Сценарій до прекрасного дня музики .

Про матеріал

-створення атмосфери духовного спілкування учнів з музикою;

-розвивати творчість учнів, їх естетичний смак, розвивати музичну пам'ять і кмітливість, інтелектуальну гнучкість

-Узагальнити знання учнів .

Виховувати інтерес та любов до музики, естетичні смаки
Перегляд файлу

Сценарій до  дня музики

 

 

Мета заходу:

  • створення атмосфери духовного спілкування учнів з музикою;
  • розвивати творчість учнів, їх естетичний смак, розвивати музичну пам'ять  і  кмітливість, інтелектуальну гнучкість
  • Узагальнити знання учнів .
  • Виховувати інтерес та любов до музики, естетичні смаки.

 

Обладнання: роз даткові   картки  з ребусами   про музику, малюнки до  пісень ,  музичний центр, диски,  портрет   композитора  .

 

Святково прибрана зала. Грає легка музика.

 

1 Ведуча. О музико ! Чарівних  звуків ти ріка  безмежна,
                  Гармонія  тих  фарб , що з сонцем грає  джерело.

                  Душі  людської  казка безсловесна

                  Чарує  і  манить , як восени тепло .

                   Вона  саме  життя , що жити  всім велить !

                   Вона  надія  й  щастя  мить!

 

2. Ведуча  Музика – це найвиразніша  мова.

                   Мова, що  може  без  жодного  слова

                   Людям  про радість і сум розказати ,

                   Вміє  картину  без фарб  малювати,

                   В світі  усьому  знайде  слухача

                   Без  словника  і перекладача…

                   А  уявіть , як розквітне  чудово

                   Музика з барвами  фарби  і слова !

 

 

Пісня   сім нот

 

Ведуча 1 .

 

Музика – це  наша  з   вами   душа,  думка,   сила.   Музика    веде   нас  до світу прекрасного. Вона ж, іноді, спонукає нас до боротьби з несправедливістю ,  брехнею,  недосконалістю . Адже   музика  - чи   не єдине   наше    уявлення    про    досконалість  , як   вона   є.

 

 

 

Ведуча 2 .

 

Міжнародний   день   музики – це   свято, яке   знаходить    палкий  відгук у   серці    кожної   людини. Адже  мову   музики    розуміють   усі, незалежно  від   національності   та    художніх уподобань. Вона бентежить    наші    душі,  є   засобом   емоційного   і  духовного  зв''язку  між    людьми. 

 

Фанфари . Відкриваємо   щорічний   клуб  цікавинок .

 

 Ведучий : Дивовижно, але  музичне   мистецтво  може   мати   справді   чудотворний   вплив. Учені  виявили   цікаві   факти    щодо «немузичних»  можливостей   музики.

 

 1 учень . Музика   може    інколи    замінити   ліки. В    Японії   та   Китаї  навіть випускають диски з несподіваними  назвами : «Безсоння», «Серце», «Легені»…Від    кожної    хвороби – свій   «музичний   рецепт».

 

 2учень . Найкращим    звуковим  «лікарем» визнано музику В. А. Моцарта. Вона   настроює   організм   на    здорову    хвилю,  знімає втому, заспо

 

Ведуча 1.

 

Наш  край  здавна  славився  талановитими  музикантами   . І   сьогодні творчістю   волинських   виконавців, музичних  колективів  захоплюються    шанувальники   мистецтва   багатьох    країн   світу.

 

Ведуча 2.

 

За  часів  незалежності   України    митці   разом    з    усім    нашим  народом    натхненно    працюють  для  розбудови  держави, примножуючи    її     культурні     надбання.

 

ПІСНЯ

 

Ведуча 1.

 

У  цей    день    ми    вітаємо   усіх    тих , хто    любить   музику    і присвятив    їй   усе   своє    життя , тих , хто   створює    музику   і   дарує  її  людям  або   просто слухає . Бо   вона   викликає    прекрасні   емоції   і почуття.

 

Пісня

 

Ведуча 2.

 

Вітаємо  зі  святом   композиторів . Бажаємо   вам   написати    ще    багато   прекрасних   творів . Нехай   ваші  імена   засяють   поряд    з  іменами   композиторів  інших   епох, чия   музика   стала   суспільним надбанням .

Але   композитори   також   уміють   шуткувати   ось    послухайте анекдоти   про   музику .

Вчителька (сценка)
- Як  прізвище   композитора, музику   якого  ми   зараз   прослухали ?
Дівчинка:
- Е-е... пам'ятаю, щось   з   міліцією   зв'язано... А-а!  Мусоргский!

Вчитель   співу  , ввійшовши    в   клас:
- А  де  мій    стілець ?
Клас  мовчить
- Тоді    усім    встати . Будемо  весь   урок   розучувати    державний  гімн.

Хто  співав.

 

- Хто  співав ?

- Ми  з  батьком

- А  чому   так   погано

- Бо  батько   співав   сам .

 

Про  всяк   випадок .

 

- Мамо  а   чому , коли   я    співаю   ти    завжди    стоїш   біля   вікна  ?

- Щоб   ніхто   не   подумав , ніби   я   тебе   б’ю.

 

Чи  має    слух.

 

Сусід   просить  скрипаля :

- Навчіть   мого   сина   грати   на    скрипці

- А   він  має   слух   ?

Та   як  гукаю, то   чує.

Вірш  .

 

Барвиста   веселка  палає  над  світом,

Дарує   проміння   дорослим   і   дітям.

І  музика , наче  дуга  веселкова,

Дарує  тобі  різнобарв’я  казкове.(1 учень .)

 

Прислухайтесь : вміють ті звуки  барвисті

Горіти …, як мак в полі чистім,

Світити… полум’ям  сонця,

Постукати .. листком  у віконце,(2 учень)

 

В … вбрання одягнутися в квітні

І сніг розтопити  в  струмочки …,

Голубити хвилі у … морі,

Вночі  колихать … зорі. (3 учень)

 

Палітру живих кольорових  мелодій,

Скарби почуттів, думи різних народів

Своїм слухачам  даруватиме вічно

Незгасна барвиста веселка музична !  (4учень)

 

 

Виконання пісні «

 

 

А тепер пограємо у гру «Відгадай мелодію  і доспівай» ( учасники діляться  на  дві  групи. Назви «до-ре-мі» та «фа-ля-до»   завдання  полягає  в   тому, щоб  згадати  слова  і  заспівати  її)

 

Пісні

 

А тепер  розгадайте загадки 

1. Це  дерево – не полінце,

     Шість  дірочок  має, весело  співає. ( сопілка)

 

2. Хто  стоїть , як  вартовий,
    Перед  нотними  рядками ?

    Хто   рядок  нам  відкриває,

    Місце  нотам  визначає ? (Скрипічний   ключ)

 

3. Сам  із   вільхи   та   із   дуба,
    В   роті    білі   й   чорні    зуби.

    Ти   до   них    торкнись    готово,
    Враз   почуєш   звук   чудовий . ( рояль, фортепіано)

 

4. Сам   пустий , голос   густий,

    Дріб   вибиває, дітей   збирає. ( барабан)

 

5. Він   музикантами   керує ,
    На   нього   дивиться   оркестр,

    А   публіка    його   цінує

    І   віддає  тепло   сердець  ( диригент)

6. З   піснею   цією   діти   виростають,

    Бо   її    матуся    кожному   співає. (колискова)

 

7.Під   музику    таку    крокують   всі   військові,

   В   ній   чуєш    ритм    чіткий,  вона   веде   в    похід. ( марш).

 

8. Якщо    нота   біла , то   ця   нота - … (ціла )

 

9. Стан   цей   нотні   знаки    носить.

    Як   він   зветься  ?... ( нотоносець)

 

10. На   Різдво, на   Рік     Новий,
     На   веселі   святки, сивої    старовини

     Скарб   несемо   золотий    давнії .. ( колядки)

 

 

Дорогі   діти , сьогодні  ми  святкуємо  День  музики. І  мені   здається , що   про   музику   не   потрібно   говорити  її   потрібно  слухати .

Ведуча 1. .

Величчя  музики,  вершись!
Палай,  святкуй,  здіймайся  й  падай!
Так,  щоб   забулось   згоди   й    зради
Усіх    нас     підіймай    увись !

 

Пісня

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Швець Надія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Демків Марія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Клос Олег Ігорович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Додано
21 квітня 2018
Переглядів
5231
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку