Сценарій проведення фіналу міського конкурсу "Учитель року". Сценарій складається з конкурсної частини та визначення переможця та нагородження. Ведучі : хлопчик молодших класів та вчитель.
Сценарій проведення фіналу конкурсу
«Учитель року – 2017»
/Лунають позивні. На сцену виходять ведучі/
Вед.1 Добрий день, шановні гості!
Вед.2(мальчик) Добрый день, дамы и господа!
Вед.1 Ми раді вітати Вас на фіналі конкурсу педагогічної майстерності «Учитель року - 2017»!
Вед.2 И я с большим удовольствием представляю Вам ведущую нашего конкурса – Ирину Щербину!
Вед.1 А я у свою чергу вітаю цього джентельмена, свого партнера по сцені – Гліба Шишкіна!
Вед.2 Ну вот, себя мы объявили, теперь самое время объявить компетентное жюри нашего конкурса!
Вед.1 1. Начальник управління освіти Мелітопольської міської ради Ігор Анатолійович Єлісєєв.
2. Керуючий справами виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Олена Василівна Дубініна.
3. Заступник начальника управління освіти Олена Юріївна Чернишова.
4. Заступник начальника управління освіти Наталя Вікторівна Доломан.
5. В.о. директора методичного кабінету Наталя Василівна Мринська.
6. Голова профспілкової організації працівників освіти і науки Тетяна Віталіївна Маненко.
7. Ветеран педагогічної праці Надія Сергіївна Дойнеко.
Вед.1 Гліб, я бачу ти дуже задоволений складом нашого журі!
Вед.2 Меня сегодня просто переполняют эмоции! Не могу дождаться, когда же начнется конкурс! Ведь это такой долгожданный момент! Я думаю, каждый ученик мечтает увидеть это! Вы только представьте себе, не мы – ученики стоим у доски и отвечаем урок, не мы готовим домашнее задание, не мы пишем контрольную и сдаем экзамен! Все это делают учителя!!! И это не сон – все это будет происходить на наших глазах!
Вед.1 Я бачу ти задоволений! Тоді, можливо, ти сам вигадаєш конкурси та змагання для наших конкурсантів?
Вед.2 Я ожидал, что будет такой поворот событий и подготовился заранее! Признаюсь, это было очень приятно придумывать необычные задания для учителей! Я готов объявить их прямо сейчас!
Вед.1 Гліб, нехай це буде сюрприз!
А зараз приготуйтеся зустрічати гучними оплесками тих, хто сьогодні буде змагатися за звання «Учитель року – 2017»!
В номінації інформатика:
вчитель інформатики Мелітопольської спеціалізованої школи №23.
Категорія: спеціаліст вищої категорії, «старший учитель».
Спеціальність за дипломом: вчитель хімії, основ інформатики й англійської мови.
Педагогічне кредо: «Діти повинні бути навчені, як думати, а не те, що думати». (Маргарет Мід)
вчитель інформатики Мелітопольської загальноосвітньої школи №8
Спеціаліст І категорії.
Педагогічний стаж – 12 років
Педагогічне кредо: «Якщо ти розумний, то будь працьовитим, як бджола».
В номінації біологія:
вчитель біології Мелітопольської гімназії № 9
Спеціаліст вищої категорії
Закінчила Мелітопольський державний педагогічний інститут за фахом «Учитель хімії та біології».
Після закінчення інституту почала свій педагогічний шлях у школі-комплексі № 9.
Загальний педагогічний стаж роботи 21 рік. Проте, кожен рік вона переживає заново та сприймає його як унікальну можливість доторкнутися до незвичайного світу дитини.
Життєве кредо: «Неси радість, багато працюй, роби добро і не чекай нагороди».
Педагогічне кредо: «В кожній дитині є талант, треба тільки відчути його».
В номінації початкова освіта:
вчитель початкових класів Мелітопольської гімназії №19.
Стаж роботи: 28 років
Категорія: вища
Педагогічне кредо: «Поганий вчитель підносить істину, хороший – вчить її знаходити» (А. Дістервег)
Одним із педагогічних досягнень є перемога у міському методичному фестивалі «Урок XXІ ст.» (2015р.)
вчитель початкових класів Мелітопольської загальноосвітньої школи №8
Спеціаліст ІІ категорії
Педагогічний стаж – 5 років
Педагогічне кредо: «Педагогіка повинна орієнтуватися не на вчорашній, а на завтрашній день дитячого розвитку».
В номінації музичне мистецтво:
вчитель музичного мистецтва Мелітопольської загальноосвітньої школи №8
Спеціаліст вищої категорії, «старший учитель».
Педагогічний стаж – 25 років
Педагогічне кредо: «Підготуй учня, в якого зможеш навчитись сам».
/під час оголошення конкурсантів на екрані – візитка/
Вед.2 Наконец-то мы познакомились с нашими учасниками! Просто замечательные конкурсантки! Одна лучше другой! Даже не знаю, как жюри будет выбирать!
Вед.1 Для того, щоб обрати переможця, потрібно скоріше розпочати конкурсну програму. Шановні конкурсанти, бажаємо Вам успіхів та блискучої перемоги!
/конкурсанти займають свої місця/
Вед.2 А пока конкурсанты готовятся – для вас поет Анастасия
Юрченко.
Вед.1 А зараз ми переходимо до конкурсної програми!
Вед.2 И первый наш конкурс – «Разминка». Я очень часто выступаю на сцене и отлично знаю, что перед выступлением нужно как следует подготовиться – сделать разминку, и тогда все пройдет отлично! Предлагаю и вам, уважаемые учителя, немного размяться!
Вед.1 Кожному з Вас я зачитаю вираз, який необхідно продовжити, висловивши свою особисту думку, кмітливість та почуття гумору!
Вед.1 Дякуємо учасникам за влучні відповіді! А зараз для вас співає Тетяна Вирвихвост.
2. «Моя весна» - Т.Вирвихвост
Вед.1 А зараз ми переходимо до наступного випробування. Гліб, що ще цікавого ти приготував для наших учасниць?
Вед.2 Сегодня на сцене в качестве конкурсантов мы видим представительниц прекрасной половины человечества. А ведь именно женщины, на мой взгляд, обладают прекрасно развитой интуицией. Это основное оружие женщин! Тем более, если эта женщина – учитель! Этот конкурс специально для Вас! Тонкое женское чутье подскажет вам правильный ответ. Вам, в принципе, и делать ничего не придется, просто прислушаться к голосу своей интуиции и озвучить правильный ответ. Ну, не нам вас учить!
Вед.1 Тож, шановні конкурсантки, я поясню умови конкурcу «Інтуїція»
(Пауза – музика. Виходять діти)
Зараз перед вами стоять 8 дітей. Ваше завдання інтуїтивно відчути, хто з них відповідає обраній вами категорії. Потрібно розподілити дітей за наступними категоріями:
Вед.1 Дякуємо учасницям! А зараз я пропоную зануритися у світ чарівних звуків саксофону. На сцені Владислав Малютін. Зустрічайте!
Вед.1 А зараз до вашої уваги наступне випробування - конкурс «Бліц-опитування». Я буду зачитувати питання, на які потрібно давати тільки однозначні відповіді «Так» чи «Ні». Ваше завдання – дати якомога більше правильних відповідей за одну хвилину.
Вед.2 Прекрасный конкурс! Участники продемонстрируют свой ум, эрудицию и скорость реакции. Но мне бы хотелось немного усложнить этот конкурс. Ничего личного, просто почему-то вспомнилась последняя контрольная! Наши уважаемые учителя как раз будут похожи на нас в тот момент – придется выполнить несколько дел одновременно. Отвечая на вопросы, вы еще должны будете написать свою фамилию, имя, отчество, где и кем Вы работаете и домашний адрес. Вот и все! Ничего сложного! Мы же справились! А вы тем более справитесь!
Вед.1 Поважне журі, Ваше завдання – під час конкурсу рахувати вірні відповіді кожної учасниці. Відповіді на питання знаходяться у вас на столах.
/зачитує питання/
Вед.1 Дякуємо учасникам за чудові виступи!
Вед.2 А я предлагаю немного отдохнуть. Для вас поет Анастасия Бражко.
Вед.2 А теперь самое время объявить следующий конкурс!
Вед.1 «Чорна скриня»! У чорній скрині знаходяться речі, які мають безпосереднє відношення до школи. Ваше завдання уважно слухати опис та здогадатися, що знаходиться у скрині. Відповідь записати на картку та передати членам журі. За кожну вірну відповідь учасник отримує 1 бал. Учасники відповідають одночасно.
Увага! Перше питання!
В черном ящике находится предмет, который почти наверняка был у каждого из вас, у многих их было несколько, а у некоторых он есть и сейчас. Это предмет, который обязывает своего обладателя быть прилежным, делать утреннюю гимнастику, закаляться, а также соблюдать правила техники безопасности. За систематические нарушения этих правил к владельцу могут быть применены различные меры наказаний. Что это за предмет?
Ответ: Дневник.
Внимание! Второй вопрос!
. В «черном ящике» находится необыкновенное лакомство: оно и для глаза, оно и для уха, оно для языка, а больше всего – для ума. В черном ящике лежит предмет, который Платон называл немым учителем. Что находится в черном ящике?
Ответ: Книга
Внимание! Третий вопрос!
У школьников бывают тетради в клетку, в одну и две линии. А еще бывают тетради для людей конкретной специальности, которые годятся и для школьников. Что лежит в черном ящике?
Ответ: Нотные тетради.
Вед.2 Пока конкурсанты готовятся к следующему конкурсу, для поет трио «Квинта».
Вед.2 А сейчас самое время проверить домашнее задание!
Вед.1 Із задоволенням перевіримо, як підготувала самопрезентацію учасниця під № 1 - Вікторія Миколаївна Князева.
/виступ №1/
Учасниця під №2 – Тетяна Глібівна Пєстова
/виступ №2/
Учасниця під №3 – Марина Володимирівна Москаленко
/виступ №3/
Учасниця під №4 – Наталя Олексіївна Постол
/виступ №4/
Учасниця під №5 – Ірина В’ячеславівна Ревякіна
/виступ №5/
Учасниця під №6 – Наталя Степанівна Сельнічна
/виступ №6/
Вед.1 Закінчився останні конкурс! А зараз, поки журі виставляє оцінки, просимо глядачів проголосувати за конкурсанта, якого ви обрали для вручення призу глядацьких симпатій. Ваше завдання – на смайликах вказати номер конкурсанта, який сподобався вам найбільше, а наші помічники підійдуть до вас і зберуть смайлики.
Нагадуємо імена конкурсантів.
/ведуча зачитує імена конкурсантів/
Вед.2 А поки журі підводить підсумки, пропоную пригадати, як весело та цікаво проходив конкурс!
/на екрані слайд-шоу конкурсу/
Вед.1 А зараз – урочиста хвилина! Для привітання та оголошення результатів конкурсу «Учитель року – 2017» та володаря призу глядацьких симпатій на сцену запрошуються:
/нагородження/
Вед.1 Вітаємо учасників та переможців конкурсу «Учитель року – 2017»!
Вед.2 Принимайте поздравления от коллег, учеников и друзей!
Вед.1 На цьому фінал конкурсу «Учитель року – 2017» завершено!
Вед.1 До свидания, конкурс «Учитель года- 2017»!
Вед.2 До нових зустрічей на конкурсі «Учитель року-2018»!