Сценарій "Королівський КВК"

Про матеріал
Ролі: 1. Принцеса. 2. Король. 3. Міністр. 4. Ведучий. Команда 1 (учні 5-го класу). Команда 2 (учні 6-го класу). Принцеса.  Нудно!  Тоскно!  Сумно! Я плачу, в мене колір обличчя псується (рум'яниться). Я худну! Батечку, ви король чи не король?! Я принцеса чи не принцеса?! Король. Принцеса, голубонько, принцеса! Ось і свідоцтво є, завірене компетентними органами: «Принцеса Несміяна». Ну, не плач, серце кров'ю обливається. Хочеш, у кіно сходимо? «Найчарівнішу і найпривабливішу» подивимось, га?..
Перегляд файлу

Королівський КВК «Ерудит»

Ролі:
1. Принцеса.
2. Король.
3. Міністр.
4. Ведучий.
Команда 1 (учні 5-го класу).

Команда 2 (учні 6-го класу).
Принцеса.  Нудно!  Тоскно!  Сумно!
Я плачу, в мене колір обличчя псується (рум'яниться). Я худну! Батечку, ви король чи не король?! Я принцеса чи не принцеса?!
Король. Принцеса, голубонько, принцеса! Ось і свідоцтво є, завірене компетентними органами: «Принцеса Несміяна». Ну, не плач, серце кров'ю обливається. Хочеш, у кіно сходимо? «Найчарівнішу і найпривабливішу» подивимось, га?..
Принцеса. Батечку! (Ридає.) Знову ви... Нетактовний який... «Найчарівніша і найпривабливіша» — це я! Подобатися хочу! Веселитися хочу!

Король. Дочка веселитися хоче! Міністре!
Міністр. Відтоді, як у королівстві скоротили ставку першого міністра, зовсім немає спокою. (Королю.) Слухаю, Ваша Величносте.
Король. Донька нудиться. Якщо нічого не вигадаєш, скорочу і ставку другого міністра, будеш третім.
Міністр. Можу наречених запропонувати.
Король. А хто у нас там є?
Міністр. Є кілька розумних і красивих. Притримав спеціально для Принцеси.
Принцеса. Не хочу розумного, не хочу красивого! Нудно! Ерудованого хочу!
Король. Е-ру-до-ва-ного? (Позирає на Міністра, не розуміє.)
Міністр. Зараз модно! Погоджуйтесь. Що-небудь придумаємо. (Принцесі.) Це дефіцит, Принцесо.
Принцеса. Хочу! Дістаньте! В інших королівствах усі наречені ерудовані, а в нас лише розумні та красиві.
Король. А як ми дізнаємось, ерудований він чи просто розумний?
Принцеса. Протестуємо його, батечку. У сусідніх королівствах усі наречені тестовані.
Король. Про-тес-ту-ємо?! (Позирає на Міністра, не розуміє.)
Міністр. Зараз модно, погоджуйтесь. Щось придумаємо. (Набирає номер телефону.) Алло! Служба знайомств? З вами говорить  міністр. Ні. Не з міністерства, а сам по собі міністр. Чи не надішлете ерудованих наречених для принцеси? О, дякую. (ховає телефона) Ну ось. Все залагодили. Надсилають ерудита. Кандидат всяких наук. У «Що? Де? Коли?» виступав!  А з ним ще дві команди. Всі ерудити. Вибирайте, принцесо, кого захочете. І ще компетентна комісія з перевірки тестів приїде.
Король. Чуєш, дочко?
Міністр. І ще компетентна комісія з перевірки тестів прибуде.
Принцеса. Ура! Будуть тести! Карнавал влаштуємо!
Король. їдуть! їдуть!
(Лунає весела музика. Члени журі і команди займають місця.)

ВЕДУЧИЙ. Запрошували?

ПРИНЦЕСА. Ви – ерудований?

ВЕДУЧИЙ. Ерудований

ПРИНЦЕСА. Зараз перевіримо. Перший тест для вас. По документах я принцеса Несміяна. Але мене ще називають принцеса з характером. Чому так кажуть?                                                                                                                                        Бо я:                                                                                                                     

Варіант А: товариська, маю багато друзів.                                                                        Варіант Б: завжди виявляю твердість, силу волі, наполегливість, витримку, стійкість.                                                                                                                       Варіант В: не маю власної думки, легко підпадаю під чужий вплив.

ВЕДУЧИЙ (подумавши) Звичайно, варіант Б. Про людину, яка завжди виявляє твердість, силу волі, наполегливість, стійкість кажуть: Людина з характером.

ПРИНЦЕСА (плескає в долоні) Браво! Браво!

КОРОЛЬ. Донька веселиться. Ви підтвердили свою компетентність. Можете починати.                                    

ВЕДУЧИЙ. Сьогодні ми розважимо принцесу і вас, дорогі друзі, психологічними іграми.   Це не лише розваги, а один із серйозних розділів  сучасної психології. У карнавалі тестів беруть участь 2 команди: Команда «Гарні хлопці», та команда «Молодці». Давайте знайомитись ближче з кожним із учасників. Команда «Гарні хлопці» (Учасники називають  своє і’мя і за першою літерою говорять про себе (Віктор – ввічливий, витриманий)  ), команда  «Молодці».                                                                                                                                               До комісії з перевірки тестів входять... (представляє журі)  ._________________________________________________________________

Ваше завдання спостерігати за кожним учасником, оцінювати їх, і обрати самого ерудованого учасника.
Отже, можна починати! Пропонується  виконати перше завдання «Закінчити вислів філософа». Кожній команді, роздається завдання, вам потрібно закінчити вислів філософа Сократа: «Природа дала нам два вуха, два ока, і лише один язик аби ми більше………………» Слово надаємо команді «Гарні хлопці».

Слово команді «Молодці».

А зараз перевіримо чи правильно ви відповіли. Правильна відповідь« Природа дала нам два вуха, два ока, і лише один язик аби ми більше  дивилися і слухали, ніж говорили».

ПРИНЦЕСА. А я думала, що два ока для того, щоб більше сліз текло. Але, дивно, мені зовсім перехотілось плакати.

Ведучий. Ну що ж продовжуємо. Внесіть «чорну скриньку»! (Вносять велику скриню, на перший погляд, важку.)
Ведучий. Команди, прошу уважно зосередитись і вдивитись у цю скриню. Вдивилися? Тепер завдання. У ній лежить те, що було винайдено в першій половині XX ст., отримало широке поширення в наш час, але про що не можна з упевненістю сказати, що воно доживе до XXII ст. Що у скрині?
Прошу команди ставити запитання по- черзі!Але формулювати їх так, щоб відповісти на них можна або «так» або «ні.» Час! Почали! (Учні намагаються визначити, що лежить у скрині, ставлять запитання, на які можна відповісти «так» або «ні». Кожна команда ставить 3—5 запитань. Правильна відповідь — кулькова ручка (1 бал.)

Слово надаємо команді «Гарні хлопці».

Слово команді «Молодці».
Принцеса. Чудово! Ручка! Це мені?
Ведучий. Вам, Принцесо, сьогодні все вам.
Принцеса. Міністре, беріть ручку, пишіть запрошення на звану вечерю з нагоди карнавалу тестів.
Міністр. Зрозумів, Ваша Величносте! (Розгортає блокнот ) Почнемо з найближчих родичів: ваша тітонька — Баба Яга...
Король. І дядько по матері — Кощій Безсмертний.
Міністр. Чи не запросити сусіда, Змія Горинича? Дипломатичний хід — на кордоні неспокійно.
Король. Розумно. Розумно.
Міністр. Тоді й іноземних гостей: Кота Базиліо та Лисицю Алісу. Етикет вимагає...
Принцеса. І не забудь запросити стару Шапокляк і моїх друзів дитинства — П'ятачка, Вінні-Пуха, Чебурашку і Крокодила Гену.
Міністр. Добре. Але хочу вам нагадати, що минулого разу всі гості пересварилися між собою. Шапокляк хотіла позбутися Кощія, добре, що він безсмертний.
Король. І тітку відпоювали валер'янкою.
Принцеса. Потрібно їх правильно розсадити.
Король. Як?
Принцеса. У сусідніх королівствах розсаджують за темпераментом.
Король. За тем-пе-ра-мен-том?!
Міністр. Це зараз модно. Погоджуйтесь. Щось придумаємо. (Ведучому.) Виручайте!
Ведучий. Визначити темперамент гостей? Це цікаво. Справді, який темперамент у Баби Яги? Непросте запитання. Тип темпераменту — холерик, сангвінік, флегматик чи меланхолік — одна зі складових характеру.
Отже, завдання командам — розподілити за типом темпераменту гостей королівства, запрошених на вечерю. Врахуйте, що необхідно буде обґрунтувати свій вибір.
Кожній команді даю по 4 конверти із зазначеними на них типами темпераменту і картки героїв. Команди розподіляють картки по конвертах.
(1 бал за кожну правильну відповідь, час — 2 хв.)

Слово надаємо команді «Гарні хлопці».

Слово команді «Молодці».
Король. Чудово! Як усіх вдало розподілили. Тепер, сподіваюся, все буде гаразд! Донечко, ти задоволена? (Помічає, що Принцеси немає.) Принцесо! Де Принцеса? Міністре!
Міністр (розводить руками). Зникла... Викрали!
Король. Дуже ото треба її викрадати. Те ж мені скарб! До того ж, із нашої

зали всього двоє дверей. За одними з них я про всяк випадок посадив свого улюбленого тигра. А Принцеса, певно, сховалася за іншими...
Міністр. А якщо вона увійшла до тигра? Бідна Принцеса!
Король. Бідний тигр! Ти що, Принцесу не знаєш? Та знайти її все одно треба. Ану, відчиняй ці двері!
Міністр. Що ви, а раптом там тигр? Краще ви самі.
Король. Сам, сам. Усе сам. Як же я їх відчиню, якщо забув, за якими дверима тигр?
Міністр. Що ж робити?
Король. А ерудити нащо? Ану, виходьте, сміливці, допоможете знайти Принцесу!
Міністр. Бідні ерудити.
Король. Ну що, готові? Зараз будете шукати Принцесу. Випробування просте, але небезпечне. Значить, так. Ось двоє дверей. За кожними з них або Принцеса, або тигр. Хоча можливо, що одразу за обома дверима опиниться по тигру, або там опиняться лише Принцеси.
Міністр. Як же так?
Король. А ось так!
Міністр. А якщо і там, і там — тигри?
Король. Вважай, не пощастило.
Міністр. А якщо і там, і там — Принцеси?
Король. Вважай, пощастило.
Міністр. Ну й заманив у пастку. А ще дивувався: де Принцеса, де Принцеса?
Король. Оскільки я найправдивіший, вчинимо так: на кожних дверях я повішу по табличці. На одній із них буде написана правда, а на іншій — неправда. (Ерудитам.) А ви, друзі, маєте відчинити ті двері, за якими Принцеса, але не відчиняти жодних, якщо за обома тигри.

Ведучий: У кожної команди на парті лежать картинки дверей з надписями. Ваше завдання дізнатися за якими дверима знаходиться принцеса. Обгрунтувати відповідь.

 Слово надаємо команді «Гарні хлопці».

Слово команді «Молодці».
Правильна відповідь: Принцеса за другими дверима, за першими — тигр. (1 бал, час — 2 хв.)
Принцеса. Браво! Браво! Не думала, що ви мене знайдете! Тато так задумав: повеселімось, каже, а раптом до тигра зайдуть!
Король (ведучому). Мені подобаються твої хлопці! Може, хтось із них хоче стати міністром?
Міністр. Насмілюся зауважити, Ваша Величносте, що в королівстві вільних посад міністрів немає.
Король. Є.
Міністр. Немає.
Король. Є, ставка другого міністра!
Міністр. Так я ж... певним чином... і є другий Міністр.
Король. Був, я в тобі розчарувався. Ти злякався тигра.
Ведучий. Чудово, пропоную конкурс «Якби я був міністром...». Це буде своєрідний тест, який дозволить вам обрати міністра.
Король. Другого міністра!
Ведучий. Шановний Королю! Для того, щоб провести цей конкурс, мені потрібно знати, що у вашому королівстві вас не влаштовує, в якій сфері щось негаразд?
Король. Я буду відвертий. Другий міністр розвалив усю систему освіти. У всіх довідки про освіту, а ерудитів доводиться запрошувати зі сторони. Ось і донечка нудьгує, та й народ невдоволений.
Міністр. Хочу нагадати, що я як другий міністр...
Король. Ти вже третій міністр.
Міністр. Дякую. Зрозумів.
Ведучий. Отже, конкурс «Якби я був міністром освіти...». Зараз ми визначимо, в кого з вас є здібності до суспільної діяльності. 

Зараз ми вирішимо хто буде змагатися в цьому конкурсі.( проводиться жеребкування)

Слово надаємо учаснику від команди «Гарні хлопці».

Слово учаснику від команди «Молодці».

                                          (виступ учасників)
Принцеса. Нудно! Тоскно! Знову про політику! А обіцяли... (Ведучому.) Де обіцяні розваги?

ПРИНЦЕСА. Нудно! Хочу розваг!

Ведучий. Не турбуйтеся, Принцесо, зараз будуть.

Кожна команда отримує завдання.

Завдання командам...

І.
1.Який засіб пересування тут зайвий і чому? (2 хв. — 1 бал.)
КЦИОМТОЛ
ЛВЕИСОПДЕ
ДПЕОМ
СУБТВАО
ТОЛЬВАІБОМ
Правильна відповідь — ВЕЛОСИПЕД.
2. Яке число має бути наступним? (2 хв. —1 бал.)
2 3 5 8 12 17...
Правильна відповідь — 23.

ІІ.
1. Троє дітей граються камінцями. У них 15 камінців. Ніна програла удвічі більше, ніж Роман, а Роман — у чотири рази більше, ніж Сашко. Скільки камінців залишилося? (3 хв. — 1 бал за правильне розв'язання, + 1 бал за правильне пояснення.)  Правильна відповідь — 2 камінці.
2. Яке слово потрібно поставити в дужках, щоб із попереднім та наступним утворились нові? (2 хв — 1 бал.)
БАЛ — (...) — КУРС
Правильна відповідь — КОН.

Слово надаємо учаснику від команди «Гарні хлопці».

Слово учаснику від команди «Молодці».

ВЕДУЧИЙ.  А зараз наступний конкурс.Принцесо, будьте уважні . (До команд) Ви знаєте, що люди спілкуються, передають свої почуття не тільки словами, а й мімікою і жестами. Передайте без слів почуття, яке написане на короні так, щоб принцеса назвала його. Кожному учаснику по одній  емоції  (грає тиха музика)

Злість, образа, втома, жах, радість, подив, крутий, закоханий.

ПРИНЦЕСА Значить так! Мені сподобався ось цей і ось цей. А я вам подобаюсь?Хто більше  компліментів мені скаже? Почали (хлопці по черзі говорять компліменти)

Слово надаємо учаснику від команди «Гарні хлопці».

Слово учаснику від команди «Молодці».

КОРОЛЬ А зараз наша вельмишановна комісія попрацює і згодом оголосить нам результати. Хоча результат вже видно. Принцеса не плаче.

ВЕДУЧИЙ Принцесо, ви насправді не плакса, а любите посміятися. Хочете найстаріший тест?

ПРИНЦЕСА Хочу

ВЕДУЧИЙ Маленький, сіренький, схожий на слона. Хто це?

ПРИНЦЕСА А що перевіряє цей тест?

ВЕДУЧИЙ Мені здається, що той, хто його може  виконати, обов’язково добра і хороша людина.

МІНІСТР. Я знаю. Це король в протигазі!

КОРОЛЬ. Я!?

ВЕДУЧИЙ. Не хвилюйтесь так, Ваша величносте. Адже всі ми знаємо, що «Маленький, сіренький, схожий на слона» - це (пауза) Хто знає? Слоненя.

ПРИНЦЕСА. Браво, браво! Мені весело! А хто ж  переміг? Слово нашій комісії(оголошення результатів).

МІНІСТР. А ось і нагороди переможцям.

ПРИНЦЕСА.  А у мене є свої нагороди?                                                              Найактивніший. Найуважніший. Найспокійніший… (роздає нагороди)

ПРИНЦЕСА. До побачення. Приємно було з вами спілкуватися.

docx
Додано
14 березня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку