Сценарій масового заходу до Всесвітнього дня дитячого телебачення та радіомовлення «Журналіст не тільки я, а й уся моя сім’я»

Про матеріал
Сценарій масового заходу до Всесвітнього дня дитячого телебачення та радіомовлення «Журналіст не тільки я, а й уся моя сім’я» Мета: сприяти залученню підростаючого покоління до гуртка «Юний журналіст»; розвивати творчі здібності вихованців шляхом реалізації проектної діяльності; працювати над створенням позитивного настрою учасників заходу; заохочувати гуртківців до можливого професійного самовизначення.
Перегляд файлу

Сценарій масового заходу

до Всесвітнього дня дитячого телебачення та радіомовлення

«Журналіст не тільки я, а й уся моя сім’я»

 

Мета: сприяти залученню підростаючого покоління до гуртка «Юний журналіст»; розвивати творчі здібності вихованців шляхом реалізації проектної діяльності; працювати над створенням позитивного настрою учасників заходу; заохочувати гуртківців до можливого професійного самовизначення.

Обладнання: фліпчарт, ватмани, маркери, клей, горіхи, конверти з завданнями, періодичні видання, аудіо записи та апаратура для озвучення свята.

Вік вихованців: 13-15 років.

Коментар: для проведення заходу вихованців гуртка поділити на дві команди, до яких запросили членів своїх родин та молодших за віком дітей (12 років).

Тривалість: 40 хвилин.

Місце проведення: аудиторія.

 

Дійові особи

1-й ведучий

2-й ведучий

Дві команди по 5 осіб

Члени родин гуртківців

Гості свята

 

Перебіг заходу

(Захід відбувається в аудиторії. Усі учасники заходу займають місця у залі. Звучить музика. На сцену виходять ведучі)

Ведучий 1. Увага! Увага! Вітаємо всіх!

Ведучий 2. Ми там, де веселощі, радість і сміх!

Ведучий 1. А ще інформація, фото, газета, оперативні новини, веселі сюжети!

Ведучий 2.У середньому діти та учнівська молодь проводять перед екраном телевізора чи комп’ютера  від 2,5 до 3,5 годин на добу.

Ведучий 1. З найперших років існування телебачення для дитячої аудиторії вчені Гарвардського університету були єдині в думці, що цей процес має величезний виховний і освітній потенціал.

Ведучий 2. 5 березня уся світова спільнота відзначає Всесвітній день дитячого телебачення.

Ведучий 2. Ми раді вітати всіх, хто завітав сьогодні до нас на конкурсно-розважальну програму «Журналіст не тільки я, а й уся моя сім’я»

Ведучий 1. Отож, вітайте оплесками наші команди «______________»

(Під музику виходять команди та займають свої місця за столами)

Ведучий 2. З гравцями познайомились, виникає запитання

Ведучий 1. Яке?

Ведучий 2. А журі хто?

(Представлення журі)

Ведучий 1. _________________________________________________

Ведучий 2. _________________________________________________

Ведучий 1. _________________________________________________

Ведучий 2. Команди та журі представлені. Отже, можемо розпочинати.

Ведучий 1. Усі готові?

Ведучий 2. Отож, розпочинаймо.

Ведучий 1. До речі, а що для тебе журналістика?

Ведучий 2. Цікаве запитання. Для мене журналістика – це сенсаційні новини…

Ведучий 1. Досить, досить! Мені цікаво дізнатися, що означає журналістика для наших команд.

Ведучий 2. Увага! Перший конкурс. Шановні учасники у Вас на столах є ватмани та маркери.

Ведучий 1. Пропонуємо вам продовжити речення «Журналістика – це…»

Ведучий 2. Час на виконання завдання 2 хвилини.

Ведучий 1. Усі готові?

Ведучий 2. Час пішов.

(Конкурс «Журналістика»)

Ведучий 1. Увага! Відкладіть маркери та передайте Ваші роботи на оцінку журі.

Ведучий 2. А на Вас, учасники конкурсу, вже чекає наступний конкурс «Телеведучий» (для капітанів команд).

Ведучий 1. Кожен учасник повинен уявити себе ведучим випуску новин. Він має читати текст і слідкувати за своїми емоціями, незважаючи ні на що.

Ведучий 2. Учасники отримують текст, у якому відсутні розділові знаки, починають його читати вголос. У цей час їм створюють перешкоди: намагаються розсмішити, несподівано налякати, створюють голосні звуки тощо. Хто не припинив читати текст і не змінив виразу обличчя – переможець конкурсу.

Ведучий 1. Розпочинаймо!

(Конкурс «Телеведучий»)

 

Вставте розділові знаки та виразно прочитайте текст

 

Розбуджена свіжим весняним повітрям гіркуватим присмаком свіжо-зеленої землі невтомним щебетанням жайворонка у високості трубним криком журавлів відчуває людина стремління пригорнути весь голубий світ і вона робиться добрішою відвертішою довірливішою тому що є щось чарівне і до солодкого щему в серці хвилююче в природі цієї пори року щось замріяно-величне в тій хитрій і непомірно тяжкій і складній роботі яка відбувається приховано від людських очей щось урочисте і разом з тим суворе вічне невпинне могутнє що примушує тебе подумати про вічність буття і замислитися для чого ти живеш на світі і який слід розуму і рук своїх залишиш після себе на цій землі (Григорій Тютюнник).

 

Ведучий 2. Ви виконали завдання. Чи готове журі оголосити бали за конкурси?

(Журі оголошує бали за проведені конкурси)

Ведучий 1. Дякуємо журі. А ми готові продовжити.

Ведучий 2. Як відомо журналіст – це креативна, комунікативна, інтелектуально розвинута особистість.

Ведучий 1. Здається, я розумію, що ти маєш на увазі.

Ведучий 2. Правильно, зараз ми дізнаємось чия команда найрозумніша

Ведучий 1. Увага! Конкурс «Журналіст-всезнайко»

Ведучий 2. Командам ставлять запитання, враховуючи швидкість і правильність відповідей (тривалість – 2 хв.).

 

Перший блок запитань:
1. До якого різновиду жанрів належить репортаж? (До інформаційного)

2. Який птах підкидає свої яйця в гнізда інших птахів? (Зозуля).

3. Батьківщина шахів? (Індія).

4. Що таке лід у журналістиці? (Перший абзац статті).
5. Коли людина йде мостом, що в неї під ногами? (Підошва взуття).

6. У якому слові сорок голосних? (Сорока – сорок «а»).

7. Що стоїть посеред землі? (Літера м).

8. Хто був останнім гетьманом України? (Кирило Розумовський).


Другий блок запитань:

1. До якого різновиду жанрів належить замітка? (До інформаційного).

2. Богом якого природного явища був Перун? (Грому).

3. Що означає олімпійська символіка? (Співдружність континентів та їх кольори).

4. Що означає хедлайн у журналістиці? (Заголовок, підзаголовок газетного матеріалу)

5. Яке крило ніколи не літає? (Автомобільне).

6. Який вид сучасного транспорту на Сумщині є тільки в Конотопі? (Трамвай).

7. Хто автор «Дон Кіхота»? (Сервантес).

8. Сестра якого київського князя була польською королевою, доньки – дружинами французького, угорського, норвезького королів, а син одружився на доньці візантійського імператора? (Ярослав Мудрий).

(Інтелектуальний конкурс)

Ведучий 1. Вас звучить пісня у виконанні ________________________

Ведучий 2. У журналіста має бути гарна вимова та дикція. Одна з найвідоміших вправ поклавши за щоки горіхи промовляти скоромовки.

Ведучий 1. Для наступного конкурсу запрошуємо по одному учаснику від кожної команди.

Ведучий 2. Оголошуємо конкурс «Скоромовки»

Ведучий 1. Розпочинаймо!

(Конкурс «Скоромовки»)

Варка варила вареника,

Всиль взяв вареника.

Варка Василя варехою,

Василь Варку вареником.

 

Вередували вередниченьки,

що не зварили варениченьків;

не вередуйте вередниченьки,

наваряться варениченьки.

 

Пилип посіяв просо,

просо поспіло.

пташки прилетіли,

просо поїли,

Пилип плаче.

 

Сів шпак на шпаківню,

заспівав шпак півню:

"Ти не вмієш так, як я,

я не вмію так, як ти".

 

Ведучий 2. А зараз на Вас уже чекає наступний конкурс «Екстремальний прогноз погоди» (для дівчат).

Ведучий 1. З кожної команди запрошуємо по одній учасниці. Умови конкурсу – Ви маєте уявити себе ведучим прогнозу погоди, на голові у Вас є капелюшок. Ви маєте читати текст і слідкувати за своїми емоціями, незважаючи ні на що, прицьому капелюшок має втриматися у вас на голові.

Ведучий 2. Учасники отримують текст, починають його читати уголос. У цей час їм створюють перешкоди: дує шквальний вітер, дощ. Той хто не припинив читати текст, не змінив виразу обличчя та не втратив капелюшок і є переможцем конкурсу.

Ведучий 1. Розпочинаймо!

(Конкурс «Екстремальний прогноз погоди»)

 

Погода на сьогодні: на 6 березня 2017 року на більшій частині України очікується ясна погода, температура вдень від +5º до +10ºС надвечір. Про це повідомляє Гідрометцентр України. Прогноз погоди в регіонах на сьогодні згідно з повідомленням синоптиків: у західних областях України буде сонячна погода, температура повітря від +5º до +8ºС. У північних регіонах також сонячно, температура від +4 до +7. На сході України очікується температура повітря від +2º до +7ºС, у центральній частині України очікується від +4º до +9ºС, на півдні – від +7º до +11ºС, у Криму – від +10º до +12ºС. У Конотопі сьогодні передбачається сонячна погода без опадів, температура вночі від +3º до +5ºС, вдень збережеться на рівні від +5º до +9ºС. Дякую за увагу! З Вами була____________

 

Ведучий 2. Чи готове журі оголосити бали за конкурси?

(Журі оголошує бали за конкурси)

Ведучий 1. Дякуємо журі. А ми готові продовжити.

Ведучий 1. У наступному конкурсі Ви маєте зробити макет газети, реалізуючи міні-проект  «Журналіст-всезнайко». Необхідні матеріали у Вас на столах

Ведучий 2. Час на виконання – 5 хвилин. Презентувати результати міні-проекту буде член родини одного з учасників команди

Ведучий 1. Розпочинаймо! А поки команди працюють, ми з глядачами пограємо в гру «Вустами немовляти» і перевіримо, чи є серед уболівальників журналісти

Ведучий 2. Як відомо, журналіст розуміє кожну людину з півслова, за правильну відповідь вболівальник отримує жетон, який може передати журі та додати бали команді за яку вболіваєте.

(Конкурс з глядачами)

  1.               На нього кидають слова та гроші, коли їх не цінують; його радять шукати у полі, коли хтось безслідно зник; він є в голові легковажної, несерйозної людини. (Вітер). 
  2.               Через них пролітають, як через отвір; вони не квіти, а в'януть; їх розвішують, як білизну (особливо довірливі), на них вішають макарони. (Вуха).
  3.               Ним можна клювати, як дзьобом; його задирають, коли зазнаються; його можна встромити будь-куди. (Ніс).
  4.               Він може довести до Києва; його можна нагострити, як ніж; він схожий на лопату, особливо у надто балакучих. (Язик).
  5.               Він коневі не товариш, та й отарі не за старшого; скільки його не годуй, вік усе в ліс дивиться; інколи він буває в овечій шкурі; як його боятися, то в ліс краще не ходити. (Вовк).
  6.               Їм можна не вірити й навіть колоти їх; коли в них дивитися, можна втрачати себе; коли їх вирячити, можна в когось побачити те, що тебе не стосується. (Очі).

Ведучий 2. Молодці. Напишіть на жетоні назву команди за яку вболіваєте і передайте на стіл журі.

Ведучий 1. А на сцену запрошуємо Осипенко Анну з піснею «Моя Україна».

Ведучий 2. Наші команди готові? Запрошуємо Вас на презентацію макету газети.

Ведучий 1. Оплески нашим конкурсантам!

Ведучий 2. Ми просимо журі оцінити наш останній конкурс під назвою міні-проект  «Журналіст-всезнайко»

Ведучий 1. Останні оцінки виставлено, журі може підрахувати бали за усі конкурси та оголосити нам результати.

Ведучий 2. Шановні пані та панове! Наш конкурс підходить до свого логічного завершення, а це означає, що вердикт журі готовий, і ось, уже через декілька хвилин стане відома команда-переможець!

Ведучий 1. Для оголошення результатів нашого конкурсу «Журналіст не тільки я, а уся моя сім’я» та нагородження переможців запрошуємо на сцену голову журі _________________________

(Звучать урочисті фанфари.

Голова журі виходить на сцену. вітає учасників свята і оголошує результати. Зачитуються грамоти і вручаються подарунки всім конкурсантам)

Ведучий 2. Отже, дорогі друзі, ми починаємо нагородження .

(Нагородження)

Ведучий 2. Що ж, на жаль, навіть найчудовіший вечір добігає кінця, і від його закінчення нас відділяють тільки декілька хвилин. Тож давайте іще раз привітаємо наших учасників бурхливими оплесками!

Ведучий 1. Ми вітаємо Вас всіх із Всесвітнім днем дитячого телебачення та радіомовлення. Сьогодні кожен зміг відчути себе у ролі журналіста. Нехай щастить Вам у житті, чистих рос вам, мудрої думки, краси і нев’янучої вроди. Будьте завжди впевнені у собі.

Разом. (на фоні мелодії) До побачення! До нових зустрічей!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Майборода Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
2316
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку