Сценарій КВК для 7-10 класів

Про матеріал
Детальний сценарій Конкурсно розважальної програми для учнів середньої та старшої ланки, " Що по практиці?"
Перегляд файлу

Сценарій КВК конкурсу для учнів 7-10 класів « Що по практиці?»

Задник сцени(екран) прикрашений стікером-написом «Що по практиці(перевернутий знак запитання)

Лунає бадьора популярна музика.

Перший ряд підлаштований для суддів, з спеціальними балами (10-ти бальна шкала), столом/ами з водою, мікрофоном на столі.

Ведучі(3 шт) Два старшокласника і один першокласник.- далі В1, В2 і В3.

ВИХІД ВЕДУЧИХ

ФОН №1

В3. / Під веселу музику(без лірики) через зал входить В3 у великій чорній шляпі/ бігцем йде до сцени, тримаючи планшетку з листками  в руках/ стає біля мікр-нів/  Намагається дотягнутись до мікр-ну/ Кидає шляпу на підлогу / агресивно йде у другу ліву кулісу/

В3 +В2/  З третьої правої куліси виходить В3 / тягне В2 проходячи всю сцену до першого плану лівіше до мік-нів/

В3/ показує на шляпу махає планшеткою / тикає в мікрофони/

В2. /В2 Чеше голову/ Піднімає Вказівний палець правої руки/ швидко виходить в першу праву кулісу/

В3( в цей час)/ Стоїть руки в боки і підтупує ногою в ритм музики/

В2+В1 З третьої лівої куліси виходить В2 / тягне В1/ Проходять по прямій до першого плану / стають лівіше біля мікрофонів.

В2: /Жестом показуєВ3 на вихід через першу ліву кулісу./

 В3 /йде./ 

В1./ кидає  капелюх В3 за кулісу./

ПОЧАТОК

ФОН №2

В1+В2 /показово поправляють мікрофони/ дивляться один на одного/ посмішка/ погляд в зал/ гучний видих/

В1(весело): Ну що ж , тепер я думаю, ми нарешті готові почати?

В2( з тривожністю) : Я думаю, так!? Правда?

В1( з посмішкою напівголоса через зуби) : Ну то починай.

В2: А! Сьогодні ми, зібрались в цьому залі, щоб обговорити поведінку  учнів під час уроків фізики.

В1: ( Різко) Ха Ха Ха. Який гарний жарт! (Пошепки з посмішкою через зуби): Не той сценарій, не той сценарій!!!!

В2/швидко перегортає сторінку сценарію/

В2: А на справді ми ж тут, щоб позмагатись за можливість «просачкувати» літню практику!

В1: Як зазвичай це пройде у формі КВК. А що це ?

В2: К – Коли ми

В – вигадуємо

К – Круті жарти? 

В1 : Ну майже. Наша програма ….

В2(швидко з сарказмом): А зараз до дуже цікавої і важливої інформації, яку крім нашого організатора ніхто слухати не буде.

В1: Отож наша програма  буде складатись з 3 конкурсів.

В2: А все це дійство, як в давнину, буде оцінювати наше безпристрасне журі,( швидко з сарказмом) бо в ньому немає класних керівників, як в минулому році.

Світло на журі.

ФОН №3

В1: : Так дозвольте ж , мені представити наше прекрасне журі. Директор школи -___________-

Зам. Директора по виховній роботі - __________, Президент школи- _____________.

В1: Оцінювання конкурсів буде в 10-ти бальній шкалі

В2: Менше, ніж 12ти бальна, але більше, ніж 5-ти,  ну для тих хто не зрозумів.

Екран  10 секунда нарізка відео мин року.(фоном без звуку)

В1: Ото ж перший конкурс був домашнім завданням. Він допоможе нам познайомитися з кожним класом.

В2: Для цього кожен клас, робив\ ліпив з того, шо в них було відео в 5ти хвилинку, щоб доказати нам, чому саме вони і тільки вони мають «просачкувати» цю практику вдома.

В1: Вашій увазі представлено Відео 7 класу.  В1+В2 /йдуть через першу ліву кулісу./

ВІДЕО

В2 /виходить/

В2: А тепер налаштовуємо свої оченята, щоб глянути на творчість 8 класу.

В2 /йде з сцени./

ВІДЕО

В1 /Виходить/

В1: Що ж, і на останок, наші найстарші учасники, прошу переглянути та оцінити відео учнів 10 класу.

В1 /йде з сцени/

ВІДЕО ФОН №2

В1+В2/ виходять на сцену/. 

В1+В2 /показово поправляють мікрофони/ дивляться один на одного/ посмішка/ погляд в зал/ гучний видих/

В1: Ох як же, важко нашим  членам журі буде оцінити цей конкурс, адже всі такі талановиті…

В2: Ну то хай буде по двійці кожному, шкода чи шо?

В1: Та що ти!(мрійливо): А пам’ятаєш, як ми самі минулого року були учасниками і переживали?

В2: Пам’ятаю!(з претензією): А ще я пам’ятаю, що ваш класний керівник був членом журі!

В1: (з посмішкою)А наші любі члени журі, вже готові оголосити підсумки першого конкурсу. Слово надається Директору___________

ФОН №3

Директор_____________________________________________

ФОН №2

В2: Ну бали не оцінка в щоденнику – вже не виправиш, тому ходім до наступного конкурсу.

РОЗМИНКА

Екран: Назва конкурсу і схема

В1: Другий конкурс – класичний. Розминка.

В2: Так сьогодні нема ж «фізри».

В1(до В2): Розминка для гумору, а не для тебе. (В зал з посмішкою): Суть конкурсу така: Кожна команда задає запитання до своїх суперників, а вони намагаються найсмішніше дати на них відповідь.

В2: Для цього попрошу всіх команд «підтягнутись» на сцену.

/мікрофони перший план центр/

ФОН - 

В1: Першими почнуть, ті хто брав участь в цьому минулого року. Команда 8 класу. Ваше запитання.

________

В2: Ну, а тепер хай блисне своєю оригінальністю 10 клас.

_______

В1: Ну і на десерт команда 7 класу.

(+1 круг, якщо журі не визначить бали)

В1: Дякуємо за участь. Журі готове оголосити підсумки конкурсу.

Прошу_______________

В2: НУ, а тепер можна «ливати» назад за куліси. До наступного конкурсу.

СУФЛЕР

ЗАКРИТА ЗАВІСА

ФОН №2

В1:Наступний конкурс, має своєрідну назву «Суфлер».

В2: (швидко з нерозумінням) Хто? Що? Суфле? Готовить будем?

В1: Суфлер, ну це як наш організатор, що тобі текст підказує. 

В2: А, Думаю саме час суть конкурсу розказать.

В1: В цьому конкурсі участь бере вся команда. Команді буде дана тема і ситуація і персонажі, ролі яких вони будуть грати. Час від часу за нашим сигналом, Лідер суфлер…

В2: буде вставляти свої п’ять копійок, 

НАСЦЕНІ+РЕКВІЗИТ Шапки для гномів, імпровізоване місце для сну Білосніжки.

В1: Дякую. То ж першою буде команда 10 класу. Лідер будь ласка підходить до нас, а учасники готуються. 

(Учасники вдягають відповідний реквізит)

УВАГА НА В1, ЩО ПОКАЗУВАТИМЕ, КОЛИ УВІМКНУТИ СИГНАЛ ДЛЯ СУФЛЕРА.

В2: Ваша ситуація: Ви, гноми, знаходитесь в казковому лісі, і бачите, що Білосніжка раптово прокинулась, а принца поблизу ніде не було.

ВІДКРИТА ЗАВІСА

 

В1: Ну що ж познайомимось з персонажами? Гном 1:Песиміст, що не спав всю ніч. Гном 2: Неймовірний панікер, що намагається бути готовим до всього. 

Білосніжка: Щоб того не коштувало, хоче вийти заміж.

СУФЛЕР. Даааа, більше яблук ми в тої бабці не купляємо./ А де принц?/То шо свадьби не буде? 

В1: І в кінці.

СУФЛЕР: На що я тоді кришталевий сервіз робив?

В2: Дякуємо за цю імпровізейшн.

ЗАКРИТА ЗАВІСА

/зміна декорацій та реквізиту. / НА СЦЕНІ: СТІЛЕЦЬ, СКОВОРІДКА, Парик з зеленим волоссям.

ФОН №2

В2: Що ж поки журі вимальовує оцінки…

В1:Слухай, а тобі не здається, що ми щось начебто забули зробити?

В2: Нууу, ми багато чого в принципі забули зробити.

В1: Ох-ой.

В2/вказівний палець вгору/: Ми забули перевірити присутність класів.

В1: Точно. А ну покажіть мені хто тут прийшов з 7 класу?

В2: А 10 клас хтось підтримує? 

В1:А 8?

В2: Ну, а тепер признавайтесь, хто тут нелегально, а 5 і 6 класи?

В1: Що ж присутніх ми відмітили, можна й далі йти.

В2: Наступними свої імпровізаторські здібності будуть показувати учні 7 класу.

ВІДКРИТИ ЗАВІСУ

ФОН - 

В1:Що ж, ситуація така, перебуваючи на карантині, Юджин, Максимус і Рапунцель занудьгували. 

В2: Тільки Рапунцель не може зрозуміти, що вона хоче, пофарбувати волосся в зелений, чи шоколадний торт. Юджин стресує, бо Максимус розламав його приставку. А Максимус просто хороший хлопчик, який не розуміє, що відбувається навкруги.

СУФЛЕР:/ Я нічого не знаю!/ Та хоч в фіолетовий!/ Все нормально, все нормально./ Та просто життя поламалось./ От холера.

В1: На цій ноті ми закінчимо.        

ЗАКРИТИ ЗАВІСУ

зміна реквізиту/ НА СЦЕНІ :ТРИЗУБ, ТРОН, Сині полотна, для імітації

океану./

ФОН№ 2

В2:Доречі, а де малий?

В1: Малий?

В2: НУ той, що в шляпі був?

В1: Хто?

ФОН№1

В3/ виходить танцюючи з правої 3тьої куліси до першого плану правіше центру/ робить оберт 

зміна музикиФОН№4

 В3/Пафосно йде по першому плану до ведучих/ Кидає шляпу/ Дивиться в зал/ Підіймає шляпу/ йде з сцени через першу ліву кулісу/

ФОН№2

В1: (здивовано)І що це було?

В2: (спокійно, розсудливо)Малий вернувся, і знову пішов.

В1: (з посмішкою, бадьоро) Ну, а ми продовжимо. Залишилась лише одна команда 8 класу.

В2(кривляючи): Ну ,а! (спокійно): Ситуація в них така: Русалочка, засмучена поведінкою принца, повернулась додому. Себастьян «А Я ТОБІ КАЗАВ», повчає Русалочку. А Батько Тритон намагається дізнатись ситуацію і погрожує відплатити Принцу.

В1: Ну суфлер вже з нами. Почнімо!?

ВІДКРИТА ЗАВІСА

ФОН -

СУФЛЕР:/Все я йду рубати каре!/ Ну да, ну да принц все ж таки./ Пальці відрубав би!/ Да-да, да-да/

В1: Дякуємо за таку імпровізацію.

ФОН №2

/закрита завіса/ підготовка сцени до виступу класних керівників.

В2(засмучено): Ну от і останній конкурс підійшов до кінця.

В1:(весело): Але це ще не кінець нашої програми.

В2(бадьоро): Тільки тут і тільки зараз, як кажуть…

В1:Ми отримаємо неймовірний подарунок від наших класних керівників.

В2(швидко з сарказмом): Як кажуть дивіться, знімайте на телефони і викладайте в ютюб, поки є можливість!!

В1+В2/ йдуть з сцени./

ВІДКРИТА ЗАВІСА

ВИСТУП КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

ФОН№2

В1+В2/ виходять на сцену/

В1(засмучено): Що ж виступи закінчились.

В2 (засмучено): Сюрпризи, на щастя також.

В1: Пора вже і підводити підсумки нашого КВК.

     ВИХІД ВСІХ КОМАНД І УЧАСНИКІВ НА СЦЕНУ

КІНЕЦЬ

В2(інтриговано): А неймовірну можливість, неймовірну можливість просачкувати літню практику отримає…

В1: Отримає?

В2(здивовано): О, а хто ?

В1(прискіпливо):…. Серйозно?

В2(весело): Я не знаю, просто по приколу ажіотаж підігріваю.. А от президент школи точно знає!

В1: Ну, тоді слово для оголошення переможців надається Президенту школи

____________

ФОН№3

Президент_________________________________________________

ФОН№5

В2: Ну, а програвших повністю в нас немає. Тому всі отримають особливі їстівні призи, щоб хоч в калоріях горе втопити.

В1: На цьому, наший щорічний КВК  завершується. Ще раз поаплодуємо нашому прекрасному Журі!  Командам!

В2: Ну і неперевершеному і прекрасному і просто «самому-самому» мені і моєму колезі. Вам не шкода, а мені приємно!

В1+В2/ роблять кроки назад до першого плану. /

ВСІ: До наступного року!

pdf
Додано
6 червня 2021
Переглядів
478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку