Сценарій правового спектаклю

Про матеріал

Матеріал підготований для проведення позакласного заходу з правознавства. Для ознайомлення з правами дитини учнів молодших класів.

Сценарій містить інформацію про Декларацію прав дитини.

Перегляд файлу

Сценарій спектаклю «Нове розслідування Шерлока Холмса та Доктора Ватсона».

(для учнів молодших класів)

Ведучий: Доброго дня, шановні учні!

Сьогодні ми зібрались не просто так, сьогодні ми зібрались з приводу проведення щорічного тижня права в нашій школі.

Тиждень права проводиться у нас кожного року і тому ми хочемо познайомити вас з одним дуже важливим документом. Але дізнаєтесь ви про нього лише подивившись нашу виставу.

І ми починаємо!

На сцені, біля каміну сидять Шерлок Холмс та Доктор Ватсон та читають пресу. Лунає дзвоник, на сцену виходить місіс Хадсон.

Місіс Хадсон: Містер Холмс, Вам пошта!

Холмс: Так, Цікаво (бере листа) О, Ватсон! Дивіться, мені написали діти з Загадкового міста. Вони пишуть, що їх батьки зовсім не хочуть займатись вихованням, та усіляко принижують своїх дітей! Дітлахи просять допомоги!

Ватсон: Треба обов’язково  допомогти діткам, але як?

Холмс: Треба поміркувати… Але ж… Так, так! Нам допоможуть казки, так  казки. Хто як не казкові герої зможуть допомогти своїм друзям – дітлахам!

Ватсон: Ну тоді нам треба казкар, саме він нам допоможе зустрітись з казковими героями!

Холмс: Ви як завжди праві! Тоді вперед!

Звучить музика, на сцені з’являється казкар.

Холмс: Доброго дня вельмишановний! Нам необхідна Ваша допомога!

Казкар: Так-так, я Вас уважно слухаю!

Холмс: Справа в тому, що нам необхідно допомогти діткам з Загадкового міста і ми вирішили, що казкові герої допоможуть нам у наших пошуках. Але потрапити в казковий світ ми просто так не можемо. Нам потрібна Ваша допомога!

Казкар: Звичайно я вам допоможу, ходімо, я вас проведу таємничим шляхом і ви зустрінетесь там з героями казок. (йдуть зі сцени)

На сцені з’являються Кот Базиліо та Лисиця Аліса.

Кіт: Ой, подайте хто може копійчину сліпому!

Лисиця: Та хворій красуні. (просять грошей в залі)

Буратіно: Агов, волоцюги! І не соромно оце вам!

Холмс та Ватсон з’являються на сцені.

Ватсон: Доброго Вам дня!

Буратіно: Доброго! А ви хто, що робите в нашій казці?

Холмс: Справа в тому, що ми у пошуках однієї книги, яка може допомогти маленьким дітям, тому вирішили попросити допомоги у вас!

Кіт: А може ми вам розкажемо про свою казкову пригоду, а ви нам грошенят дасте?

Ватсон: Ну що скажете Холмс? Адже дійсно, так ми хоч будемо мати уявлення про те. Що це.

Холмс: Ну добре (дістає блокнот) Давайте будемо використовувати дедуктивний метод!

Лисиця. Чим ми можемо допомогти?

Холмс. Розкажіть свою історію.

Кіт. Про! Це дуже цікава історія....

Буратіно. Цікава? Так ви в мене гроші поцупили і в школу не пустили. А Тато Карло так хотів, щоб я навчався!

Ватсон. Ось! Я знаю! Це ж крадіжка майна. Та й вчитися повинен кожен дитина!

(Холмс робить запис у своєму блокноті)

Холмс. Так, так! Все ясно. Ну що ж, спасибі! Думаю, що нам це стане в нагоді. Всього вам доброго!

(казкові герої йдуть)

Ватсон. Холмс! Куди далі?

Холмс. Далі? А давайте Ватсон так сказати пошукаєм вдачі навмання! Просто підемо далі і подивимося, кого зустрінемо!

(виходять із залу, Звучить вальс, в залі з'являється танцююча пара-Попелюшка і принц)

Принц. Ах, люба, Я так радий, що ти в мене є! Я найщасливіша людина на світі!

Попелюшка. Я теж дуже щаслива поруч з тобою!

( в зал входять Холмс і Ватсон)

Попелюшка. Ой, хто це? (ховається за спину принца)

Холмс. Прошу вибачення міледі. Ми не хотіли Вас налякати!

Ватсон. Нам потрібна ваша допомога.

Принц. (здивовано) Допомога? Чим ми можемо вам допомогти?

Холмс. Якщо я не помиляюся, то ви герої з казки «Попелюшка»? Міледі, ви ж жили з мачухою, до шлюбу з принцом?

Попелюшка. Да уж(зітхає). І повірте, це були жахливі дні! Мене тримали за служницю у власному будинку. Ні хвилинки вільного часу.

Принц. Але зараз все позаду! І ми щасливі.

(Холмс робить помітки в блокноті)

Холмс. Ви навіть не уявляєте, як нам допомогли.

Попелюшка. Рада, що можу допомогти, але ви вибачте нас, нам з принцом потрібно йти, у нас ввечері бал!

Ватсон. Всього вам доброго.

(принц і Попелюшка кланяються і йдуть)

Ватсон. Холмс, що скажете?

Холмс. Поки нічого доктор. Вибачте, але я поки аналізую все це. Ходімо, ходімо.

(йдуть із залу)

До зали входить Червона шапочка (музичний вихід)

До зали входить вовк.

Вовк. Про! Шапка прийшла, пиріжків принесла!

Шапочка. Та вже Сірий! Горбатого могила виправить! Кому що, а тобі лише б черево набити!

Вовк. Ну вмієш ти зіпсувати апетит!

(в зал входять слідчі)

Вовк. А це хто? Шапка! Ти що, знову мисливців притягала? Я ж сказав, що м'яса вже не їм! Сирого!

Холмс. Ааа!!! (посміхається) Знаю, знаю я цю казку! Червона Шапочка та Сірий Вовк!

Вовк. А я що, а я нічого. Ось... Пиріжки їм!! (намагається втекти)

Ватсон. Зачекайте шановний! Нам потрібно дізнатися вашу казкову історію. Та й по-всьому!

Шапочка. Навіщо?

Холмс. Бачите, ми допомагаємо дітлахам відновити порядок, а без вас ніяк.

Вовк. А пиріжки за це буде?

Шапочка. Ой, Сірий помовчи. А що саме вам потрібно знати?

Холмс. Так лише суть вашої казки.

Шапочка. Ну це просто. Вовк з'їв мою бабусю, а потім і мене.

Вовк. Ну чого ти відразу починаєш! Вас же врятували мисливці, а мені черево довелося зашивати.

(Холмс записує в блокнот)

Холмс. Ватсон. Здається я знаю, що ми шукаємо. Але поки рано робити висновки. Ходімо далі. Нас чекають діти.

(всі виходять із залу. До зали входять царівна-жаба і Іван-царевич)

Царівна. А я сказала, що ми поїдемо до моєї мами на ювілей.

Царевич. Чогооо!!!! Ну ще в болоті мене не було. Я мухами не харчуюся.

Царівна. Ах так! Все, я до мами поїду. А ти залишишся один, без мене.

Царевич. Ну гаразд, гаразд. А може вона до нас приїде.

Царівна. Немає. Їй у нас занадто душно.

Царевич. (сам собі) Звичайно, мух у нас обмаль так і бруду теж.

(В зал входять Холмс і Ватсон)

Царевич. Во! А це напевно вже і завітали посли від моєї тещі. Але щось вони не схожі, не зелені.

Холмс. Добрий день шановні! Ви напевно нас з кимось сплутали. Ми тут по іншому питанню.

Царівна. А ви хто?

Ватсон. Я доктор Ватсон, а це Шерлок Холмс. Ми збираємо казкові історії. Нам потрібно допомогти дітям. А хто як не ви їм може допомогти.

Царівна. Дітям? О, діткам ми завжди раді допомогти! А що потрібно.

Холмс. О. нічого особливо. Розкажіть вашу казку. Коротко.

Царевич. А що тут розповідати. Полюбив царівну-жабу, врятував її від Кощія і одружився. До речі, матуся її та ще жаба.

Царівна. Щооо? Я з тобою про це потім поговоримо. І до речі, до Кощія я через тебе потрапила. Хто мою шкуру спалив. Вліз, куди не просили.

Холмс. Спасибі вам. (записує в блокнот) Ви мені дуже допомогли.

Царівна. Та будь ласка. А з тобою милий підемо поміркуємо.

(казкові герої йдуть)

Ватсон. Ну що Холмс! Що скажете?

Холмс. Я відчуваю, що ми вже у мети. Що ж. ще пару штрихів і ми знайдемо те, що потрібно.

(йдуть з зали)

Звучить пісня з «бременських музикантів»

До зали входять слідчі.

Холмс. Так, так. А тут явно не зовсім щаслива пара.

Ватсон. Так, так.

Принцеса. Хто ви? Ви випадково не бачили поблизу музикантів? Вони незвичайні....

Король. Та хай тільки поткнутися ці волоцюги!

Принцеса. Тато! Що ти розумієш!!!! Мені з ними цікаво.

Король. Я забороняю тобі залишати замок.

Холмс. Стривайте татусь. Чому ви такі стурбовані?

Король. А як вам сподобається. Єдина дочка, спадкоємиця престолу і тягається з якимись волоцюгами.

Сором на все королівство!

Холмс. Ну що ж, тут навіть питати нічого не треба.(записує в свій блокнот)

Ватсон. Міледі! Не переймайтесь так. (Підходить ближче до принцеси) Я здається бачив біля вікна в саду дивну парочку. Кота і пса. Здається мені, вони лізли до вас у вікно.

Принцеса. Ах!.... Таточку, знаєш. Мені терміново потрібно вчити уроки і тікає.

Король. Ось і славненько. А мені пора відпочити.(іде)

Холмс. Таак, ввічливість не притаманна королям. Але я все одно зробив важливі висновки.

Ватсон. Тоді йдемо далі.

(до зали входить Аліса з казки « Аліса в країні чудес», звучить пісня)

Холмс. А ось і ще один герой завітав, навіть шукати не треба.

Аліса. Добрий день! А ви хто.

Ватсон. Доброго дня. Ми сищики.

Аліса. Сищики? А що шукаєте?

Холмс. Нам потрібна ваша допомога. Скажіть, у вашій казці чи траплялося з Вами щось недобре.

Аліса. Недобре? (сміється) Ну якщо тільки зменшення і збільшення мого зросту. Знаєте, так неприємно. Речі маленькі, а то бац! І ти наче в мішку. А так нічого особливого.

Ватсон. Дивно, може ми не в ту казку потрапили.

Аліса. А що саме вам потрібно?

Холмс. Розумієте, ми хочемо допомогти дітям відновити справедливість у їх містечку, щоб батьки знову стали піклується про них. Ось і шукаємо допомоги у казках. У кожній казці добро перемагає зло, хтось когось ображав спочатку. А у Вас по-моєму все в порядку.

Аліса. Ну як сказати. Ось згадала як королева хотіла відрубати мені голову а потім вирішувати винна я чи ні. Той випадок. Чи знаєте.

Холмс. Ось воно! Ватсон! Я зрозумів, що це. Скоріше, потрібно повертатися! І по дорозі додому обов'язково зайти в книжковий магазин.

Ватсон. Ех, Холмс! Ви як завжди говорите загадками. Ну що ж буду чекати пояснень пізніше.

Холмс. Всього доброго міс!!!

(йдуть)

Аліса. Дивні якісь. Так... Де це кіт, коли він потрібен. Мені потрібно терміново його знайти...

(виходить)

Будинок Холмса.

Місіс Хадсон. Ех, ех, де ж це носить нелегка Містера Холмса з доктором Ватсоном. Вже б і повинні повернутися.

(дзвенить дзвінок)

Місіс Хадсон. Невже повернулися. Йду, йду!!!

(в зал входять місіс Хадсон, Холмс, Ватсон, чоловіки сідають у крісла)

М. Хадсон. Ой, я так рада, ну Слава Богу, ви повернулися! Сподіваюся, що не дарма стільки часу пропадали.

Холмс. Місіс Хадсон, не варто сумніватися! А тепер, будьте ласкаві, покличте сюди дітлахів, я знайшов те, що у них втрачено.

М. Хадсон. В цю хвилину. (йде і повертається з дітьми)

1.дитина. Містер Холмс! Ви знайшли цей документ?

2. Невже у нас все знову буде добре??

Холмс. Звичайно. Цей документ «Декларація прав дитини»! (Простягає книгу)

Ось візьміть і більше не втрачайте.

Діти. Спасибі містер Холмс!!!! (тікають)

Ватсон. Але як????

Холмс. Елементарно Ватсон. У казках, коли ми з вами мандрували, я помітив, що всі негаразди, які були у героїв, не що інше, як правопорушення. І аналізуючи їх я зробив ряд висновків. Ось дивіться. (дістає блокнот) В казці «Золотий Ключик», кіт і лисиця порушили право Буратіно на володіння майном, на одержання освіти. Попелюшку позбавили права на власний дозвілля, Червона Шапочка була позбавлена права на життя і сім'ю, а у Царівни-жаби царевич відібрав право на власні таємниці. А короля пам'ятаєте? Він не дав дочці права на вільне пересування, ну і звичайно ж Аліса, була позбавлена права на невинність до тих пір, поки провина не буде доведена. Ось тому, зіставивши розповідь дітей і ситуації казок я і зрозумів, що загублений документ, не що інше ка Декларація прав дитини.

Ватсон. Холмс! Ви, як завжди, геніально вирішили чергову ситуацію.

Холмс. Це все мій дедуктивний метод. Так що.... Елементарно Ватсон.

Звучить музика.

Всі виходять на уклін.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. крамаренко лариса
    Дякую , за чудовий сценарій.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 вересня 2018
Переглядів
1086
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку