Сценарій пізнавально-музичної розваги для дітей старшої групи "Міжпланетні круїзери"

Про матеріал
Мета: Систематизувати дитячі уявлення про Всесвіт, Сонячну систему і її планети, сприяти зацікавленню дітей інформацією про вивчення та дослідження космосу. Продовжувати вчити засобами рухів і поезії передавати образи героїв. Розвивати комунікативну компетентність дітей, пізнавальні та інтелектуальні здібності, їх творчий потенціал, фантазію і уяву, танцювально-ігрову творчість, виразність мовлення, рухів. Формувати навички художнього виконання різних образів. Створення радісного настрою. Виховання поваги до людей космічних професій, дбайливого ставлення до природи Всесвіту, рідної планети, відповідальності кожного за майбутнє планети. Попередня робота: Розгляд ілюстрацій про космос в книгах і енциклопедіях. Читання енциклопедичної інформації, присвяченої польотів в космос, космічній техніці, космічних тіл. Бесіда-міркування «Що я можу побачити в космосі!». Спостереження за хмарами, Сонцем, небом, за Місяцем в ранковий відрізок часу. Матеріал та обладнання: костюми (зірки, чумарозці, комети), шолом, тканина 7 кольорів, султанчики, мольберт, великий олівець. Технічні засоби: інтерактивна дошка, проектор, музичний центр. Дійові особи: Дорослі:  Ведуча  Аліса Селезньова  Громозека  Кореспондент та Художник  Космічні пірати – 2 Діти:  Зірки – 5  Жителі планети Чумароз – 6  Комети – 3  Всі інші космічні мандрівники
Перегляд файлу

Відділ освіти Чорноморської міської ради

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 8 «Перлинка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЦЕНАРІЙ

пізнавально-музичної розваги для дітей старшої «А» групи

 

 «Міжпланетні круїзери»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Музичний керівник

Пінчук Ірина Миколаївна

Вихователь

Глушкан Тетяна Петрівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019

 

Мета: Систематизувати дитячі уявлення про Всесвіт, Сонячну систему і її планети, сприяти зацікавленню дітей інформацією про вивчення та дослідження космосу. Продовжувати вчити засобами рухів і поезії передавати образи героїв. Розвивати комунікативну компетентність дітей, пізнавальні та інтелектуальні здібності, їх творчий потенціал, фантазію і уяву, танцювально-ігрову творчість, виразність мовлення, рухів. Формувати навички художнього виконання різних образів. Створення радісного настрою. Виховання поваги до людей космічних професій, дбайливого ставлення до природи Всесвіту, рідної планети, відповідальності кожного за майбутнє планети.

Попередня робота: Розгляд ілюстрацій про космос в книгах і енциклопедіях. Читання енциклопедичної інформації, присвяченої польотів в космос, космічній техніці, космічних тіл. Бесіда-міркування «Що я можу побачити в космосі!». Спостереження за хмарами, Сонцем, небом, за Місяцем в ранковий відрізок часу.

Матеріал та обладнання: костюми (зірки, чумарозці, комети), шолом, тканина 7 кольорів, султанчики, мольберт, великий олівець.

Технічні засоби: інтерактивна дошка, проектор, музичний центр.

 

Ведуча – Тетяна Петрівна

Аліса Селезньова – Олена Василівна

Громозека – Світлана Олексіївна

Кореспондент та Художник – Тетяна Олександрівна

Космічні пірати – Олена Ганюкова, Юлія Андріївна

Діти:

Зірки – 5

Жителі планети Чумароз – 6

Комети - 3

 

ХІД

 

Звучить пісня. Вбігають парами діти.

  1. Танок

(діти стають півколом)

Дівчинка 1

Як високо небо! Його не дістати.

А що там? Що далі? Хотіла б я знати…

Може, живе там така ж вередуля, 

У мами і тата єдина дочуля.

Дівчинка 2

Тільки не схожа зовсім на мене:

Спокійна, слухняна, на колір — зелена.

Розумна, дотепна, гнучка і метка

В інтернетному світі надто швидка.

Хлопчик 3

А може, там правил зовсім не мають.

І вранці в садочок не поспішають.

От би зустрітись десь між світами.

Цікаво дізнатись, що буде із нами.

Дівчинка 4

Про нашу планету їй розкажу,

Красу України всю покажу.

І усміхнуся їй тепло і щиро,

А ще побажаю щастя та миру!

  1. Пісня «Межпланетный круизер»

Удивительное рядом

В галактическом окне.

Простираем его взглядом,

Притирая глаз к трубе.

Ждём урока как затменья,

В космос совершим набег.

К неизведанному рвенье,

Ищет с детства человек.

Припев:

Межпланетный круизёр,

Астронавт и фантазёр,

Наш учитель астроном.

Наша школа – космодром.

Любопытные повсюду,

Не скрываем аппетит.

Встречи с новым – знаем будут,

Кто-то к звёздам долетит.

А пока хотим затменья,

От звезды к звезде урок,

Межпланетного сближенья.

Только б случай нам помог.

Припев

 

Заходить озираючись Ведуча з шоломом космонавта в руках.

Ведуча

Ну нарешті ми на космодромі. Діти, подивіться, як не звично все навкруги. Погляньте, скільки народу сьогодні на космодромі (обводить рукою гостей у залі). Ось, ось повинен прибути зореліт «Пегас». Я домовилася з його капітаном Бураном, що професор Аліса Селезньова візьме нас з собою у дослідницьку експедицію по Сонячній системі та познайомить нас зі своєю професією космобіолага. Діти, ви хочете побувати у космосі? (Так!)

 

Звучить музика до зали вбігає кореспондент.

 

Кореспондент:

Ох! Нарешті я на місті! Так, оператор, звукорежисер? Ага, бачу, працюють! Можна починати! Увага, зйомка!

Доброго дня, Чорноморськ! З вами кореспондент міського телеканалу – я – Тетяна Всезнайкіна. Сьогодні в нашому місті визначна подія! Вперше з космодрому «Перлина» стартує міжпланетна експедиція юних дослідників космосу! Але перш ніж відбудеться старт, хочу взяти у них інтерв’ю та дізнатися, як вони підготовлені до подорожі, що знають про космос.

Гра-вікторина «Інтервю»

- Що таке космос? /Космос – це простір, який не має кінця, Всесвіт/

- Як називається наша планета? /Земля/

- Що є у космосі? /Планети, комети, зірки, астероїди, чорні діри, космічне сміття/

- Скільки всього планет в Сонячній системі? /8/

- Які ви знаєте планети? /Нептун, Уран, Марс, Венера, Меркурій, Юпітер, Сатурн, Земля/

- Сонце, це планета? /Ні, Сонце – це розпечена зірка/

- Як називаються доріжки, по яких планети обертаються навколо Сонця? /орбіти/

- За чим ми спостерігаємо вночі на небі? /за зорями, Місяцем/

- Що таке Місяць? /супутник Землі/

- Де знаходиться Сонячна система? /У галактиці Чумацький шлях/

- Що таке сузіря? /група зірок/

- На чому люди літають у космос? /На ракетах/

- Як звати українського космонавта, що побував у космосі? /Леонід Каденюк/

- Що запускають вчені для вивчення космосу? /супутники, орбітальні станції/

Молодці, малята, бачу ви добре підготувалися до космічної експедиції. Бажаю вам вдалої подорожі, веселого польоту та цікавих знахідок! А я побігла репортаж готувати для новин! Щасти!

Кореспондент убігає за куліси

Звучать позивні  і голос з-за куліс:

Увага. Увага. Здійснив посадку зореліт «Пегас». Зустрічаючих просять пройти в сектор А.

Діти садяться на свої місця

Виходить Аліса

Аліса:

Доброго дня, усім! Діти, Тетяно Петрівно! Я так рада вас бачити!

Ведуча:

Доброго дня, Алісо!

Аліса:

Як же добре, що батьки відпустили вас в цю космічну подорож.

Ведуча:

Алісо, треба зізнатися, що діти це заслужили! Ви весь рік вони добре займалися, багато чого узнали, не робили дурниць і були дуже слухняними.

 

Входить Громозека

(саундтрек до мультфільму «Тайна третьої планети»)

Громозека:

Панове! Скільки років скільки зим! Я вже збирався облетіти всю Галактику, щоб вас побачити, та раптом - очам своїм не вірю ... Яким чином?

Ведуча:

Та ось, зібралися в космічну подорож по Сонячній системі. Аліса обіцяла показати дітям красу космосу.

Громозека:

Це чудово! Все найцікавіше ви знайдете на моїй планеті Чумароз! Летимо, діти, я покажу вам найкращю планету, що є у Всесвіті!

Аліса:

Діти, хочете побувати в гостях у Громозеки на планеті Чумароз? (Так!) Тоді, друзі, прохання пройти на борт зорельоту «Пегас» та зайняти свої місця…

Громозека:

Всім пристібнутися! Перевірити кисень! Відключити мобільний зв'язок.

До польоту в Космос готові?! (Так!) Увага! Починаємо зворотній рахунок!

Діти:

10-…-5-4-3-2-1! Пуск! (на слово «Пуск» встають з місць машуть руками, а на вступ «Я хочу стать космонавтом» вибігають на середину зали)

Звуки зльоту ракети

Слайд  «Ракета злітає»

  1. Танок «Я хочу стать космонавтом!»

(DJ Rich-Art - Art - Каждый может стать пилотом)

Після танцю сідають на місця

Аліса:

Діти, погляньте в ілюмінатор! Який красивий усипаний зірками Всесвіт!

Слайд «Зоряний простір»

Зірки складаються з розпечених газів, і різняться розміром та температурою. Я дуже люблю спостерігати за зоряним небом!

Дитина 5:

Посміхаються зорі в далекій імлі

І блакитні, і жовті, й червоні!

Не злічити тих зір! І великі, й малі!

І у кожної промінь в долоні!

Дитина 6:

Надгарячі – блакитним вогнем мерехтять,

Випромінюють срібло – гарячі.

Теплі зорі – ліхтариком жовтим горять,

А холодні – червоної вдачі

Ведуча:

Як все незвично і цікаво! Ой! Подивіться, здається, до нас наближається сузір’я зірок. Як блищить, як мерехтять!  

  1. Пісня-танок зірок «Ми зірочки маленькі»

(переробка на укр. мову «Мы маленькие звезды»

Приспів

Просто, просто, ми зірочки маленькі

Співай разом з нами, танцюй разом з нами

Всі рухи ми знаєм на сцені виступаєм

Ой, буде круто, ой, йой – буде круто! Гей!

І.

Якщо ти не маєш друга

Затаїв образу на весь світ

Ми на зустріч протягнем руку

І відкриєш ти нам серце у слід.

Приспів

ІІ.

Не переживай, не треба

Озирнися з посмішкою навкруг

Не біда що немає зуба

Головне, що ти справжній друг

Приспів

 

Громозека:

Які гарнесенькі зірочки-подруженьки! Але, діти, будьте обережні, тут у нас зустрічаються не тільки друзі, а є і несвідомі елементи - шкідливі хулігани, космічні пірати, які люблять жартувати над такими прибульцями як ви.

Виходять космічні пірати

аундтрек до мультфільму «Тайна третьої планети»)

Пірат 1:

Що за суб'єкти?

Пірат 2:

Знову з Землі екскурсанти понаїхали!

Пірат1:

У-yx! Ця космічна гостинність ... Треба терміново щось придумати ...

Пірат 2:

Слухай, поки вони будуть дивитися місцеві визначні пам'ятки, давай вкрадемо з планети всі фарби ...

Пірат 1:

Точно! Може тоді ці туристи скоріше заберуться звідсіля додому. Тільки, як нам обдурити чумазозців?

Пірат 2:

А ось це зовсім не складно!.. (шушукають)

Танок піратів

 в кінці пірати виводять у танок чумарозців та «викрадають» у них «фарби»

 (на жителях планети Чумароз намотано кольорові палантини – пірати розкручуючи, знімають їх і тікають)

 

 

Громозека:

О горе мені! З моєї чудової планети викрадені всі фарби! Принесіть мені три літри валер'янки! (чумарозці біжать до куліс та шикуються для танцю)

Ведуча:

Громозека, може тобі вистачить пити валер'янку? Ти сам мені скаржився, що вона погано впливає на твоє серце.

Громозека:

Ну та й що?! У мене ж три серця! І зараз у мене болять всі три відразу! Моя чудова, красива планета, як вона буде існувати без фарб.

Чумарозець:

Не сумуй, Громозеко!

Ми – чумарозці – дуже веселий народ. 

Врятує нас посмішка від піратських негод.

  1. Танок чорно-білий

Ведуча:

Бачиш, Громозеко, як мешканці Чумарозу тебе підтримують! Не переймайся! Ми постараємося допомогти тобі і повернути фарби на планету! Так, діти? Нам тільки потрібно зібрати нові фарби!

Аліса:

Як жаль, що через це нам доведеться відкласти знайомство з космосом...

Ведуча:

Та що Ви! Як раз відкладати нічого не потрібно. У Сонячній системі аж 8 планет і всі вони мають свій колір, ми полетимо до них і зберемо необхідні нам фарби!

Громозека: Дякую, діти, буду з нетерпінням вас чекати! (уходить за куліси)

Ведуча: Справжні друзі завжди допоможуть у скрутну годину!

  1. Пісня «Дружба» - Олейникова

І.

Сонце посміхається у небі,

День збирає хмари повсякчас,

Сумувати зовсім нам не треба -

Наші друзі не покинуть нас!

Приспів:

У тяжку годину, у скрутну хвилину

Пам'ятайте: щастя головне своє,

Друзі поруч будуть, мене не забудуть,

Бо у мене друзі, вірні друзі є!

ІІ.

Як же добре нам усім дружити,

Вірні друзі, як надійний міст,

Як без них на світі можна жити?..

В гарній дружбі завжди гарний зміст!

Приспів.

 

Аліса: Діти, швидше в дорогу! Нас чекають великі відкриття! Але, це ж скільки нам потрібно кольорів зібрати, щоб всю планету розмалювати!!!???

Ведуча:

А не так і багато! Наші діти проводили з фарбами багато дослідів і знають які три кольори треба мати, щоб зробити будь які фарби. Діти, які це кольори?

Діти: ЖОВТИЙ, СИНІЙ, ЧЕРВОНИЙ!

Аліса:

О, тоді допоможіть мені, діти, прокласти маршрут нашого польоту. Подивіться на мапу Сонячної системи і скажіть на яких планетах ми зможемо дістати ці кольори.

Слайд «Планети Сонячної системи»

Дитина

Червоний колір можна взяти у Марса. Синій – у Нептуна. А жовтий – у Сонечка!

Аліса:

Чудово! Тоді спочатку летимо до Нептуна, потім до Марсу і останнім – до Сонця! Готові? Всі по місцях!

Затемнення. Голос за кулісами.

«Будьте уважні і обережні, з п'ятої платформи стартує космічний зореліт «Пегас»

Звуки шуму, зльоту.

Аліса:

Капітан Буран передає, що політ проходить нормально! Всі системи в нормі!.. Увага, ми наближаємося до дуже красивого космічного об’єкту.

Слайд «Польот комети»

Ведуча:

У космічному просторі літає багато великих й просто гігантських уламків з крижин та пилу. Наближаючись до Сонця, вони починають танути і залишають за собою велетенський хвіст випару, що блистить та світиться від сонячного проміння. Ці космічні тіла називаються кометами.

Дитина 7:

Летіла у небі хвостата ракета,

Ого, який шлейф! Та це справжня комета!

Комета із криги та каменю-пилу

Великий хвостище собі відростила!

  1. Танок комет

Аліса:

Всім, увага! Підлітаємо до Нептуна — найхолоднішої та найвіддаленішої від Сонця планети.

Саундтрек до мультфільму «Тайна третьої планети»

Слайд «Нептун»

Ведуча:

Свою назву планета отримала на честь давньоримського бога моря. Зовні вона чарівного синього кольору. Хоча справжня причина цього досі не розкрита.

Дитина 8:

Вчені кажуть, що Нептун – планета буранів,

Вітрищив, штормів та страшних ураганів.

Але ж і йому треба чимось займатись,

Не завжди у космосі є з ким погратись.

Ведуча:

Це так! Діти, а ви ще не скучили за своїми іграшками?

Дитина 8:

А ми їх з собою взяли!

  1. Танок «Снаряжали мы ракету»

Ведуча:

Ну, що будемо висаджуватися?

Аліса:

Що ви, що ви! Посадка тут ні як не можлива! На Нептуні буяють найсильніші вітри серед усіх планет Сонячної системи. Поверхня планети – це рідкий океан! Тому висадка тут неможлива, треба летіти далі.

Ведуча:

Що ж, полетіли. Прийдеться синю фарбу десь в іншому місці шукати…

Звуки польоту

Аліса:

Всім, увага! Пролітаємо планету Уран — найхолоднішу планету в нашій Сонячній системі...

Слайд «Уран»

Його поверхня вкрита газовим шаром та кригою, які надають планеті її блідо-блакитний колір.

Звуки польоту

Ведуча:

Наступна планета Сатурн!

Слайд «Сатурн»

Він найбільш відомий за свою казкову систему кілець, які складаються з льоду і пилу…

Звуки польоту

Аліса:

І знову, увага! Пролітаємо планету Юпітер!

Слайд «Юпітер»

Це найбільша планета в сонячній системі і має найбільшу кількість природних супутників — їх цілих 67. Величава і дуже красива планета!

Звуки польоту

Ведуча:

Увага, увага! Підлітаємо до Марсу — найбільш схожою з Землею планетою в Сонячній системі.

Слайд «Марс»

Вона має пори року, на полюсах лежать снігові шапки, є гори, рівнини та атмосфера. Зверніть увагу, поверхня Марса має червоний колір тому, що в ґрунті дуже багато заліза, яке має іржавий колір.

Дитина 9:

Повний загадок той Марс

Нас обманював не раз:

В мріях всіх про марсіан,

Невідомих диво-стран,

Полів зеленої трави…

Цього там нема! - Уви!

Дитина 10:

З’ясувалось, Марс – нудьга! –

Купа іржавого піска.

Лиш вітром вуглекислий газ

Холодний обдуває Марс.

  1. Пісня «Земной привет» (Р. Шайхутдинова)

I куплет  Где-то там я не знаю где

На далёкой холодной звезде

Инопланетяне сидят

И без нас с тобою грустят

Шлют они нам сигналы IP

Это мы параллельный мир

Прилетайте к нам поскорей

И с собой приводите друзей

Припев:   Световые годы идут

Во вселенной нас давно ждут

Мы должны этот мир отыскать

И привет земной передать

II куплет  Скучно там живётся им

На далёкой звезде одним

Ни Тату, ни Билан, ни Кобзон

Ни кому из них не знаком

Шёл с утра метеоритный дождь

Залетал инопланетный дождь

Меньше гаек и подарил

А друзей прихватить забыл

Припев

III куплет  Где-то там я не знаю где

На далёкой холодной звезде

Инопланетяне сидят

И без нас с тобою грустят

Кто без нас их научит мечтать

Всю ночь до утра танцевать

Ведь таких как мы с тобой

Не найти на планете другой

Припев

 

 

Ведуча:

Це правда, таких веселих і завзятих ще пошукати! Ну, що будемо висаджуватися?

Аліса:

Ні-ні-ні! Посадка і тут не можлива! Ви знаєте, що з кожних 3 космічних апаратів, відправлених на Марс, був успішним тільки 1, а 2 інших - зникали, як по за помахом чарівної палички і ні хто не знає де вони дівалися!

Ми з капітаном Бураном не можемо так ризикувати, треба летіти далі.

Ведуча:

Що ж, полетіли. Прийдеться і червону фарбу шукати десь в іншому місці …

Звуки польоту

Аліса:

Прямуємо на Венеру!

Слайд «Венера»

Це найближча до Землі планета. Її оточує шар дуже щільних хмар, в яких постійно відбуваються спалахи блискавок.

Звуки польоту

Ведуча:

Наступна планета Меркурій!

Слайд «Меркурій»

Він є найменшою планетою в нашій Сонячній системі – і, лише трохи більша за наш Місяць.

Звуки польоту

Аліса:

Увага, увага! А ось і Сонце – зірка, що є центром Сонячної системи, яку складають 8 планет.

Слайд «Сонце»

Сонце — потужне джерело енергії, яку воно постійно випромінює у великій кількості. Це випромінювання впливає на всі тіла Сонячної системи та дає їм світло й тепло.

Дитина 11:

Я унав, що Сонце — це велика зірка.

І здаля нам сяє вона так привітно.

І навколо неї крутяться постійно,

Марс, Земля, Венера і Меркурій швидкий.

Дитина 12:

Не забудь: Юпітер

І Сатурн з Ураном,

І Нептун синявий

Теж їм друзі славні.

Дитина 13:

Сонце, зірку нашу,

І планет цих вісім,

Разом називають —

Сонячна система.

  1.  Танок з султанчиками «Мы дети солнца»

Ведуча:

Так! Сонце – це тепло і світло. І для Землі Сонце – це умова життя всіх живих істот. Але як же бути космонавтам? Вже зовсім скоро міжпланетні перельоти будуть тривати роками і неможливо буде постійно доставляти в Космос їжу, як це робиться зараз!

Аліса:

Так! Тому рано чи пізно ми прийдемо до виробництва продуктів, вирощування рослин і тварин прямо в Космосі. І такі космобіологи, як я вивчають як це зробити.

Я познайомлю вас з технологією гідропоніка, який вже пройшов випробування на космічній станції. Це спосіб вирощування рослин без ґрунту.

Слайд «Вирощування рослин методом гідропоніка в Космосі»

Суть методу полягає в заміні ґрунту штучним субстратом. Наприклад: керамзитом (показує керамзит). Діти, у вас є бажання посадити рослини за технологією гідропоніка? (Так) Тоді проходьте до моєї міні-лабораторії. Подивіться, це пророслі огірки, які я висадила з насіння 3 дні тому. Бачите, які вони вже великі. Якщо б ми висаджували насіння огірків в землю, такого результату нам довелось би чекати 7-8 днів.

Діти виконують завдання під керівництвом «космобіолога».

Матеріал для досвіду: Прозорі пластикові коробки - 2 штуки. Одноразові стаканчики з прорізами для потрапляння води – 22 штуки. Керамзит в мисочках – кількістю на 22 стаканчики. Лійки, наповнені водним розчином з добривом - 2 штуки. Ватні диски – 22 штуки. Насіння огірків. Пінопластова смужка з отворами під стаканчики. Журнал спостережень, ручка.

Молодці, діти! Ви добре впоралися з завданням! Тепер залишається лише спостерігати та записувати результати у цей журнал.

Ведуча:

То зробимо перший запис (пише): 18 квітня 2019 року – висадка насіння в стаканчики.

Дякуємо, Алісо, за такий цікавий досвід. Ми залюбки будемо спостерігати за ростом наших огірків та дочекаємося плодів. Так, діти? (Тат)

Тільки, що ми будемо робити! Сонце таке гаряче, що взяти жовтої фарби тут ми не зможемо!

Звучить голос: «Шановні члени експедиції, палива залишилося на один переліт, тому зореліт «Пегас» повертається на Землю»

Звуки польоту

Ведуча:

Як шкода, що ми повертаємося без фарб. Що ж ми скажемо Громозеці?...

Аліса:

Увага! Ми підлітаємо до Землі.

Слайд «Приближення супутника на Землю»

Дивіться, дивіться! Так, ось же сама кольорова планета, до того ж і сама гостинна!

Дитина 14:

Блакитні простори, зелені ліси —

Ніде не знайдеш ти такої краси.

У космосі є ще багато планет,

Немає ось тільки життя там прикмет.

Дитина 15:

Ти наша домівка, планета Земля,

Ти гарна і зблизька, красива здаля.

Дивуються інші планети всі щиро:

«Яка ж ти, сестричко, блакитно-вродлива!»

  1.  Пісня «Кольорова планета» - Анжела Побужанська

(поки діти співають, позаду стає художник з великим олівцем біля мольберту)

І.  Голубе безхмарне небо, жовте сонце на світанку,

Хвилі моря бірюзові, біла піна, мов сметанка,

Зелень парків, цвіт садів, квітів кольори яскраві –

Це земля моя, мій дім в ніжній райдужній оправі.

Приспів: Кольорова планета моя, кольорова планета земля,

Кольорова планета дитя. Кольорова.

В руки я її візьму, - збережу, збережу, збережу.

В руки я її візьму, - збережу, збережу, збережу.

ІІ. Крила лебедів – вітрила чистоти високих мрій,

Пишність пави, лева силу, мудрість всіх строкатих змій,

Граціозність від косуль, величавість від оленя

Збережу землі красу, щоб співали покоління.

Приспів

(діти розходяться на місця, по центру залишається Художник, начебто малює щось на мольберті)

Художник:

Папером ходить олівець,

То навкруги, то навпростець.

При сонечку, чи при негоді

Малює він собі, та й годі.

Ось дім наш, поле і ріка

Тече блакитна і стрімка.

Та ще і світиться до дна,

А в річці неба яснина.

Ведуча:

Шановний художнику! Перепрошую! Доброго дня! Яке щастя, що ми Вас зустріли!

Художник:

І ви будьте всі здорові! Що трапилося? Чого ви такі сумні?

Ведуча:

Допоможіть нам, милий художнику! На планеті Чумароз трапилася біда. Космічні пірати викрали з планети всі кольори! Тільки на Вас надія… Не могли б Ви поділитися з ними своїми фарбами?

Художник:

Мені не шкода фарб! Але ж їх не вистачить на всю планету…

Аліса (сумно):

Не вже ж маленькі чумарозці так назавжди і залишаться чорно-білими?

Художник:

Ні в якому разі! В мене є ось цей чарівний олівець. Він нам допоможе!

Олівець-молодець!

Сюди піратів приведи,

Свою силу покажи!

Вибігають пірати, наче впираючись, якійсь силі

та стають перед дітьми і Художником

Пірат 1 (озираючись):

Що за безлад, що за сила

Нас на Землю затащила?

Художник:

Ай-ай-ай! І не соромно вам! Дорослі люди, а дітей ображаєте… У чумарозців фарби викрадаєте…

Пірат 2:

Та це…. не так! Та це…. не ми! (видають, що плачуть)

Художник:

Олівець-молодець!

Змусь піратів цих зізнатись!

Правду треба нам дізнатись!

Хай ридають, не ридають,

А покажуть, що ховають!

Звучить чарівна музика

Пірати починають крутитися і виймати за пазухи кольорові палантини

Пірат 1:

Ось ваші фарби…

Пірат 2:

Вибачте нас! Ми так більше не будемо! Дозвольте нам залишитися у вас на Землі. Ви такі веселі, розумні, танцювати вмієте.

Пірат 1:

Набридло просто вередувати і хуліганити. Ми ж багато так знаємо про Космос. Можемо вам безліч цікавих історій розказати.

Художник:

Дітки, давайте пробачимо їх? (Так!)

Аліса:

Тільки після того, як вони приведуть в порядок планету Чумароз, на якій натворили зло!

Ведуча:

Правильно! Там давно вже Громозека чекає. Мабуть всю валеріанку випив.

ірати збирають розкидані фарби-полантини)

Пірат 1:

Звичайно, звичайно! Ми зараз же відправимося на планету Чумароз та повернемо всі фарби!

Пірат 2: 

Ага-ага! І попросимо вибачення у її мешканців та Громозеки! Мершій, побігли!

(Пірати убігають за куліси)

Художник: А я піду простежу за ними. Щоб знов не обманули, зв’яжусь у Скайпі з Громозекою, нехай їх зустрічає. До побачення!

(Іде слідом за піратами)

Аліса: Як все чудово вийшло! І кольори Чумарозцям повернули, і діти з красотами космосу познайомилися, і про мою професію дізналися! Ви пам’ятаєте ким я працюю? (Космобіологом!) Так! Молодці! А тепер мені час на «Пегас» повертатися, капітан Буран підвезе мене на космічну станцію для подальших досліджень в технології гідропоніки. До побачення!

(Аліса убігає за куліси)

Ведуча:

Ось і закінчилися наші пригоди! Ми знову на рідній Землі!

Дитина 16:

Маленька голуба планета

Мчить Всесвітом в холодній німоті,

Така крихка, така беззахисна й далека,

Така близька та рідна і тобі, й мені.

Дитина 17:

Чумацький Шлях проліг посеред неба,

Холодні зорі світять з висоти.

Ну, а мені нічого більш не треба,

Аби була у світі тільки ти.

Дитина 19:

У космосі світи чужі шукаємо,

Рвемося в небо, щоб зорю нову відкрить,

Та тільки ми з тобой вже твердо знаємо,

Що Землю треба понад усе любить.

Ведуча:

Щоб мати дім у просторі безмежному,

Щоб ми змогли планету зберегти,

Всім людям треба бути обережними,

Свою планету пильно берегти!

Фінальний етюд

 

 

https://mala.storinka.org

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Неєлова Юлія Вікторівна
    Чудова розвага! Захоплюючий сюжет. Матеріал цікавий для дітей. Дякую! Творчих успіхів!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Лятамбур Олена
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
23 січня 2020
Переглядів
922
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку