Сценарій для виступу екологічної агітбригади «ЗЕЛЕНИЙ ПАТРУЛЬ».
Випуск новин
Доброго дня, шановні друзі! З Вами на зв’язку незмінний кореспондент , Поліна. В ефірі екстрені новини: м.Дніпро вибухає від екологічних проблем. Екологічний стан навколишнього середовища Дніпропетровщини є надзвичайно складним, що призводить до зменшення чисельності населення та постійного підвищення захворювань. Як боротися з цією проблемою ми запитали членів екологічної агітбригади СШ №63 м.Дніпра «Зелений патруль».
Монатик «Танець»
Уч.1. Добрий день усім присутнім в цьому залі, вас вітає команда «Зелений патруль».
Уч.2. Оригінальні.
Уч.3. Людяні.
Уч.4. Ерудовані.
Уч.5. Невтомні.
Уч.6. Ми, захисники природи, бережем ґрунти і води.
Уч.1. І несемо слово в люди, хай воно повчальним буде.
Уч.2. Хай чиюсь зупинить руку, хай всім стане за науку.
Уч.3. Хай навчить на світі жити, світ прекрасний захистити.
Уч.4. Від людських жорстоких дій.
Всі: Стань і ти з нами у стрій.
І на творчім нашім злеті поможи своїй планеті.
За нащадків ти подбай,
Всі: Зроби кращим рідний край.
Уч.5. Наша Дніпропетровщина:
Уч.6. - Край золотої пшениці та соняшника;
Уч.1. - Край малини та шовковиці;
Уч.2. - Край дубів, сосен, берез, та вільхи;
Уч.3. - Край сірої чаплі та орлана - білохвоста;
Уч.4. - Край лисиць та вовків;
Уч.5. – Край ховрахів та зайців;
Уч.6. - Край щук, окунів, карасів, линків та в'юнів;
Уч.1. – Край бурого вугілля, газу та титанових руд.
Уч.2. - Край в якому розташований Дніпровсько – Орільський природний заповідник. Це своєрідний острів майже незміненої дикої природи. Це унікальне місце, в межах якого охороняються 64 види рослин, віднесені до рідкісних видів Дніпропетровської області.
Уч.3. - із хребетних на сьогодні в межах заповідника виявлено 41 вид риб, 8 – земноводних, 8 – плазунів, 174 – птахів, 38 видів ссавців..
Уч.4. - на сьогодні в заповіднику відмічено 10 видів птахів, які занесені до Червоної книги України, 2 види з Європейського Червоного списку, 29 видів – рідкісні та зникаючі, котрі підлягають охороні в межах Дніпропетровської області.
Уч. 5 - Поліетилен, пластмаси, пестициди, гербіциди, окиси азоту та сірки – все це оточує нас щодня. Як захистити нашу красуню Землю, нашу Україну, наш рідний край? Як передати її красу й неповторність нащадкам?
Уч 6 - По – перше, кожна свідома людина може скористатися трьома коротенькими порадами: сказати ні зайвому, скоротити споживання непотрібних речей, сортувати і переробляти відходи. Я закликаю Вас боротися за чистоту нашого довкілля. Почати з найменшого і завжди пам’ятати, що краса нашого міста – в наших руках.
Уч 7. Якщо ми не зупинимось, то на нас чекає саме таке майбутнє. З чарівного міста,наша мала Батьківщина перетвориться на столицю сміття.
Мелодія 2 Океан ельзи «Не твоя війна».
Я бачу землю, сморід і дим.
Мало хто знає, що ж буде з ним.
Що ж буде завтра, в наших думках.
В когось надія, а в когось страх.
Чиста вода забруднилася, квіти в гаю зажурилися.
Скільки іще забере вона
Твоїх дарів, не твоя війна.
Уч. 1 моя Батьківщина – Україна. Я щаслива з того, що народилася і живу саме в Україні. Люблю її за безмежні, красиві, неосяжні простори. Це край моєї рідної оселі. Тут живе моя родина, друзі, знайомі. Шаную та люблю традиції своєї рідної землі. Мені подобається задушевна українська пісня. Україна – це мій дім.
Уч.2 я точно знаю, що наше небо – найгарніше, наші ліси – найбагатші, а люди – найпрацьовитіші. Моя мала Батьківщина – це рідна домівка, місце, де ми народилися та провели найкращі дитячі роки.
Я мрію бачити свою Дніпропетровщину красивою, чистою та квітучою.
Уч.3:Дніпропетровщина! Мій рідний краю!Я так тебе кохаю!
Твої чарівнії ліси,
Твої квітчастії лани,
Калини цвіт,
Дитинства слід,
Мелодію пташину.
Прозорі ріки і гаї,
Колосся шум і хліб духмяний.
Це ти, Дніпро, усе!
Мій рідний краю!
Мелодія 3
Пісня «Край, мій рідний край»
Де степи, поля, рівнини,
Де пісні звучать пташині,
Де дубів і сосен рай.
Ллється пісня на просторі,
Вільна, сильна, наче море,
Про мій милий рідний край.
Приспів:
І у синю даль
Понад степами лине пісня ця,-
Про чудовий край,
Чарівний край Самари і Дніпра.
Край, мій рідний край,
Дніпровський край завзяття і труда.
Ти – моя любов,
Ти рідна матінко, моя земля!
Всі: Дніпропетровці, станьмо на варті власного майбутнього!
Уч.5. - Не будьте байдужими!
Уч.6. - Не мовчіть!
Уч.1. - Не ховайтеся!
Уч.2. - Відкрийте очі!
Уч.3. - Адже сьогодні наш край в НЕБЕЗПЕЦІ!
Уч.4. - І все живе ПІД ЗАГРОЗОЮ!
Уч.5. - Серед природніх рослин є рослини, що занесені до Червоної книги України – астрагал шерстистоквітковий, ковила, любка дволиста.
Уч.6. - Різноманітний тваринний світ: лисиці, ховрахи, степові тхори та кам’яні куниці.
Уч.1. - Велика кількість птахів, серед яких є червонокнижні —жайворонок польвий, дрохва, орлан білохвіст та журавель сірий.
Уч.2. - Треба об’єднатися, щоб врятувати все живе на Землі!!!
Уч.3. - Тому що, ми живемо на прекрасній планеті, ім'я якої – ЗЕМЛЯ!
Уч.4. - Ми громадяни прекрасної країни назва якої – УКРАЇНА!
Уч.5. - Ми – ДІТИ ПРИРОДИ!
Уч.2. - Дніпропетровщина – НАША КОЛИСКА!
Уч.3. - Ти маєш дбати, щоб мати!
Уч.4. - Людство стоїть на порозі екологічної катастрофи:
Уч.5. - Парниковий ефект.
Уч.6. - Зменшення озонового екрана.
Уч.1. - Проблема чистої води.
Уч.2. - Кислотні дощі.
Уч.3. - Щорічно планета втрачає десятки видів тварин і рослин.
Уч.4. - Червона книга розбухає від нових і нових назв.
Мелодія 4
Пісня «Там, де ми є»
І. Слухай, нас друже все це не жарти
Нищить планету прошу вас не варто
Ми живемо в 21 столітті
Що ти залишиш в майбутньому дітям?
Ллються у ріки відходи та нафта
Стоп! Зупинися, подумай про завтра
Може усе кардинально змінитись
Не буде краплини води, щоб напитись.
ІІ. Землі родючі, колись занедбали
Їх хімікатами нагодували
Гірко полин серед поля гуляє
Про небезпеку попереджає
Висохнуть ріки і щезнуть озера
Знищать всю рибу рука браконьєра
Знайдемо вихід нащадків заради
Мати – природу, благаю, не зрадь ти.
Кореспондент : Багато хто вважає, що на питання екології можуть впливати тільки політики, екологи чи виробники, але я вважаю, що це не так. Єдині, хто здатні що-небудь змінити – це ви самі. Додержуючись принципів організації Грін Піс: зменшуй споживання, використовуй повторно, переробляй. А що робите ви?
1. Повторно використовувати пластикові пакети.
2. Здавати папір і картон у макулатуру.
3. Здавати скляний та пластиковий посуд.
4. Використовувати енергозберігаючі лампочки.
5. Прибирати після себе сміття
6. Висаджувати дерева й кущі.
(Презентація)
Уч.6. Ми щороку очищаємо береги річки Дніпро.
Уч.1. Ми щорічно берумо участь в акції «Чисте довкілля».
Уч.2. Постійно слідкуємо за порядком на території школи.
Уч.3. Беремо участь у проведенні екологічних та біологічних тижнів.
Уч.4. На подвірї школи висадили дерева.
Уч.2. Вивчаємо рідний край. І ми хочемо зберегти для нащадків не тільки наше чарівне місто Дніпро, але й всю планету Земля. Вчені довели, що вона зможе відновитися через півтора мільйони років. Але тоді на ній вже не буде нас, людей.
Мелодія 5 Танець «Чорна земля»
Таня: а чи відновиться наше місто наше і вся планета Земля набагато раніше залежить від нас із вами.
Мелодія 6
Пісня «Ми знаєм, що ліси – це життя»
Ми живемо дружно усі,
З природою в злагоді, в мирі,
Бачимо в житті лиш плюси,
Говоримо ми вам це щиро!
Новий день дарує нам,
Щасливе майбутнє надій.
І ми знову кажемо вам:
«Природа – це світ наших мрій».
Приспів:
Ми знаєм, що ліси – це життя,
В яких багатство наше і наше майбуття,
А також в селах і містах , там, де ми живем,
Ми обіцяєм, що ландшафти збережем.(2 рази).
1