Сценарій КВК конкурсу для учнів 7-10 класів « Що по практиці?»
Задник сцени(екран) прикрашений стікером-написом «Що по практиці(перевернутий знак запитання)
Лунає бадьора популярна музика.
Перший ряд підлаштований для суддів, з спеціальними балами (10-ти бальна шкала), столом/ами з водою, мікрофоном на столі.
Ведучі(3 шт) Два старшокласника і один першокласник.- далі В1, В2 і В3.
ВИХІД ВЕДУЧИХ
ФОН №1
В3. / Під веселу музику(без лірики) через зал входить В3 у великій чорній шляпі/ бігцем йде до сцени, тримаючи планшетку з листками в руках/ стає біля мікр-нів/ Намагається дотягнутись до мікр-ну/ Кидає шляпу на підлогу / агресивно йде у другу ліву кулісу/
В3 +В2/ З третьої правої куліси виходить В3 / тягне В2 проходячи всю сцену до першого плану лівіше до мік-нів/
В3/ показує на шляпу махає планшеткою / тикає в мікрофони/
В2. /В2 Чеше голову/ Піднімає Вказівний палець правої руки/ швидко виходить в першу праву кулісу/
В3( в цей час)/ Стоїть руки в боки і підтупує ногою в ритм музики/
В2+В1 З третьої лівої куліси виходить В2 / тягне В1/ Проходять по прямій до першого плану / стають лівіше біля мікрофонів.
В2: /Жестом показуєВ3 на вихід через першу ліву кулісу./
В3 /йде./
В1./ кидає капелюх В3 за кулісу./
ПОЧАТОК
ФОН №2
В1+В2 /показово поправляють мікрофони/ дивляться один на одного/ посмішка/ погляд в зал/ гучний видих/
В1(весело): Ну що ж , тепер я думаю, ми нарешті готові почати?
В2( з тривожністю) : Я думаю, так!? Правда?
В1( з посмішкою напівголоса через зуби) : Ну то починай.
В2: А! Сьогодні ми, зібрались в цьому залі, щоб обговорити поведінку учнів під час уроків фізики.
В1: ( Різко) Ха Ха Ха. Який гарний жарт! (Пошепки з посмішкою через зуби): Не той сценарій, не той сценарій!!!!
В2/швидко перегортає сторінку сценарію/
В2: А на справді ми ж тут, щоб позмагатись за можливість «просачкувати» літню практику!
В1: Як зазвичай це пройде у формі КВК. А що це ?
В2: К – Коли ми
В – вигадуємо
К – Круті жарти?
В1 : Ну майже. Наша програма ….
В2(швидко з сарказмом): А зараз до дуже цікавої і важливої інформації, яку крім нашого організатора ніхто слухати не буде.
В1: Отож наша програма буде складатись з 3 конкурсів.
В2: А все це дійство, як в давнину, буде оцінювати наше безпристрасне журі,( швидко з сарказмом) бо в ньому немає класних керівників, як в минулому році.
Світло на журі.
ФОН №3
В1: : Так дозвольте ж , мені представити наше прекрасне журі. Директор школи -___________-
Зам. Директора по виховній роботі - __________, Президент школи- _____________.
В1: Оцінювання конкурсів буде в 10-ти бальній шкалі
В2: Менше, ніж 12ти бальна, але більше, ніж 5-ти, ну для тих хто не зрозумів.
Екран 10 секунда нарізка відео мин року.(фоном без звуку)
В1: Ото ж перший конкурс був домашнім завданням. Він допоможе нам познайомитися з кожним класом.
В2: Для цього кожен клас, робив\ ліпив з того, шо в них було відео в 5ти хвилинку, щоб доказати нам, чому саме вони і тільки вони мають «просачкувати» цю практику вдома.
В1: Вашій увазі представлено Відео 7 класу. В1+В2 /йдуть через першу ліву кулісу./
ВІДЕО
В2 /виходить/
В2: А тепер налаштовуємо свої оченята, щоб глянути на творчість 8 класу.
В2 /йде з сцени./
ВІДЕО
В1 /Виходить/
В1: Що ж, і на останок, наші найстарші учасники, прошу переглянути та оцінити відео учнів 10 класу.
В1 /йде з сцени/
ВІДЕО ФОН №2
В1+В2/ виходять на сцену/.
В1+В2 /показово поправляють мікрофони/ дивляться один на одного/ посмішка/ погляд в зал/ гучний видих/
В1: Ох як же, важко нашим членам журі буде оцінити цей конкурс, адже всі такі талановиті…
В2: Ну то хай буде по двійці кожному, шкода чи шо?
В1: Та що ти!(мрійливо): А пам’ятаєш, як ми самі минулого року були учасниками і переживали?
В2: Пам’ятаю!(з претензією): А ще я пам’ятаю, що ваш класний керівник був членом журі!
В1: (з посмішкою)А наші любі члени журі, вже готові оголосити підсумки першого конкурсу. Слово надається Директору___________
ФОН №3
Директор_____________________________________________
ФОН №2
В2: Ну бали не оцінка в щоденнику – вже не виправиш, тому ходім до наступного конкурсу.
РОЗМИНКА
Екран: Назва конкурсу і схема
В1: Другий конкурс – класичний. Розминка.
В2: Так сьогодні нема ж «фізри».
В1(до В2): Розминка для гумору, а не для тебе. (В зал з посмішкою): Суть конкурсу така: Кожна команда задає запитання до своїх суперників, а вони намагаються найсмішніше дати на них відповідь.
В2: Для цього попрошу всіх команд «підтягнутись» на сцену.
/мікрофони перший план центр/
В1: Першими почнуть, ті хто брав участь в цьому минулого року. Команда 8 класу. Ваше запитання.
________
В2: Ну, а тепер хай блисне своєю оригінальністю 10 клас.
_______
В1: Ну і на десерт команда 7 класу.
(+1 круг, якщо журі не визначить бали)
В1: Дякуємо за участь. Журі готове оголосити підсумки конкурсу.
Прошу_______________
В2: НУ, а тепер можна «ливати» назад за куліси. До наступного конкурсу.
СУФЛЕР
ЗАКРИТА ЗАВІСА
ФОН №2
В1:Наступний конкурс, має своєрідну назву «Суфлер».
В2: (швидко з нерозумінням) Хто? Що? Суфле? Готовить будем?
В1: Суфлер, ну це як наш організатор, що тобі текст підказує.
В2: А, Думаю саме час суть конкурсу розказать.
В1: В цьому конкурсі участь бере вся команда. Команді буде дана тема і ситуація і персонажі, ролі яких вони будуть грати. Час від часу за нашим сигналом, Лідер суфлер…
В2: буде вставляти свої п’ять копійок,
НАСЦЕНІ+РЕКВІЗИТ Шапки для гномів, імпровізоване місце для сну Білосніжки.
В1: Дякую. То ж першою буде команда 10 класу. Лідер будь ласка підходить до нас, а учасники готуються.
(Учасники вдягають відповідний реквізит)
УВАГА НА В1, ЩО ПОКАЗУВАТИМЕ, КОЛИ УВІМКНУТИ СИГНАЛ ДЛЯ СУФЛЕРА.
В2: Ваша ситуація: Ви, гноми, знаходитесь в казковому лісі, і бачите, що Білосніжка раптово прокинулась, а принца поблизу ніде не було.
ВІДКРИТА ЗАВІСА
В1: Ну що ж познайомимось з персонажами? Гном 1:Песиміст, що не спав всю ніч. Гном 2: Неймовірний панікер, що намагається бути готовим до всього.
Білосніжка: Щоб того не коштувало, хоче вийти заміж.
СУФЛЕР. Даааа, більше яблук ми в тої бабці не купляємо./ А де принц?/То шо свадьби не буде?
В1: І в кінці.
СУФЛЕР: На що я тоді кришталевий сервіз робив?
В2: Дякуємо за цю імпровізейшн.
ЗАКРИТА ЗАВІСА
/зміна декорацій та реквізиту. / НА СЦЕНІ: СТІЛЕЦЬ, СКОВОРІДКА, Парик з зеленим волоссям.
ФОН №2
В2: Що ж поки журі вимальовує оцінки…
В1:Слухай, а тобі не здається, що ми щось начебто забули зробити?
В2: Нууу, ми багато чого в принципі забули зробити.
В1: Ох-ой.
В2/вказівний палець вгору/: Ми забули перевірити присутність класів.
В1: Точно. А ну покажіть мені хто тут прийшов з 7 класу?
В2: А 10 клас хтось підтримує?
В1:А 8?
В2: Ну, а тепер признавайтесь, хто тут нелегально, а 5 і 6 класи?
В1: Що ж присутніх ми відмітили, можна й далі йти.
В2: Наступними свої імпровізаторські здібності будуть показувати учні 7 класу.
ВІДКРИТИ ЗАВІСУ
В1:Що ж, ситуація така, перебуваючи на карантині, Юджин, Максимус і Рапунцель занудьгували.
В2: Тільки Рапунцель не може зрозуміти, що вона хоче, пофарбувати волосся в зелений, чи шоколадний торт. Юджин стресує, бо Максимус розламав його приставку. А Максимус просто хороший хлопчик, який не розуміє, що відбувається навкруги.
СУФЛЕР:/ Я нічого не знаю!/ Та хоч в фіолетовий!/ Все нормально, все нормально./ Та просто життя поламалось./ От холера.
В1: На цій ноті ми закінчимо.
ЗАКРИТИ ЗАВІСУ
зміна реквізиту/ НА СЦЕНІ :ТРИЗУБ, ТРОН, Сині полотна, для імітації
океану./
ФОН№ 2
В2:Доречі, а де малий?
В1: Малий?
В2: НУ той, що в шляпі був?
В1: Хто?
ФОН№1
В3/ виходить танцюючи з правої 3тьої куліси до першого плану правіше центру/ робить оберт
В3/Пафосно йде по першому плану до ведучих/ Кидає шляпу/ Дивиться в зал/ Підіймає шляпу/ йде з сцени через першу ліву кулісу/
ФОН№2
В1: (здивовано)І що це було?
В2: (спокійно, розсудливо)Малий вернувся, і знову пішов.
В1: (з посмішкою, бадьоро) Ну, а ми продовжимо. Залишилась лише одна команда 8 класу.
В2(кривляючи): Ну ,а! (спокійно): Ситуація в них така: Русалочка, засмучена поведінкою принца, повернулась додому. Себастьян «А Я ТОБІ КАЗАВ», повчає Русалочку. А Батько Тритон намагається дізнатись ситуацію і погрожує відплатити Принцу.
В1: Ну суфлер вже з нами. Почнімо!?
ВІДКРИТА ЗАВІСА
СУФЛЕР:/Все я йду рубати каре!/ Ну да, ну да принц все ж таки./ Пальці відрубав би!/ Да-да, да-да/
В1: Дякуємо за таку імпровізацію.
ФОН №2
/закрита завіса/ підготовка сцени до виступу класних керівників.
В2(засмучено): Ну от і останній конкурс підійшов до кінця.
В1:(весело): Але це ще не кінець нашої програми.
В2(бадьоро): Тільки тут і тільки зараз, як кажуть…
В1:Ми отримаємо неймовірний подарунок від наших класних керівників.
В2(швидко з сарказмом): Як кажуть дивіться, знімайте на телефони і викладайте в ютюб, поки є можливість!!
В1+В2/ йдуть з сцени./
ВІДКРИТА ЗАВІСА
ВИСТУП КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
ФОН№2
В1+В2/ виходять на сцену/
В1(засмучено): Що ж виступи закінчились.
В2 (засмучено): Сюрпризи, на щастя також.
В1: Пора вже і підводити підсумки нашого КВК.
ВИХІД ВСІХ КОМАНД І УЧАСНИКІВ НА СЦЕНУ
КІНЕЦЬ
В2(інтриговано): А неймовірну можливість, неймовірну можливість просачкувати літню практику отримає…
В1: Отримає?
В2(здивовано): О, а хто ?
В1(прискіпливо):…. Серйозно?
В2(весело): Я не знаю, просто по приколу ажіотаж підігріваю.. А от президент школи точно знає!
В1: Ну, тоді слово для оголошення переможців надається Президенту школи
____________
ФОН№3
Президент_________________________________________________
ФОН№5
В2: Ну, а програвших повністю в нас немає. Тому всі отримають особливі їстівні призи, щоб хоч в калоріях горе втопити.
В1: На цьому, наший щорічний КВК завершується. Ще раз поаплодуємо нашому прекрасному Журі! Командам!
В2: Ну і неперевершеному і прекрасному і просто «самому-самому» мені і моєму колезі. Вам не шкода, а мені приємно!
В1+В2/ роблять кроки назад до першого плану. /
ВСІ: До наступного року!