Сценарій позакласного заходу "Веселі перегони" для учнів 6-7 класів

Про матеріал
Захід рекомендується проводити з метою формування в учнів позитивної мотивації до здорового способу життя, залучення їх до активних занять фізичною культурою та пропаганди впровадження здоров’язберігаючих технологій в практику роботи закладу освіти.
Перегляд файлу

 

Сценарій позакласного заходу "Веселі перегони" для учнів 6-7 класів

Мета : формування в учнів позитивної мотивації до здорового способу життя, залучення їх до активних занять фізичною культурою, сприяння пізнанню учнями себе і своїх можливостей, удосконалення фізичних якостей, пропаганда впровадження здоров’язберігаючих технологій в практику роботи закладу освіти.

 

1. "Зустрічна естафета". Учасники шикуються в колону по одному, команда розділяється на половину і розташовуються один проти одного на відстані 12-15 м. У гравців, що стоять попереду колон на одному боці майданчика, по волейбольному м'ячу. За сигналом гравці з м'ячами біжать до другої половини своєї команди, розташованим навпроти, віддають їм м'ячі і встають в кінці цієї колони. Гравці, які отримали м'ячі, біжать до своєї половині команди, що стоїть навпроти, віддають м'ячі черговим гравцям, встають в кінці колони і т.д. Перемагає команда, яка закінчила естафету першою.

2. "Змійка". Гравці кожної команди стають у колону по одному, поклавши  руки один одному на плечі. Перший гравець  обводить м’ячем усіх інших; обвівши останнього гравця, кидає м’яч першому у колоні, сам стає в кінець колони. . Перемагає команда, що першою завершить естафету.

3. "Хокеїсти".  Гравці кожної команди стають у колону по одному, направляючий тримає в руках хокейну клюшку.За сигналом  гравці по черзі ведуть 2 предмети одночасно- шайбу і тенісний м’яч  між стійками, що розташовані на відстані 2 м одна від одної. Обвівши останню стійку, повертаються назад, обводять свою команду і передають клюшку наступному. Перемагає команда, що швидше впорається із завданням.

4."Лижна естафета". Гравці кожної команди стають у колону по одному, за сигналом перший одягає лижі і ступаючим кроком проходить дистанцію 10-12м, повертається назад і передає естафету іншому. Перемагає команда, яка першою перетне лінію фінішу.

5. "Комбінована естафета". Кожен гравець команди повинен пройти  три етапи. Перший учасник пробігає 4-5м, затим лягає на гімнастичну лаву і проповзає по ній до кінця, потім біжить до  2 гімнастичних обручів, які лежать на підлозі на відстані 2-3м один від одного, перекидає їх через себе, виконує перекид вперед в групуванні, оббігає фішку і повертається назад. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету.

6. "Сіамські близнюки". Перед початком естафети учасників групують по парах і скотчем примотують ліву ногу одного і праву ногу другого на рівні щиколотки один до одного. За сигналом перша пара учасників синхронно переставляючи ноги долає відстань 9-10м, оббігає фішку і повертається назад. Те саме виконують інші пари. Перемагає команда, яка першою перетне лінію фінішу.

7."Інтелектуали". Кожна команда по черзі повинна назвати прізвище українських олімппійських чемпіонів. Повторювати одне і теж те саме прізвище не можна. Перемагає команда, що останньою назве прізвище, а суперники не впораються із завданням протягом 30сек.

8. "Влучні стрільці". Гравці кожної команди стають у колону по одному, направляючий тримає в руках тенісний м’яч, на відстані 10-12м від команд розміщена ширма 2м х 1,5м., за якою стає ловець кожної команди. За сигналом перший учасник долає дистанцію до фішки, яка розмішена на відстані 2м від ширми. Потім кидає м’яч знизу-вгору через ширму, а ловець намагається зловити м’яч корзиною. Якщо спроба вдала, ловець бере м’яч і біжить до своєї команди, оббігає її і передає м’яч наступному учаснику, а сам стає в кінець колони. Учасник який виконував кидок біжить за ширму і стає ловцем. В разі невдалої спроби (ловець не зловив м’яч, або метальник не вдало виконав спробу) ловець подає м’яч метальнику і той виконує другу спробу. Якщо і друга спроба виявиться невдалою лиш тоді гравці міняються місцями. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету.

9. "Голка і нитка". Гравці кожної команди стають у колону по одному. На протилежній стороні залу на  відстані 2м від стіни стоять фішки. Перший учасник біжить, торкається стіни, і стає в упор стоячи біля фішки. Щойно він виконав завдання стартує інший учасник, який після дотику до стіни, пролазить в упорі на колінах під першим учасником і також стає в упор стоячи поряд з першим. Наступні виконують те саме. Останній учасник проповзає під усіма і біжить до фінішу, те саме виконують по черзі всі учасники. Перемагає команда, останній учасник якої першим перетнув лінію фінішу.

10. "Перенесення лантухів". Гравці кожної команди стають у колону по одному. На відстані п’яти метрів напроти кожної ко­манди лежать 2 обручі, через один метр один від одного У першому знаходяться три баскетбольні м’ячі, в другому - шість кеглів. Учасник біжить до пер­шого обруча, бере м’ячі і переносить їх у другий. Звідти забирає кеглі і переносить у перший, повертається назад оббігає свою команду і передає естафету іншому. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету.

11. "Стрибуни". За сигналом перший учасник сидячи на фітболі стрибаючи рухається до фішки, обходить фішку і таким чином повертається назад. Передає естафету наступному гравцеві. Перемагає команда, останній учасник якої першим перетне фінішну лінію.

12. "Смуга прешкод". Гравці кожної команди стають у колону по одному. Перед кожною командою на відстані 4-5м  стоять дві гімнастичні лави, притиснуті одна до одної. Між лавами стоять 3 гімнастичні обручі з’єднані між собою.  Далі розташовані 6 гімнастичних обручів, як для гри в "класики" і в кінці смуги - гімнастичний мат. За сигналом перший учасник біжить до лави, пролізає по черзі  в обручі, стрибає "класики" в обручах, біжить до гімнастичного  мата і виконує перекид вперед і бігом повертається назад, передає естафету іншому.  Перемагає команда, яка першою закінчить естафету.

13. "Партнери". Гравці стають парами спиною один до одного, за­хопивши партнера зігнутими в ліктях руками. За сигналом пари прямують до стійки 10-12м Потім повертаються  назад. Кожен  учасник пресувається один раз лицем вперед, інший раз - спиною вперед. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету.

Перемагає команда, остання пара  якої першою перетне лінію фінішу.

14. "Тунель". Гравці кожної команди стають у колону по одному. За сигналом перший учасник біжить 4-5м, потім перестрибує вліво-вправо через гімнастичну лаву, проповзає через тунель (тунель виготовлений з двох гімнастичних обручів на кінцях та зшитої тканини у вигляді труби) оббігає стійку і повертається назад, передає естафету. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету.

15. "Мисливці та утята". Гравці діляться на дві команди, одна з яких - «мисливці» - друга - «качки» . Одна команда знаходиться в колі, інша за межами кола. У «мисливців» 2 волейбольні м'ячі.

За сигналом мисливці починають вибивати качок з кола двома м’ячами одночасно. Кожен гравець може сам метати м'яч або передати м'яч для кидка партнеру по команді. Качки, бігаючи усередині кола, рятуються від м'яча, ухиляючись і підстрибуючи. Також вони мають право ловити м’яч. Гравець в якого влучив м’яч- залишає коло. Гра закінчується, коли в колі не залишається жодної качки, після чого гравці міняються ролями. Перемагає команда, що зуміла вибити качок за менший час.

 

doc
Додав(-ла)
Попов Олексій
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
24 жовтня 2021
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку