сценарій до дня вчителя "Вклонімось люди вчителю своєму, володареві слова і пера....

Про матеріал
День вчителя у Богданівському НВК (фанфари) 1.Сьогодні свято в нас чудове, Воно і ніжністю, і радістю дзвенить Учитель! У слові цім багато Добра, любові й радості звучить 2.Нехай ця осінь золота Вам подарує вік щасливий Щоб не згасала доброта, Здоров'я, радощів і сили Бажаємо щастя і миру на землі 1.Щоб сміх і пісня линули завжди А діти щоб ішли до школи знов і знов Щоб у боях ніхто не гинув А мир і щастя панували на землі. 2.Сьогодні, в цей святковий час Ми хочем привітати усіх вас! Хай буде здоров‘я міцне, як граніт, І з ним вам прожити не менше ста літ, 1.Хай горе обходить вас стороною, А щастя приходить і ллється рікою, Ми вдячні вам за ті усі знання! Життя хай радує кожнісінького дня! 2.У день такий врочистий і святковий Дозвольте вашу працю вшанувать І квіти всі, принесені сьогодні від всього серця вам подарувати 1.Вклонімося, друзі, вчителю своєму. Володареві слова і пера. Крізь біль і радість, роздуми і втому Любов його безмежна проросла. 2.Любов учителя не зна кінця і краю, Не рветься ні на мить гаряча нить. Любов учителя ніколи не вмирає,- Вона у серці учня пламенить. 1.Учителю! Багато в тебе учнів. І кожен з них – кровиночка твоя. Хай вічною зорею сяють над землею Хліб, сонце і священне Вчителя ім’я! 2.Друзі, а давайте сьогодні дамо урочисту обіцянку нашим вчителям? Отже, ми читатимемо текст обіцянки, а ви дружньо проголошуватимете: «Обіцяємо!» 1. Ми учні Богданівського НВК, у день початку нового навчального року обіцяємо… 2.Ніколи не приходити в школу… з невивченими уроками! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!) 1.Ніколи не вітатися із учителями… тримаючи у роті жвачку! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!) 2.Ніколи не розв’язувати задачі… списуючи їх у сусіда по парті! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!) 1. Ніколи не розкривати підручників… брудними руками! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!) 2. Ніколи не приносити у школу квіти… зірвані на пришкільному майданчику! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!) 1. Ніколи не робити домашнє завдання… на уроці фізкультури! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!) 2.Ніколи не закінчувати семестр… поганими оцінками! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!) 1. Ніколи не чергувати у класі… аби як! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!) 2.Ніколи не писати творів… перекачуючи їх із Інтернету! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!) 1. Ніколи не слухати вчителів… неуважно! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!) 2. Ніколи не відчиняти дверей школи… ударом ноги! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!) 1. Ніколи не заходити у клас… із запізненням! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!) 2.Ніколи не попереджати батьків про батьківські збори… за п’ять хвилин до їхнього початку! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!) 1.От тепер можна і свято розпочати! (на фоні музики вальсу звучать слова) Вальс надії виколисує осінь, А у пам'яті плаче прощальна струна: «Ми вас любим і шанобливо просим: Хай цей вальс крізь літа в вашім серці луна!» (танець вальс під муз. Є. Дога «Мой ласковый и нежный зверь…») 1.Доброго дня вам, шановні вчителі! 2.Поволі падає золоте листя і вкриває задуману землю розкішним пухнастим килимом, у якому ніби загубилися ваші ніжні посмішки, дорогі вчителі.. 1.Вони, як маленькі натомлені сонця, розсипаються міріадами грайливих блискіток і наповнюють ваші очі радістю, дорогі вчителі. 2.І це золото, дароване вам щедрою осінню в знак щасливої долі, і день цей, осяяний тисячами щирих посмішок вдячних учнів, належать вам, дорогі вчителі! 1.У першу неділю жовтня, у вас професійне свято Сюди ми прийшли сьогодні, сердечно Вас привітати. Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний Без нього життєва повість , не пишеться у людини. 2.Немає свого він часу, життя його – тільки школа Учитель – це дружні класи , із радощами і болем. Від перших навчальних кроків, до випуску й атестатів, Одинадцять довгих років, для нас ви – як мами й тата. 1.О, рідний, любий вчитель наш ласкавий, Дбайливий друг наш з юних літ. Ми вам слова принесли величаві І наш учнівський радісний привіт. ( пісня «Вже осінь завітала в Україну») 1.Із року в рік вчитель продовжує себе в своїх учнях. Його думки, почуття щиро віддані дітям. Він працює на майбутнє. Образ улюбленого вчителя, доброго і вимогливого ми будемо пам’ятати все життя. 2.Сьогодні ваше свято, а тому ми вшановуємо всіх тих, кого любимо і поважаємо. Хто вражає нас своїм обсягом знань? Хто завжди бажає нам добра? Кого ми часом ображаємо? Хто беззахисний перед невихованістю, неосвіченістю, агресивністю? Так, це ви, дорогі наші. 1.Вчительська доля – мудрістю вкрита, Дзвенить вона сміхом дитячих сердець. Вчительська доля – дощем раннім вмита, Вона для людей буде вічним взірцем. 2.Вклонімося низько вчительській долі І шану святу крізь віки пронесем Серця подаруєм в дитячих долонях І щедру любов принесем. 1.До слова запрошуємо Президента Богданівського НВК Захарченко Оксану та спікера учнівського парламенту Марченко Аліну. (Вітання від Президента школи і спікера учнівського парламенту) Президент. Існує притча. Коли народжується дитина, Господь благословляє її у білий світ своєю рукою. Покладе на голову – мудрою буде, на серце – милосердною, на руки – майстром слова і діла. А цій людині Господь одночасно поклав на голову, серце, руки. Ім’я цієї людини – Вчитель. Спікер. Один раз на рік наближається день, коли ми вимовляємо «учитель» , згадуючи при цьому не контрольну роботу, тематичне оцінювання чи підсумкову атестацію, а квіти і добрий настрій. Земний уклін вам,шановні наші наставники! Знайте, що всі ваші учні, де б ви не були, люблять вас і несуть у своїх серцях золоті зерна, які ви засівали своїми руками день в день, з року в рік. Президент.З Днем вчителя вітаємо вас нині, Бажаємо безхмарних ясних днів, Бо служите ви рідній Україні Без відпочинку і спокійних снів. Дорогі вчителі ! До небес від землі Ви уміли серця піднімати! Дорогі вчителі! Шлем земний вам уклін І бажаєм щасливого свята! Добра вам, щастя, слухняних учнів і сонячних днів! Віри, Надії, Любові!!! (вручають дарунок і вітальну листівку) (пісня «Твой мир») (Виходить Пушкін , сідає за стіл запалює свічку) У Богданівці є НВК Живе народ учений там В них день минає не дарма Там чудеса… Там на незвіданих доріжках Сліди прогульників – дітей Там усі класи шуму повні Там дух шкільний! І я там був… Там зустрічав народ учений Свої казки він говорив Одну з казок я пам’ятаю І розповідь розпочинаю! В деякому царстві В шкільному господарстві Як день учителя настав Директор на педраду всіх зібрав… Ви , колеги мої вірні, Учителі усі примірні Дайте відповідь завзято: Що зробили ви до свята? Ви вже плани написали? Виховну роботу здали? Не забули ви про пресу? Про чергування у школі і їдальні? (Дзвенить дзвоник) О, ви чуєте дзвінок Ідіть туди, не знаю куди, Але свято проведіть (виходить) 1. Шановні вчителі! В цей осінній святковий день ми проведемо для вас вітальний інтегрований урок з різними формами навчальної і виховної роботи. І як заведено у вас - спочатку оголосимо тему цього уроку. Отже, тема уроку звучить так:„Учитель спокою не зна, учитель завжди у тривозі”. 2. Мета уроку: у доступній формі донести до свідомості учителя те, що він Учитель з великої букви. Продовжувати розвивати слух і терпіння. Формувати загальнонавчальні навички. Розвивати уміння правильного відпочинку. Засвоїти правила техніки безпеки при виконанні колективної усмішки. Виховувати почуття любові та поваги до себе, як до своїх учнів. (Дзвінок на урок) Урок «ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ» 1.Мистецтво римування зародилося ще у стародавній Греції. Вміння добирати потрібну риму свідчить про те, що людина освічена, начитана, ерудована. Знайомтеся вчитель римування ______________________________________ Вчитель римування.Всі присутні в цьому класі – мої учні. Вам роздадуть щоденники, в які ми будемо виставляти одержані бали за вдало придумані рими. За 1 риму – 1 бал. Найвлучніша рима – 3 бали. Як це буде виглядати? Дуже просто. Наприклад. Наша школа невеличка – (ніби рукавичка). Всім зрозуміло? (вчителі відповідають) Тож починаємо!!! (доки грає музика, а команди вчителів пишуть рими) 1. На уроці б не сидіти …. (ми хотіли б побалдіти). 2. Я вже зовсім не дитина … (заявила всім Ірина). 3. На дворі погода гарна …. (не сидіти би тут марно). 4. Я хотіла б почитати …. (і писати, й рахувати). 5. В нас сьогодні ранок в школі …. (гумору у нас доволі). 6. Ах ці бали, ах ці бали … (вони нас уже дістали). 7. Колишеться м’ята, тремтить далина … (доріг є багато, Вітчизна одна). Підсумок. (яка команда набрала більше балів) Дзвінок! (перерва, номер художньої самодіяльності) Урок «МУЗИКА І ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА» 2. Знайомтеся вчитель музичного мистецтва__________________________________________ Вчитель. Проведемо наш урок інноваційно, у вигляді гри «Відгадай мелодію». Вашій увазі запропонуються уривки із різних пісень, а ви повинні відгадати ці пісні. Оцінка буде ставитися за пісню, яку ви не тільки відгадали, але іще і проспівали (вчителі відгадують) Підсумок. 1.Ми думаємо, що після такого серйозного розумового навантаження прийшов час фізкультхвилинки, так як всі ви дуже втомились. Право провести з вами невеличку розминку надається заслуженому вчителеві школи ____________________________________________ З нами зарядку буде виконувати весь педагогічний колектив. Під час фізкультхвилинки ви повинні знати, що той, хто швидше й правильно виконає завдання – отримає приз. Але для цього треба всі вправи виконувати правильно і уважно слухати вчителя. Отже, можемо починати. Ви сиділи, ви трудились, вже й голівоньки втомились, Раз, 2, 3, 4, 5 – можна ними похитать. А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять. Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували. Раз, 2, 3, 4, 5 – можна вже її ковтать. Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи не можна в нього взять? (повторити ще раз) Дзвінок! (перерва, номер художньої самодіяльності) Урок «СВІТ НАВКОЛО НАС» 2. Перерва закінчилася. Знову до роботи. Наступний урок – світ навколо нас. З вами його проведе вчитель__________________________________________________ Вчитель. Життя навколо таке яскраве і прекрасне. Тому сьогодні з гумором ми подивимося на оточуючий світ. Вам треба показати пантомімою завдання, яке я буду задавати. Та команда, яка першою відгадає, те що показується, отримає бали в свій щоденник (викликаєш вчителя і тихо йому кажеш завдання) Треба показати: «Людину, яка жує …» • Довгі макарони • Недосмажений шашлик • Печену гарячу картоплю з багаття • Учня, який курить в школі на перерві • Учень грає в футбол Дзвінок! (перерва, номер художньої самодіяльності) (Звучить циганська мелодія заходить Ворожка) ВОРОЖКА: Добрий день, панове та панянки! Йшла я мимо школи, дивлюся у віконечко – щось в залі діється: повно вчителів та вчительок і всі такі гарні, із квітами, а на сцені діточки солов’ями заливаються. Дай, думаю, зайду, подивлюсь я, що за свято таке? Підзароблю трішечки … (до вчительки). Красунечко, позолоти ручку – всю правду скажу: що було, що буде, чим серце заспокоїться… Бачу, лежить на тобі прокляття вже сьомий рік. Але не довго ще тобі маятися – навесні вже розвіються хмари і потечуть з очей твоїх сльози радості та печалі. От тобі амулет на щастя, який буде оберігати тебе від нещасть… (Підходить до директора). О! Чую надзвичайно сильну ауру! Це напевно козирна дама, тобто директор школи. Тут амулетом не відбудешся, яйцем треба викачувати. Прийдете до мене в офіс, там приватно ми і поговоримо… (Підходить до завуча школи). А от у тебе аура ще слабенька, ти недавно прийшла у школу. (Бере руку). Бачу недоспані ночі біля конспектів. От тобі, дитятко, амулет для сміливості, щоб знала як поводитися на уроках. Як контрольні будеш перевіряти – одиничку пиши, а нулик дописуй; одиничку пиши, а двоєчку дописуй. І жодних проблем мати не будеш… (Підходить до молодої вчительки). І в тебе слабість відчуваю, і в тої з брюнетки проблеми над головою висять. Що ж це таке діється? Тут треба масово порчу знімати, ставайте всі вчителі до центру кола, будемо проводити сеанс очищення, щоб змогли з темною силою неслухняності боротися та з магічною силою недисциплінованості. Вчитель має мати сильні легені, щоб перекричати учнів. Хто швидше надує кульки? ( вчителі надувають кульки) Ви з достоїнством пройшли сеанс очищення і підвищили свій учительський рівень. - Справжній вчитель може поставити добру оцінку в щоденник, не дивлячись у нього. Із зав’язаними очима ставте в щоденник 12 балів і розпишіться. (Ворожка ставить стільчик і кладе щоденник і ручку, а ведуча зав’язує очі вчителям) Хай бог охороняє Вас від злого, Хай світить сонце і колосяться жита. Щоб були Ви щасливі і здорові На многії і благії літа. Із святом вас, дорогі вчителі!!! Урок «МАТЕМАТИКА» 1.А тепер за розкладом урок математики. Його проведе викладач математичних наук _______________________________________________________ Вчитель.Спочатку ми проведемо розминку, почнемо з першого рівня знань. Розминка 1. По дорозі їжак біг, ніс 7 яблук на пиріг, Одне впало, покотилось. Скільки яблук залишилось? 2. Білка моркву посадила, штук 16 там вродило. 5 зайців по 3 зірвали. Скільки білочці осталось? 3. Семеро чекали восьмого 14 хвилин. Скільки втратив кожний на очікування? 4. Один чоловік купив 3 кози по 3000 грн. По чому пішла 1 коза? Дуже добре. Молодці! А зараз ми перевіримо, як ви справитеся з другим рівнем знань. Я запропоную вам легку задачку. А вирішити її буде все-одно тяжко, хоча рахувати ви умієте. Тому слухайте уважно, повторювати двічі не буду: трамвай вийшов із депо у 6 годин ранку. На першій зупинці в нього сіло 8 пасажирів. На наступній – 12. Тепер будьте уважні! Потім сіло семеро людей, а вийшло 3. На наступній зупинці зійшло 6 людей, а сіло 12. І на останній зупинці сіло 3 пасажири , а вийшло 2. Ось і вся задача. Тепер, той із вас , хто уміє добре рахувати, хай дасть відповідь на нескладнее питання: скільки всього було зупинок? (5) Дзвінок! (перерва, номер художньої самодіяльності) 2. У нас сьогодні дуже напружений сьогодні був навчальний день. І тому, щоб ви трохи відпочили ми проведемо урок малювання. А проведе цей урок педагог ___________________________________________________ Урок «Малювання» Вчитель. Я вам роздав аркуші і олівці. Аркуші, як ви бачите, розділені на 4 частини. В кожній з них є окреме завдання. Ви повинні за 5 хвилин намалювати те, що там написано. Чотири теми: «Я сьогодні», «Моя робота», «Моє захоплення», «Мої мрії». (Доки звучить музика вчителі малюють) Вчитель.А тепер розкажіть нам, що ви малювали (вчителі розказують, малюнки після уроку повісити в актовому залі) Вчитель. Дякуємо за увагу. Ви сьогодні гарно потрудилися. Час відпочити. Дзвінок! (перерва, номер художньої самодіяльності) 1.Сьогодні хочеться привітати також людей які працюють у школі, але не викладають ніяких предметів. Для них – наші найкращі слова. Адже вони також вболівають за наших учнів, роблять так, щоб школа справді стала для всіх затишним рідним домом. 2.За смачні обіди скажемо спасибі Нашим незамінним, добрим кухарям І за те, що завжди вітаміни - справжні Ми складаєм нині щиру шану вам. 1.За те що возить нас шкільний автобус Ми для шофера шлем палкий привіт Нехай же рівна стелиться дорога І довгих років вам у праці літ. 2.За те, що школа в нас охайна Техперсоналу наш низький уклін Тож привітати хочем вас в це свято Спасибі кажем щире-щире всім.(номер художньої самодіяльності) 1. І на останок. Наші любі вчителі! У цей святковий день ми особливо болісно відчуваємо, як безжально плине час, усвідомлюємо, наскільки важко вам торкатися жорстокою правдою наших сердець, розуміємо, як нелегко часом знайти з нами спільну мову. 2.Але саме сьогодні ми можемо дозволити собі висловити наше давнє і сокровенне прохання. 1.Дорогі вчителі! Любіть нас такими, якими ми є! 2.Недовченими і заученими! 1.Веселими і засмученими! 2.Окриленими і замученими! 1.Ледачкуватими і непередбачуваними! 2.Непрощеними і пробаченими! 1.Словом, любіть нас так, як ми вас любимо! Усі разом. Ми вас любимо!
Перегляд файлу

1

 

 

День вчителя

у Богданівському НВК

(фанфари)

1.Сьогодні свято в нас чудове,

Воно і ніжністю, і радістю дзвенить

Учитель! У слові цім багато

 Добра, любові й радості звучить

 

2.Нехай ця осінь золота

Вам подарує вік щасливий

Щоб не згасала доброта,

Здоров'я, радощів і сили

Бажаємо щастя і миру на землі

 

1.Щоб сміх і пісня линули завжди

А діти щоб ішли до школи знов і знов

Щоб у боях ніхто не гинув

А мир і щастя панували на землі.

 

2.Сьогодні, в цей святковий час
Ми хочем привітати усіх вас!
Хай буде здоров‘я міцне, як граніт,

 І з ним вам прожити не менше ста літ,


 1.Хай горе обходить вас стороною,
 А щастя приходить і ллється рікою,
Ми вдячні вам за ті усі знання!
 Життя хай радує кожнісінького дня!

 

2.У день такий врочистий і святковий

Дозвольте вашу працю вшанувать

І квіти всі, принесені сьогодні

від всього серця вам подарувати

 

1.Вклонімося, друзі, вчителю своєму.
Володареві слова і пера.
Крізь біль і радість, роздуми і втому
Любов його безмежна проросла.


2.Любов учителя не зна кінця і краю,
Не рветься ні на мить гаряча нить.
Любов учителя ніколи не вмирає,-
Вона у серці учня пламенить.


1.Учителю! Багато в тебе учнів.
І кожен з них – кровиночка твоя.
Хай вічною зорею сяють над землею
Хліб, сонце і священне Вчителя ім’я!

2.Друзі, а давайте сьогодні дамо урочисту обіцянку нашим вчителям?
Отже, ми читатимемо текст обіцянки, а ви дружньо проголошуватимете: «Обіцяємо!»


1. Ми учні Богданівського НВК, у день початку нового навчального року обіцяємо…
2.Ніколи не приходити в школу… з невивченими уроками! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!)


1.Ніколи не вітатися із учителями… тримаючи у роті жвачку! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!)


2.Ніколи не розв’язувати задачі… списуючи їх у сусіда по парті! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!)


1. Ніколи не розкривати підручників… брудними руками! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!)


2. Ніколи не приносити у школу квіти… зірвані на пришкільному майданчику! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!)


1. Ніколи не робити домашнє завдання… на уроці фізкультури! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!)


2.Ніколи не закінчувати семестр… поганими оцінками! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!)


1. Ніколи не чергувати у класі… аби як! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!)


2.Ніколи не писати творів… перекачуючи їх із Інтернету! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!)


1. Ніколи не слухати вчителів… неуважно! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!)


2. Ніколи не відчиняти дверей школи… ударом ноги! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!)


1. Ніколи не заходити у клас… із запізненням! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!)


2.Ніколи не попереджати батьків про батьківські збори за п’ять хвилин  до їхнього початку! (Всі учні говорять:обіцяємо!!!)


1.От тепер можна і свято розпочати!

 

 (на фоні музики вальсу звучать слова)

Вальс надії виколисує осінь,

А у пам'яті плаче прощальна струна:

«Ми вас любим і шанобливо просим:

Хай цей вальс крізь літа в вашім серці луна!»

(танець вальс під муз. Є. Дога «Мой ласковый и нежный зверь…»)

 

1.Доброго дня вам, шановні вчителі!

 

2.Поволі падає золоте листя і вкриває задуману землю розкішним пухнастим килимом, у якому ніби загубилися ваші ніжні посмішки, дорогі вчителі..

 

1.Вони, як маленькі натомлені сонця, розсипаються міріадами грайливих блискіток і наповнюють ваші очі радістю, дорогі вчителі.

 

2.І це золото, дароване вам щедрою осінню в знак щасливої долі, і день цей, осяяний тисячами щирих посмішок вдячних учнів, належать вам, дорогі вчителі!

 

1.У першу неділю жовтня, у вас професійне свято

Сюди ми прийшли сьогодні, сердечно Вас привітати.

Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний

Без нього життєва повість , не пишеться у людини.

 

2.Немає свого він часу, життя його – тільки школа

Учитель – це дружні класи , із радощами і болем.

Від перших навчальних кроків, до випуску й атестатів,

Одинадцять довгих років, для нас ви – як мами й тата.

 

1.О, рідний, любий вчитель наш ласкавий,

Дбайливий друг наш з юних літ.

Ми вам слова принесли величаві

І наш учнівський радісний привіт. 

( пісня «Вже осінь завітала в Україну»)

 

1.Із року в рік вчитель продовжує себе в своїх учнях. Його думки, почуття щиро    віддані дітям. Він працює на майбутнє. Образ улюбленого вчителя, доброго і вимогливого ми будемо пам’ятати все життя.

 

 2.Сьогодні ваше свято, а тому ми вшановуємо всіх тих, кого любимо і поважаємо. Хто  вражає нас своїм обсягом знань? Хто завжди бажає нам добра? Кого ми часом ображаємо? Хто беззахисний перед невихованістю, неосвіченістю, агресивністю? Так, це ви, дорогі наші.

 

1.Вчительська доля – мудрістю вкрита,

Дзвенить вона сміхом дитячих сердець.

Вчительська доля – дощем раннім вмита,

Вона для людей буде вічним взірцем.

 

2.Вклонімося низько вчительській долі

І шану святу крізь віки пронесем

Серця подаруєм в дитячих долонях

І щедру любов принесем.

 

1.До слова запрошуємо Президента Богданівського НВК  Захарченко Оксану та спікера учнівського парламенту Марченко Аліну.

(Вітання від Президента школи і спікера учнівського парламенту)

Президент. Існує притча. Коли народжується дитина, Господь благословляє її у білий світ своєю рукою. Покладе на голову – мудрою буде, на серце – милосердною, на руки – майстром слова і діла. А цій людині Господь одночасно поклав на голову, серце, руки. Ім’я цієї людини – Вчитель.

Спікер. Один раз на рік наближається день, коли ми вимовляємо «учитель» , згадуючи при цьому не контрольну роботу, тематичне оцінювання чи підсумкову атестацію, а квіти і добрий настрій. Земний уклін вам,шановні наші наставники! Знайте, що всі ваші учні, де б ви не були, люблять вас і несуть у своїх серцях золоті зерна, які ви засівали своїми руками день в день, з року в рік.

 Президент.З Днем вчителя вітаємо вас нині,

Бажаємо безхмарних ясних днів,

Бо служите ви рідній Україні

Без відпочинку і спокійних снів.

Дорогі вчителі !

До небес від землі

Ви уміли серця піднімати!

Дорогі вчителі!

Шлем земний вам уклін

І бажаєм щасливого свята!

 Добра вам, щастя, слухняних учнів і сонячних днів! Віри, Надії, Любові!!!

(вручають дарунок і вітальну листівку) (пісня «Твой мир»)

(Виходить Пушкін , сідає за стіл запалює свічку)

У Богданівці є НВК

Живе народ учений там

В них день минає не дарма

Там чудеса…

Там на незвіданих доріжках

Сліди прогульників – дітей

Там усі класи шуму повні

Там дух шкільний!

І я там був…

Там зустрічав народ учений

Свої казки він говорив

Одну з казок я пам’ятаю

І розповідь розпочинаю!

 

В деякому царстві

 В шкільному господарстві

Як день учителя настав

Директор на педраду всіх зібрав…

Ви , колеги мої вірні,

Учителі усі примірні

Дайте відповідь завзято:

Що зробили ви до свята?

Ви вже плани написали?

Виховну роботу здали?

Не забули ви про пресу?

Про чергування у школі і їдальні?

(Дзвенить дзвоник)

О, ви чуєте дзвінок

Ідіть туди, не знаю куди,

Але свято проведіть (виходить)

1. Шановні вчителі! В цей осінній святковий день ми проведемо для вас вітальний інтегрований урок з різними формами навчальної і виховної роботи. І як заведено у вас  - спочатку оголосимо тему цього уроку.

     Отже, тема уроку звучить так:„Учитель спокою не зна, учитель завжди у тривозі”.

 

 2. Мета уроку: у доступній формі донести до свідомості учителя те, що він Учитель з великої букви. Продовжувати розвивати слух і терпіння. Формувати загальнонавчальні навички. Розвивати уміння правильного відпочинку. Засвоїти правила техніки безпеки при виконанні колективної усмішки. Виховувати почуття любові та поваги до себе, як до своїх учнів. (Дзвінок на урок)

 

Урок «ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ»

1.Мистецтво римування зародилося ще у стародавній Греції. Вміння добирати потрібну риму  свідчить про те, що людина освічена, начитана, ерудована.

Знайомтеся вчитель римування ______________________________________

 

 Вчитель римування.Всі присутні в цьому класі – мої учні. Вам  роздадуть щоденники,  в які ми будемо  виставляти  одержані  бали за  вдало придумані рими.

За 1 риму – 1 бал. Найвлучніша рима – 3 бали.

 Як це буде виглядати? Дуже просто.  Наприклад. Наша школа невеличка – (ніби рукавичка).

  Всім зрозуміло? (вчителі відповідають) Тож починаємо!!! (доки грає музика, а команди вчителів пишуть рими)

  1. На уроці б не сидіти ….                      (ми хотіли б побалдіти).
  2. Я вже зовсім не дитина                    (заявила всім Ірина).
  3. На дворі погода гарна ….                    (не сидіти би тут марно).
  4. Я хотіла б почитати ….                        (і писати, й рахувати).
  5. В нас сьогодні ранок в школі ….         (гумору у нас доволі).
  6. Ах ці бали, ах ці бали …                      (вони нас уже дістали).
  7. Колишеться м’ята, тремтить далина … (доріг є багато, Вітчизна одна).

Підсумок. (яка команда набрала більше балів)

Дзвінок! (перерва, номер художньої самодіяльності)

 

Урок «МУЗИКА І ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА»

2. Знайомтеся   вчитель  музичного  мистецтва__________________________________________ 

Вчитель. Проведемо наш урок  інноваційно, у вигляді гри «Відгадай мелодію». Вашій увазі запропонуються уривки із різних пісень, а ви повинні відгадати ці пісні. Оцінка буде ставитися за пісню, яку ви не тільки відгадали, але іще і проспівали (вчителі відгадують)  Підсумок.

1.Ми думаємо, що після такого серйозного розумового навантаження  прийшов час фізкультхвилинки, так як всі ви дуже втомились. Право провести з вами невеличку розминку надається заслуженому вчителеві школи  ____________________________________________

З нами зарядку буде виконувати весь педагогічний колектив. Під час фізкультхвилинки ви повинні знати, що той, хто швидше й правильно виконає завдання – отримає приз. Але для цього треба всі вправи виконувати правильно і уважно слухати вчителя.

 Отже, можемо починати.

Ви сиділи, ви трудились,  вже й голівоньки втомились,

                        Раз, 2, 3, 4, 5 – можна ними похитать.

                        А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять.

                        Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували.

                        Раз, 2, 3, 4, 5 – можна вже її ковтать.

                        Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи не можна в нього взять? (повторити ще раз)  Дзвінок! (перерва, номер художньої самодіяльності) 

 

 

Урок «СВІТ НАВКОЛО НАС»

2. Перерва закінчилася. Знову до роботи. Наступний урок – світ навколо нас. З вами його проведе вчитель__________________________________________________

Вчитель. Життя навколо таке яскраве і прекрасне. Тому сьогодні з гумором ми подивимося на оточуючий світ.

Вам треба показати пантомімою завдання, яке я буду задавати. Та команда, яка першою відгадає, те що показується,  отримає бали в свій щоденник (викликаєш вчителя і тихо йому кажеш завдання)

Треба показати: «Людину, яка жує …»

  • Довгі макарони
  • Недосмажений шашлик
  • Печену гарячу картоплю з багаття
  • Учня, який курить в школі на перерві
  • Учень грає в футбол      

Дзвінок! (перерва, номер художньої самодіяльності)

 

(Звучить  циганська мелодія заходить Ворожка)

ВОРОЖКА:

Добрий день, панове та панянки! Йшла я мимо школи, дивлюся у віконечко – щось в залі діється: повно вчителів та вчительок і всі такі гарні, із квітами, а на сцені діточки солов’ями заливаються. Дай, думаю, зайду, подивлюсь я, що за свято таке? Підзароблю трішечки … (до вчительки). Красунечко, позолоти ручку – всю правду скажу: що було, що буде, чим серце заспокоїться… Бачу, лежить на тобі прокляття вже сьомий рік. Але не довго ще тобі маятися – навесні вже розвіються хмари і потечуть з очей твоїх сльози радості та печалі. От тобі амулет на щастя, який буде оберігати тебе від нещасть…

(Підходить до директора).  О! Чую надзвичайно сильну ауру! Це напевно козирна  дама, тобто директор школи. Тут амулетом не відбудешся, яйцем треба викачувати. Прийдете до мене в офіс, там приватно ми і поговоримо…

(Підходить до завуча школи). А от у тебе аура ще слабенька, ти недавно прийшла у школу. (Бере руку). Бачу недоспані ночі біля конспектів. От тобі, дитятко, амулет для сміливості, щоб знала як поводитися на уроках. Як контрольні будеш перевіряти  – одиничку пиши, а нулик дописуй; одиничку пиши, а двоєчку дописуй. І жодних проблем мати не будеш… (Підходить до молодої вчительки).  І в тебе слабість відчуваю, і в тої з брюнетки проблеми над головою висять. Що ж це таке діється? Тут треба масово порчу знімати, ставайте всі вчителі  до центру кола, будемо проводити сеанс очищення, щоб змогли з темною силою неслухняності боротися та з магічною силою недисциплінованості. Вчитель має мати сильні легені, щоб перекричати учнів. Хто швидше надує кульки? ( вчителі надувають кульки)

Ви з достоїнством пройшли сеанс очищення і підвищили свій учительський рівень.

- Справжній вчитель може поставити  добру оцінку в щоденник, не дивлячись у нього. Із зав’язаними очима ставте в щоденник 12 балів і розпишіться.

(Ворожка ставить стільчик і кладе щоденник і ручку, а ведуча зав’язує очі вчителям)

Хай бог охороняє Вас від злого,

Хай світить сонце і колосяться жита.

Щоб були Ви щасливі і здорові

На многії і благії літа.  

Із святом вас, дорогі вчителі!!!

Урок «МАТЕМАТИКА» 

1.А тепер за розкладом  урок математики. Його проведе викладач математичних наук _______________________________________________________

Вчитель.Спочатку ми проведемо розминку, почнемо з першого рівня знань.

 Розминка

  1. По дорозі їжак біг, ніс 7 яблук на пиріг,

Одне впало, покотилось. Скільки яблук залишилось?

 

  1. Білка моркву посадила, штук 16 там вродило.

5 зайців по 3 зірвали. Скільки білочці осталось?

 

  1. Семеро чекали восьмого 14 хвилин. Скільки втратив кожний на очікування?

 

  1. Один чоловік купив 3 кози по 3000 грн. По чому пішла 1 коза?

 

Дуже добре. Молодці! А зараз ми перевіримо, як ви справитеся з другим рівнем знань. Я запропоную вам легку задачку. А вирішити її буде все-одно тяжко, хоча рахувати ви умієте.

Тому слухайте уважно, повторювати двічі не буду:   трамвай вийшов із депо у 6 годин  ранку. На першій зупинці в нього сіло 8 пасажирів. На наступній – 12. Тепер будьте уважні! Потім сіло семеро людей, а вийшло 3. На наступній зупинці зійшло 6 людей, а сіло 12. І на останній зупинці сіло 3 пасажири , а вийшло 2.  Ось і вся задача. Тепер, той із вас , хто уміє добре рахувати, хай  дасть відповідь на нескладнее питання: скільки всього було зупинок?   (5)

Дзвінок! (перерва, номер художньої самодіяльності)  

2. У нас сьогодні дуже напружений сьогодні був навчальний день. І тому, щоб ви трохи відпочили ми проведемо урок малювання.  А проведе цей урок педагог ___________________________________________________

Урок «Малювання»

Вчитель. Я вам роздав аркуші і олівці. Аркуші, як ви бачите, розділені на 4 частини. В кожній з них є окреме завдання. Ви повинні за 5 хвилин намалювати те, що там написано. Чотири теми: «Я сьогодні», «Моя робота», «Моє захоплення», «Мої мрії». (Доки звучить музика вчителі малюють)

 

Вчитель.А тепер розкажіть нам, що ви малювали (вчителі розказують, малюнки після уроку повісити в актовому залі)

Вчитель. Дякуємо за увагу. Ви сьогодні гарно потрудилися. Час відпочити.

Дзвінок! (перерва, номер художньої самодіяльності)

 

 

1.Сьогодні хочеться привітати також людей які працюють у школі, але не викладають ніяких предметів. Для них – наші найкращі слова. Адже вони також вболівають за наших учнів, роблять так, щоб школа справді стала для всіх затишним рідним домом.

2.За смачні обіди скажемо спасибі

Нашим незамінним, добрим кухарям

І за те, що завжди вітаміни - справжні

Ми складаєм нині щиру шану вам.

 

1.За те що  возить нас шкільний автобус

Ми для шофера шлем палкий привіт

Нехай же рівна стелиться дорога

І довгих років вам у праці літ.

 

2.За те, що школа в нас охайна

Техперсоналу наш низький уклін

Тож привітати хочем вас в це свято

Спасибі кажем щире-щире всім.(номер художньої самодіяльності)

 

1. І на останок. Наші любі вчителі! У цей святковий день ми особливо болісно відчуваємо, як безжально плине час, усвідомлюємо, наскільки важко вам торкатися жорстокою правдою наших сердець, розуміємо, як нелегко часом знайти з нами спільну мову.

2.Але саме сьогодні ми можемо дозволити собі висловити наше давнє і сокровенне прохання.

1.Дорогі вчителі! Любіть нас такими, якими ми є!

2.Недовченими і заученими!

1.Веселими і засмученими!

2.Окриленими і замученими!

1.Ледачкуватими і непередбачуваними!

2.Непрощеними і пробаченими!

1.Словом, любіть нас так, як ми вас любимо!

 

Усі разом. Ми вас любимо!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. На уроці б не сидіти ….                      
  2. Я вже зовсім не дитина                   
  3. На дворі погода гарна ….                    
  4. Я хотіла б почитати ….                        
  5. В нас сьогодні ранок в школі ….         
  6. Ах ці бали, ах ці бали …                      
  7. Колишеться м’ята, тремтить далина … 

 

 

 

 

  1.       На уроці б не сидіти ….                      
  2.       Я вже зовсім не дитина                   
  3.                  На дворі погода гарна ….                    
  4.                  Я хотіла б почитати ….                        
  5.                  В нас сьогодні ранок в школі ….         
  6.                  Ах ці бали, ах ці бали …                      
  7.                  Колишеться м’ята, тремтить далина … 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Хай красною буде у всіх ваша доля,

   Щоб добре всім вам працювалось в школі.

   Рятує хай ангел-спаситель всіх вас,

   Щасливі й здорові Були щоб весь час.

2.Хай мрія прекрасна веде вас в життя,

   Щоб ладилось все і велось до пуття.

   Живе хай надія у ваших серцях,

   Натхнення і творчість дає без кінця.

   Не зникне хай віра в Казки й чудеса,

   Хай будуть із вами Любов і Краса.

1.Схиляються дорослі і малі –

   Низький уклін вам, щедрої вам долі.

   Ви ще і ще лишайтеся у школі,

   Щоб вік ваш без дітей не замілів.

2.І будете ви завжди на Землі

   Для учнів, як одна свята родина.

   І доти буде жити Україна,

   Поки живуть у ній Учителі.

 

Красива осінь вишиває клени,

А перша неділя жовтня дарує нам

тепле і радісне свято – День Учителя.

Учитель одна з найважливіших професій

Вона - для обраних

 

Ведучий 2.

Сонце стає лагідним і бажаним, небо – синім і глибоким.

Усі фарби стають насиченими і теплими.

Усе це лише підкреслює, як ми любимо  вас, дорогі вчителі.

 

Ведучий 1

Саме таким – люблячим, терпеливим,

 добрим і справедливим,

закоханим у свою справу вчителям

і присвячується сьогоднішнє свято.

 

 

  1. На роботу  ви йдете

 Весело і дружно

На уроці серед класу

Тримаєтесь мужньо.

 

 

  1. Ми і пишем  , і танцюєм

І уроки ми ведем

А прикаже наш директор

По-китайськи заведем

 

 

3. А у школі    в Богданівці

Вчителі всі генії

Швидко випишуть для них

Нобелівську премію

 

 

4.Вчителі у нас круті

І міністр це знає

День роботи, а шість - вихідних

Усім дозволяє

 

 

5.Щиро з святом ми вітаєм

В цю хвилину й повсяк час

Нехай в кожному кармані

Будуть «єврики» у вас.

 

Баба Яга

А давайте нашим вчителям ступу з мітлою подаруємо! Їм  постійно треба  на семінари  їздити, не треба бензин купувати -  економія для школи . А в ступі – дешево, швидко та екологічно чисто.

 

(Звучить дзвінок)

Нам вже час на уроки, нас дітки зачекалися . А Вам ми бажаємо весело провести це свято і чемних вам учнів.

 

 

 

На сцену виходить чоловік 6-ої вчительки, тягне за руку свою дружину.

ЧОЛОВІК. ЛЮДИ добрі! Оце оженився на свою голо¬ву! Взяв жіночку,гадав, буде королевою мого серця, домашньою господарочкою! А вона вчителькою виявилася! Горе мені!

Звучить пісня «Підманула, підвела». Чоловік та 6-та вчителька співають.

Чоловік
Як ішли ми під вінець,
Ти казала: продавець,
А ти вчителька була,
Підманула, підвела!
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого,
З ума-розуму звела!

6-та вчителька
Я ж тебе підманула,
Я ж тебе підвела                                                                                                                                             Я ж тебе, молодого,
З ума-розуму звела!

Чоловік
А із школи як прийдеш,
На стіл зошити кладеш.
Пишеш, пишеш, а чого?
Може, в тебе вже «того»?
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого,
З ума-розуму звела!

 вчителька
Я ж тебе підманула,
Я ж тебе підвела,
Я ж тебе, молодого,
З ума-розуму звела!

Чоловік
Ось поїду у райвно,
Хай розводить нас воно:
Тобі зошити й книжки,
Мені діти й пелюшки!
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого,
З ума-розуму звела!

6-та вчителька
Я ж тебе підманула,
Я ж тебе підвела,
Я ж тебе, молодого,
З ума-розуму звела!


Ведучий: На нашому святі присутні вчителі-ветерани. Вони не могли уявити своє життя без школи, без учнів. Огляньтеся, шановні вчителі, довкола себе: зерна добра і правди, які ви посіяли, проросли щедро у ваших учня, що пам’ятають і люблять Вас.

Хай роки ідуть, обличчя не старіє,

Онуки ростуть, а чоло не сивіє.

Хай серце не знає печалі й розлуки,

Хай радість приносять вас діти і внуки.

Ведуча: У партитурі вічного буття,

Яку ніколи двічі не зіграти,

Є дні, яким судилось забуття,

А є прекрасні незабутні дати.

Сьогодні саме такий день, і ми раді вітати Вас, дорогі наші вчителі, щирі друзі та вірні наставники.

 

Ведуча ІІ: Ще раз вітаємо Вас, шановні вчителі. З Вашим професійним святом. Щиро віримо, що невдовзі освітянська галузь вийде на нові обрії, туди, де праця вчителя буде поцінована належно.

Ведуча І: Нехай в оселях Ваших завжди панує світло і злагода, в серцях – добро, в помислах – мудрість, у засіках – достаток, а нелегка педагогічна нива колоситься рясним урожаєм людської вдячності.

Спасибі невтомним Вашим серцям.

Зі святом, любі вчителі,

Зі святом від усіх поколінь!
Інна. Завуч і директор, як маиа і тато, в школі коханій моїй.

       Знаємо всі ми важко нести їм влади тягар на собі.

       Вам співчуваєм, щастя бажаєм на довгі на довгі роки.

 

docx
Додано
15 лютого 2019
Переглядів
1746
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку