Мета. Розвивати спритність, координацію рухів, рівновагу, швидкість, вміння орієнтуватись у просторі, виконувати рухи відповідно до тексту, за допомогою казкових естафет, ігор. Створити позитивний настрій, у дітей. Розвивати їх бажання брати участь у колективних іграх. Виховувати інтерес до казки
Хід свята
Ведуча: На околиці села,
Як мовиться в казці
Жив веселий дід Хома
З бабою Параскою.
Баба: Що старий похнюпився?
Дід: Та молодість згадав…Як ми вміли веселитись! Не те, що тепер молодь…
Баба: Правду кажеш, стільки ігор цікавих знали.
Забігає хлопчик і кличе за собою юрбу дітей.
Гей збирайтеся малята,
На вулицю погуляти!
У таночку покружляти,
У веселі ігри грати!
Діти: Доброго дня бабусю і дідусю!
Д і Б: Доброго здоров’я вам діточки!
Д: Дуже раді, що ви до нас завітали, аж на душі нам старим, повеселішало! А у що грати будете!
Діти: Змагатися хочемо!
Д:Ну то давайте! Та й ми з Параскою молодість згадаємо!
Б : Але давай діду так: ти вибираєш собі гарну команду а я собі. А тоді побачимо чия спритніша.
Команда Д.: «Сила»
Команда Б: «Швидкість»
В: Дідусю, Бабусю, це все ви добре придумали, але тоді ще нам потрібно вибрати журі. Хто ж оцінюватиме ваші перемоги? Кого ви запропонуєте?
Дід із бабусею пропонують кого вибрати в журі.
Ведуча: Нумо, друзі не лінуймось-
У колону всі шикуйтесь
Бо на разі час настав
Саме для спортивних вправ.
Розминка на( гімнастичних лавах
1.Ми на лаву посідали В.П.- сід на лаві, ноги нарізно. Руки за го-
Мов конячку осідлали ловою.1- руки в гору, 2- в.п.
У замку за головою
Наші рученьки з тобою
Ручки вгору потягнулись
І в замочок знов вернулись
2.Сидимо собі на лаві В.П.- сід на лаві, руки до плечей.
Нахиляючись у право 1- 2- нахил вправо, вліво. 2- 4- в.п.
Прямо сіли подивились
І ліворуч нахилились
3. Я піднявся, а потім зміг В.П.- сід, руки на поясі. 1- встати. 2- ногу
Ніженьку відвести в бік в право. 3- стійка. 4- в.п. Те саме з ін.. ноги
Непроста ця вправа певно
Та корисна для спортсмена
4. Ми за лавочку тримались В.П.- сід.боком, ноги разом. Зігнуті в
Піднімись і присідайколінах. 1- піднятись на руках, 2- сісти на землю
А тоді малята вміло перед лавою, 3- піднятись на руках. 4- в.п.
Знов на лаву усі сіли
5. Ручки й ніжки піднімаймо В.П.- лежачи на животі на лаві.
Спинку гарно прогинаймо 1- підняти руки і ноги одночасно,
Я як рибка у водичці 2- в.п.
Що пливе у срібній річці
6. Ми спортивні малюки В.П.- стійка лицем до лави, на одній нозі,
Знаєм що таке стрибки інша на лаві. Зміна положення ніг
То у гору, то униз
Я стрибаю подивись
В. Діти ви знаєте багато казок? А що таке казка? А які види казок ви знаєте? Охарактеризуйте кожен вид казки! А хто пише казки?( відповіді дітей) . Д. і Б., знають безліч загадок про різні казки, на які ми повинні дати правильні відповіді, і тільки тоді почнемо змагатися.
Д:Так набридло на віко
Все на сонечку сидіть.
Я візьму і покочуся
Щоб побачити весь світ (колобок)
Естафета « Колобок»
Інвентар: 2 м’ячі, 4 довгі шнури, 2 фішки
Діти котять м’яч між двома шнурами
Б: На городі виростала
Сили набирала
Непомітно дуже швидко
Великою стала
Та красуню рвати
Став тут дід усіх гукати (ріпка)
Естафета «Ріпка»
Інвентар: канат
Діти перетягують канат
Гра з вболівальниками « Дід»
На одному кінці залу - дід, на протилежному - діти. Посередині залу натягнута мотузка для підлізання (висота-60-70 см.). Діти починають дражнити діда.
Іде, іде дід, дід.
Несе, несе міх, міх.
Ось такий дідище,
Ось такий старище,
Ось такий окатий,
Ось такий вусатий,
Такий бородатий,
Ось такий плечистий,
Тьху його, нечистий!
Дід сердиться і намагається зловити дітей, які перебігають з одного кінця залу в інший, підлізаючи під мотузку.
Б. Працювала я у хатці, Танцювала у палаці, Є у мене така звичка- Десь губити черевички ( попелюшка)
Естафета « Попелюшка»
Інвентар: 2 кошики, 2 обручі, каштани
Збирання та висипання каштанів
Д. Допоможе завжди вам, І птахам і дітлахам, Він під деревом сидить, Добрий лікар…. ( айболить).
Естафета капітанів
Інвентар: 2 медичних набори, 2 комплектти медичного одягу
Капітани на швидкість переодягаються, і комплектують медичний набір.
Б. Старенька бабуся у лісі живе Гостинці для неї онука несе
Хто дівчину цю по дорозі зустрів
Як казка ця зветься
Хто б відповів? (червона шапочка)
Естафета перешкод.
Інвентар: дуги, обручі на підставках, бар’єри, фішки, дошки для ходьби.
Діти долають перешкоди.
Б. Діду щось ти засумував?
Д. Та ось думаю, чия ж команда перемогла?
В. Зараз наше журі підведуть підсумки, і визначать переможців!
Д. А ти чому похнюпилась?
Б. Та згадала як у молодості гарно танцювала!
Танець сучасних бабусь
Журі оголошує переможців, нагородження
В. Молодці, малята,
Добре з вами гратись.
Та пора настала
З іграми прощатись.
Нині день такий чудовий,
Друзів тут велике коло.
На прощання хочем побажати вам:
Щоб були усі здорові як дуби,
Щоби були спритні,як орли,
Щоб як кремінь, всі були міцними,
Щоб щодня Вам прибувало сили,
Щоби дух козацький не згасав -
На весь світ, мов полум'я, палав!
Ласки Вам усім – від Бога,
А від людей-добра
Всі. На многії і благії щасливії літа!
Спортивне свято для старших груп
« Казкова подорож»
Підготувала
Вчитель з фізкультури
Головій Т.П.