Сприяти вихованню в учнів інтересу і поваги до вчительської роботи, формуванню гуманних взаємин людини з людиною; розвитку артистичних здібностей учнів.
Сценарій привітання до Дня вчителя
Будильський навчально-виховний комплекс:
загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад
Лебединської районної ради Сумської області
Автор: педагог-організатор Мелехеда Тетяна Іванівна
Мета: сприяти вихованню в учнів інтересу і поваги до вчительської роботи, формуванню гуманних взаємин людини з людиною; розвитку артистичних здібностей учнів.
Звучить мелодія пісні « Ми маленькі діти». В хаотичному порядку, з різними іграшками (м’ячем, скакалкою, бадмінтоном) вибігають діти різного віку.
Співають на мелодію пісні «Мы маленькие дети».
Ми українські діти із безліччю питань(4 р.)
Ми українські діти із безліччю питань.
Куди тікає літо, в який казковий край?
Куди тікає літо, в який далекий край?
Ми хочемо сказати: «Гей, літо, зачекай»!
А нам вже батьки придбали.
Приладдя шкільне і форми.
А нам вже вони сказали,
Що скоро іти до школи.
Під музику відбувається діалог між двома дітками.
Я буду сумувати…
За річкою, футболом, іграми, товаришами…
Підходить третя дитина.
Це все чекатиме у школі:
Веселі зустрічі в ранковім колі…
Та і не тільки. Щоправда вже не буде річки.
Але нічого. Це переживемо.
Новим життям, не менш цікавим, заживемо.
Під пісню «Дружба» гурту Барбарики вибігають діти вже зі шкільним приладдям. Співають.
Дзвоник радо співає, дітвору зазиває,
Всіх за парти саджає на уроки.
Одягай новий ранець і на щічки рум’янець,
Шлях до знань пролягає, шлях широкий.
Школа, вчитель, уроки – це серйозна робота,
Це серйозна робота.
Приспів.
Школа, сміх, дітвора
Золота прийшла пора.
Школа, спів, дітвора
Вчитель радо зустріча.
Звучить фонова музика. Діти присівши в хаотичному порядку ведуть розмову.
1. Вчитель в школу двері відчиняє,
А заходять діти вже самі.
Кожен з них свій шлях тут обирає,
Визначає цілі він свої.
Мій добрий, щирий і з великим серцем,
І чесний, мов прозоре й чисте скельце.
Він першим завжди зустрічає,
Всьому, що знає, нас навчає.
Знаходить до дітей завжди підхід
І завжди має щось цікаве, власний хід.
На кожному уроці і заняття
З таким учителем не складно.
Ні сил, ні вмінь йому ніколи не бракує.
Володар скарбу він – дітей сердець.
Під пісню «Дружба» гурту Барбарики співають.
Якщо вчитель сміється, то тоді все вдається,
Значить діти щасливі – це все просто,
Він за руку тримає, він завжди усе знає,
Він надійний товариш – це все просто.
Школа, вчитель, уроки – це серйозна робота,
Це серйозна робота.
Приспів.
Школа, сміх, дітвора
Золота прийшла пора.
Школа, спів, дітвора
Вчитель радо зустріча.
Якщо кожен учитель дитині стане найкращим другом,
То буде видно навіть на Марсі дружбу цю супер класну.
Якщо кожна дитина в країні стане навчатися краще,
То й не захоче йти у відпустку вчитель вкраїнський нізащо.
Школа, вчитель, уроки – це серйозна робота,
Це серйозна робота.
Приспів.
Школа, сміх, дітвора
Золота прийшла пора.
Школа, спів, дітвора
Учитель крутиться між цим.
Як білка в колесі біжить
І не спиняється й на мить.
Ані в ночі, ні ясним днем.
Проблеми школи – в дім біжать
І хочуть місце там зайнять.
Його він трепетно оберігає.
Бо школа і сім’я для вчителя – єдине.
У вчителя на місці першому – завжди дитина.
Музичний фон.
Учитель в клас крокує на урок.
Любові в його серці не бракує,
Для тих очей дитячих, як зірок.
Чекаючи уваги й теплоти.
Й на те, про що очей зірки питають.
Учитель має честь відповісти.
Учителю сказати щиро знов?
Спасибі за дитячі світлі мрії,
Подяка вам, шановні, за любов.
Все буде як у пісні.
Красиво, легко, без турбот…
Ну просто як оці сім нот.
Під мелодію пісні «До, ре, мі…» співають.
Дінь, дінь, лине дзвін.
Всі, всі до школи, знову на урок.
Оу,оу!
Тато й мама, разом із вчителями,
Ходімо разом з нами.
Дзвінок кличе на урок.
Рік розпочато, час заспівати
Оу, оу! У цій пісні лише сім нот,
Дружно співаймо!
До, ре, мі, до, ре, мі, фа, со, ля,сі (3 р.)
Ля-ля-ля.