Поглиблювати уявлення дітей про Батьківщину як землю, на якій ми народилися і живемо; про нашу державу, права та обов'язки людей, правила і норми їхнього співжиття в соціумі.; сприяти усвідомленню приналежності до українського народу, засвоєнню поняття «діти України» . Розширювати знання дітей про Всесвітній день дитини; акцентувати увагу на важливих потребах дитини: зростати в любові здоровими і щасливими під мирним небом рідної країни.
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«МІСЬКИЙ ЦЕНТР-КОМПЛЕКС ПОЗАШКІЛЬНОЇ РОБОТИ»
СЦЕНАРІЙ
ІГРОВОЇ ПРОГРАМИ
«ДЕНЬ ЗАХИСТУ ДІТЕЙ»
Підготувала: Груздєва Ірина Андріївна,
педагог-організатор, КЗ «МЦКПР»
м. Марганець
Дитинство-це пора веселощів, розваг, відпочинку. Прошу тих, хто любить ігри й жарти, говорити голосно –«Я»
Отже! Хто любить ігри?
Хто любить мультики?
Жувальні гумки?
Тістечко?
Морозиво?
Шоколад?
Мармелад?
Скарб?
А хто любить засмагати?
Хто любить купатися в брудній калюжі?
Хто не миє вуха?
Співати й танцювати?
А грати?
Гра «Стрибуни»
-Запрошую 3 пари учасників
-Розкладаємо обручі на відстані метра один від одного
-Кожній парі учасників потрібно стрибнути з обруча в обруч, щоб не зрушити його з місця
-Виграє той, хто зможе швидше за всіх дострибнути до фінішу та повернутися назад.
Конкурс «ХТО ШВИДШЕ»
-Запрошую 10 учасників
-Учасників ділимо на дві команди
-Вибираємо капітанів команд
-Відстань між учасниками 1 -2 метра.
-Капітани стоять першими, тримаючи попереду обручі на витягнутих руках
-За старту капітани швидко пролазять через обруч, передають наступному
- Та команда, в якій всі члени вперед суперників пролізуть через обруч –переможець.
Гра «Знайди прищіпку»
Викликаються гравці. Одному з них ведучий зав’язує очі, другому дає 5 прищіпок, котрі той чіпляє на свій одяг в різних місцях. Завдання гравця пов’язкою на очах- знайти на дотик прищіпки. Виграє той з гравців, хто швидше за всіх знайде 5 прищіпок.
ГРА «ВГАДАЙ БУКВУ»
Ведучий роздає двом учасникам картонні квадрати, на яких написані великі букви. Суперники тримають їх руками за спиною. Завдання полягає в тому, щоб кожен з учасників зміг першим побачити букву другого гравця і відночас не показати свою.
Конкурс«Веселий автобус
-Ділимось на дві-три команди по3-4 дитини
-Команди шикуються в ряд
! уч.бере обруч, як кермо
-За старту оббігає коло
-Підбігає до 2 уч.
-2 уч. бере 1 уч.за талію
-Біжать удвох
-І та до останнього учасника
-Перемагає та команда, яка прибіжить першої
Конкурс «Пояснювання»
По трьом характерним діям вам треба вгадати слово.
1. Росте на городі; кладуть у суп; буває на сукні. (Горох.)
2. Її люблять їсти; шофер її крутить; це дружина барана. (Баранка.)
3. Туди іноді сідають; зараз ними користуватися не модно; раніше їх всі одягали в дощ. (Калоші.)
4. Це є у дівчаток; буває з піску в морі; в селі вона потрібна в липні. (Коса.)
5. Вона росте у полі; є така гра; іноді на неї схожий ніс. (Картопля.)
6. Її люблять учні; туди всі поспішають; після неї важко бігати. (Їдальня.)
8. Без нього не можна обійтися; воно висить на стіні; якщо я хворію, мені мама каже: «Подзвони Маші і дізнайся». (Розклад уроків.)
КОНКУРС «ФЕСТИВАЛЬ ТАНЦЮ»
Запрошується пара, яка і розпочинає конкурс. Після 30 секунд 1 хвилини танця вони розходяться та обирають собі в партнери любого з присутніх.
Тепер у нас танцюють 2 пари. Після того, як музика зупиниться, вже 4 учасники виходять на полювання. Через декілька хвилин усі присутні вже танцюють.
КОНКУРС «ЦИФРОВІ ПЛЯСКИ»
Запрошуються всі бажаючі.Під музику всі танцюють. Коли зуиниться музика, ведучий називає любу цифру. Наприклад -5. Всі присутні повинні розбитися на невеличкі групи. Той, хто залишиться без пари, вибуває.
Нагороджуються 2-3 останніх учасника.
КОНКУРС «САМИЙ ПРОВОРНИЙ»
Запрошуємо 10-15 учасників. Паперові квіти розкладаємо у формі кола.
Під музику діти танцюють по колу. Коли зупиняється музика, кожен учасник бере собі квітку. Той, хто залишився без квітки, вибуває. І так до останнього учасника.