Сценарій до екологічного конкурсу "Екотворчість".

Про матеріал
Екологічні проблеми, на жаль, стають "вічними". «Що таке сміття? Чим воно загрожує здоров’ю людей». Мета: привернути увагу до актуальної екологічної проблеми сучасності – засміченості, з’ясувати як впливає погана екологія на здоров’я людини; знайти шляхи подолання проблеми.
Перегляд файлу

Сценарій виступу екологічної агітбригади

конкурсу «Екотворчість»

 

Звучить музика. Слова з-за куліс:

1. Людино! Ти вважаєш, що ти цар природи?! Помиляєшся!

2. Думаєш, що господар на цій планеті?! Наївний…

3. Ти певний, що можеш брати все від планети і нічого не повертати?!

4. Але  настане час, коли за все доведеться заплатити!

5. Замислись! І ми  йдемо, щоб довести тобі іще більше!

 

Звучить музика.

Вихід дітей.

 

1. Хлопці та дівчата!

2. Дорослі та малята!

3. Вас вітає екологічна агітбригада

4. Школи № 7

Разом: Нова Ера!

  1. Тому що ми! Творчо і креативно підходимо до серйозної справи охорони довкілля!
  2. Екологічно свідомо мислимо!
  3. Розумно ставимося до навколишнього середовища!
  4. Агітуємо за свідоме та бережливе ставлення до природи!
  5. Очищаємо навколишнє середовище від забруднення!
  6. Виступаємо за збереження природних ресурсів нашої планети!

Разом: раціональне використання природних ресурсів України!

 

Пісня «Привітання» (на мотив The Offspring “Pretty Fly”)

 

Речитатив:

Планета Чиста в моді – Ага-Ага,

І чисті її води – Ага-ага,

Й повітря свіже в моді – Ага-Ага

Команда Нова Ера  йти в ногу  допоможе!

 

Діти висвітлюють проблеми земельних ресурсів планети.

Звучить тривожна музика. Ходять по колу з плакатами.

 

  1. На сьогоднішній день у світі  гостро постала проблема використання земельних ресурсів!

Разом: Замисліться!

  1. Великої шкоди завдає відкрита розробка корисних копалин,  навантаження на землю зростає, а забезпеченість земельними ресурсами зменшується.

 

      Разом: Бережіть!!!

 

  1. Найшкідливішими для навколишнього природного середовища є забруднення ґрунтів радіонуклідами, важкими металами, пестицидами, збудниками інфекційних хвороб.

 Разом: Пам’ятайте!

 

  1. Катастрофічне забруднення земель радіоактивними викидами, що сталися в результаті аварії на ЧАЕС, не має аналогів в світі.

 

      Разом: Не забувайте!

 

  1. Найпотужнішим джерелом забруднення ґрунтового покриву є великі комбінати кольорової металургії, викиди автомобільного транспорту, хімічної та нафтохімічної промисловості!

 

Разом: Тільки уявіть!!!

 

  1. Невже це люди, причина усіх негараздів? Невже  не можна нічого змінити?

Разом:  Вихід є завжди!І ми його знайдемо!

 

Танцюють.

 

Дівчина виходить з глобусом в руках.

 

1. Погляньте, що трапилося з нашою планетою?

2. На ній нема живого місця!

3. З кожним роком людина внаслідок своєї господарської діяльності знищує дедалі більше природних ландшафтів!

4. Свідомо чи не свідомо, але разом з освоєнням нових земель, людство знищує флору і фауну на Землі.

5. Невже не можна припинити цей моторошний ланцюг, невже людству байдуже на проблеми його рідної домівки, невже ми – мешканці планети Земля на краю прірви?

6. Головне не панікувати, все в наших руках, адже ми –Нова Ера  – знайдемо новий підхід,

1. нову ідею,

2. новий погляд

3. новий спосіб

4. і разом почнемо

Разом:  рятувати Землю

 

1. Нова ідея! Нова ідея! Ми активізуємо увагу громадськості до проблем Землі!

2. Зробимо це в актуальній манері!

3. Врахуємо думки усіх опонентів!

4. Зважимо всі «за» і «проти»!

5. Отож вирушаємо  в уявну подорож на пошуки причин і наслідків.

6. Всі на природу!!!

 

Звук потягу. Звучить  музика.

Голос з-за куліс.

До вашої уваги телепрограма «Голос природи» і сьогодні ми проведемо екорозслідування, всі докази візьмемо до уваги!

Виходить кореспондент.

 

Репортер.  Доброго дня, ми ведемо  репортаж з степової частини України,

                   невже тут все так погано, як ото говорять. О бачу хтось до мене

                    наближається!

 

Виходить фермер і  підприємець.

 

Фермер.  Хто посмів зайти на моє поле?! Ви що не знаєте, хто на нім

                 господар? Мені тут зайві очі не потрібні, ще щось поцупите!

 

Репортер.  Доброго дня, ми репортери передачі «Голос природи»,  які

                   природоохоронні заходи ви застосовуєте, як людина, що тісно

                   співпрацює з природою?! Поділіться з нашими глядачами.

 

Фермер.  Які заходи? Бери від природи все!, а  вона тобі  за це ще й спасибі

                 скаже! Побільше пестицидів, гербіцидів…Головне – цінний

                 врожай, який можна вигідно продати, а решта – то формальності!

 

Підприємець.  А  я  - місцевий бізнесмен – бачите – он те узбережжя та лісок

                         – це мої володіння – ПРИВАТНА власність

        Не сучасні всі ви тут!

        Оттого у вас банкрут!

        Треба гроші заробляти,

        На природу не зважати.

 

Пісня  (І. Білик «Так просто…»)

 

Навіщо люди так шкодять природі,

Не краще жити в любові і згоді?

Так усміхнемось,

За руки візьмемось,

Бо все в наших силах,

Бо ми все зумієм!

 

Це ж просто? Так просто!

 

Уходять за куліси.

По черзі виходять усі учасники, кожний прикріплює за допомогою клейкої стрічки на великий глобус той виріб, про який висловлюється.

 

1-й учень

Любити Землю завжди будемо ми,

Посадимо і сад, і дерево, і квіти!

 

2-й учень

Ось тут навішаємо зірок!

Сюди ми додамо квіток!

 

3-й учень

Тут має бути соловей!

А тут хай яблука висять й нагадують про райський сад!

 

4-й учень

А я повішу ось тут груші,

Нехай радіють наші душі!

 

5-й учень

А для птахів повісимо житло,

Щоб з вирію вертались до нас жити!

До гілочок причепимо сміх,

Сміятись разом — це не гріх!

 

 

6-й учень

Ще додамо рожеві мрії,

Сьогодні кожен хай радіє!

 

1-й учень

Ніщо готове не впаде нам з неба,

Працюймо, не шкодуючи зусиль,

А ще давайте, друзі, там, де треба,

Природу рідну берегти.

 

2-й учень

Бережімо ж, люди, землі, води,

Кожну квітку в лузі, деревце.

Ми не будемо убивцями природи,

Україна наша хай цвіте!

 

3-й учень

Життя — творіння доброго і злого!

Життя — це книга радісна й сумна!

Та перш за все життя — крута дорога,

То ж хай святиться нині всім вона.

 

Учень.  На згадку про нашу зустріч ми підготували листівки з правилами.

              Хай стануть вони вам законом.

Фінальна пісня. Діти стоять з білими кульками, на яких прикріплено білі голуби. Кульки і листівки учасники роздають присутнім в залі.

 

1-й куплет.

Ранена пташина,

В руки не дається,

Ранена пташина,

Птахой зостається.

Цей сон дуже давній,

Я не забуваю,

На траві кровавій,

Птаху пам’ятаю.

Приспів.

Птиці, риби, тварини,

Зазирають в душі,

Ви їх жалійте, люди,

Даруйте їм життя.

Бо небо без птиць – не небо,

А море без риб – не море,

І земля без тварин – не земля.

 

2-й куплет.

Люди, зрозумійте,

Діти і народи,

Ми тепер навіки,

Боржники природи.

Треба цим проблемам,

Якось дати раду,

Відчувайте серцем,

Цю безмежну ваду.

Приспів.

 

Листівка.

  • Не дозволяйте нікому ламати й псувати рослини.
  • Не засмічуйте місця екскурсій і походів на природу рештками їжі, папером і консервними банками.
  • Залишаючи місця відпочинку, старанно гасіть багаття й засипайте його землею. Не кидайте запалених сірників не лише в лісі, а й у полі, у степу, на болоті. Горіти може не лише ліс, а й торф і суха трава.
  • Доглядайте за водними об'єктами своєї місцевості.
  • Беріть участь у роботах з відновлення грунтів, насадження дерев і кущів у наших садах і парках.
  • Виконуйте заходи, які направлені на збереження ґрунтів та підвищення їх врожайності (покращення структури ґрунту, впровадження сівозміни, правильне використання мінеральних та органічних добрив, боротьба з шкідниками і бур’янами, правильна агротехніка, меліорація, боротьба з ерозією ґрунту); засипання кар’єрів і шахт; закріплення схилів, ярів, та берегів річок.

 

Подивися уважно і пам’ятай:

Це довкілля чарівне, людино!

Це земля наша рідна, чудовий наш край

Мила серцю моя Україна!

doc
Додав(-ла)
Хижняк Інна
Додано
8 березня 2023
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку