Сценарій " Кохання меж не знає"

Про матеріал
Уміння зрозуміти один одного – складне мистецтво. Але оскільки воно дуже необхідне для люблячих сердець, ми повинні з’ясувати – на скільки легко ви володієте цим мистецтвом.
Перегляд файлу

Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.
Оформлення: повітряні кульки, святкові плакати.
Музичне оформлення: музичні композиції про кохання, любов, почуття.
Технічні засоби: музичний центр, мікрофони, акустична система.
Хід свята
Звучить лагідна музика. До залу входять ведучі.

 

Ведуча. Життя без кохання,
Життя без любові –
То небо без сонця,
То небо беззоре!
Життя неможливе,
Воно не існує,
Коли наше серце
Любові не чує.

Ведучий. Мудрець повідав істину людині:
Кохання й миле серцю – річ одна,
Як душі мудрі з розумом єдині.
Отак і їх ніщо не роз’єдна.

Ведуча. Пані та панове!

Ведучий. Леді і джентельмени!

Ведуча. І просто друзі!

Ведучий. У наші серця знову завітало свято. Мабуть, найдивовижніше і найпрекрасніше – свято кохання.

Ведуча. Тобто відомий усім День святого Валентина. Надворі ще зима, але у серця вже постукала весна. Кохання не боїться холоду і розквітає будь-якої пори року. Тож ми, Валентин і Валентина, раді вітати у цьому залі усіх закоханих і тих, хто іще лише сподівається знайти своє кохання.

Ведучий. Напевно, ви добре знаєте, що існує багато легенд щодо походження цього свята.

Ведуча. Згідно з однією, святий Валентин був священником, який таємно вінчав закоханих і за це був страчений римською владою 14 лютого 270 року. Кажуть, що перед смертю він встиг передати листа дочці тюремника із написом „Від Валентина”.

Ведучий. Інші легенди стверджують, що Валентинів день взагалі немає нічого спільного із життям святого. За часів Римської імперії існувала традиція: щороку 14 лютого, напередодні свята Люперцалії, юнаки писали на шматочках паперу жіночі імена і вкидали ці папірці у велику скриню. Потім юнаки наосліп діставали папірці. Дівчина, чиє ім’я випадало хлопцеві, ставала його супутницею на фестивалі Люперцалії. Свято це присвячувалося богині шлюбу Юноні та Панові – богу живої природи.

Ведуча. А от у середньовіччі вважали, що саме 14 лютого птахи обирають собі пару. Але не будемо сперечатися,яка легенда ближча до істини, адже це не суттєво. Свято Валентина люблять за те, що воно возвеличує найпрекрасніше почуття – кохання.

Ведучий. Розкажу тобі думку таємну,
Дивний здогад мене обпік:
Я залишуся в серці твоєму
На сьогодні, на завтра, навік.
І минатиме час,
Нанизавши сотні вражень, імен і країн.

Ведуча. На сьогодні, на завтра, назавжди!
Ти залишишся в серці моїм.
А чому?
То чудна теорема,
На яку ти мене прирік.
То все разом, а ти – окремо.
І сьогодні, і завтра, й навік.

Ведучий. У наш час День святого Валентина – це день закоханих. Також на це свято прийнято висловлювати свої почуття любові і прихильності друзям, родичам, коханим.

Ведуча. Символом цього дня стали яскраво-червоні сердечка, купідони, пара голубів, букети троянд та фіалок. Їхні зображення стали обов’язковими елементами святкових листівок – “валентинок”.

Ведучий. Отже, свято Валентина – одне з найпопулярніших свят у цілому світі. Воно об’єднує людей різних національностей, країн. Чому?

Ведуча. Бо любові не потрібна мова – вона зрозуміла усім серцям.

Ведучий. І на честь цього свята ми оголошуємо невеличку конкурсну програму „Романтична пара”.

Ведуча. Кожна конкурсна програма має своє журі. Тож і наша не стала виключенням.

(Представлення журі)

Ведучий. У нашому конкурсі прийматимуть участь учні 8 – 11 класів.

(Представлення учасників)

Ведуча. Перший конкурс нашої програми „Знайомство”. Завдання цього конкурсу – якомога цікавіше розповісти про себе. Розпочинають конкурс юнаки.

Ведучий. Просимо журі оцінити виступи  учасників по 5-бальній системі.

Ведуча. Тепер, коли учасники краще дізналися один про одного, гадаю, можна створити пари.

(На листочках написано номери пар, кожен учасник вибирає собі листочок, для дівчаток –червоні, для юнаків – зелені, і утворюють пари.)

Ведучий. Отже, наші учасники утворили пари. І на рахунку кожної пари є вже перші зароблені бали. Бали за перший конкурс додаються.

Ведуча. А тепер наші пари чекає наступне змагання – „Етикет”. Кожній парі по черзі я ставитиму по два запитання. Правильна відповідь – 1 бал.

„Етикет”

Для пари № 1

Д. Тебе знайомлять із юнаком. Хто має першим подати руку – ти чи він? (Дівчина)

Х. Ідучи із дівчиною вулицею, ти маєш триматися праворуч чи ліворуч від неї? ( Праворуч)

Для пари № 2

Д. Ти знайомиш свого хлопця із подругою. Кого маєш представити першим – хлопця чи подругу. (Подругу)

Х. Ти ідеш разом із дівчиною вулицею. На вашому шляху зустрілись круті сходи. Хто з вас має першим – ти чи дівчина? (Хлопець)

Для пари № 3

Д. Ти запросила на свій день народження кількох друзів – хлопців та дівчат. З якого боку від дівчини має сидіти за столом юнак? (Ліворуч)

Х. Ти запросив дівчину у кафе. Хто першим має увійти до приміщення – ти чи дівчина? (Дівчина)

Для пари № 4

Д. У вестибюлі театру твій хлопець отримав ваші пальта. Хто перший з вас має одягнутися? (Дівчина, а хлопець допомогти)

Х. Ти із дівчиною сидиш за столиком у кафе. Офіціант приносить вам меню. Хто перший має ознайомитися з меню? (Дівчина)

Для пари № 5

Д. Ви зайшли до залу кінотеатру. Інші глядачі вже сидять, а вам треба пройти до своїх  місць. Хто має йти першим – ти чи хлопець? (Хлопець)

Х. Як слід іти через ряд повз інших глядачів? (Обличчям до глядачів)

Для пари № 6

Д. Ти домовилась із хлопцем про побачення, але відчуваєш, що прийти завчасно не встигнеш. На який час ти можеш дозволити собі запізнитися? (Не більше ніж на 15 хв.)

Х. Твоя дівчина під час побачення каже, що їй наказали бути вдома о певній годині вечора. Хто має стежити за часом – ти чи дівчина? (Хлопець)

Ведучий. Просимо журі підрахувати кількість правильних відповідей і оголосити результати.

Ведуча. Засвоївши деякі основні правила етикету, наші пари можуть нарешті вийти у світ. У давнину цей вираз означав „відвідати загальний захід, де збираються певні верстви суспільства”. Наприклад, бал. От ми і запрошуємо наших учасників взяти участь у бальному конкурсі „Бал” і виконати вальс.

(Звучить мелодія вальсу, учасники виконують танець)

Ведучий. Просимо журі оцінити виступ учасників по 5-бальній системі.

Ведуча. Уміння зрозуміти один одного – складне мистецтво. Але оскільки воно дуже необхідне для люблячих сердець, ми повинні з’ясувати – на скільки  легко ви володієте цим мистецтвом.

Ведучий. Уявіть собі таку ситуацію: на іншому боці дороги, по якій весь час їдуть машини, ви побачили свою хорошу знайому. Вам дуже хочеться запросити її ... Куди? Дізнаєтеся згодом. Але оскільки вас почути вона не може, то ви маєте застосувати міміку і жести. Таким чином наступний конкурс має назву „Зрозумій мене”. А учасниці мають зрозуміти куди їх запрошують. Якщо дівчина здогадалася, то пара отримує додатково 1 бал. Конкурс оцінюється по 5-бальній системі.

(Кожен учасник дістає записане на карточці завдання.)

Ведуча. Любов і поезія – нероздільні. Так було у всі віки і залишається і донині. Зараз кожна пара на деякий час стане поетами. Ви отримаєте карточку з першими рядками вірша, який необхідно завершити. Через 1 хвилину ви пропонуєте свої вірші. Журі оцінює конкурс по 5-бальній системі.

Ведучий. Доки учасники готуються, ми просимо вболівальників написати номер пари, яка вам найбільше сподобалася на сердечках, які ви отримали. Таким чином ми оберемо „Пара глядацьких симпатій”.

Ведуча. Наші учасники готові представити свої твори. Їм слово.

Ведучий. Просимо журі оголосити оцінки.

Ведуча. Ось і підійшла до завершення наша конкурсна програма. Просимо журі оголосити остаточні результати конкурсу.

(Журі оголошує результати і нагороджує пари за такими номінаціями: „Найромантичніша пара”, „Найвеселіша пара”, „Найгарніша пара”, „Пара глядацьких симпатій”, „Найвигадливіша пара”  і переможців „Ідеальна пара”)

Ведуча. От і скінчилася наша програма. Дякуємо вам за увагу.

Ведучий. Бажаємо усім весело провести свято Валентина.

Джерело

 

docx
Додано
2 грудня 2020
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку