Сценарій квесту "Стежками неповторної України" для початкових класів

Про матеріал
Квест сценарію "Стежками неповторної України" для початкових класів. Містить маршрутні листи, зображення, всі матеріали,аудіозаписи для всіх станцій.
1532693285_4.png
35.jpg
5bc0c6c443a44b142ac2f60f2e720cd6.jpg
A_sunflower.jpg
depositphotos_12651835-stock-photo-dried-acorns-with-leaves.jpg
depositphotos_52469247-stock-photo-sweet-cherry.jpg
kalina-ot-endometrioza-matki.jpg
romashki_1.jpg
tyulpan.jpg
Перегляд файлу

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

1

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

2

 

3

 

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

4

X

X

X

5

 

 

 

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

6

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

7

 

 

 

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

 

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

Кросворд молодші класи

 

Нарцис_2015_Чернігів.jpg
0200049z-f02f.jpg
1021107.png
1469188862__20140207_1708834928.png
690840.png
8a5b3c097af73f94009c64b53ef15ff1.jpg
images11.jpg
maxresdefault.jpg
герб-флаг-калина-и-пшеница-clipart-вектора-украинских-национальных-137807983.jpg
Перегляд файлу

Сценарій квесту "Стежками неповторної України" для початкових класів

 

Тема заходу: Стежками неповторної України

 

Форма проведення: гра-квест

Мета заходу:

·        закріпити знання вихованців про рідну Батьківщину, про її культурні звичаї, традиції;

·        розвивати пам'ять, увагу, фантазію, творчі здібності, вокальні, хореографічні навички, уміння працювати у групах; сприяти згуртовуванню колективу;

·        виховувати повагу до рідної держави.

Обладнання: маршрутний лист «Стежками неповторної України»; ілюстрації до оформлення кожної станції, аудіозаписи пісень, рушники, кросворд «Батьківщина».

ХІД ЗАХОДУ

 

Виходить ведуча:

Доброго дня! Ми з вами сьогодні зібралися, щоб перевірити свої знання про нашу Батьківщину та все, що з нею пов’язане. Ви матимете змогу продемонструвати знання українських пісень, віршів, загадок, казок. На вас чекають завдання на 5 станціях. За кожне правильно виконане завдання ви отримаєте частиночку українського прислів’я. І якщо ви успішно впораєтеся з усіма завданнями, то в кінці квесту зберете прислів’я і зможете дати відповідь на запитання: за що ми повинні з вами любити нашу Батьківщину… Ви переконаєтеся в тому, що наша Україна – дійсно неповторна і багата на таланти держава.

Зараз вам видається маршрутний лист, за яким ви будете рухатися і виконувати усі завдання.

Готові?  Отже, на старт! Увага! Почали!

Учасники квесту за маршрутним листом проходять завдання                              на станціях:

Станція «Кмітлива Україна»

 

Дівчинка: Ви прибули на станцію «Кмітлива Україна». Я пропоную взяти участь у нашому конкурсі:

Вікторина  (для учнів 1 ,2 А і 2 Б класів)

Якщо відповісте на всі питання, отрмаєте  стрічку, на якій буде записана частина прислів’я .

Ви готові?
1. Назва нашої держави? (Україна)
2. Державна мова України … (українська)
3. Основні кольори нашого Прапора? (Синій і жовтий)
4. Що символізують кольори українського Прапора? (Блакитний – небо,жовтий – пшеничне поле.)

5.Яка пора року настає після зими? (Весна)

6.спортивна командна гра з шайбою. (Хокей)

7.Польовий гризун з великими щічками. (Хом'як)

8.Хто першим зустрівся Колобку? (Зайчик)

9. На яке світло треба переходити дорогу? (На зелене)

10. Літо, осінь, зима, весна - (пори року).

 

Для учнів 3-4 класів:

Відгадати кросворд:

X

X

X

X

X

1 в

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

і

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

н

X

X

X

X

X

X

X

X

X

2 т

о

3 п

о

л

я

X

X

X

X

X

X

к

и

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

с

X

X

X

X

X

4 в

X

X

X

а

л

и

н

а

X

е

X

6 п

X

X

н

X

X

X

X

X

7 р

у

ш

н

и

к

X

X

X

X

X

б

X

е

X

X

а

X

X

X

X

X

а

X

н

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

и

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

ц

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

я

X

X

X

X

X

X

X

1.Головний убір з листя, бадилля, гілок і квітів у вигляді обруча (вінок)

2.Високе дерево, оспіване в українських піснях та віршах. (тополя)

3.Національний символ України. Його дарують, ним обмінюються у Великоднє свято. (Писанка)

4 Дерево, яке оспівано у народних піснях, у віршах. Воно освячується в церкві перед Пасхою, як засіб від злих сил. (Верба)

5. Кущ, оспіваний в українських народних піснях, символ дівочої вроди. Народний символ України. (Калина)

6 Ця рослина – символ жовтого кольору на прапорі.

                                               7.Національний символ України. Матері                 дарують його своїм дітям на щастя, на долю, відряджаючи у далеку дорогу., дівчата вишивають собі на весілля. (Рушник)

 

За правильне виконання завдань з цієї станції ви отримуєте частинку прислів’я, яке потім складете в одне ціле. Дивимось на карту та вирушаємо далі!

Станція «Музична»

На станціі чекає дівчинка з завданням

Завдання І: «Вгадай мелодію» (учасники вгадують).

Пісні / мульфільми:

1 «Крижане серце» («Отпусти и забудь)

2. «Вінні Пух та його друзі», пісенька Вінні Пуха.

3. «Качинні історії»

4. «Зима в Простоквашино», пісенька кота Матроскіна.

5 «Сімейка Адамсів»

6. «Барбоскіни»

7. «Ну погоді!», пісенька Снігуроньки.

8. «Леді Баг та Супер-кіт»

9. «Чип та Дейл»

10. «Король Лев», пісенька «Акуна Матата».

Діти вгадують музику і отримують за це ще одну частинку прислів’я.

А ми рухаємось за нашою картою далі!І наступна зупинка це

Станція «Казкова»

Завдання 1 : відповісти на питання.

-         В чий будиночок забралася Коза-Дереза? – Будинок зайчика.

-         Чим пригощала лисичка Журавля? – Кашою.

-         Кого зробив дід із соломи? – Бичка.

-         Кого купив дід на базарі за три копійки? – Козу-Дерезу.

-         Який казковий герой народився з горошини? – Котигорошко.

-         Яка тварина прикинулася неживою серед дороги? – Лисичка.

-         Хто викрав Івасика-Телесика? – Змія.

-         Хто прогнав Козу-Дерезу із зайчикової хатки? – Рак.

-         У якій казці битий небиту везе? – «Лисичка-Сестричка та Вовчик-Братик».

Завдання 2: намалювати портрет Колобка (тільки для 3-4 класів)

За виконання завдань з цієї станціі ви отримуєте наступну частинку прислів’я

І скоріше на наступну станцію

Станція «Загадкова»

Щоб отримати частинку прислів’я, вам потрібно на цій станціі відгадати загадку і підняти картинку з відгадкою.

 

І червона, й соковита,
Та гірка вона все літо.
Припече мороз – вона
Стала добра й смачна. 
(Калина)

 

Сонечко в траві зійшло,
Усміхнулось, розцвіло,
Згодом стало біле-біле
І за вітром полетіло.
(Кульбаба)

 

Стоїть собі літечком
На городі тіточка,
Світлокоса, білочуба,
а на ній зелена шуба.
(Кукурудза)

 

Я на сонце дуже схожа – 
Золотиста, ніжна, гожа.
Рано-вранці розквітаю.
Відгадати вам неважко,
Що за квітка я ?
(Ромашка)

 

На дубочку я вродився,
На дубочку й оселився.
Восени я упаду
Та дубочком проросту.
(Жолудь)

 

На городі нога стоїть,
На нозі голова висить.
Куди сонце повертається,
Туди голова нахиляється.
(Соняшник)

 

Діти з варіантів картинок показують правильну картинку відповідь.

За це ведуча віддає їм частинку прислів’я .

І вони вирушають далі за картою.

Станція «Танцювальна Україна»

На станції гравців зустрічає дівчинка .

  •  Які гості до нас завітали! Ви знаєте, як називається наша станція?

Ви здогадуєтеся, що на вас чекає? Звичайно! Ми з вами будемо танцювати!

Завдання на станції – повторювати танцювальні рухи під музичний супровід .

Пісня «Арам – зам – зам»

Після таночку діти отримують останній шматочок прислів’я і по карті прямують до фінішу.

 

 

Ведуча на фініші: Молодці! Бачу, ви успішно пройшли випробування і тепер можете скласти прислів’я; (діти склеюють прислів’я , в одну лінію, і отримується стрічка з віночку. Цю стрічку діти разом з вчителем клеять на віночок.

Коли збираються всі діти і на віночок приклеєні всі прислів’я, діти по одному з класу читають своє прислів’я .

Ведуча: Я думаю, ви погодитеся зі мною, що ми любимо нашу державу саме тому, що вона наша – єдина та неповторна. Спасибі за участь у квесті! І до нових зустрічей!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прислів’я

 

Будь-кому мила своя країна. 1 кл

 

Без верби і калини немає України. 2 А кл

 

Та земля мила, де мати родила.  2 Б кл

 

Всюди на світі добре, а вдома найкраще. 3 А кл.

 

Рідна земля — мов колиска золота. 3 Б кл.

 

Людина без рідної землі, як соловей без гнізда 4А кл

 

Вкраїна – мати, за неї треба головою стояти. 4 Б кл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

Будь - кому  мила  своя країна.

 

Без  верби   і  калини немає    України.

 

Та   земля  мила,

де мати   родила. 

 

Всюди   на світі

добре,а   вдома найкраще.

Рідна   земля —   мов колиска    золота.

 

Людина без    рідної землі, як соловей   без    гнізда.

Вкраїна – мати,   за неї треба   головою   стояти.

 

zip
Пов’язані теми
Людина і світ, Сценарії
Додано
1 жовтня 2021
Переглядів
711
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку