Сценарій конкурсної програми «Містер школи»
1 вед. Доброго дня, дорогі друзі! Ми раді вас вітати на нашому святі.
2 вед. Ми – дівчата – завжди хочемо бути сильними, сміливими, самостійними. Але у душі завжди мріємо про те, щоб поруч був сильний, розумний, мужній хлопець, який би захистив нас від всіх напастей цього світу.
1 вед. Адже, насправді ми не «залізні леді», а ніжні тендітні створіння, які потребують ласки, тепла та розуміння.
2 вед. Сьогодні ми зібралися в цій залі, аби обрати найрозумнішого, найспритнішого і взагалі най, най, най… містера школи.
Отже, запрошуємо учасників на сцену! Зустрічайте!
(Грає музика, учасники виходять).
1 вед. Учасник №1
№2
№3
№4
№5
№6
№7
№8
№9
№10
1 вед. Ми познайомилися з конкурсантами, але який конкурс без журі? Оцінювати конкурс сьогодні будуть:
Директор школи –
2 вед. Заступник директора з виховної роботи -
1 Вед. Система оцінювання є такою: після кожного конкурсу кожен член журі оцінює конкурсантів за 5-бальною шкалою. Оцінки додаються та виводиться загальна оцінка за конкурс.
2 Вед. Отож, давайте побажаємо нашим конкурсантам успіху, а вам шановні присутні, трохи терпіння. Адже, зовсім скоро ми дізнаємось хто стане Містером нашої школи у цьому році.
1Вед. Можу сказати без сумніву – всі наші учасники гідні носити це звання!
2 вед. Отже, починаємо!
1 вед. Бажаємо всім конкурсантам удачі і просимо хлопців за куліси для підготовки до першого конкурсу. Звичайно ж під ваші гучні оплески, дорогі глядачі!
(учасники виходять за куліси)
1. «Візитка»
1 вед. І перш за все ми б хотіли дізнатися про кожного з них якнайбільше. У цьому нам допоможе 1-й конкурс «Візитка»
2 вед. Учасники по черзі повинні представити себе, розказати про свої захоплення, інтереси, хобі, найбільшу мрію.
1 вед. І так, увага, візитна картка учасника під №1
(виступ учасника)
2 Вед. Дякуємо … і запрошуємо учасника під номером 2…
1 вед. Спасибі…. і запрошуємо учасника №3
(кожен з учасників представляє себе)
1 вед. Поки наше журі оцінює для усіх присутніх
Пісня
2 вед. Просимо журі оголосити оцінки за перший конкурс нашим учасникам.
Оцінки конкурсанту під №1
(демонстрація оцінок кожному учаснику і ведучі по черзі зачитують їх)
1 вед. Учаснику №2…
2. Конкурс «Господар дому»
1 вед. На наступний конкурс запрошуємо всіх наших учасників на сцену. Хлопці, а ви любите попоїсти? Чи завжди ви до помаєте мамі, бабусі, сестричці у приготуванні їжі? Зараз ми це перевіримо. Ще один цікавий конкурс пропонуємо нашим конкурсантам «Господар дому».
2 вед. Зараз кожен учасник витягне картку, де записано назву страви. Вам потрібно назвати продукти, які потрібні для приготування цієї страви.
(Всі по черзі називають назви продуктів до своєї страви.)
1 вед. Ваші оцінки, шановні журі нашим юним господарям. Учасник №1
2 вед. Учасник №2…
3. Конкурс «Талант»
1 вед. (звертається) Знаєш, Ілоно, після нашого наступного конкурсу тобі обрати, на свою думку, найкращих стане ще важче. Адже зараз буде найцікавіший та найяскравіший конкурс вечора - «Конкурс талантів».
2 вед. Так, ти маєш рацію. Саме в конкурсі талантів учасники зможуть якнайповніше розкритися, показати себе, завоювати прихильність глядачів та суддів.
1 вед. За умовами цього конкурсу, учасники повинні продемонструвати свій талант, тобто хобі.
2 вед. Наше журі оцінить у цьому конкурсі оригінальність номера, артистичність кожного учасника та майстерність його виконання!
1 вед. Ну що, я бачу тобі вже не терпиться побачити виступи наших конкурсантів? Отож, для представлення свого хобі запрошумо учасника під
№ 1…
Оплески!!!
2 вед. Дякуємо… і запрошуємо учасника під номером 2…
(учасники по черзі презентують свої захоплення)
1 вед. А зараз ми оголошуємо музичну паузу від ____ класу
Пісня
2 вед. Журі, ваші оцінки, будь ласка, за конкурс «Талант»
Учасник №1
1 вед. №2
4. Конкурс «Виріб з пластикових пляшок»
1 вед. Справжній чоловік має бути не лише гарний та сильний, а ще й вмілий та кмітливий.
2 вед. Тож і отримали наші учасники незвичайне домашнє завдання – створити виріб з пластикових пляшок.
1 вед. З пластикових пляшок можна зробити безліч корисних і оригінальних предметів для інтер’єру або для саду і дачі. Крім того, створюючи вироби з пластикових пляшок своїми руками, ми сприяємо збереженню чистоти природи.
2 вед. Не секрет, що з сортуванням і переробкою пластику у нас поки справа не краща, а пластик розкладається понад 100 років! Отже, що ж можна зробити з пластикових пляшок нам зараз продемонструють наші учасники.
1 вед. А журі має оцінити оригінальність, якість та їх представлення.
2 вед. Тож запрошуємо учасників по черзі продемонструвати свої вироби.
Показ виробів
1 вед. А поки журі роздумують над балами до вашої уваги
Художній номер
2 вед. Просимо журі оголосити результати за 4-й конкурс
Учасник №1
1 вед. Дякуємо нашій судівській колегії!
5. Конкурс «Зачіска»
1 вед. Дівчата можуть свої кучері як розпустити, так і красиво заплести. Але чи вдасться це наших учасникам – зараз побачимо.
2 вед. Хлопці беріть своїх асистенток і приступайте до роботи. На виконання конкурсу даються 3 хвилини, доки лунає відео-пісня.
(Учасники роблять зачіски)
Голосування
1 вед. Увага! Шановні глядачі! Поки наші учасники робитимуть зачіски, зверніть увагу на бюлетені-смайлики для голосування, які ви отримали біля входу до зали. Кожен з вас має один голос,який може віддати за свого улюбленця – хлопця, який вам найбільше сподобався. На зворотній стороні смайлика просимо вас вказати номер учасника.
2 вед.У результаті підрахунку ваших голосів буде визначений учасник, який стане володарем титулу «Містер глядацьких симпатій». Зараз наші помічники пройдуть залом із скриньками для голосування, а ми просимо вас всіх дружно проголосувати. Домовились?
Відео-пісня «А коса у дівчини райдуга»
1 вед. Просимо конкурсантів показати і представити свої зачіски.
2 вед. А зараз для вас номер від
Виступ
1 вед. І яку б оцінку в школі отримали наші хлопці, якби був предмет «Перукарське мистецтво»? Може нам підкаже журі? (оголошення оцінок)
6. Конкурс «Армреслінг»
1 вед. А зараз ми оголошуємо турнір на найсильнішого учасника нашого конкурсу, який буде називатися «Армреслінг»
Умови конкурсу: лікоть правої руки не повинен відриватися від столу, однією рукою можна триматися за край парти, підніматися зі стільця не можна. Починати тільки по сигналу. Спочатку змагаються учасники №1 з №8, потім №2 з №5, №3 з №4, №5 з №7, №9 з №10. Потім переможці класів між собою.
(змагаються)
1 вед. Що ж, ми бачимо, що наші хлопці сильні, витривалі та винахідливі! А чи так само вважають журі ми зараз побачимо по оцінках.
Художній номер
2 вед. Журі, чекаємо результатів за 6 конкурс.
1 вед. Оцінки учаснику №1…
7. Конкурс «Танцювальний»
2 вед. Танці завжди показувати красу людського тіла. Запрошуємо конкурсантів до зали.
1 вед. Отже, останній конкурс «Танцювальний» допоможе нам визначити найвправнішого. Всі учасники повинні танцювати відповідно до музики.
Танцюють
2 вед. Все прекрасне колись закінчується. Ось і підійшло до кінця наше свято.
1 вед. Ми з вами сьогодні побачили, які наші хлопці талановиті, сильні, спритні, сміливі.
2 вед. А поки журі підбиває підсумки, ми з вами не сумуємо, а слухаємо пісню від
Пісня
1 вед. Журі, ваші оцінки, будь ласка за останній конкурс!
2 вед. Настала хвилююча, довгоочікувана мить. Просимо журі підбити підсумки. Запрошуємо всіх конкурсантів на сцену і надаємо слово голові журі - директору школи _______________________- для оголошення результатів.
(Виступ директора)
1 вед. Дякуємо вам, хлопці, за участь, а вам, глядачі, за підтримку! До побачення! До нових зустрічей!