Сценарій Гри-квесту «Здрастуй, Країно Знань!» (для учнів 1 та 11 класів) присвяченої початку нового навчального року

Про матеріал
1.Адаптація першокласників до школи і підвищення мотивації навчання. 2. Розвиток творчих здібностей та вміння виступати перед аудиторією. 3. Прищеплення навичок правильної поведінки в школі.
Перегляд файлу

 

 

Сценарій

Гри-квесту «Здрастуй, Країно Знань!»

(для учнів 1 та 11 класів)

присвяченої

початку  нового навчального року

 

Місце проведення: шкільне подвір’я  та  приміщення ліцею.

Оформлення:  повітряні кульки.
Музичне оформлення:  музичні композиції про школу.
Технічні засоби:  музичний центр, мікрофони, акустична система.

 

Мета заходу:

1.Адаптація першокласників до школи і підвищення мотивації навчання.

2. Розвиток творчих здібностей та вміння виступати перед аудиторією.

3. Прищеплення навичок правильної поведінки в школі.

Звучить святкова музика. Учні 1 та 11 класів  збираються і шикуються перед  школою. Музика затихає, виходить ведуча.

 

Хід заходу

Ведуча:

Добрий ранок, друзі! Здрастуй, рідна школо! 

Знов кружляє листя, падає до ніг.

І барвистий вересень, щиро усміхаючись,

Кличе нас, як завжди,  на шкільний поріг.

 

Осінь жовтокоса одягла намисто

Принесла в Садове свято урочисте!

Свято, що єднає всю шкільну родину,

І якому так радіє ненька-Україна.
    

Хай буде всім нам день оцей, як свято,
Хай буде щастя в серці у батьків.
Хай дзвонить дзвоник радісний, завзятий,
Хай буде радість вищою від слів.
 

      Сьогодні дійсно свято – свято зустрічі зі школою, своїми вчителями та однокласниками. Але є учні, для яких цей день не просто свято, а свято величне. Звичайно, маємо на увазі тих, хто переступає поріг нашої школи вперше. тих, хто  вперше в цей вересневий день іде до свого найпершого класу.Це наші першокласники!Сьогодні у нас буде незвичайний захід.І незвичність його в тому,що ми будемо гратися.І розпочнемо з того,що перевіримо чи готові діти першого класу  вже йти до школи.

Перевіремо чи навчилися ви збирати портфель. Якщо я назву предмет, який потрібно взяти в школу, ви плескаєте в долоні. Якщо цей предмет не потрібний, то ви не аплодуєте. .

 Гра «Збери портфель»

Підручники і книжки,

Іграшкова мишка,

Паровозик заводний,

Пластилін кольоровий,

Пензлики і фарби,

Новорічні маски,

Ляльку і машинку,

Ручки і зошити,

Олівці  і  щоденник.

 ось тепер і зібраний у школу учень!

Ведуча:

     Молодці! І так, портфель навчилися збирати, можемо розрізнити шкільне приладдя від іграшок. Можемо вирушати у нашу подорож!

           Вам треба пройти    8  станцій, за кожне успішне проходження завдань, будете отримувати конверт з ключем- підказкою чарівною кольоровою стрічкою, зібравши їх та віконавши всі завдання, ви ознайомитеся зі школою,яка стане вашою другою  домівкою та отримаєте почесне звання,яке складете з виграних літер.А щоб не заблукали,вам допоможуть наші найстарші учні нашого ліцею -  одинадцятикласники .(Учні 11 класу супроводжують дітей 1 класу по всім станціям).

Учні заходять до школи.

Ведуча: Станція 1:

Верхній одяг залишити,

Перевзутись і поспішити

Швидше зразу на урок

Треба через… (гардероб).

(Відгадайте загадки)

***Не вдягають їх хлоп’ята, мов принцеси в них дівчата. (плаття)

*** Комірець і рукави, більш для хлопчиків вони. (сорочка)

*** Від води не промокає, нас від дощику ховає. (дощовик)

*** Що то за сорочка — рукави ніврочку?

        І чомусь на ноги вбрали ту сорочку. (Штани)

***Нас від холоду ховає, часто капюшона має. (куртка)

*** Я на блискавцi буваю, У негоду захищаю. (Куртка)

*** Лютих не боїться зим, хутром вкриє нас густим. (шуба)

***На голову вдягаємо, вушка захищаємо. (шапка)

***Хоч хатинонька маленька, та затишна і тепленька:

      як мороз кусається, п’ять братів сховається. (Рукавиця)

***Захищає наші ноги, не поранять їх дороги! (взуття)

*** У домівці їх взувають, біля ліжечка знімають. (капці)

***Ступні ніг нам обіймають, під штанці їх одягають. (шкарпетка)

*** Вдень — завзяті та проворні: можем бігати, стрибати, а вночі ми                     безпорадні, бо лягають ноги спати. (Черевики)

 

             Молодці всі загадки відгадали, тримайте конверт з наступною підказкою.Доповніть речення

Окрім мови української

Будете вивчать і …(англійську).

Станція 2

Діти проходять до кабінету англійської мови, знайомляться з оформленням , знаходять конверт з наступною підказкою.

Ведуча:

Після уроків відпочити,

Домашні завдання поробити,

Погуляти та пограти

Ви зможете щодня

У групі…(продовженого дня)

Станція 3

Знайомство з кабінетом групи продовженого дня.

Діти отримують наступний конверт.

 

 Ведуча:

Не сорочка, а зшита,

Не кущ, а з листочками,

Не людина, а говорить. (Книга.)

Ведуча:

А де в школі багато книг? (діти відповідають),так в бібліотеці. Ми йдемо до шкільної бібліотеки

Станція 4:«З книгою подружишся, розуму наберешся.».

  Ведуча:

  Завдання: відгадати загадки про які казки йде мова.

(Загадки читає бібіліотекар)

Сидить півник на печі

Їсть смачненькі калачі.

Ось лисичка прибігає,

Півника мерщій хапає.

Біжить півень рятувати,

В лиса півника забрати.

(Котик і півник)

  Я — бичок-беремлячок,

Солом'яний у мене бочок.

Із соломи дід зробив,

Бік смолою засмолив.

(Солом'яний бичок)

Старенька бабуся у лісі жила,

Гостинці для неї онука несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься?

Хто б відповів?

(Червона Шапочка)

На городі виростала,

Сили набирала,

Непомітно, дуже швидко,

Великою стала.

Став тут дід усіх гукати

Та красуню рвати.

А цю казку, діти, ви

Встигли відгадати?

(Ріпка)

Підробив він голосок,

Став малим співати.

Здогадалися вони:

Вовк — не наша мати.

(Вовк і семеро козенят)

 

Вигнав дід козу із хати —

Та й пішла вона блукати:

В зайця хатку відібрала.

Всі козу ту виганяли,

Рак козуню ущипнув,

Зайцю хатку повернув.

(Коза-дереза)

Вовка зовсім не боявся

І ведмедю не дістався,

Але лисиці на зубок

Все ж потрапив...

(Колобок)

 Ведуча:

          Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з  підказкою.

Куди треба далі вирушати вам підкаже вірш.

Щоб здоров'я добре мати

Слід про нього змалку… (дбати)

Кожний ранок обливатись

І зарядкою… (займатись)

У дворі щодня гуляти,

Повноцінно їсти й… (спати)

Будете це все робити –

Перестанете… (хворіти)

Є чарівний в школі зал

Називається ..(спортзал).

так ,ми ідемо до спортивного залу..

 

 

 Станція 5: «Хто спортом займається, той сили набирається».

Ведуча:

Завдання.Назвіть види спорту які ви знаєте.(Учні називають відомі їм види спорту)

Ведуча:

А пригадати які ще існують види спорту допоможуть наступні загадки

***

 

Бокс, хокей, бобслей, футбол, Сноуборд і волейбол…

Стадіон, басейни, корт –

 Об’єднало слово… спорт.

 

 

***

 

 

Дві команди, як в футболі,

Та на крижаному полі,

І дорослих, і дітей

Позбирав на лід… хоккей

 

***

 

 

 Кулю шкіряну ганяють,

Лиш одну на полі мають!

По ногах не б’ють — це фол!

Називають гру… футбол.

 

***

Той, хто диво-дошку має,

 Із гори, мов птах злітає.

Це не гра — зимовий спорт!

Зветься вид цей… сноуборд.

 

 

***

 

З гірки мчаться сани-біб,

 В них сидить кілька осіб.

 Швидкість там — не для дітей!

Звуть вид спорту цей… бобслей.

 

***

 

Ця спортивна боротьба –

Рух на лижах і стрільба…

 Гонка-справжній марафон!

Цей вид спорту… біатлон.

 

Ведуча:

Молодці.А підтримати спортивну форму можна завжди на тренажерному…

 майданчику  на подвір’ї школи.

(Діти отримують наступний конверт зі стрічкою та  виходять до майданчика).

Станція 6: «Здоров’я – найдорожчий скарб.»

Спортивний майданчик.

Ведуча:

Продовжуємо відгадувати загадки.

***

Сіла купа дітвори

І поїхала з гори…

 Люблять їх усі малята.

 Звуть візочок цей… санчата.

 

***

 

З нетерпінням на зиму чекають,

 Лід малюють — іскри злітають

! Гострі та стрімкі вони.

 Мають назву… ковзани.

 

***

 

 Покатають нас вони,

Але це не ковзани!

Білі, чорні, сині, рижі…

Дощечки ці звуться.. лижі.

Ведуча:

Молодці.Давайте разом визначемо правила поведінки на спортивному майданчику.

Ведуча:

   Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з  підказкою.

Куди треба далі вирушати вам  знову підкаже загадка.

Є вона у кожній школі —

І в близькій, і в дальній,

їжі всякої доволі

В кожній є... їдальні . (відповіді учнів),

так ми ідемо до їдальні.

 

Станція 7: «Ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо для того, щоб жити». Сократ

Ведуча:

Щоб мати здоров'я, слід правильно їсти,

Вживати поживне і тільки корисне.

Не їсти надміру й  не шкодити тілу.

          Кожна країна має свої традиції харчування. Що ж полюбляють українці? Спробуйте відгадати ці страви.

1.Популярна в Україні рідка страва, що вариться з буряків, капусти, моркви, картоплі (борщ)

2. Борошняний виріб у формі півмісяця із начинкою картоплі, капусти, ягід (вареники)

3. Закручена в листки капусти начинка (голубці).

Молодці!Отримуєте останню підказку.

Заходимо до їдальні.

Станція 8:

 Гра «Зваримо обід!»

Діти, перед вами різні овочі та фрукти(іграшкові ). Ви повинні підійти, уважно подивитись, порадитись між собою і  покласти в «каструлі» (коробки) овочі та фрукти,які потрібні для приготування борщу та компоту.

 Тепер спробуйте самі скласти правила поведінки за столом.

Діти розповідають правила поведінки в їдальні.

Ведуча:

    Я сподіваюсь, що ви тепер будете поводитись згідно з цими правилами, про які ми сьогодні говорили.

Ведуча:

       Молодці з усіма завданнями впорались  повертаємося  на подвір’я школи.

І тепер  складаємо чарівне слово,користуючись тими кольоровими смужками,які були в отриманих конвертах.Колір смужки співпадає з кольором  потрібної літери.(Виходить слово ШКОЛЯРИК)

Закріплюють  букви на магнітній дошці.

Ведуча:

А тепер прийміть вітання від найстарших учнів нашої школи.

Слово надається одинадцятикласникам.

1

І от настав той день і час,

Коли йдете ви в перший клас.

Ви стали на поріг нового,

Щоб шлях прокласти до складного.

 

2 

Від розмаїття сонячних доріг

До таємниці сонячної далі.

 

  3 

Свій шлях до знань широкий прокладіть,

Як ми цей шлях колись собі проклали.

 4 

Ідіть вперед, не бійтесь перешкод —

Для вас відкриті всіх наук дороги.

Ви — школярі й наречення своє несіть

Із вчителем своїм до перемоги.

 

  5 

Заходьте дружно і сміливо,

Маленькі діти, в світлий клас.

Життя цікаве і щасливе

Розпочинається для вас.

 

6 

Вам, хто в ранню пору

Поспішає в перший клас,

Ми бажаємо щастя гору

І ще здоров’я про запас.

Прийміть ці подарунки від нас.(вручають першокласникам пакети із шкільним приладдям) 

 

7

Попереду рік-це швидка мить

Вас багато всіх цікавого чекає…

Що ж ,шановні друзі,в добру  путь

Хай Господь вам завжди помагає!

Прийміть від мене чарівний ключик до Країни знань!

(Звучить мелодія,вручає ключик)

 8

Першокласник ,твердо знай:

Символ щастя-коровай,

В ньому є мука пшенична,

В ньому є вода кринична,

цим короваєм вас благословляємо

і успіхів у навчанні бажаємо!

(Звучить мелодія,вручає коровай)

Ведуча:

Любі учні! Бажаємо кожному з вас гарних оцінок, нових звершень та блискучих перемог.

Щасливого вам старту у новому навчальному році, дорогі школярі!

Зараз учні 11 класу проведуть вас до класної кімнати, де ви поринете у чарівну Країну Знань!

Учні 11 класу заводять першокласників до школи.

docx
Додано
31 березня 2023
Переглядів
181
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку