Сценарій «Принцеса - Дюймовочка»

Про матеріал
Конкурсно - розважальна програма «Міс Дюймовочка» для учнів 1 - 4 класів. Мета: розвивати й зміцнювати в учнів почуття прекрасного в побуті, працьовитість, повагу до звичаїв і традицій рідного народу.
Перегляд файлу

Міні – міс школи «Принцеса - Дюймовочка»

Ведучий 1. Доброго дня, леді та джентльмени!

Ведучий 2. Доброго дня, пані та панове!

Ведучий 1. Ми запросили вас на свято, яке, сподіваємося, подарує вам гарний настрій, приємні хвилини відпочинку.

Ведучий 2. Отже, ми раді вітати вас на конкурсі «Принцеса - Дюймовочка»!

Ведучий 1. А до речі, кажуть, що наші дівчата – найкрасивіші дівчата в світі! (До глядачів) Це правда?

Ведучий 2. Ну звичайно! Хіба ти сумніваєшся? Вони найкрасивіші, найрозумніші, найпривабливіші, найталановитіші, найчарівніші… ну справжні принцеси.

Ведучий 1. Що ж, настав час представити журі нашого конкурсу – справжніх експертів і цінителів краси.

Ведучий 2. Вітайте оплесками!

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ведучий 1. Отже, журі представлено, конкурсантки готові до виступу, а це означає, що попереду на нас чекає справжній феєрверк краси в низці конкурсів нашої програми.

Ведучий 2. Сьогодні на наших учасниць чекають нелегкі випробування, тому, коли вони з’являться на цій сцені – давайте підбадьоримо їх оплесками!

Ведучий 1. Зустрічайте – учасниці конкурсу «Принцеса - Дюймовочка»

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ведучий 2. Ну, просто дух захоплює від такої краси! І це тільки початок.

Ведучий 1. Ну ось і познайомилися з нашими конкурсантеами.

Ведучий 2. І тепер просимо підготуватися до першого конкурсу – представлення свого образу.

Ведучий 1. Журі оцінює відповідність образу та представлення. Максимальна оцінка за цей конкурс 5 балів.

Ведучий 2. Першою на цю сцену запрошую учасницю під №

(Виступ учасниць)

Ведучий 1. Всі переконалися наскільки різноманітними можуть бути наші учасниці.

Ведучий 2. А зараз ми дізнаємося наскільки ці образи сподобалися нашим суддям.

(Оцінки журі)

Ведучий 1. Наші дівчатка не тільки красуні, а ще й мають гарне почуття гумору. Наш наступний конкурс називається «Веселинка». Кожна з учасниць розкаже гумореску, а журі визначить кращу.  івчата читають гуморески напам’ять). Максимум за цей конкурс можна отримати 5 балів.

Ведучий 2. Вітайте оплесками учасниця під №

(Виступ учасниць)

Ведучий 1. Настав час оцінити почуття гумору наших учасниць. Слово надається журі.
(Оцінки журі)

Ведучий 2. 3 конкурс «Вправні рученята» - гарно попрацювали вдома дівчата. Із крупи вони малюнки чудернацькі склали, на конкурсі нашім їх показали.

Ведучий 1. Зустрічайте, учасниця під №________________ зі своєю роботою.

івчата представляють свої роботи)

Ведучий 2.  Шановні судді прошу  Ваші оцінки. Нагадуємо максимальний бал за цей конкурс 5.

(Оцінки журі)

Ведучий 1.  Немає у світі людини, яка б не знала загадок. Ви знаєте багато з них, отже вам неважко буде їх відгадати.  Отже, наш 4 конкурс «Загадки про казкових героїв»,  ми роздаємо папірці з загадками, а ви читаєте і відповідаєте. За кожну правильну відповідь учасниця отримає 2 бали.

(Виступ учасниць)

Ведучий 2. Наступний конкурс буде називатися «Відгадай казку!» Конкурсанткам даються пазли із казок. Їм потрібно буде їх скласти і назвати казку.

Ведучий 1. За відгадану картинку учасниці отримують 2 бали. Додатковий бал отримає учасниця, що першою складе правильно пазл.

Ведучий 2. Запрошуємо всіх учасниць на сцену.

(Виступ учасниць)

Ведучий 1. Наші конкурсантки вже трохи стомилися, і тому ми пропонуємо їм трохи відпочити, а ми оголошуємо конкурс для вболівальників.

Ведучий 2. Запрошуємо на сцену 3 вболівальника. Ваше завдання дати відповідь на запитання. За кожну правильну відповідь вболівальник отримає 1 цукерку.

                                                                Запитання:

1) Як звали півника в казці « Колосок»? ( Голосисте горлечко )

 2) В чий будиночок забралася Коза-Дереза? ( Зайчика )

 3) Кому з героїв у скрутну хвилину допомогло гусеня ?

 ( Івасику-Телесику )

 4) Чим пригощала Лисичка Журавля? (Молочною кашею)

 5) Кого зробив дід із соломи? (Бичка)

 6) Хто бігав наввипередки з їжаком? (Заєць )

 7) Кого купив дід на базарі за три копи? ( Козу-Дерезу)

 8) Який казковий герой народився з горошини? (Котигорошко)

 1) Яка тварина прикинулася неживою серед дороги? (Лисичка)

 2) Хто викрав Івасика-Телесика? (Змія )

 3) Хто прогнав Козу-Дерезу із зайчикової хатки? ( Рак)

 4) Як звати зеленого чоловічка з довгою бородою, який живе у пеньку? ( Ох)

 5) Назвіть улюблене взуття діда з казки Коза-Дереза?

 (Червоні чоботи)

 6) У якій казці битий небиту віз?

 ( Лисичка-сестричка і Вовк-панібрат)

 7) Кому в казці треба було відчинити, через поріг пересадити,

 нагодувати і спати покласти? ( Кобилячій голові)

 8) Кого в казці «Рукавичка» називали іклан? (Кабана)

Назвати казку, в назві якої є число.

 «Вовк і семеро козенят»

 «Троє поросят»

 «Білосніжка і сім гномів»

 «Про три гроші»

 «Дев’ять братів сіроманців»

 «Про царівну та сім богатирів»

 «Алі-баба і сорок розбійників»

 «Три горішки для Попелюшки»

 «Десять братів і сестриця Галя»

 «Дванадцять місяців»

 «Три міхи хитрощів»

Ведучий 1. Що ж, ви переконалися, що наші конкурсантки – справжні красуні та ітелектуально розвинуті.  А тепер ви ще переконаєтеся, що вони всі – майбутні господині.

Ведучий 2. Отже, наш наступний конкурс називається «Маленька господиня». І нашим учасницям потрібно буде розпізнати овочі і фрукти з зав’язаними очима. За кожну правильну відповідь учасниця отримає 1 бал.

Ведучий 1. Першою пройти це випробування запрошуємо учасницю під №…

(Виступ учасниць)

Ведучий 2. Ми переконалися, що наші красуні будуть гарними господинями у майбутньому, а зараз ми перевіримо, якими вони будуть мамами.

Ведучий 1. Цей конкурс називається «Вдягни ляльку». Нашим конкурсанткам потрібно буде на швидкість вдягнути ляльку. Учасниця, яка перша справиться з завданням отримає ___ балів, друга ____ балів…

Ведучий 2. Запрошуємо учасниць під №…

(Виступ учасниць)

Ведучий 1. Кажуть, талант є у кожної людини, тільки у декого він глибоко заритий і треба докласти немало зусиль, щоб його відшукати. А нашим дівчаткам і шукати його не треба ! Він яскраво сяє у них! І зараз кожна дівчинка представить нам свій співочий талант.

Ведучий 2. Останній конкурс називається «Естрадна зіронька». Учасниці виконують пісню, і можуть отримати максимальну оцінку – це 5 балів.

Ведучий 1. Отже, розпочинаємо останній конкурс.

івчата демонструють свій талант)
Слово журі.

Ведучий 2. Жаль, але наше свято добігає кінця.

Ведучий 1. В цьому є і хороше, адже вже через декілька хвилин ми всі дізнаємося, хто ж стане міні-міс Школи «Дюймовочка – 2013»

Ведучий 2. Як кажуть, час зберігає інтригу, тому дамо нашому журі трішки часу, щоб підбити підсумки.

Ведучий 1. А тим часом, зустрічаємо оплесками танцювальний колектив «Веселка»

(Номер)

Ведучий 2. Ось і настав той кульмінаційний момент, якого ми всі з нетерпінням чекали.

Слово  за вами, журі.

(Голова журі оголошує результати конкурсу.)

Ведучий. Ми також вітаємо чарівну «Принцесу - Дюймовочку» і всіх учасниць. І бажаємо вам, щоб цей конкурс назавжди залишився у ваших серцях.

Разом. До побачення! До нових зустрічей!

1

 

docx
Додано
24 травня 2019
Переглядів
784
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку