урок фізичної культури з елементами футболу

Про матеріал
: закріпити уміння і навички з техніки ведення, передачі та зупинки м'яча, розвивати спритність і швидкісно-силові якості, удосконалювати фізичну підготовленість учнів засобами футболу, виховувати почуття дружби, колективізму, взаємодопомоги, поваги один до одного.
Перегляд файлу

 

                              Конспект

                                уроку з  фізичної культури

                                 з елементами футболу  в  4-му класі

 

 

Тема уроку: Футбол «Техніка ведення та подачі м`яча»

Мета уроку:  закріпити уміння і навички з техніки  ведення, передачі та зупинки м'яча, розвивати спритність і  швидкісно-силові якості, удосконалювати фізичну підготовленість учнів засобами футболу, виховувати почуття дружби, колективізму, взаємодопомоги, поваги один до одного.

Завдання уроку:

  1. Закріпити різновиди ведення, передач та зупинки м’яча.
  2. Удосконалювати навички техніки удару по м'ячу внутрішньою стороною ступні в ускладнених умовах та із різних вихідних положень.
  3. Сприяти розвитку швидкості, спритності, координації та точності рухів учнів.
  4. Провести інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з футболу

 

Тип уроку: навчально-ігровий

Форми,  методи та прийоми навчання:

- ігрові технології;

- елементи тренінгу;

- робота в парах;

- групові;

- відновлювальні дихальні вправи – руханки.

 

Місце проведення: спортивний зал школи

 

Інвентар: 10-12 футбольних м’ячів (на 2 учнів – 1 м’яч), 4-5 напівнакачаних м’ячів, ворота, фішки, гімнастичні лави, кубики, 2 комплекти форми, стійки.

 

Тривалість : 45 хвилин

 

 

 

 

 

 

 

Структура уроку

 

зміст

дозування

організаційно- методичні вказівки

1

І. Підготовча частина

 

Організаційний момент

Шикування, привітання, повторення правил з техніка безпеки під час ігри

 на уроці, стройові вправи

 

Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

Футбол з'явився в Україні наприкінці 19 століття. Найвідомішими футболістами України  були Валерій Лобановський, Олег Блохін, Анатолій Дем'яненко,  Олег Протасов, Леонід Буряк. З них:  Литовченко Геннадій – уродженець   міста Дніпродзержинська, Протасов, Дем`яненко - мешканці Дніпропетровська. На сьогодні вам більше знайомі такі  відомі футболісти, як Андрій Шевченко, Сергій Ребров, Євген Коноплянка, Роман Зозуля, Олександр Шовковський, Вадим Євтушенко з П`ятихаток. Усі вони були такими самими учнями, дуже любили уроки фізкультури, тренувалися в секціях, спортивних школах, робили ранкову гімнастику, займалися різними видами спорту, надаючи перевагу футболу, дотримувалися режиму дня і до того ще й вчилися добре. Своїх успіхів вони досягли завдяки працелюбності, відданості футболу, а головне, вони багато тренувались самостійно. І сьогодні я пропоную вам перевтілитись у справжніх футболістів і побувати на справжньому спортивному тренуванні.

Якщо готові до тренування – ми починаємо.

 

10 хв.

 

 

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд та чіткість виконання стройових вправ.

 

 

 

 

Мета розповіді – сприяє виникненню у дітей мрії досягти успіхів у спорті, а також віри в те, що це можливо.

 

 

 

Наголосити, що серед них головним є формування уміння займатися фізичними вправами самостійно.

 

2

 

Вимірювання ЧСС

6 сек.

 

3

Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя

Вправи для формування правильної постави та профілактика плоскостопості.

Різновиди ходьби (на носках, п’ятках, на зовнішній та внутрішній стороні стопи, напівприсід, повний присід)

2 кола

 

Дотримуватися дистанції.

 

Слідкувати за правильною поставою

4

Різновиди бігу у повільному темпі по колу

(ЧСС за 6 с)

Вправа на відновлення дихання

Дихальна фізкультхвилинка «М'яч»

Хід вправи: уявіть, що у вас у руках м'яч. Зробіть глибокий вдих і виконайте команду «М'яч пробитий» – зі звуком «с-с-с» починайте випускати потроху повітря з легенів, одночасно показуючи руками, як зменшується м'яч.

3 кола

 

30 сек.

Дотримуватися інтервалу

5

Зупинка по периметру зала, ЗРВ на місті:

1.В.п. ноги на ширину пліч, руки на пояс

На кожний рахунок перенесення ваги тіла з однієї ноги на іншу через пліє.

2.В.п. ноги на ширину пліч,  руки в сторони:

1-зігнутим ліктем правої руки торкнутися коліна зігнутої лівої ноги;

2-в.п.

3-4 те саме з іншої сторони;

3.В.п. ноги нарізно, руки на пояс.

1-присід в пліє;

2-встати, підняти стегно лівої ноги;

3-4-те саме другою ногою

 

 

 

6-8 раз

 

 

 

6-8 раз

 

 

 

 

6-8 раз

 

 

При виконанні вправи спину тримати рівно (без нахилу вперед)

 

 

 

 

 

 

Підйом з положення пліє виконувати разом з підняттям ноги

6

ІІ. Основна частина

 

25 хв.

 

7

Застосування учнями вмінь і дій у стандартних умовах з метою засвоєння навичок

«Фінт відходом» - імітація обведення суперника 

 

5 хв.

Заснований на несподіваній та швидкій зміні напрямку руху.

Під час атаки суперника спереду застосовується ухід випадом. Після реакції суперника і його переміщення у бік випаду слід різким поштовхом лівої ноги зробити крок праворуч.

 

8

Імітація удару по м`ячу який знаходиться в нерухомому стані

4 хв.

«удари» робити з місця, з 2-3 кроків та з розбігу

9

 

«Зроби пас» -передача м’яча внутрішньою стороною ступні правої ноги партнеру, зупинка підошвою

 

4 хв.

Поєднувати зупинки і удари по м`ячу без ведення

10

«Лабіринт» - ведення м`яча «лабіринтом» внутрішньою стороною стопи, обведення кубиків 

4 хв.

Ведення здійснюється несильними ударами по м`ячу правою, лівою ногою

11

«Удари на точність» - удари по м`ячу лівою правою ногою

`яч в сітці закріплений до стійки)

4 хв.

Робота в парах, слідкувати за правильністю передачі м`яча

12

«Удар по «воротах» - удари м`ячем в перевернуту гімнастичну лаву

 

 

4 хв.

Виконувати з 2-3 кроків, цілити у ціль (перевернута гімнастична лава)

 

ІІІ. Заключна частина

Творче застосування узагальнених умінь

10 хв.

 

13

Рухлива гра  «Вибий гравця»

Діти розташовані в центрі майданчика – задача вибиваючих попасти м’ячем у гравця

5 хв.

 

М’яч посилаємо несильним ударом ноги

14

Перешикування в коло

Руханка на відновлення дихання:

Раз! Два! Всі присіли,

Потім в гору підлетіли.

Три! Чотири! Нахилились

Із струмочка гарно вмились.

П`ять! Шість! Всі веселі

Крутимось на каруселі.

Сім! Вісім! В поїзд сіли

Ніжками затупотіли.

Дев’ять! Десять! Час настав

Повернутися до справ.

 

 

2 хв.

 

Слідкувати щоб діти правильно повторювали рухи за вчителем

16

Вимірювання ЧСС

6 сек.

 

17

Підведення підсумків уроку

Рефлексія.

Завершилось тренування у спортивному залі.  Усі гравці мають потенціал для того, щоб стати футболістом. Потрібно тільки розвивати свої якості та задатки. Для мене – всі достойні футбольної команди. Але після кожного тренування та футбольного матчу завжди проводиться аналіз. Закінчить речення

  • Якщо б я був футбольним тренером, то нападаючим футболістом вибрав…
  • Щоб бути кращим воротарем, потрібно…
  • Щоб стати кращим футболістом країни, потрібно…
  • Тепер я знаю і можу…
  • До збірної з футболу нашого класу потрібно включити…
  • Сьогодні самим наполегливим на тренуванні був…

Організаційний вихід із залу

1-2 хв.

Оцінювання учнів

 

docx
Додано
18 січня 2020
Переглядів
480
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку