Сценарій конкурсної програми "Містер школи"

Про матеріал
Конкурсна програма для хлопців закладу освіти, щоб проявити себе як най-най кращого учня школи. Учні дуже стараються проявити себе на всі 100. А однокласники вчаться підтримувати, допомагати та вболівати.
Перегляд файлу

Сценарій конкурсної програми «Містер школи» 

1 вед. Доброго дня, дорогі друзі! Ми раді вас вітати на нашому святі. 
2 вед. Ми – дівчата – завжди хочемо бути сильними, сміливими, самостійними. Але у душі завжди мріємо про те, щоб поруч був сильний, розумний, мужній хлопець, який би захистив нас від всіх напастей цього світу. 
1 вед. Адже, насправді ми не «залізні леді», а ніжні тендітні створіння, які потребують ласки, тепла та розуміння. 
2 вед. Сьогодні ми зібралися в цій залі, аби обрати найрозумнішого, найспритнішого і взагалі най, най, най…  містера школи.

Отже, запрошуємо учасників на сцену! Зустрічайте!

(Грає музика, учасники виходять).

1 вед. Учасник  №1

№2

 №3

№4

№5

№6

№7

№8
№9

№10


1 вед.  Ми познайомилися з конкурсантами, але який конкурс без журі? Оцінювати конкурс сьогодні будуть:

Директор школи –

2 вед. Заступник директора з виховної роботи -

 

 

 

 

1 Вед. Система оцінювання є такою: після кожного конкурсу кожен член журі оцінює конкурсантів за 5-бальною шкалою. Оцінки додаються та виводиться загальна оцінка за конкурс.

2 Вед. Отож, давайте побажаємо нашим конкурсантам успіху, а вам шановні присутні, трохи терпіння. Адже, зовсім скоро ми дізнаємось хто стане Містером нашої школи у цьому році.

1Вед. Можу сказати без сумніву – всі наші учасники гідні носити це звання!

2 вед. Отже, починаємо!

1 вед. Бажаємо всім конкурсантам удачі і просимо хлопців за куліси для підготовки до першого конкурсу. Звичайно ж під ваші гучні оплески, дорогі глядачі!

(учасники виходять за куліси)

1. «Візитка»

1 вед. І перш за все ми б хотіли дізнатися про кожного з них якнайбільше. У цьому нам допоможе 1-й конкурс «Візитка» 

2 вед. Учасники по черзі повинні представити себе, розказати про свої захоплення, інтереси, хобі, найбільшу мрію.

1 вед. І так, увага, візитна картка учасника під №1

(виступ учасника)

2 Вед. Дякуємо … і запрошуємо учасника під номером 2…

 

1 вед. Спасибі….   і запрошуємо учасника №3

(кожен з учасників представляє себе)

1 вед. Поки наше журі оцінює для усіх присутніх

Пісня
2 вед. Просимо журі оголосити оцінки за перший конкурс нашим учасникам. 

Оцінки конкурсанту під №1

(демонстрація оцінок кожному учаснику і ведучі по черзі зачитують їх)
1 вед. Учаснику №2…

2. Конкурс «Господар дому»

1 вед. На наступний конкурс запрошуємо всіх наших учасників на сцену. Хлопці, а ви любите попоїсти? Чи завжди ви до помаєте мамі, бабусі, сестричці у приготуванні їжі? Зараз ми це перевіримо. Ще один цікавий конкурс пропонуємо нашим конкурсантам «Господар дому».

2 вед. Зараз кожен учасник витягне картку, де записано назву страви. Вам потрібно назвати продукти, які потрібні для приготування цієї страви.

(Всі по черзі називають назви продуктів до своєї страви.)

1 вед. Ваші оцінки, шановні журі нашим юним господарям. Учасник №1

2 вед. Учасник №2…

3. Конкурс «Талант»

1 вед. (звертається) Знаєш, Ілоно, після нашого наступного конкурсу тобі обрати, на свою думку, найкращих стане ще важче. Адже зараз буде найцікавіший та найяскравіший конкурс вечора - «Конкурс талантів».

2 вед. Так, ти маєш рацію. Саме в конкурсі талантів учасники зможуть якнайповніше розкритися, показати себе, завоювати прихильність глядачів та суддів.

1 вед. За умовами цього конкурсу, учасники повинні продемонструвати свій талант, тобто хобі.

2 вед. Наше журі оцінить у цьому конкурсі оригінальність номера, артистичність кожного учасника та майстерність його виконання!

1 вед. Ну що, я бачу тобі вже не терпиться побачити виступи наших конкурсантів?  Отож,  для представлення свого хобі запрошумо учасника під

№ 1…

Оплески!!! 

2 вед. Дякуємо… і запрошуємо учасника під номером 2…

(учасники по черзі презентують свої захоплення)

1 вед. А зараз ми оголошуємо музичну паузу від ____ класу

Пісня

 

2 вед. Журі, ваші оцінки, будь ласка, за конкурс «Талант»

Учасник №1

1 вед. №2

4. Конкурс «Виріб з пластикових пляшок»

1 вед. Справжній чоловік має бути не лише гарний та сильний, а ще й вмілий та кмітливий.

2 вед. Тож і отримали наші учасники незвичайне домашнє завдання – створити виріб з пластикових пляшок.

1 вед.  З пластикових пляшок можна зробити безліч корисних і оригінальних предметів для інтер’єру або для саду і дачі. Крім того, створюючи вироби з пластикових пляшок своїми руками, ми сприяємо збереженню чистоти природи.

2 вед. Не секрет, що з сортуванням і переробкою пластику у нас поки справа не краща, а пластик розкладається понад 100 років! Отже, що ж можна зробити з пластикових пляшок  нам зараз продемонструють наші учасники.

1 вед. А журі має оцінити оригінальність, якість та їх представлення.

2 вед. Тож запрошуємо учасників по черзі продемонструвати свої вироби.

Показ виробів

1 вед. А поки журі роздумують над балами  до вашої уваги

Художній номер

2 вед. Просимо журі оголосити результати за 4-й конкурс

Учасник №1

1 вед. Дякуємо нашій судівській колегії!

 

5. Конкурс «Зачіска»

1 вед. Дівчата можуть свої кучері як розпустити, так і красиво заплести. Але чи вдасться це наших учасникам – зараз побачимо.

2 вед.  Хлопці беріть своїх асистенток і приступайте до роботи. На виконання конкурсу даються 3 хвилини, доки лунає відео-пісня.

(Учасники роблять зачіски)

Голосування

1 вед. Увага! Шановні глядачі!  Поки наші учасники робитимуть зачіски, зверніть увагу на бюлетені-смайлики для голосування, які ви отримали біля входу до зали. Кожен з вас має один голос,який може віддати за свого улюбленця – хлопця, який вам найбільше сподобався. На зворотній стороні смайлика просимо вас вказати номер учасника.

2 вед.У результаті підрахунку ваших голосів буде визначений учасник, який стане володарем титулу «Містер глядацьких симпатій». Зараз наші помічники пройдуть залом із скриньками для голосування, а ми просимо вас всіх дружно проголосувати. Домовились?

Відео-пісня «А коса у дівчини  райдуга»

 

 

1 вед. Просимо конкурсантів показати і представити свої зачіски.

2 вед. А зараз для вас номер від

Виступ

1 вед. І яку б оцінку в школі отримали наші хлопці,  якби був предмет «Перукарське мистецтво»? Може нам підкаже журі? (оголошення оцінок)

 

6. Конкурс «Армреслінг»

1 вед. А зараз ми оголошуємо турнір на найсильнішого учасника нашого конкурсу,  який буде називатися «Армреслінг»

Умови конкурсу: лікоть правої руки не повинен відриватися від столу, однією рукою можна триматися за край парти, підніматися зі стільця не можна. Починати тільки по сигналу. Спочатку змагаються учасники №1 з №8, потім  №2 з №5, №3 з №4, №5 з №7, №9 з №10. Потім переможці класів між собою.

(змагаються)

1 вед. Що ж, ми бачимо, що наші хлопці сильні, витривалі та винахідливі! А чи так само вважають журі ми зараз побачимо по оцінках.

Художній номер

2 вед. Журі, чекаємо результатів за 6 конкурс.

1 вед. Оцінки учаснику №1…

 

7. Конкурс «Танцювальний»

2 вед. Танці завжди показувати красу людського тіла. Запрошуємо конкурсантів до зали.

1 вед. Отже, останній конкурс «Танцювальний» допоможе нам визначити найвправнішого. Всі учасники повинні танцювати відповідно до музики.

Танцюють

2 вед. Все прекрасне колись закінчується. Ось і підійшло до кінця наше свято.

1 вед.  Ми з вами сьогодні побачили,  які наші хлопці талановиті, сильні, спритні, сміливі.

2 вед. А поки журі підбиває підсумки,  ми з вами не сумуємо, а слухаємо пісню від

Пісня

1 вед. Журі, ваші  оцінки, будь ласка за останній конкурс!

2 вед. Настала хвилююча, довгоочікувана мить. Просимо журі підбити підсумки. Запрошуємо всіх конкурсантів на сцену і надаємо слово голові журі  - директору школи  _______________________- для оголошення результатів.

(Виступ директора)

1 вед. Дякуємо вам, хлопці, за участь, а вам, глядачі, за підтримку! До побачення! До нових зустрічей!

 

 

doc
Додано
7 березня 2023
Переглядів
923
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку