Сценарій правознавчого брейн- рингу "ЯК Я ЗНАЮ ЗАКОН І ПРАВО ? "

Про матеріал
Сценарій правознавчого брейн - рингу "ЯК Я ЗНАЮ ЗАКОН І ПРАВО ? " в ході якого студенти узагальнили та поглибити знання та навички у сфері правового виховання та юридичної освіченості.
Перегляд файлу

ПРАВОЗНАВЧИЙ  БРЕЙН- РИНГ ( 2016 рік)

"ЯК Я ЗНАЮ ЗАКОН І ПРАВО ? "

Дидактична мета : узагальнити та поглибити вже існуючі у студентів знання та навички у сфері правового виховання та юридичної освіченості.

Розвиваюча мета : розвинути в студентів  уміння застосовувати свої знання та навички, яких вони набули на  заняттях з правознавства та в процесі позакласного правового виховання.

Виховна мета : виховати у студентів прагнення до поглиблення своїх правових знань, сприяти поширенню правової культури та освіченості в  студентському  середовищі.

Місце проведення правознавчого  брейн- рингу :  

Обладнання : два  столи для команд, стіл для членів журі, стільці для викладачів, гостей і вболівальників,три і сигнальні лампочки, мультимедійна дошка, проектор, стінгазети, плакати з написами афоризмів і висловлювань відомих людей про закон і законність, дипломи для команд, синьо-жовті прапорці, синьо-жовті надувні шари, чисті аркуші паперу, роздатковий матеріал, ручки.

У правознавчому турнірі «ЯК Я ЗНАЮ ЗАКОН І ПРАВО ? » беруть участь команди студентів  груп 2 мс,3ф, ведучі, члени журі, викладачі, вболівальники.

ЕПІГРАФ:

”Дотримання законів не обмеження,

а запорука   справжньої свободи”.

Ст. Оріховський - Роксолан

 

“Право створене на користь людству”.

Латинське прислів’я

 

“У того, хто вирішить вивчити всі закони,

не залишиться часу на їх порушення”.  

Й. В. Гете

«Там, де немає законів, там немає свободи»

Дж.Локк

 

Готуючись до турніру, студентам  надані попередні  завдання:

  1. Створити команди (2 команди по 8 осіб).
  1. Дати їм назви.
  1. Обрати капітанів.
  1. Обрати девіз команди.
  1. Підготувати газету на правознавчу тематику (про права дитини).
  1. Підготувати емблему команди.

На початку  брейн -  рингу  вивішуються «Правила гри»:

Ведуча:

Країн на світі є чимало –

Великі, дружні і малі.

Ми ж вирушаємо у Право -

Країну мрій людей всіх на Землі.

Ведучий:

Хоч не знайдеш її на карті,

Вона ж - порадник добрий у житті.

Дає знання громадянина

Заради спільної мети.

Ведуча:

Щоб розквітала ненька Україна –

Ведучий :

Велика, рідна, мила Батьківщина.

Звучить пісня  «Мій рідний край» у виконані  Потеряйко Алли.

( перегляд відеоролику про  Україну)

 

Ведучий:

Добрий день!  Ми раді вітати всіх, хто зібрався у цьому залі, – юних правознавців. Вітаємо знавців права і просто правослухняних громадян на нашому турнірі.

Ведуча:

Сьогодні,   в період  Всеукраїнського тижня права  ви зможете  перевірити, як добре  Ви  знаєте свої права та обов’язки.

Запам’ятайте правила:

  1. Грай чесно.
  2. Шкода, що програв, але не заздри, не сумуй.
  3. Не тішся з невдачі іншого.
  4. Виконуй свою роботу вчасно і якнайкраще, при цьому пам'ятай про загальну роботу колективу.
  5. Допоможи, навчи, покажи тому, хто не може впоратись з роботою.
  6. Вчись у інших того, чого не вмієш сам, із вдячністю приймай допомогу і підтримку друзів, якщо це необхідно.
  7. Стався до інших так, як ти бажаєш, щоб до тебе ставились.

 

Ведучий :

Мораль і Право, Право і Закон –

Рушійні сили для життя людини.

А їх знання надасть нам вірний тон

У розвитку держави України!

Ведуча:

Регулювати світ людських стосунків,

Впровадити державницький процес –

Все в правознавстві міститься в рахунку:

Розумно й чесно твориться прогрес.

Ведучий:

Сьогодні на нашій сцені виступатимуть  знавці - любителі права, майбутні медики.

Ведуча:

Турнір буде проходити у формі  брейн - рингу. Отож, просимо привітати оплесками нашу першу команду - «  ФЕМІДА»,  студенток   медсестринського відділення , групи 2 мс ! Нехай переможе сильніший!

Ведучий:

Просимо привітати оплесками нашу другу команду -  « ДВІСТІ ДВАТЦЯЦЬ ВОЛЬТ», студентів  фельдшерського відділення , груп и 3ф!

Ведуча:

Поважні знавці права і закону.

Обладунок  Ваш – ввічливість і люб’язність,

Увага й доброзичливість.

 

Ведучий:.

Будьте тричі гідні великого звання!

Хай переможе найсильніший!

Ведуча:

Як на кожному солідному конкурсі Ваші знання оцінюватиме компетентне журі .

Ведучий :

І так, розпочинаємо наш брейн -ринг!

Першим нашим конкурсом буде «Представлення команд».

Цей конкурс оцінюватиметься в 12 балів. Запрошуємо капітанів для представлення своїх команд.

Першим розпочне капітан команди «  «  ФЕМІДА»».

Капітан 1 команди.

Добрий день, у нашому рідному училищі!

О, музо права і законів,

Подаруй нам натхнення й знання.

Ми на службі тобі звернем гори.

Хто за право – з тим знайдемо лад,

Нові закони нам пізнавать,

Всі норми права ми будемо знати,

Щоб  гідними медиками  стати!

Закон – це якір для держави,

Нехай хранить і захистить,

Щоб мали ми державне право

І в злагоді з законом жить.

Наш девіз: «Усвідомлення права розвиває усвідомлення обов’язку ».

Ведуча:

А зараз просимо до представлення капітана команди_« ДВІСТІ ДВАТЦЯЦЬ ВОЛЬТ».

Капітан  2 команди.

Добрий день!

Ми - починаєм!

Починаєм

Правознавчий наш брейн -ринг.

Від суперників чекаєм

Твердих дій, рішучих дій.

В Вас ми вірим неодмінно,

Що турнір пройде відмінно.

До бою в нас усе готово.

Сьогодні нас чекає гра.

Змагання, як на полі бою,

Розпочинати вже пора!

Наш девіз: «Як світло денне нам потрібне право, бо без законів не живе держава».

Ведучий:

Просимо наше шановне журі об’єктивно оцінити команду «ФЕМІДА »  і команду «ДВІСТІ ДВАДЦЯТЬ ВОЛЬТ».

Викладач:

А ми з Вами переходимо до конкурсу «Бліц-розминка». Наші конкурси проходитимуть за принципом брейн-рингу. Відповідатиме та команда, яка першою подасть звуковий сигнал. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. Якщо одна з команд помиляється, можливість відповісти отримує її суперник.

Почали!

Ведуча:

1. Основне і невід’ємне право людини. (на життя)

Ведучий:

2. Основний Закон нашої держави. ( Конституція )

 

Ведуча:

3. Що означає термін демократія в перекладі з грецької мови ? ( «влада народу» )

Ведучий:

4. Кожна людина від народження є фізичною чи юридичною особою?              ( фізичною )

Ведучий:

5. Універсальна політична форма організації суспільства. ( держава )

Ведуча:

6. Училище – це юридична чи фізична особа? ( юридична )

Ведучий:

7. Стихійне лихо – це юридична дія чи подія? ( подія )

Ведуча:

8. Яка галузь права регулює особисті немайнові і майнові відносини між людьми ? ( цивільне право )

Ведучий:

9. Як кваліфікують дії, учинені з метою захисту інтересів прав особи, що захищаються шляхом завдання шкоди тому, хто робить замах, якщо такі дії були обумовлені необхідністю негайного запобігання замаху на життя?                   ( необхідна оборона )

Ведуча:

10. Особливо небезпечний вид правопорушення. ( злочин )

Ведучий:

11. Назвіть місто, де були прийняті міжнародні правила здійснення правосуддя щодо неповнолітніх. ( Пекін )

Ведуча:

12. Правила поведінки, що встановлює церква для віруючих.  (релігійні норми )

Ведучий:                                                                                                                                 13. Документ компетентного органу держави, що приймається відповідно до закону, на його основі та для його виконання. ( підзаконний нормативно-правивий акт )

Ведуча:

14. Біпатриди – це особи без громадянства чи з подвійним громадянством? ( з подвійним громадянством )

Ведучий:

15. Всенародне голосування з важливих питань загальнодержавного і місцевого значення. ( референдум )

Ведуча:

16. Яка влада здійснює в державі правосуддя? ( судова )

Ведучий:

17. Особа, яка не є громадянином даної держави і має докази своєї приналежності до громадянства іншої держави. ( іноземець )

Ведуча:

18. Посадова особа, на яку покладаються функції контролю за дотриманням законних прав та інтересів людини і громадян. (омбудсмен, на даний час в Україні  Валерія Лутковська )

Ведучий:

19. Можливості людини, необхідні їй для існування і розвитку. ( права і свободи людини )

Ведуча:

20. Здатність особи мати права і обов’язки. ( правоздатність )

Ведучий:

21. Як Ви вважаєте загальна середня освіта – це право чи обов’язок ? ( з одного боку в Конституції закріплено право дитини на освіту, а з другого боку Конституція покладає на дітей обов’язок отримати повну загальну середню освіту )

Ведуча:

 22.   Основний міжнародний документ із прав дитини? (Конвенція про права ди)

Ведучий:

23. Найвища соціальна цінність у державі (Людина).

 

Ведуча:

24. Складова культури, яка забезпечує дитині належний рівень знань (Освіта).

Ведучий:

25.  Людина, віком до 18 років (Дитина).

Ведуча:

26. Спільність людей, що пов’язані між собою кровними, родинними або шлюбними зв’язками (Сім’я).

Ведучий:

27. Здатність особи, яка досягла 18 років, мати майнові права та обов’язки (Дієздатність).

Ведуча:

28 . Певні спеціальні можливості, необхідні людині віком до 18 років існування й досягнення зрілості (Права)

Ведучий:

29.  Соціальна спільнота, де зберігають і примножують традиції роду (Родина).

Ведуча:

30. Назвати одну із форм захисту прав дітей, позбавлених батьківського  

       піклування (опіка).

Ведучий:

31.   З якого віку наступає кримінальна відповідальність? (з 18 років).

Ведуча:

32 .Хто така Феміда? (Богиня правосуддя)

Ведучий:

33. Який Закон складається із 282 статей? (Закони Хаммурапі)

Ведуча:

34. Хто автор « Руської Правди»? (Ярослав Мудрий)

Ведучий:

35. Що означає слово «правда»? (Закон)

Ведуча:

36. Скільки існувало Литовських Статутів? (3)

Ведучий:

37. Хто був автором Конституції 1710 p.? (Пилип Орлик)

Ведуча:

38. Скільки Універсалів було прийнято Центральною Радою України?(4)

Ведучий:

39. Скільки статей містить Конституція України 1996 р.?(161)

Ведуча:

40. Основний документ громадянина (Паспорт)

Ведучий:

41. Як називається Міжнародний договір, що встановлює права й обов’язки держав у певній сфері діяльності (Конвенція)

Ведуча:

42. Коли підписано Акт проголошення незалежності України ( 24 серпня 1991 року)

Ведучий:

43.Організована злочинність на Сицилії ( Мафія)

Ведуча:

44. Рішення суду у кримінальній справі ( Вирок)

Ведучий:

45. Особа, яка надає допомогу і виступає захисником у суді ( Адвокат)

Ведуча:

46. Доказ того,що підозрюваний у скоєні злочину був у цей час зовсім в іншому місті ( Алібі)

Ведучий:

47.  Герб України ( Тризуб)

Ведуча:

48. Навмисні дії,що грубо порушують громадський порядок і виражають неповагу до суспільства ( Хуліганство)

Ведучий:

49. Документ про загальну середню освіту ( Атестат)

Ведуча:

50. Коли була прийнята Конституція незалежної України ( 28 червня 1996 року)

Ведучий:

51.Примусове затримання особи співробітниками правоохоронних служб  (Арешт)

Ведуча:

52. Той, хто бачив злочин ( Свідок)

Ведучий:

53. Надана законами держави можливість здійснювати що – небудь ( Право)

Ведуча:

54. Гімн України ( „ Ще не вмерла України”)

Ведучий:

55. Привласнення чужого майна за допомогою хитрощів, обману, махінацій.

( Шахрайство)

Ведуча:

56. Перший документ народженої дитини (Свідоцтво про народження)

Ведучий:

57. Він може бути цивільним, адміністративним, кримінальним ( Кодекс)

Ведуча:

58.Коли було прийнято Декларацію про державний суверенітет України ( 16 липня 1990 року)

Ведучий:

59. Добровільне об’єднання громадян країни за певними політичними поглядами ( Партія)

Ведуча:

60  Документ, необхідний для проведення арешту або обшуку ( Ордер)

Ведучий:

61. Особа наділена державою юридичними правами та обов’язками (Громадянин)

Ведуча:

62.Певні правила  соціальної поведінки людини ( Мораль)

Викладач:

Наступний конкурс «Вірю – не вірю». Правила практично не змінні, лише в цьому випадку учасники команд дають чітку ствердну або заперечну відповідь, тобто «так» або «ні». За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.

Отож, почали!

1. Система загальнообов’язкових правил поведінки, що встановлені і охороняються державою називається правом ? ( так )

Ведучий:

2. Кримінальна відповідальність за всі види злочинів настає з 14 років. ( ні )

Ведуча:

3. Державна влада поділяється на такі гілки: президентська, парламентська та змішана. ( ні )

Ведучий:

4. Чи настає відповідальність за правопорушення, скоєне через необережність? (так)

Ведуча:

5. Верховна Рада України обирається терміном на 4 роки. ( ні )

Ведучий:

6. Малолітньою називається дитина до досягнення нею вісімнадцяти років.            ( ні )

Ведуча:

7. Загальна декларація прав людини була прийнята Генеральною Асамблеєю ООН  у 1948 році. ( так )

Ведучий:

8. Чи передбачена кримінальна відповідальність за екологічні правопорушення? ( так )

Ведуча:

Молодці! А тепер переходимо до конкурсу під назвою «Юридичний семафор». Умови конкурсу незмінні. Кожна з команд повинна визначити вид юридичної відповідальності в залежності від юридичної ситуації. Кожна правильна відповідь - 1 бал.

Ведучий:

1. Студент  їхав у автобусі без квитка. Який це вид юридичної відповідальності ? ( адміністративна відповідальність )

Ведуча:

2. Чоловік украв фотоапарат у магазині. Який це вид юридичної відповідальності? ( кримінальна відповідальність )

Ведучий:

3. Касир спізнився на роботу на дві години без поважних причин. Який це вид юридичної відповідальності ? (дисциплінарна )

Ведуча:

4. Під час повені, рятуючи житловий масив, співробітники МНС розібрали частину бруківки, щоб спрямувати воду в потрібний бік. ( правопорушення немає, крайня необхідність )

Ведучий:

5. Невчасна поставка молокопродуктів у магазин. ( цивільно-правова відповідальність )

6. Жінка в магазині втратила свідомість і, упавши, розбила вітрину. Адміністрація магазину вимагає від жінки відшкодування збитків. ( немає вини – правопорушення не скоєно).

Викладач:

Молодці! Наступний наш конкурс  «Як ми знаємо права ».

Умови конкурсу тіж самі, що й в попередніх конкурсах.

Увага, питання. За кожну правильну відповідь команда отримує – 1 бал.

 

Види прав людини

  1.          Право на повагу до гідності - … (особисті)
  2.          Право на відпочинок - …(соціально-економічні)
  3.          Право на життя - …(особисті)
  4.          Право на участь у виборах - …(політичні)
  5.          Право на освіту - …(соціально-економічні)
  6.          Право на громадянство - …(політичні)
  7.          Право на підприємницьку діяльність - …(соціально-економічні)
  8.          Право на працю - …(соціальні)
  9.          Право на безпечне довкілля - …(екологічні)
  10.     Право на свободу та особисту недоторканість(особисті)

Ведуча:

Дякуємо! Молодці!

Ведучий:

Увага, а зараз відбудеться інсценізація ситуацій про права і обов’язки дитини.

Кожна з команд за правильний аналіз ситуацій отримує по 2 бали. Першою відповідає та команда, яка швидше натиснула сигнальну кнопку на столі.

Отож, інсценізація ситуації- «У кабінеті директора»

( Директор у кабінеті зайнятий роботою, заходить викладач  з студентом. )

Викладач . Дозвольте, Богдане Васильовичу ? ( Викладач  тягне студента  за одяг. )

Директор. Заходьте, що трапилося ?

Викладач. Знову цей Сидоренко вибив шибку на першому поверсі.

Директор. Маріє Іванівно, як це трапилося ?

Викладач. Грали в сніжки, іншого місця їм не знайшлося. ( Студент стоїть похнюпившись. )

Директор. Батьків повідомити, нехай відшкодують.

Ведуча:

Отже, питання.

1. Хто порушив обов’язок? ( студент – дотримуватися правил поведінки в училищі, берегти  майно )

2. Чиї права порушені? ( студента - викладач  не має права тягнути у студета  за сорочку )

Ведучий:

Наступна сценка - «Удома»

Тато ( читає газету та вголос вигукує ). Ех, знову « Динамівці » в нічию зіграли з « Шахтарем ».

Син ( ледве пересуваючи ноги, підходить до батька зі щоденником ). Тату, підпиши щоденника !

Тато. Що там знову ?

Син. Зауваження та « 2 » з української мови.

Тато. Ах ти, негіднику, я ж тебе попереджав ! ( Дістає ремінь. )

Син. Тату, я більше не буду ! Я виправлю ! ( Тікає від батька. )

Тато. Я тобі дам зараз зауваження … ( Наздоганяє сина. )

Ведуча:

Увага, питання. Право відповіді надається наступній команді.

1. Чиї порушено права? ( сина, батьки не повинні саме так виховувати своїх дітей )

2. Які обов’язки не виконав син? ( обов’язок старанно вчитися )

Викладач:

Наступна сценка- « Мати і син»

        На сцену виходить дівчина, переодягнена в дорослу жінку (хустка, халат). Вона з віником починає  прибирати.             

       Забігає малий хлопець із конспектом. Кидає зошит і кричить:

Мамо, не хочу я більше учитись, я хочу якомога швидше  оженитись!!!

Мама шокована. Кидає віник і  хапається за серце.

         - Ти, оженитися? Молоко обсохло на губах?? Тобі скільки   років? — 16!                                          -               Вдома тобі сидіти!!! Уроки вчити! А не одружуватись!
  Хапає віник і біжить за сином, який тікаючи  кричить:

        -  Мені вже можна!!!

 

Викладач:

Отож, інсценізація ситуації- « КОХАННЯ»

         Темно. На стільчиках сидять хлопець  і дівчина. Видно лише їх.   

Лунають співи птахів... )

  • Кохана я хочу дитину. 
  • А  я ні. 
  • А  я так. 
  • Потерпиш. Мені лише 23 роки. Я хочу пожити для себе! 

Ми  5 років у шлюбі. 

Дівчина встає і йде, кажучи: 

       - Подай на  мене в суд!
       -    І я буду правий.

Ведуча:

Як ми бачимо, наші у студенти добре знають свої права.

Ведучий:

Студенти - медики повинні мати різнобічні знання, в тому числі з математики, працювати з цифрами, вміти швидко рахувати.

Ведуча:

Наступний конкурс - «Музичний номер ».

  1. Команда  «Феміда» - пісня « Україна» у виконанні Потеряйко Алли та Осадчої Аліни.
  2. Команда «Двісті двадцять вольт» у- пісня « Родина»  у виконанні Деряги Ірини.

Ведучий:

А наступним нашим конкурсом буде «Розгадування кросворду». Якщо команди дадуть відповіді на всі запитання, то отримають 11 балів. Кожна правильна відповідь – 1 бал. Увага, на екран.

Отож, питання.

1. Акт законодавчого органу влади, який має вищу юридичну силу щодо інших нормативно-правових актів. ( закон )

2. Здатність особи своїми вчинками набувати та реалізовувати права та обов’язки. ( дієздатність )

3. Особа, яка перебуває у сталих юридичних зв’язках із конкретною державою, що знаходить вираження саме в наявності відповідного громадянства. ( громадянин )

4. Певні правила соціальної поведінки людини, що сформувалися в суспільстві, порушення яких призводить до морального осуду. ( мораль )

5. Форма життєдіяльності людей, що склалась історично й відокремилась від навколишньої природи. (суспільство )

6. Особа, яка немає правового зв’язку з жодною державою. ( апатрид )

7. Особа, яка не досягла 18-річного віку. ( дитина )

8. Норми суспільного життя, які визначають дії людей, організацій, колективів у певних життєвих ситуаціях. ( правила )

9. Конституційний принцип, за яким особа не вважається винною, доки її вина не буде доведена. ( презумпція невинуватості )

10. Сумлінне виконання особою діючих правил поведінки. ( дисципліна )

11. У світовій практиці спосіб отримання громадянства за народженням.           ( філіація )

Ведучий:

Поки наші команди розв’язують кросворд, ми просимо наше журі оцінити заздалегіть підготовлені командами стінгазети з правової тематики та оцінти їхню роботу (максимальна кількість балів – 12).

Ведуча:

Наступний наш конкурс – це «Чорний ящик». (Правильна відповідь 7 балів)

  1. Цей предмет має правильну форму. За нього часто вмирають люди. Спочатку відігравав роль «символу влади». В середні віки використовувались для різноманітного призначення та часто виступали в якості символів для численних знатних родів, виробничих гільдій, різноманітних міст, релігійних утворень тощо. Являється одним із символів держави. Що в чорному ящику?  (Прапор)

 

Ведучий:

 

  1.               Вона убиває щорічно 5,4 млн осіб. Тобто 1 з 10 смертей у світі спричинена саме нею. Ця убивця з’явився ще 2000 років до нашої ери. Розрахунки Всесвітнього банку свідчать про те, що економічні збитки України від цієї убивці складають близько 2 мільярдів доларів щорічно. Якщо в громадському місці людину побачать із нею, то тільки оштрафують. Що в чорному ящику? (Цигарка)

 

Викладач:

Іще один конкурс для наших команд. (Завдання дається командам заздалегідь) «Все життя театр, а ми - гравці в ньому». В.Шекспір

Завдання командам - підготувати та показати сценку.

1. Про перевищення самооборони;

2. Про порушення в шлюбно-сімейному праві.

Жеребкування.

Для підготовки надається 5 хв.

Ведучий:

А ми тим часом проведемо гру з уболівальниками. І так, Вам необхідно закінчити прислів’я. Розпочинаємо.

Ведуча:

Моя хата з краю - …( нічого не знаю ).

Ведучий:

Суд не справедливий, якщо суддя - …(брехливий).

Ведуча:

Де закон – …(там і захист).

Ведучий:

Що мені закон,… ( коли суддя знайомий ).

Ведуча:

Закон любити - … (в мирі жити ).

Ведучий:

Бідному з багатим судитися - …(краще в ложці води втопитися).

Ведуча:

Вір своїм очам, …(а не чужим словам).

Ведучий:

Вовк линяє, але … (натури не міняє).

Ведуча:

Чим далі в ліс, …(тим більше дров).

Ведучий:

Чуже добро на користь …(не піде).

Ведуча:

З ким поведешся, …(від того й наберешся).

Ведучий:

Закон суворий, але він - … ( закон ).

Ведуча:

Молодці!

Останній наш конкурс (дев`ятий ) – це « Дуель капітанів ». Кожен капітан дає відповідь на поставлене питання. За кожну правильну відповідь команда отримує - 1 бал.

Питання для капітана команди «ФЕМІДА».

1.   Вік отримання паспорта ( від 14 років )

2. Як називається вступна частина до Конституції України ? ( преамбула )

3. Вік, з якого береться до уваги думка дитини, щодо подальшого її місця проживання при розлученні батьків ( 10 років)

4. Через який час має бути зареєстрована новонароджена дитина ? (через 1 місяць)

5. Як називався перший збірник законів в Київській Русі? ( «Руська правда» )

Ведучий:

Дякуємо. Питання для капітана команди «ДВІСТІ ДВАДЦЯТЬ ВОЛЬТ».

1. Мінімальна щорічна відпустка? ( 24 дні)

2. З якого віку громадянам України надається виборче право? ( з 18 років )

3. Граничний вік, до якого батьки повинні утримувати своїх дітей у випадку, якщо діти навчаються у вищих навчальних закладах.( до 23 років)

4. Хто з батьків несе відповідальність за виховання і розвитокдитини? (батько і мати однаково)

5. З якого віку настає адміністративна відповідальність ? ( з 16 років )

Ведуча:

Дякуємо капітанам команд за відповіді. А зараз, поки наше компетентне журі підсумує результати конкурсів і оголосить переможців правознавчого турніру,  до вашої уваги пісня  « Я маю право» у  виконанні Кузьмич Марії , студентки групи 1 ф.

Ведучий:

Просимо оголосити  результати правознавчого турніру. Слово надається журі.

Викладач:

Вітаємо  з перемогою команду «_____________________________».

Ми з вами сьогодні провели чудовий брейн- ринг правознавців. Пригадали свої права, побачили реальне рішення різних ситуацій, які трапляються з нами в повсякденному житті.

Ведуча:

Вірш  « Я маю право жити на землі»  читає студент групи 1 а м/с Олександр Сакунов.

Я маю право жити на землі,

Творити, дихати, учитись.

Примножувать багатства всі її,

Своєю Україною гордитись.

Я маю право Україну прославляти,

Боротися за неї і за честь стояти.

Безкрайнії поля її любити,

І щовесни журавликів із вірою зустріти.

Я маю право на веселку й на весну,

На щедру осінь і на тепле літо,

На зиму, так безмежно чарівну,

І на лани із стиглим житом.

На золотаве сонце в небесах,

Що щедро Україну зігріває.

На соловейка спів в гаях,

І на любов батьків, безмежну і безкраю.

 

 

Ведучий:

Права та закони супроводжують людину все її життя. Тому знання правових норм, вміння користуватися ними може суттєво полегшити життя, допомогти нам у вирішенні життєвих проблем.

Знаючи свої права ми все ж таки, зможемо захистити себе у майбутньому.

Ведуча:

Адже саме в правовій державі ми станемо повноправними й активними громадянами своєї країни.

Заповіт   « Матері Терези»  читає студентка  групи 1 а м/с Лазука Катерина.

                Пам’ятайте!

Життя — це шанс. Скористайся ним.

Життя — це краса. Милуйся нею.

Життя — це мрія. Здійснюй її.

Життя — це виклик. Прийми його.

Життя — це обов'язок. Виконай його.

Життя — це гра. Стань гравцем.

Життя — це цінність. Цінуй його!

Життя — це скарб. Бережи його.

Життя — це любов. Насолоджуйся нею.

Життя — це таїна. Пізнай її.

Життя — це юдоль бід. Перебори усе.

Життя — це пісня. Доспівай її.

Життя — це боротьба. Почни її.

Життя — безодня невідомого. Не бійся, вступи в неї.

Життя — удача. Шукай цю мить!

Життя таке чудове — не загуби його.

Це твоє життя. Борони його.

 

Викладач:

Людина найцінніший скарб. Кожен із вас особистість, і саме такої людини, як ви, більше немає і не буде на цій Землі.

Пройде не одне тисячоліття, поки людство зрозуміє цю істину, нарешті, прийме закони, які оберігатимуть дитину наше найбільше багатство.

 

Ведучий :

Ще раз вітаємо наші команди !

Ведуча:

Дякуємо  усім  Вам за увагу! До нових зустрічей!            

 

Протокол оцінювання правознавчого турніру

«ЯК Я ЗНАЮ ЗАКОН І ПРАВО ?»

 від « 12 » грудня 2016 року, Конотопське медичне училище

Команди

 2 мс- «ФЕМІДА»

3ф-  «ДВІСТІ ДВАДЦЯТЬ ВОЛЬТ»

Конкурси:

1. « Представлення команди »,( назва, девіз, емблема ),макс. 12 балів.

«ФЕМІДА»

«ДВІСТІ ДВАДЦЯТЬ ВОЛЬТ»

 

 

2. « Бліц- розминка», ( кожна правильна відповідь -1 бал )

«ФЕМІДА»

«ДВІСТІ ДВАДЦЯТЬ ВОЛЬТ»

 

 

3.« Вірю-не вірю »,( кожна правильна відповідь – 1 бал )

«ФЕМІДА»

«ДВІСТІ ДВАДЦЯТЬ ВОЛЬТ»

 

 

4« Юридичний семафор »,( кожна правильна відповідь – 1 бал )

 «ФЕМІДА»

«ДВІСТІ ДВАДЦЯТЬ ВОЛЬТ»

 

 

5« Як ми знаємо права  »,( кожна правильна відповідь -1 бал )

«ФЕМІДА»

«ДВІСТІ ДВАДЦЯТЬ ВОЛЬТ»

 

 

6.« Інсценізація - пояснення» , макс. 12 балів

«ФЕМІДА»

«ДВІСТІ ДВАДЦЯТЬ ВОЛЬТ»

 

 

7. « Музичний номер», макс. 12 балів

«ФЕМІДА»

«ДВІСТІ ДВАДЦЯТЬ ВОЛЬТ»

 

 

8. « Розгадування кросворду», макс. 10 балів

«ФЕМІДА»

«ДВІСТІ ДВАДЦЯТЬ ВОЛЬТ»

 

 

9.« Найкраща стінгазета », макс. 12 балів

«ФЕМІДА»

«ДВІСТІ ДВАДЦЯТЬ ВОЛЬТ»

 

 

10.  « Чорний ящик»,( правильна відповідь – 1 бал )

«ФЕМІДА»

«ДВІСТІ ДВАДЦЯТЬ ВОЛЬТ»

 

 

 

 

 

 

11. « Все життя театр , а ми – гравці в ньому»,макс.12 балів

«ФЕМІДА»

«ДВІСТІ ДВАДЦЯТЬ ВОЛЬТ»

 

 

12. « Дуель  капітанів »,( кожна правильна відповідь – 1 бал )

«ФЕМІДА»

«ДВІСТІ ДВАДЦЯТЬ ВОЛЬТ»

 

 

 

Усього балів : 1. ««ФЕМІДА» -

                         2. «ДВІСТІ ДВАДЦЯТЬ ВОЛЬТ»  -

Зайняте місце:

 «ФЕМІДА» -

 «ДВІСТІ ДВАДЦЯТЬ ВОЛЬТ»-

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
2367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку