Сценарій шкільного заходу до Дня вчителя
«Позолоти ручку…»
Мета: сприяти підвищенню в учнів інтересу до вчительської роботи, формуванню гуманних взаємин людини з людиною; розвитку артистичних здібностей учнів, збудженню інтересу до колективної діяльності; виховувати повагу до вчителя.
Обладнання: предмети прикрашання залу, костюми, аудіо- та відео- забезпечення, роздатковий матеріал.
Хід заняття
(Звучить музика «Вчителько моя», але її заглушує грім чи вибух. На сцену вибігають ворожка та її помічниця. Ведучі розгублено відступають).
Ворожка. Чи не здається тобі, Азочко, що ми не туди потрапили? Невже я знову, під час ворожіння, забула кинути лапку жабки чи хвостик мишки? Так ні…Я все зробила за рецептом. (Дістає з кишені папірець і пильно розглядає)
Ворожка. А де ж друга половина рецепту? Куди ж вона поділася?
(Аза порпається в складках спідниці і знаходить другу половинку папірця)
Ворожка. Ой лишенько! А ти кидала сюди квашених черв’ячків? Ні? А де ж ти їх поділа? Що? Поїла? Ох ти ж горе-ученице! Куди ж оце нас занесло?
(Аза мовчки подає ворожці м’яч-глобус, який висів за плечима, і вказує на ньому місце).
Ворожка. Моя ж ти розумнице! Це навіть краще ніж я сподівалася! День учителя в школі! Просто чудово! А ось і самі господарі…
(Ворожка с ходить зі сцени, підходить до класного керівника )
Ворожка. Голубонько, позолоти ручку всю правду скажу: що було, що буде, чим серце заспокоїться. Лежить на тобі чорне прокляття, вже сьомий рік лежить. Так…(уважно розглядає долоню).
Але вже недовго висіти йому над твоєю головою. Як тільки оцією рукою випишеш 8 атестатів, станеш вільна, як птах. Ні виховних годин, ні генерального прибирання, та й походи замучили. Ось тобі амулет на щастя (чорна ручка), щоб атестати благополучно виписались, щоб прокляття впало… (Далі ворожка переходить до вчителя хімії)
Ой красунечко, а що це в тебе на долоні написано? Н2О (тре спідницею долоню вчителя). З першого вересня появилась у тебе сильна головна біль! П’ять років вона буде мучити! Сама не розумію, де б їй взятись… Ну нічого, якось впораєшся. Ось тобі амулет (червона ручка). Як будеш контрольні перевіряти одиничку пиши, а нулик дописуй, одиничку пиши, а двійочку дописуй. І жодних проблем не матимеш.
(Ворожка наближається до директора школи).
О! Я чую надзвичайно сильну ауру! Це напевно козирна королева. О, пардон, директор школи. Тут амулетом не відбудешся, яйцем треба викачувати. Азо, давай яйце. (Аза подає куряче яйце). Та ні, Азочко, це ж директор… ( Аза подає гусяче). Я тобі кажу, що це директор школи! (Аза знімає з плеча глобус і подає ворожці. Та качає глобус по плечах директора і приказує) Щоб руки не терпли, особливо права, коли ти, голубонько, будеш випускникам атестати підписувати. Та пильно слідкуй, щоб у них було поменше одноцифрових оцінок, а все двоцифрові та двоцифрові. Бачу я, що й тобі не обминути випробовування, але, повір мені, все скінчиться чудово.
В-1 Школа в нас уваги варта,
Тут життя, мов у раю:
Учні, вчителі, мов карти —
Кожен має роль свою.
В нас артистів є багато,
Всі охочі виступати,
І без них веселе свято
Нам не організувати.
Є спортсмени заповзяті,
їх мета — перемагати,
А екологів бригади —
Про довкілля наше дбати.
Тут не можуть буть ледачі
Ні великі; ні малі.
Всіх підтримують добряче
Наші любі вчителі.
В-2 У першу неділю жовтня, у вас професійне свято
Сюди ми прийшли сьогодні, сердечно Вас привітати.
Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний
Без нього життєва повість, не пишеться у людини.
В-1 Немає свого він часу, життя його – тільки школа
Учитель – це дружні класи , із радощами і болем.
Від перших навчальних кроків, до випуску й атестатів,
Одинадцять довгих років, для нас ви – як мами й тата.
В-2 Для привітання вчителів зі святом слово надається директору школи.
(виступ директора)
В-1 Вчительська доля – мудрістю вкрита,
Дзвенить вона сміхом дитячих сердець.
Вчительська доля – дощем раннім вмита,
Вона для людей буде вічним взірцем.
Вклонімося низько вчительській долі
І шану святу крізь віки пронесем
Серця подаруєм в дитячих долонях
І щедру любов принесем.
В-2 Дорогі вчителі. Дозвольте довести до вашого відома деякі дані соціологічного дослідження нашої школи:
Аза. Бачу, бачу в залі панує нездорова атмосфера! (Наводить трубу на зал, дивиться.) Ви усі потребуєте радикального лікування від депресії, агресії, синдрому хронічного бажання підвищення зарплати, алергії на класне керівництво, до поурочних планів…Тут треба щось робити! Що ж зірки нам сьогодні віщують? (Дивиться вгору.) Ану ж подивимось, що зорі провіщають нашим учителям.
Ось,придбала газету «Вечірня Гаврилівка» із астрологічним прогнозом на цей тиждень. (Розгортає газету) Отож, якщо серед вас є :
• Овни, то у вас можливі проблеми зі здоров’ям, тому кожного ранку проводьте пару годин у позі лотоса. А на роботі можете подрімати, тільки не забувайте зосереджено зсунути брови, тримаючи в руках журнал і крейду, якщо вам вдасться її знайти в школі.
• Тільці. В стосунках з завучем у вас почнеться новий етап, коли в кожному класі виявите по кілька двієчників.
• Близнята. Чекайте постійної навали інспекторів районо, завуча, батьків, їхніх друзів та сусідів. Для них можете скласти графік відвідувань. Але за окрему плату у вигляді щорічної премії можете пропускати без черги.
• Раки. Стримуйте емоції на уроках, інакше вони звільняться і розбіжаться по класу. На їх шум може завітати директор, що негативно вплине на стан здоров’я здорової вашої зарплати.
• Леви. Фінансові проблеми найкраще вирішувати шляхом позичання грошей у знайомої профспілки. Якщо її не виявиться дома, можете сміливо не вчити на завтра уроки
• Діви. У спілкуванні з учнями виявляйте підвищену агресивність, аби вас першим не образили.
• Терези. Займіться гімнастикою на вашому городі. Подихайте свіжим повітрям біля цеху.
• Скорпіон. Дайте відпочинок язику. Стримуватись буде нелегко, а тому і не стримуйтесь. Колеги вас вірно зрозуміють і самі підкажуть, коли замовкнути.
• Стрільці. Чергове осіннє підвищення цін та невиплата зарплати вплине на ваші справи. А тому не свистіть у класі, бо не буде грошей.
• Козероги. Головне для вас зараз – спокій і ще раз спокій. Тому забудьте про все, візьміть лікарняний і спостерігайте, як росте домашній кактус.
• Водолій. Якщо відчуєте наближення завуча під час проведення уроку, негайно сховайтеся в іншому класі і почекайте поки вона розважатиме учнів. Не забудьте подякувати її за це на перерві.
• Риби. Ваша творчість і ініціатива неприпустима. Інакше навісять справ більше, ніж ви зможете зробити за час, що залишився до пенсії.
Ворожка
Так-то воно так, та чи не здається вам, що для вчителів нашої школи сьогодні треба знайти якісь особливі, тремкі слова, які повернули б їх у дитинство, налаштували б на ліричний лад, викликали б світлі спогади , подарували б святковий настрій?
Сценка «Суперечка» (див. додаток)
В- 1. Дорогі вчителі! Вітаємо вас з вашим найулюбленішим святом -з днем вас!
В-2. Тобто з Днем учителя!
В-1. Нехай ми ще зовсім маленькі учні, але ми вже багато про вас знаємо.
В-2. Ми навіть навчилися вимовляти…….
В-1. Ми знаємо, що колись давно ви теж були маленькими, як ми.
В-2. Ось, наприклад, … , коли його вкладали спати, потай під ковдрою читав книжки.
В-1. Але одного разу, коли йому потрапила дуже цікава книжка і зовсім незручна ковдра, він вирішив вилізти з-під неї і читати цікаві твори разом із дітьми на уроках.
В-2. А ………..вивчила англійську мову раніше, ніж українську.
В-1. Першим словам її навчили хлопчаки надворі, і тільки набагато пізніше вона дізналася, що ці слова були не англійськими.
В-2. А ……….любила в дитинстві малювати портрети Менделєєва.
В-1. Та тільки дорослі думали, що то дід Бабай, і від жаху розбігалися.
В-2. А їй самій це так подобалося, що вона вирішила стати вчителькою хімії.
В-1. А ….. , коли була дитиною, завжди жаліла бездомних кошенят.
В-2. Побачить, бувало, на вулиці бездомне кошеня - приголубить, обігріє, напоїть молоком і починає йому фізику пояснювати.
В-1. Молоко кошенята пили добре, а ось фізику засвоювали погано, особливо в березні.
В-2. А маленький …….. в дитинстві любив рахувати до десяти.
В-1 А потім він підріс, і йому дозволили рахувати до одинадцяти. Так він і став вчителем математики.
В-2. Коли вчителі були маленькими вони часто демонстрували свій характер.
В-1 Приміром, маленький …... любив шикувати дітей і командувати: «Налі-во!»
В-2. А геть усі вчителі з дитинства так полюбили чистоту, так що відповідні рейди з прибирання проводили ще на території ясельної групи. Тому їм довелося стати класними керівниками.
В-1. Коли народилася ……. у пологовому будинку батькам сказали , що буде артистка, а вона це запам’ятала і стала вчителькою музики.
В-2. Але ми все одно раді, що ви нарешті виросли.
В-1. І прийшли послухати наші жарти та поздоровлення.
Пісня (див. аудіо)
Гра «Урок» (За 2 парти посадити 4 учителів.)
В-2 240 довгих днів ви терзаєте наші легко ранимі душі своїми питаннями. Хто з нас не відчував того страху, коли палець учителя поступово опускається в журналі до твого прізвища. І це саме в той день, коли ти не вивчив урок, коли дуже хочеться піти на дискотеку, відвідати бар, чи пройтися ніби ненароком по вулиці, де живе кохана. І лише один день, ради якого стоїть терпіти такі муки – це сьогоднішній. Саме в цей день ми маємо сміливість запитати вас, перевірити, а чи знаєте ви самі те, що учите нас.
В-1 Тому ми зараз перевіримо вас, як ви знаєте математику. Запрошуємо Вас, шановні вчителі, взяти участь у грі «Урок».
(За 2 парти посадити 4 учителів.)
Я запропоную вам легку задачку. А вирішити її буде все-одно тяжко, хоча рахувати ви умієте. Тому слухайте уважно, повторювати двічі не буду:
Трамвай вийшов із депо у 6 годин ранку. На першій зупинці в нього сіло 8 пасажирів. На наступній – 12. Тепер будьте уважні! Потім сіло семеро людей, а вийшло 3. На наступній зупинці зійшло 6 людей, а сіло 12. І на останній зупинці сіло 3 пасажири , а вийшло 2. Ось і вся задача. Тепер, той із вас , хто уміє добре рахувати, хай дасть відповідь на нескладне питання: скільки всього було зупинок? (5)
В-2 Добре. А чи впораєтеся ви з наступним завданням?
Гра«Скринька запитань»
(вчитель отримує запитання та витягає зі скриньки відповідь)
Деякі приклади питань:
Чи доводиться вам відвідувати психолога?
Чи п’єте ви заспокійливу після уроків?
Коли учень не відповів на питання, але готувався, чи ставите ви трійку?
Чи Проводите ви для себе релаксацію на уроці?
І інші, не менш цікаві питання, можете придумати їх скільки завгодно.
Деякі приклади відповідей:
Звичайно, але нікому не розповідайте.
А що вже помітно?
Я не хочу про це говорити.
Постійно.
І інші, але щоб було смішно…
Сценка «Інтерв’ю з відомою особистістю» (див. додаток)
В-2 Ми зібрали 9 найкумедніших висловлювань учителів , які допомагали розрядити атмосферу найнапруженішого уроку. І пам’ятайте з любов’ю ті моменти та людей, які дозволили вам посміхнутися. Можливо, вони сказали це випадково, а хтось використовує “смішинки” навмисно. Але головне, що вони роблять наше життя яскравішим та більш насиченим. Отже, дивовижні фрази викладачів:
1. Вчитель з будь-якого предмету: “А тепер подивіться на картину, яку я, на жаль, вже стер.
2. Вчитель хімії: “Подивіться на мене: перед вами справжня молекула водню!”
3. Вчитель математики: “Хай ось той жовтий кубік буде для наочності синьою кулькою.
4. Вчитель: “Я не можу, коли на мене відразу дивляться 25 очей!”
5. Вчитель хімії: “Пропіловий спирт пити не можна, отже його формулу писати не будемо.”
6. Вчитель математики: “Намалюємо безмежно малий трикутник. Ні, його дуже погано видно - намалюємо трохи більший.”
7. Вчитель фізики: “Візьміть графік та хрестиками відзначте галочки.”
8. Вчитель: “Я завтра візьму і несподівано дам вам контрольну роботу!”
9. Вчитель біології: “Ви вже достатньо дорослі для того, щоб знати, як влаштована печінка.”
Сценка «Битва вчителів» (див. додаток)
В-1 Директор в школі - ніби батько,
Сувора, добра, краща всіх,
Працює з дня у день завзято,
на неї нам жалітись гріх.
Грамотою "Золотого сонця" нагороджується директор школи…
В-2 За труд титанічний,
Недоспані ночі;
За ваші таланти і
Звершення творчі,
В цю радісну мить
Грамоту казкову на щастя візьміть.
Грамотою "Срібного місяця" нагороджуються заступники директора…
В-1 Найперші вчителі – ранкові наші зорі,
Спасибі вам за те, що ви у нашій школі,
Ви нам даєте все – турботу, розум, мужність.
Назавжди поруч ви – і в радості, і в горі!
Ми вас вітаєм щиро, і зичим щастя й долі.
Грамотою «Першої зорі» нагороджуються наші добрі, милі, перші вчителі…
В-2 Сердечно вдячні вам за те,
Що нас вчите життя любити,
І щире слово золоте,
Що кличе з кригою дружити.
Грамотою «Чарівного пера» нагороджуються мудрі, справедливі зорі – учителі мовники:…
В-1
Рученьки терпнуть, злипаються віченьки,
Боже, як хочеться спать!
Так мені ж треба оту зарубіжную
Зранку до ночі читать!
Все переплуталось в бідній голівонці:
Гамлет, Марія, Ремарк.
”Червоне”, ”Чорне”,
І той Лаурин Петрарк.
Грамотою « Мудрої книги » нагороджується вчитель зарубіжної літератури..
В-2 За те, що вчили клімат знати,
І нас вчите не заблукати.
Ми з вами всі моря проплили
І усі гори підкорили.
Ми вдячні вам за ті знання,
Що нам даруєте щодня.
За те що нас вчите ви світ любити,
Нічого не ламати і не бити,
В природи більш ніж треба не хапати,
Все боронити, стійко захищати.
За добре серце, до учнів відкрите, -
Прийміть від нас вітання превелике.
Грамотою "Палкого серця" нагороджується вчитель біології та географії:…
В-1 За те, що всім кордон відкрили,
За те, що в нас з’явились сили
Вивчати мови іноземні –
Спасибі вам й уклін доземний.
Грамотою "Закордонної зорі" нагороджується вчитель іноземної мови…
В-2 За те, що не шкодуючи умінь і сили,
Спортсменів ви упевнено ліпили,
Прийміть подяку щиру
І нагороду нашу милу.
Грамотою "Олімпійської слави" нагороджується вчитель фізкультури…
В-1 За те, що мислити навчили
І на все це не шкодували сили,
За теореми, аксіоми,
За інтервали і біноми,
За функції, тотожності, рівняння
Прийміть від нас це щире привітання.
Грамотою "Геометричної професії" нагороджується вчитель математики …
В-2 Я фізика радо сьогодні вітаю
Цікава наука про Всесвіт і світ.
А скільки законів, обчислень усяких!
І всі пам’ятати і знати всі слід.
Спасибі від учнів за ваші уроки
І щирі вітання із святом для вас
Нові вам закони відкрити бажаю
Хай буде в житті лише зоряний час!
Грамотою "Зоряного часу " нагороджується вчитель фізики…
В-1 В школі нашій вже віддавна, скільки школі нашій літ
Стільки разом і існує, чарівний книжковий світ.
Стріне там бібліотекар, допоможе все знайти,
Звідти вже ніхто не зможе в клас без книжечки зайти.
То ж вітання теплі й світлі, тій, хто книгу знайде вам.
Провести урок зразково допоможе вчителям.
Грамотою «Кращий бібліотекар" нагороджується бібліотекар…
В-2 Вона знає наші радощі і сльози,
До наших витівок вона мабуть уже звикла
Почесна місія шкільний психолог
Наших дитячих душ вона рятівник.
Грамотою "Рятівник дитячих душ" нагороджується психолог школи…
В-1 Ще один предмет у школі
Не залишить нас байдужим,
Та на нього треба, друзі,
Слух і горло мати дуже.
Бах, Бетховен і Сальєрі,
Пісні давні і прем ‘єри.
Є в нас тенори й альти,
Та до Баскова — рости…
Грамотою "Відкривач талантів" нагороджується вчитель музики…
Пісня (див. аудіо)
В-2 Тепер вже останнє слово моє
Бо в мене бажання для вас головне.
Хай красною буде у всіх ваша доля,
Щоб добре всім вам працювалося в школі.
Рятує хай ангел-спаситель всіх вас,
Щасливі й здорові Були щоб весь час.
Хай мрія прекрасна веде вас в життя,
Щоб ладилось все і велось до пуття.
Живе хай надія у ваших серцях,
Натхнення і творчість дає без кінця,
Не зникне хай віра в Казки й чудеса,
Хай будуть із вами Любов і Краса.
В-1 І на останок любі наші наставники! У цей святковий день ми особливо болісно відчуваємо, як безжально плине час, усвідомлюємо, наскільки важко вам торкатися жорстокою правдою наших сердець, розуміємо, як нелегко часом знайти з нами спільну мову.
В-2. Але саме сьогодні ми можемо дозволити собі висловити наше давнє і сокровенне прохання.
В-2 Дорогі вчителі! Любіть нас такими, якими ми є!
В-1 Недовченими і заученими!
В-2. Веселими і засмученими!
В-1 Окриленими і замученими!
В-2Ледачкуватими і непередбачуваними!
В-1 Непрощенними і пробаченими!
В-2 Словом, любіть нас так, як ми вас любимо!
Усі разом. Ми вас любимо!
(Звучить мелодія пісні». На сцену виходять учасники дійства учні )
Учень 1. Вони такі, як і ми, тільки за плечима - трішки більше забутої радості.
Учениця 2. Вони високі і можуть дістати книгу з верхньої полиці.
Учениця 3. Вони сильні і можуть підняти нас на руки.
Учень 4. Одного разу вони обов'язково зрозуміють, що кращих за нас немає.
Учениця 5. Вони розумні і вміють не знаходити шпаргалки.
Учениця 6. Вони віддають нам свої найцікавіші книги.
Учень 7. Вони відгадують наші мрії.
Учень 8. Вони прощають нас навіть тоді, коли ми не прощаємо.
Учень 9.Коли вони кажуть: «Я вас люблю», здається, що ми справді існуємо.
Учень 10. Вони думають, що є речі, яких ми ніколи не зрозуміємо, і саме тому ми все розуміємо.
Учень 11. Вони з маніакальною наполегливістю прагнуть все робити замість нас, хоча вже давно не розуміють навіщо.
Учень 12. Вони хочуть мати наші фотографії.
Учень 13. Вони пам'ятають про нас зовсім не те, що ми - про себе.
Учениця 14. Вони мовчать, коли ми говоримо нісенітниці. Хоча, коли ми говоримо щось розумне, вони теж мовчать.
Учениця 15. Вони краще нас знають: рано чи пізно, навіть з інших планет ми обов'язково до них повернемося.
Учениця 16. Вони не помічають наших підфарбованих губів.
Учень 17. Вони роблять вигляд, що їм подобається свято «Першого дзвоника».
Учениця 18. У глибині душі вони вміють прогулювати уроки.
Учень 19. Вони відрізняють Мадонну від Марадони.
Учениця 20. Вони розповідають нам казки.
Учень 21. Вони не хочуть бути подібними на нас, а ми на них - хочемо.
Учень 22. Вони слухають, коли ми кажемо їм: «Послухайте!»
Учень 23.Вони мовчать, коли ми кричимо.
Учениця 24. Коли ми йдемо, вони залишаються.
Учень 25. Коли ми згадуємо минуле, ми думаємо про них.
Учениця 26. Вони роблять усе, щоб ми ними гордилися.
Найменша учениця. Вони хороші.
Флешмоб для вчителів (пісня гурту ТІК «Вчителька») (див.аудіо)
Квіти.
Використані джерела
Додатки:
Сценка «Битва вчителів»
Ведучий: Отже починаємо передачу, «битва вчителів» - сьогодні у нас нове завдання і наші глядачі не вірять, що наші вчителі впораються, з цим складним завданням. Поспішаємо попередити, у нас все чесно і без підстав, підсуджування, підказок і підніжок. Для виконання завдання запрошується вчитель молодших класів Іванова Марія Іванівна. Марія Іванівна вам належить сьогодні увійти в клас і змусити учня третього класу Сидорова Васю дати щоденник.
Учитель: Сидоров дай будь ласка щоденник.
Учень: Не дам.
Учитель: Сидоров відкривай портфель, діставай щоденник.
Учень: У мене його бабуся перед сном почитати взяла.
Учитель: Вася давай щоденник, а то в журнал два поставлю.
Вася: А за що?
Ведучий: На жаль час вийшло. Запрошуємо другого вчителя - Петрова Петра Петровича.
Учитель: Василь дай щоденник, а я тобі цукерку дам.
Учень: У мене батько на фабриці "Рошен" працює.
Учитель: Василь, я тебе в кут поставлю!
Учень: І чого я там не бачив?
Ведучий: Як не прикро, але це завдання не встиг виконати за часом і другий вчитель. Запрошуємо нашого третього кандидата Сидорову Василісу Петрівну
Учитель: Василь Васильович, ти чому щоденник вчителям не даєш?
Учень: Дома забув (сповзає по парту)
Учитель: Дай щоденник, будь ласка,
Учень: Ні. (Невпевнено)
Учитель: Дзвоню батькові (дістає телефон, робить вигляд, що вибирає в контактах)
Учень: (Дістає щоденник, на якому сидів) Мама тримай щоденник, тільки батькові не дзвони!
Ведучий: Як показала наша передача, всі наші вчителі професіонали, але без батьківської допомоги їм буває дуже важко. Співпраця вчителів та батьків дало результат на цьому тижні - якою буде наступна битва, дізнаєтеся завтра.
Сценка «Інтерв’ю з відомою особистістю»
Дійові особи:
1. Ведучий.
2. Ведуча.
3. Тото Кутуньо – відомий італійський співак і композитор.
4. Перекладач.
Ведучий. Ого-го, я щойно дізнався, що до нас на свято завітав почесний гість Тото Кутуньо.
Ведуча. Справка. Тото Кутуньо – відомий італійський співак і композитор.
Ведучий. За кілька секунд ми почуємо його вітальну промову.
На сцені з’являються Тото Кутуньо і перекладач.
Тото Кутуньо. Буенос діас, міо амігос!
Перекладач. Доброго дня, шановні пані та панове!
Тото Кутуньо. Бон джорно, мучачос!
Перекладач. Здоровенькі були!
Тото Кутуньо. Міо псевдонімо ест Тото Кутуньо.
Перекладач. Мене кличуть Тото Кутуньо.
Тото Кутуньо. Аморе професоре…
Перекладач. Дорогі вчителі!
Тото Кутуньо. Мафія коза ностра…
Перекладач. Представники профспілки працівників освіти.
Тото Кутуньо. Мама мія!
Перекладач. Шановний пан директор!
Тото Кутуньо. Салюто ваша портрето!
Перекладач. Вітаю у вашій особі…
Тото Кутуньо. Університето, педрадо й падре комітето!
Перекладач. Усі органи шкільного самоврядування!
Тото Кутуньо. Міо кретіно фанато Віталій Кличко!
Перекладач. Я дуже сильно люблю Україну!
Тото Кутуньо. Беліссімо поздоровіссімо з карнавало де педагого.
Перекладач. Я дуже хочу поздоровити всіх учителів з їхнім святом!
Тото Кутуньо. Карнавало-фестивало ля фініта, а ля шопинг в милане!
Перекладач. На жаль, канікули закінчились.
Тото Кутуньо. Бандіто, садисто, барбосо, терористо, кам бек університето!
Перекладач. І всі учні знову повернулись у школу.
Тото Кутуньо. Кошмаро на уроко, бедламо на перерво…
Перекладач. Щоби знову взяти участь у навчальному процесі.
Тото Кутуньо. Професоро-мазохісто…
Перекладач. Закохані у свою роботу викладачі…
Тото Кутуньо. Арбайтен, Папа Карло.
Перекладач. Із радістю їм у цьому допомагають.
Тото Кутуньо. Запрето проблема целлюліто…
Перекладач. Бажаю вам зберігати молодість і стрункість.
Тото Кутуньо. Гривня баксо міліоно…
Перекладач. Підвищення заробітної плати.
Тото Кутуньо. Прогібанто перед ля адміністранто.
Перекладач. Мати добру репутацію в начальства.
Тото Кутуньо. Канікуляро беспредєло!
Перекладач. Збільшення канікул.
Тото Кутуньо. Фініта ля комедія.
Перекладач. Якнайшвидшого закінчення навчального року.
Тото Кутуньо. Аморе Казанова.
Перекладач. Щастя в особистому…
Тото Кутуньо. Бастарді-дармоїді, зануді-остолопі.
Перекладач. І сімейному житті!
Тото Кутуньо. Бай-Бай.
Перекладач. До нових зустрічей!
Ведуча. Дякуємо. Ви почули привітання Тото Кутуньо.
Ведучий. А в подарунок для вас він виконає свою пісню "Лашате мі Кантаре". Звучить пісня "Лашате мі Кантаре".
Сценка «Суперечка»
Початок подіїї ...
До директора викликають батьків двох хлопців, які приходять і бачать як класний керівник і їх чада стоять перед Директором
(До кабінету входять батьки)
Батько № 1: Здравствуйте М.І. я батько Васі, викликали? (Показує кулак синові, дивись у мене, вдома ременя всиплю)
Батько № 2: Ой, Митя, що ти наробив М.І., що накоїла моя дитина, він напевно невинен.
Директор: Так ось, ходять вже котрий день і сперечаються, хто крутіший наш фізрук або Термінатор, цей ... Шварценеггер.
Батько № 1: І що, за це потрібно карати?
Батько № 2: Так, так, діти сперечаються, вони допитливі.
Директор: Допитливі це коли діти хочуть знати, а коли вже вся школа робить ставки це (пауза) заповзятливі.
Батько № 1: І в чому справа? Просто приведемо додому, усиплемо і все.
Класний керівник: Вони вже плакати намалювали і в місті розклеїли, люди вимагають, щоб зустріч відбулася.
Директор: Я звичайно розумію, що Шварценеггер сильний, а фізкультурник як фахівець людина досвідчена але в разі чого заміни йому немає, доведеться терміново замінювати фізкультуру математикою.
Класний керівник: М.І. вибачте дітей, адже вони просто жартували.
Вася: Так, ми правда хотіли, щоб поєдинок відбувся
Митя: Та й хотіли квитки продати, і купити морозива
Вася: І вони на руках повинні були боротися
Митя: Ми навіть Шварценеггеру дзвонили, все нормально було б.
Директор: За яким телефоном? Звідки ви взяли номер?
Митя: На міжнародному Інтернет аукціоні купили.
Вася: Всього 10 ВМЗ коштував.
Класний керівник: А як же ви з ним говорили?
Митя: По телефону
Вася: Він всерівно відмовився - побоявся ...
Митя: І не побоявся - він сильний, його дружина не пустила ..
Директор: Ми вже думаємо не перевести чи дітей до іншої школи тимчасово, а ми скажемо, що поєдинок відбудеться в іншій школі.
Батько 2: Ні в якому разі, фізкультурник наш, дітей ми вдома навчимо і плакати малювати будуть вони весь тиждень, що поєдинок не відбудеться, а якщо навіть хто приїде, то ми за нашого фізкультурника будь-якого Шварйцнеггера порвемо.
Батьки: Відводять дітей зі сцени.
Вітя: Ось директор у нас суворий чоловік
Митя: Так, Як думаещь хто крутіший Синтія Ротрок або наш директор?