Методичний бенефіс зіркової п'ятірки
Заступник директора: І знову ми зібралися з вами в цій залі на незвичайне зібрання - «Методичний бенефіс зіркової п'ятірки». Здається, тільки вчора ми з вами проводили засідання із цього питання, і ось пройшов цілий рік, і дійові особи помінялися. Чому саме зіркової п'ятірки? Тому що сьогодні безпосередніми героями є п'ять зірок – вчителів, які претендують на підтвердження вищої категорії.
І етап. Самопрезентація «Ініціали»
(Кожному учасникові пропонується назвати своє прізвище, ім’я, по батькові, а потім – свої позитивні якості, що починаються з літер власних ініціалів. Наприклад, М. О. В. – моторна, організована, вимоглива. Усі представляються по колу)
Директор школи Нічого не можу зрозуміти! Навколо дифірамби співають про школу, вчителів. А у нас… Ось самі послухайте…
(Зачитує скаргу)
Скарга
Шановна ……... Ми, батьки учнів Ч-ої школи, звертаємося до вас з вимогою негайно розібратися з педагогами, які протягом п'яти років експериментували з нашими отроками з метою виховання нових Менделєєвих, Павлових, Єйнштейнів, Лобачевських зразка ХХІ століття.
І щоб отроки не втекли за прикладом Ломоносова з дому, не перетворили побут у вічні лабораторні експерименти й не зачахнули над незрозумілими книгами (і де тільки беруть такі?!!), просимо терміново вжити заходів. Звертаємо вашу увагу і на те, що ці вчителі придумали нашим дітям іноземне прізвисько, просто-таки лайливе — «вундеркінди» — і під його прикриттям влаштовують виставки творчих робіт, возять дітей на олімпіади, конференції, засідання МАН. У цьому треба розібратися!
Заступник Сподіваюсь, що ми розберемося із цією скаргою і знімимо звинувачення із цих достойних людей. А вам (звертається до вчителів, які атестуються), шановне панство, потрібно отримати Ліцензію про право на атестацію, що ми й зараз будемо робити, аби розсіяти сумніви дорогих батьків.
ІІ етап. Тест-розминка для справжнього вчителя
(відповідати швидко)
Шановний ….., до вас на урок раптово завітали директор школи, заступник , завгосп, сторож . Ваші дії:
а) не прийду сам; б) перевірю в них змінне взуття;
в) буду пояснювати нову тему — все одно ніхто нічого не зрозуміє.
Шановний ……, У вас раптово з’явився новий лімузин, чотириповерхова дача й мільйон доларів. Ваші дії:
а) як завжди, усе віддам дітям;
б) піду похвалюся до податкової;
в) який приємний сон, але мені до школи пора!
Шановна ……, вранці ви прийшли до школи й раптом виявили, що забули одягнути спідницю. Ваші дії:
а) проведу урок як завжди;
б) дам дітям контрольну — нехай пишуть, сама буду сидіти за столом;
в) зателефоную Батьківському комітету — нехай все принесуть
Шановна……, після трьох місяців користування новим кремом ви раптово виявили, що він для взуття. Ваші дії:
а) прикинетесь валянком;
б) прикинетесь мулаткою;
в) прикинетесь якнайкрутішою?
Шановна……., Вас запросили до Будинку моделей на демонстрацію. Під яким гаслом ви на неї підете:
а) «кожному вчителю — по шапці!»;
б) «я навчала Сінді Кроуфорд!»;
в) «двієчниці! Геть із подіуму!»?
Заступник Так як на запитання цього тесту ви відповіли правильно і без вагань, то ви справжній учитель, і зміна професії вам не загрожує.
ІІІ етап. Виступи членів атестаційної комісії про результати анкетувань учителів та учнів
ІУ етап. Конкурс «Методична дуель»
(Перші три вчителя отримують по 1 зірочці)
Друге завдання. З окремих слів складіть відомий вислів Василя Сухомлинського. (Вислів порізаний на слова)
«Школа – не комора знань, а світоч розуму. Усі діти не можуть мати однакові здібності. І найважливіше завдання школи – виховання здібностей»
Третє завдання — «Педагогічний словничок». Необхідно поєднати назви термінів з їх визначеннями
(Педагогічні терміни роздаються вчителям, а їх визначення знаходяться на окремому столі)
Педагогічна майстерність |
сукупність певних якостей особистості вчителя, які зумовлені високим рівнем його психолого-педагогічної підготовки, здатністю оптимально вирішувати педагогічні завдання; високий рівень оволодіння педагогічною діяльністю; комплекс спеціальних знань, умінь, навичок, професійно важливих якостей особистості, що дають змогу викладачеві ефективно організовувати навчально-пізнавальну діяльність тих, хто навчається, і здійснювати цілеспрямований педагогічний вплив і взаємодію. |
Педагогічна технологія |
сукупність способів (методів, прийомів, операцій) педагогічної взаємодії, послідовна реалізація яких створює умови для розвитку учасників педагогічного процесу та передбачає його певний результат. |
Педагогічне відкриття |
наймасштабніші новаторські педагогічні рішення, пов’язані з формуванням, обґрунтуванням нових педагогічних ідей і їх упровадженням у конкретній системі. |
Педагогічний супровід |
цілеспрямована, грамотно спланована робота з усіма учасниками навчально-виховного процесу з обов’язковим урахуванням вікової особливості; це щоденне індивідуальне керівництво, неформальні розмови під час роботи чи на перервах, спеціальні бесіди-діалоги з приводу освіти, що забезпечують особистісний і професійний розвиток, професійне наставництво та консультування |
Педагогічне проектування |
процес розробляння конкретної педагогічної технології |
Заступник Вчителі дуже добре трималися у цій дуелі. Сподіваюсь вони повинні почути приємні слова підтримки
(вчителі по черзі виходять до дошки та чіпляють смайлики до фото вчителів)
У етап Презентація творчих звітів вчителів Методичний бенефіс
Заступник А зараз надійшов час розпочати наш «Методичний бенефіс». Тож слово надається вчителям, які атестуються в цьому році.
(вчителі по черзі виходять до дошки та чіпляють знаки та окремі думки до фото вчителів)
УІ етап Перевірка комп'ютерної грамотності
Завдання : виконати тест, показати результати
(В цей час групи підтримки пишуть поезію «сенкан» за поданим алгоритмом, аналізуючи таким чином поняття «Атестація»)
Алгоритм складання поезії «сенкан»
1. Іменник (тема).
2. Два прикметники (яке воно?)
3. Три дієслова (що воно робить?)
4. Фраза-висновок з чотирьох слів.
5. Іменник-синонім до теми ( висновок, асоціація ).
(вчителі зачитують складені вірші)
(вчителі по черзі виходять до дошки та чіпляють смайлики підтримки до фото вчителів,)
УІІ етап. Заключна частина
Директор школи: Розглянувши справу, вислухавши свідків, обвинувачених, захисників, наше зібрання постановляє:
§ 1. Поетапно посилати до США, Франції, Англії та інших країн найближчого й далекого зарубіжжя вчителів КНЗ «Назва школи» для обміну досвідом, щоб вони показали загниваючому заходу, як треба працювати з дітьми!
§ 2. Голові профспілки вчителів забезпечити кожного вчителя індивідуальним комплектом, модним одягом від кутюр, щоб закордонні колеги, зустрічаючи по одягу, могли проводити по розуму з почестями.
§ 3. Спонсорам школи направити в літній час вищеназваних учителів на заслання в місця, віддалені від Дніпропетровської області, строком на один місяць до яких-небудь канарейок, тобто на Канарські острови. А також взяти вчителів на повне забезпечення — життєве, довічне.
§ 4. Найкращому художнику картинної галереї школи розмістити портрети учителів на почесному місці, оскільки це портрети всього нашого суспільства.
§ 5. Вважати такими, що отримують Ліцензію на право пройти атестацію вчителі: …….
Вирок остаточний. Оскарженню не підлягає. Вступає в дію з моменту оголошення.
Заступник Шановні колеги. Колекція щасливих миттєвостей на вашому трудовому шляху у кожного була різною: в одного – більша, в іншого - трішечки менша. Проте кожен ракурс вражав неповторністю, сяйвом дитячих посмішок, незабутніх моментів. Тож хочеться побажати вам, щоб галерея професійних перемог була у кожного з вас була надзвичайно великою, щоб вона постійно поповнювалася новими ракурсами, а самоосвітні кейси та портфоліо – новими методами, прийомами, інноваціями, що у свою чергу сприятиме успішній реалізації компетентнісного підходу та модернізації навчально-виховного процесу. І хоча ви вважаєте себе компетентним вчителем, продовжуйте працювати над підвищенням своєї професійної майстерності. Пам’ятайте слова Сальвадора Далі: «Не бійтеся досконалості. Вам її не досягти».