачили нового фізрука.
5. Коли___ хотів прогуляти уроки, але побачив в коридорі Анну Василівну.
6. Реакція вчителів, коли сказали, що зАробітню плату затримують.
7. ___ вийшла на коридор, а там: діти не бігають, кожен поводиться чемно, вчителі кажуть, що всі виконали домашнє завдання, а потім вона почула..
8. Що говорить ____ , коли учень відповідає з місця.
9. Реакція ____, коли учень не вивчив вірш.
10. Думки учня, який забув із собою взяти телефон.
11. Реакція ____ на те, що у неї перерва між уроками, але подзвонив директор.
12. Як Тетяна Володимирівна запрошує вчителів на педраду.
13. Про що думає майже кожен вчитель на 7 уроці.
В2: Директор школи - фігура центральна
Як кажуть в народі - всьому голова!
Директор на місці - той школа у шані
І як він скерує - так підуть діла!
В1: А в нас у школі директор сучасний, креативний, мудрий, талановитий і незважаючи на свою тендітність успішно здійснює керування нашою школою. Сьогодні їй є що сказати, тож слово для привітання надається директору закладу _____________.
Слово директора
В1: А ми продовжуємо! Просимо Вас звернути свою увагу на екран!
Відеовітання
В1: Вірш, пісня за піснею, слово за словом, так і підійшло наше вітання до кінця. Але свято продовжується. Ще скільки добрих, щирих слів ви — вчителі, почуєте від людей. І всі вони будуть від щирого серця.
В2: Зі святом вас, дорогі наші педагоги! До нових зустрічей!
Музика