Сценарій до всесвітнього дня Здоров'я та дня Миру "В мирі зростаємо - здоров'я маємо!"

Про матеріал

Виховний творчий захід для вихованців дошкільної групи. Закріплюємо та поглиблюємо знання дітей про свято дня Миру та дня Здоров’я, коли вони були започатковані; виховуємо у дітей почуття патріотизму та турботливого ставлення до особистого здоров’я. Формуємо позитивне ставлення до своєї країни, народу. Викликаємо бажання почуватися впевнено з однолітками; учимо дітей дотримуватися у взаєминах із людьми моральних норм і правил; діяти морально не лише під впливом та контролем дорослого, але й із власної ініціативи. Вчимо приділяти багато уваги здоровому харчуванню, особистій гігієні та прививати любов до занять із фізичної культури. Вчимо підтримувати доброзичливі взаємини, організовувати спільну діяльність. Розвиваємо творчу уяву, спритність, увагу.

Перегляд файлу

Комунальний заклад

«Олешківська спеціальна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Херсонської обласної ради»

 

 

 

СЦЕНАРІЙ

ДО МІЖНАРОДНОГО ДНЯ МИРУ ТА ДНЯ ЗДОРОВЯ

 

 

 

2012_05_28.jpg

 

 

                                                          Підготувала: вихователь дошкільної групи

                                                                                                                    Кошмата Ю.С.

 

Олешки - 2019

 

Форма проведення: виховний творчий захід для вихованців дошкільної групи.

 

Мета: закріплювати  та  поглиблювати  знання  дітей  про  свято  дня  Миру та дня Здоров’я,  коли  вони були започатковані; виховувати у дітей почуття патріотизму та турботливого ставлення до особистого здоров’я. Формувати  позитивне  ставлення   до  своєї  країни,  народу.  Викликати  бажання  почуватися  впевнено  з  однолітками;  учити  дітей  дотримуватися  у  взаєминах  із  людьми моральних норм  і  правил;  діяти  морально  не  лише   під  впливом  та  контролем  дорослого,  але й  із  власної  ініціативи. Вчити  приділяти багато уваги здоровому харчуванню, особистій гігієні та прививати любов до занять із фізичної культури. Вчити  підтримувати доброзичливі  взаємини,  організовувати  спільну  діяльність.  Розвивати  творчу уяву, спритність,  увагу.

Методично-дидактичне забезпечення: різнокольорове осіннє листя; атрибути до гри: мотузка, торбинки із піском, обручі, м’які пуфи; кольорова крейда.

 

Свято проходить впродовж першої половини дня виконуючи розпорядок дня, режимні моменти групи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Групова кімната:

 

Сьогодні для маленьких і дорослих,

Худеньких і товстеньких,

Слухняних і не дуже,

Веселих і сумних

Наше найкласніше,

Найпрекрасніше

Дійство під назвою

День Здоров’я та день Миру!

 

Сьогодні ми зібралися, щоб відзначити міжнародний день Миру,  який відзначає вся планета та день Здоров’я.

Скільки пісень, оповідань, віршів складено про дружбу, дитинство і про таке прекрасне слово мир. Ми приєднуємося до щорічного Всесвітнього руху «Ми за мир!» і наша зустріч пройде під гаслом – «В мирі зростаємо - здоров’я маємо!»

 

Скажіть малята, щоб бути сильними та здоровими, що потрібно робити? (Зарядку, закалятися, правильно харчуватися).

 

Я пропоную вам зробити зарядку.

 

Музична віршована зарядка.

Раз – підняти руки в гору,

Два – нагнутися додолу,

Не згинайте діти, ноги,

Як торкаєтесь підлоги.

Три, чотири – прямо стати,

Будем знову починати.

Хто зуміє присідати,

І ногам роботу дати.

Раз – піднялись, два – присіли,

Хай мужніє наше тіло.

Хто ж втомився присідати,

Може вже відпочивати.

Руки вгору, руки – так,

Руки в гору, як вітряк.

Трава низенька – низенька.

Дерева високі – високі.

Вітер дерева колише – гойдає.

Птахи летять – відлітають,

А діти тихенько за парти сідають.

 

 

(Сніданок).

 

Спортивний зал:

 

 Діти а відгадайте - но загадку:

«Жовте листячко летить, під ногами шелестить.

Сонце вже не припікає…Коли, це буває?» (Восени).

Давайте, пограємо у гру «Збери листочки».

 

Мета: вправляти дітей у знаходженні листочків за формою (такий листок – лети до мене), порівнювати листя за величиною, запам’ятовувати назви кольорів, розвивати увагу. 

Хід гри: У вихователя – по одному листку з кожного дерева, у дітей один листок з будь-якого дерева. Потрібно знайти листок, який показує вихователь.

 

Добре, молодці! Із цією грою ви справилися добре. А ось вам ще одна.

 

Рухлива гра «Влуч у коло»

Мета: удосконалювати вміння метати торбинки з піском у ціль; розвивати окомір і координацію рухів.

Хід гри: Нумо в коло всі ставайте, І торбинки піднімайте.

Вихователь перешиковує дітей у одну лінію, в центрі спортивного залу покладено  обруч. На  відстані 1,5–2  м  лежить мотузка,  на  межі  якої  покладено  в різних місцях різнокольорові мішечки з піском.  Вихователь  викликає  на  межу  стільки  дітей,  скільки  покладено мішечків. На слова вихователя «Приготуватися!» — діти  нахиляються і піднімають мішечки. За командою вихователя всі діти, які стоять на межі мотузки, кидають мішечки в маленьке коло, намагаючись  влучити  в  обруч.  Вихователь  відзначає  дитину,  мішечок  якої  впав  найближче  до  обруча.  Потім  діти  збирають  мішечки  і  кидають  їх  другою  рукою.  Вихователь  знову  відзначає  дітей, що влучно виконали кидок.

 

«Раз, два, три, запрошую до гри»

Я всміхаюсь сонечку: Здрастуй,золоте!

Я всміхаюсь квіточці Хай вона цвіте!

Я всміхаюсь дощику: Лийся, мов з відра!

Друзям усміхаюся, зичу їм добра.

Діти! Пропоную вам теж усміхнутися сонечку і дощику та пограти у гру «Сонечко і дощик».

 

Гра «Сонечко і дощик».

 

 

Ігровий майданчик:

 

Діти, що це в моїх руках? ( Різнокольорова крейда).

Давайте намалюємо мир. Щоб усі бачили що ми прагнемо миру на землі та вигукнемо: «Ми за мир!»

 

Щоб всі присутні на цім святі

У радості зростали та у мирі.

І щоб і дорослі нами піклувались,

А ми були здорові і щасливі.

Нехай все збудеться і неодмінно,

Нехай веселка різнобарвна грає.

Хай дітвора у мирі лиш зростає,

А країна наша процвітає!

Хай сяють усмішки, сонцем зігріті!

Миру й щастя всім людям на світі!

 

Колективне малювання крейдою на асфальті .

 

Тепер, пропоную вам відпочити, та покататися на потязі.

- Рухлива гра «Потяг»

Мета: учити  дітей  ходити  та  бігати  в  колоні  по  одному,  прискорювати  й  уповільнювати  рухи,  робити  зупинки  за  сигналом; привчати дітей  знаходити  своє місце в колоні, не штовхати товаришів, бути уважними

Хід гри: Діти стають у колону по одному  (не тримаючись одне за одного). Перша дитина — «потяг», решта — «вагони».

Потяг наш, потяг наш, Яскравий, новенький,

Він вагони везе Голубі, новенькі.

Вихователь  дає  гудок —  і  «потяг»  починає  рухатись  уперед спочатку повільно, потім все швидше  і швидше.

Потяг наш, потяг наш,Вже біжить швиденько,

І зупиниться вмить:«Виходьте швиденько!»

Потяг  зупиняється,  вихователь  пропонує  дітям  вийти  погуляти, «зібрати квіти, ягоди» на уявній галявці. За сигналом діти знову збираються в колону —  і «потяг» починає рухатись.

 

(Повернення у групу, підготовка до обіду).

 

Здоров’я – основа усього на світі,

Здоровими бути бажають всі діти,

Для цього потрібно щоденно вмиватись,

Робити зарядку і тепло вдягатись

Себе гартувати водою і сонцем.

І солодко спати з відкритим віконцем.

І їсти усе, що на стіл подають,

Бо страви нам росту і сил додають.

 

(Обід, денний сон).

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Виховна робота
Інкл
Додано
13 лютого 2020
Переглядів
1438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку