Сценарій “На крилах творчості”

Про матеріал

Мета: Організація та провпедення позакласного змістового дозвілля для учнів 7-9 класів в загально-освітніх закладах сільської місцевості;розвиток творчих здібностей гуртківців, їх уяви, кмітливості, видумки. Особливо сценарій підходить для виявлення творчих та обдарованих дітей.

Перегляд файлу

Сценарій “На крилах творчості”

 

Мета: Організація та провпедення позакласного змістового дозвілля для учнів 7-9 класів в загально-освітніх закладах сільської місцевостірозвиток творчих здібностей гуртківців, їх уяви, кмітливості, видумки. Особливо сценарій підходить для виявлення творчих та обдарованих дітей.

Оформлення:у залі де буде відбуватися дійство, стіни можуть бути розвішані малюнками чи іншими речами, які виготовлені учнями данної школи. Для оприлюднення результатів необхідним буде ватман паперу, закріплений на видному місці, де помічник ведучого буде записувати результати кожного проведеного конкурсу.

Учасники вечора: це групи чи  команди, які будуть змагатися між собою. Кількість учасників може бути довільна.

Хід дійства

Ведуча. Добрий день, любі друзі! Сьогодні ми з вами зробимо спробу визначити у нашій школі найдотепнішу, найкмітливішу, найфантастичнішу, найвеселішу команду і кожен учасник може проявити всі свої можливості та вміння. Отож, бажаю всім командам успіхів у виконанні творчих завдань. А зараз я хочу представити вам членів журі ( представляє членів журі).

Всі ми добре знаємо, що там де сміх – там немає місця для нудьги, а нудьгувати на нашому святі суворо заборонено. Тому тримайте свій настрій на максимумі і отримуйте задоволення.

А зараз оголошуеться перший конкурс, під назвою “В хозяйстві все знадобиться”!

Запрошую на сцену по одному представнику від команди(представники команд виходять).

Ваше завдання – знайти застосування старим, нікому не потрібним речам, які знаходяться перед вами на стільцях:

-дірява шкарпетка;

-перегоріла лампочка;

-подертий кульок;

-ніжка від стільця;

 -руль від старої машини;

-шланг від старого пилососа;

-відро без днища;

-Стара пописана листівка та ін.( в залежності від кількості команд).

На виконання цього завдання ви маєте рівно 2 хвилини. Час пішов.

(В той час, коли учасники думають як їм примінити речі, звучить музика, і якщо дозволяє місце, можна запросити глядачів потанцювати, або заспівати під фонограму).

Ведуча.(Звертається до учасників конкурсу) Ну, шановні господарі, зараз ми подивимося, якими ви є хазяйновитими. Продемонструйте нам застосування цих речей. Спочатку ви називаєте річ, а потім її практичне застосування у побуті.

Учасники один за одним демонструють свої творчі винаходи.

Ведуча. Для оцінки ваших практичних здібностей слово надається журі. Оцінки, будь ласка.(члени журі показують число, яке відповідає виставленому балу, а помічник пише на табло).

Ведуча. Може хтось із членів журі хоче прокоментувати цей конкурс?

(Виступ одного із членів журі).

Ведуча.Дякую учасникам конкурсу. Я бачу, що ви станете справжніми господарями ­ економними і хазяйновитими. А найголовніше ­ ви завжди знайдете вихід із ситуації, якою б вона не була поганою.

А зараз музична пауза. (Виконується якийсь художній номер).

Ведуча. Ми вже трішки відпочили і настав час для проведення нашого другого конкурсу, який називається “Танець у нас в крові“.

Умови цього конкурсу такі: ви повинні під музику зробити постановку танцю із оцими ось предметами. Предмети для танцю – на сцену! (помічники ведучої виносять на підносі і в руках речі, з якими учасники повинні поставити танець і роздають учасникам :

-швабра;

-подушка;

-портфель, або чемодан;

-чайник або каструля,

-сковорідка;

-квітка;

-лялька;

-стілець та ін.

Ведуча. Під музику, яка зараз прозвучить ви повинні продемонструвати цікаву хореографічну постановку – сюжетний танець. На виконання цього завдання ви маєте рівно 3 хвилини.

(учасники пробують свої сили в постановці, а тим часом...)

Розминка для залу

Ведуча.У нас є три хвилини, і у мене питання до залу:

Ви всі любите спорт, то скажіть мені, будь ласка, скільки триває раунд у боксі? (3 хв.).

Ну молодці! А ви любите казки? Ну, звичайно, а хто ж їх не любить, тоді скажіть мені:

  • З якої квітки народилася Дюймовочка?(З тюльпана)
  • Які монети отримав Буратіно за Буквар?(сольдо)
  • Назвіть улюблений вислів Карлсона? ( дело житейское)
  • Хто другим хотів з”їсти Колобка (Вовк).

Тій людині ,яка відповіла правильно с залу дається 1 шоколадна монетка.

Ведуча: Молодці! А зараз уже готові наші учасники до показу своїх постановок!

І так, під №1 у нас учасники команди (назва клманди)Привітаймо їх.

(Звучить музика, під час якої кожен учасник демонструє свою постановку.).

Ведуча. Ми побачили чудові постановки. Які ж ви всі талановиті! А зараз надаємо слово журі.(Виступає хтось із членів журі. Члени журі виставляють бали за конкурс. Помічник ведучого виводить їх на табло).

Ведуча. Ви всі вже маєте уявлення про пантоміму. І нашим наступним конкурсом буде конкурс “Весела пантоніма”.

Запрошую на сцену по одному учаснику від кожної команди. Вам необхідно зобразити:

  • сумного пінгвіна;
  • розлючене порося;
  • хмурого орла;
  • чайник що кипить;
  • пискуна комара;
  • ледачого кота;
  • злу собаку;
  • веселу мавпу;
  • зацікавлене цуценя;
  • дресированого дельфіна та ін.

Зараз я називатиму об’єкт зображення, а ви через декілька секунд нам його відтворите у пантомімі. Зрозуміло?Тоді почали! (Після конкурсу)

Ведуча. Ви просто молодці! Ви чудово справилися із завданням. Зараз ми побачимо які бали вам виставлять члени журі. Журі! Будь ласка, вам слово.(Члени журі виставляють бали, може хтось із членів журі сказати декілька слів, а помічник ведучого відзначає все на табло).

Ведуча. А зараз музична пауза. (Оголошується номер художньої самодіяльності)

А зараз найвирішальніший конкурс – конкурс капітанів!. Запрошую капітанів команд на сцену! (під музику капітани команд виходять на сцену).

Для вас, шановні капітани, ми підготували найважчий іспит, який називається “Питання на засипку”. Відповідати потрібно зразу, без обдумування і підказок. Тиша в залі допоможе капітану зосередитись на питанні. Кожен капітан повинен відповісти на 10 питань. На скільки питань він дасть відповідь – стільки балів принесе своїй команді. Все зрозуміло?

Питання для капітана команди(____)

1.Наречений для Дюймовочки.(Кріт)

2. Неправильна бджола на думку Вінні – Пуха(Оса)

3.Скільки в центнері кілограмів.(100)

4.Король танців.(Вальс)

5.Хто її риє, сам туди потрапляє.(Яма)

6. Батьківщина ікебани.(Японія)

7.Чи є 8 березня в Марокко.(Є)

8.Бойова коляска у давніх греків.(Колісниця).

Питання для капітана команди (______)

1.Скільки волоських горіхів у порожній склянці.(Жодного)

2.На обох руках 10 пальців, скільки пальців на 10 руках? (50)

3.Як звали сестру Хорива .(Либідь)

4.Який предмет є моделлю землі.(Глобус)

5.Скільки важить новонароджене ведмежа.(500)

6.Який звір найшвидше бігає.(Гепард , 120 км/год)

7.Слід якого хижого звіра схожий на слід людини. (Ведмедя)

8.Найменша пташка у світі.(Колібрі)

Ведуча. Ви ­ справжні лідери, і ви чудово справилися із завданням. Настала важлива мить у нашому вечорі. Зараз, як ви бачите на табло, переможцем стала команда.......(називає команду). Прошу всіх членів команди на сцену. За перемогу у нашому конкурсі , команда ... нагороджується призом (вручається щось смішне, або торт). А іншій команді потішні призи.Аплодисменти переможцям. А зараз для всіх вас (оголошується номер художньої самодіяльності).

Ведуча. Ну що ж, наші любі друзі, наш сьогоднішній вечір підійшов до кінця. Я прощаюся з вами до наступного вечора! До зустрічі!.

docx
Додано
22 лютого 2018
Переглядів
764
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку