Сценарій інтелектуальної гри «ЩО? ДЕ? КОЛИ?» до тижня математики

Про матеріал

Сценарій інтелектуальної гри «ЩО? ДЕ? КОЛИ?» до тижня математики

Мета: прищеплювати любов учнів до точних наук: математики, фізики, інформатики; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, комунікативно-ігрові здібності.

Перегляд файлу

1. Вони такі непомітні, але дуже потрібні, важливі, в геометрії без них

неможливо. Вони зустрічаються не тільки в геометрії, але і у всіх книжках. (точки)

2. Вітрина, актриса, тритон. Яке число об’єднує всі ці слова? (Три)

3. Що більше cos 40º чи sin 50º?  (cos 40º = sin (90º – 40º) = sin 50º)

4.  Чиї це слова: «Математику вже тому вчити  треба, що вона розум у порядок приводить»? (М.В. Ломоносов)

5. Сума трьох чисел дорівнює їхньому добутку. Ці числа різні й однозначні. Знайдіть ці числа. (1, 2, 3)

6. В одному будинку сто квартир. Скільки разів на табличках з номерами квартир написана цифра 9? (20)

7. До числа 9 і праворуч, і ліворуч припишіть ту саму цифру, щоб отримане тризначне число яке ділилося на 7. (595)

8. Двоє батьків і двоє синів поділили між собою порівну 30 грн., причому кожен одержав по 10 грн. Як це могло трапитись?(Було три особи: батько, син, внук.)

9. Який знак треба поставити між записаними цифрами 2 і 3, щоб мати число більше за 2, але менше за 3?(Кому)

10. Летіла група качок, одна попереду, дві позаду, одна позаду і дві попереду; одна між двома і три в ряд. Скільки летіло качок і яким чином?(Летіли одна за одною три качки.)

11. Швачка має кусок сукна довжиною 18 м. І щодня відрізає по 3 м. На який день вона одріже останній раз?(На п’ятий)

12. Летіли галки і побачили палки. Якщо на кожну палку сяде одна галка, то для однієї галки не вистачить палки. Якщо на кожну палку сяде по дві галки, то одна з палок залишиться без галок. Скільки було галок і скільки було палок? (Три палки і чотири галки)

13. У казці "Коник-Горбоконик" ми зустрічаємо такі слова: "Приїжджаю - тьма народу! Ну ні виходу, ні входу!". Скільки було народу?(10000)

14. Кому належать слова: «Числа правлять світом»? ( Піфагор)

15. Архімед допомагав захищати своє місто Сіракузи від римлян і при цьому загинув? Легенда свідчить: коли римлянин заніс меч над ученим, той не просив пощади, а лише вигукнув: «Не чіпай мої ...! У мить загибелі вчений вирішував геометричну задачу. Що Архімед просив не чіпати?        (Креслення)

16. Яке слово введено в математику через невірну записи латинською мовою імені Аль-Хорезмі? ( Алгоритм)

17. Що відрізняє один поїзд від іншого з погляду математика? (Номер)

18. Які чоловічі імена мають «математичне» походження?( Костянтин)

19. Назва якої держави ховається в математичному вираженні а³?(Куба)

20. Ім’я який казкової героїні походить від назви одиниці вимірювання довжини?(Дюймовочка)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Вони такі непомітні, але дуже потрібні, важливі, в геометрії без них неможливо. Вони зустрічаються не тільки в геометрії, але і у всіх книжках. Точки

Номер слайду 5

Сума трьох чисел дорівнює їхньому добутку. Ці числа різні й однозначні. Знайдіть ці числа? 1, 2, 3

Номер слайду 6

В одному будинку сто квартир. Скільки разів на табличках з номерами квартир написана цифра 9? 20

Номер слайду 7

Який знак треба поставити між записаними цифрами 2 і 3, щоб мати число більше за 2, але менше за 3 ? Кому

Номер слайду 8

Летіла група качок, одна попереду, дві позаду, одна позаду і дві попереду; одна між двома і три в ряд. Скільки летіло качок і яким чином? Летіли одна за одною три качки

Номер слайду 9

Летіли галки і побачили палки. Якщо на кожну палку сяде одна галка, то для однієї галки не вистачить палки. Якщо на кожну палку сяде по дві галки, то одна з палок залишиться без галок. Скільки було галок і скільки було палок? Три палки і чотири галки

Номер слайду 10

У казці "Коник-Горбоконик" ми зустрічаємо такі слова: "Приїжджаю - тьма народу! Ну ні виходу, ні входу!". Скільки було народу? 10000

Номер слайду 11

Кому належать слова: «Числа правлять світом»? Піфагор

Номер слайду 12

Архімед допомагав захищати своє місто Сіракузи від римлян і при цьому загинув? Легенда свідчить: коли римлянин заніс меч над ученим, той не просив пощади, а лише вигукнув: «Не чіпай мої ...! У мить загибелі вчений вирішував геометричну задачу. Що Архімед просив не чіпати? Креслення

Номер слайду 13

Які чоловічі імена мають «математичне» походження? Костянтин

Номер слайду 14

Назва якої держави ховається в математичному виразі аі ? Куба

Номер слайду 15

zip
Пов’язані теми
Математика, 10 клас, Позакласні заходи
Інкл
Додано
26 листопада 2018
Переглядів
1020
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку