-створення атмосфери духовного спілкування учнів з музикою;
-розвивати творчість учнів, їх естетичний смак, розвивати музичну пам'ять і кмітливість, інтелектуальну гнучкість
-Узагальнити знання учнів .
Виховувати інтерес та любов до музики, естетичні смакиСценарій до дня музики
Мета заходу:
Обладнання: роз даткові картки з ребусами про музику, малюнки до пісень , музичний центр, диски, портрет композитора .
Святково прибрана зала. Грає легка музика.
1 Ведуча. О музико ! Чарівних звуків ти ріка безмежна,
Гармонія тих фарб , що з сонцем грає джерело.
Душі людської казка безсловесна
Чарує і манить , як восени тепло .
Вона саме життя , що жити всім велить !
Вона надія й щастя мить!
2. Ведуча Музика – це найвиразніша мова.
Мова, що може без жодного слова
Людям про радість і сум розказати ,
Вміє картину без фарб малювати,
В світі усьому знайде слухача
Без словника і перекладача…
А уявіть , як розквітне чудово
Музика з барвами фарби і слова !
Пісня сім нот
Ведуча 1 .
Музика – це наша з вами душа, думка, сила. Музика веде нас до світу прекрасного. Вона ж, іноді, спонукає нас до боротьби з несправедливістю , брехнею, недосконалістю . Адже музика - чи не єдине наше уявлення про досконалість , як вона є.
Ведуча 2 .
Міжнародний день музики – це свято, яке знаходить палкий відгук у серці кожної людини. Адже мову музики розуміють усі, незалежно від національності та художніх уподобань. Вона бентежить наші душі, є засобом емоційного і духовного зв''язку між людьми.
Фанфари . Відкриваємо щорічний клуб цікавинок .
Ведучий : Дивовижно, але музичне мистецтво може мати справді чудотворний вплив. Учені виявили цікаві факти щодо «немузичних» можливостей музики.
1 учень . Музика може інколи замінити ліки. В Японії та Китаї навіть випускають диски з несподіваними назвами : «Безсоння», «Серце», «Легені»…Від кожної хвороби – свій «музичний рецепт».
2учень . Найкращим звуковим «лікарем» визнано музику В. А. Моцарта. Вона настроює організм на здорову хвилю, знімає втому, заспо
Ведуча 1.
Наш край здавна славився талановитими музикантами . І сьогодні творчістю волинських виконавців, музичних колективів захоплюються шанувальники мистецтва багатьох країн світу.
Ведуча 2.
За часів незалежності України митці разом з усім нашим народом натхненно працюють для розбудови держави, примножуючи її культурні надбання.
ПІСНЯ
Ведуча 1.
У цей день ми вітаємо усіх тих , хто любить музику і присвятив їй усе своє життя , тих , хто створює музику і дарує її людям або просто слухає . Бо вона викликає прекрасні емоції і почуття.
Пісня
Ведуча 2.
Вітаємо зі святом композиторів . Бажаємо вам написати ще багато прекрасних творів . Нехай ваші імена засяють поряд з іменами композиторів інших епох, чия музика стала суспільним надбанням .
Але композитори також уміють шуткувати ось послухайте анекдоти про музику .
Вчителька (сценка)
- Як прізвище композитора, музику якого ми зараз прослухали ?
Дівчинка:
- Е-е... пам'ятаю, щось з міліцією зв'язано... А-а! Мусоргский!
Вчитель співу , ввійшовши в клас:
- А де мій стілець ?
Клас мовчить
- Тоді усім встати . Будемо весь урок розучувати державний гімн.
Хто співав.
- Хто співав ?
- Ми з батьком
- А чому так погано
- Бо батько співав сам .
Про всяк випадок .
- Мамо а чому , коли я співаю ти завжди стоїш біля вікна ?
- Щоб ніхто не подумав , ніби я тебе б’ю.
Чи має слух.
Сусід просить скрипаля :
- Навчіть мого сина грати на скрипці
- А він має слух ?
Та як гукаю, то чує.
Вірш .
Барвиста веселка палає над світом,
Дарує проміння дорослим і дітям.
І музика , наче дуга веселкова,
Дарує тобі різнобарв’я казкове.(1 учень .)
Прислухайтесь : вміють ті звуки барвисті
Горіти …, як мак в полі чистім,
Світити… полум’ям сонця,
Постукати .. листком у віконце,(2 учень)
В … вбрання одягнутися в квітні
І сніг розтопити в струмочки …,
Голубити хвилі у … морі,
Вночі колихать … зорі. (3 учень)
Палітру живих кольорових мелодій,
Скарби почуттів, думи різних народів
Своїм слухачам даруватиме вічно
Незгасна барвиста веселка музична ! (4учень)
Виконання пісні «
А тепер пограємо у гру «Відгадай мелодію і доспівай» ( учасники діляться на дві групи. Назви «до-ре-мі» та «фа-ля-до» завдання полягає в тому, щоб згадати слова і заспівати її)
Пісні
А тепер розгадайте загадки
1. Це дерево – не полінце,
Шість дірочок має, весело співає. ( сопілка)
2. Хто стоїть , як вартовий,
Перед нотними рядками ?
Хто рядок нам відкриває,
Місце нотам визначає ? (Скрипічний ключ)
3. Сам із вільхи та із дуба,
В роті білі й чорні зуби.
Ти до них торкнись – готово,
Враз почуєш звук чудовий . ( рояль, фортепіано)
4. Сам пустий , голос густий,
Дріб вибиває, дітей збирає. ( барабан)
5. Він музикантами керує ,
На нього дивиться оркестр,
А публіка його цінує
І віддає тепло сердець ( диригент)
6. З піснею цією діти виростають,
Бо її матуся кожному співає. (колискова)
7.Під музику таку крокують всі військові,
В ній чуєш ритм чіткий, вона веде в похід. ( марш).
8. Якщо нота біла , то ця нота - … (ціла )
9. Стан цей нотні знаки носить.
Як він зветься ?... ( нотоносець)
10. На Різдво, на Рік Новий,
На веселі святки, сивої старовини
Скарб несемо золотий – давнії .. ( колядки)
Дорогі діти , сьогодні ми святкуємо День музики. І мені здається , що про музику не потрібно говорити її потрібно слухати .
Ведуча 1. .
Величчя музики, вершись!
Палай, святкуй, здіймайся й падай!
Так, щоб забулось згоди й зради
Усіх нас підіймай увись !
Пісня