( Сценарій до Дня вчителя)
1 ведуча
Сьогодні день святковий, урочистий.
На серці у присутніх чисто-чисто.
Аудиторія у залі – не звичайна:
Тут щирі і серйозні сидять учителі.
До них і старші учні тягнуться, й малі,
Бо добрі і ласкаві педагога руки
Із першого по одинадцятий ведуть
Майбутніх вчених – світочів науки.
2 ведуча
Ви кожному даруєте знання,
Свою любов, душі частину,
Щоб виростить з малого дитинчати
Не просто велета – ЛЮДИНУ!
Низький уклін Вам і глибока шана
За вчора, за сьогодні, за майбутнє.
Для нас і Ваші імена,
Й повчання – незабутні.
1 ведуча
Ваше життя проходить в школі.
Здається, вражень маєте доволі.
Та все ж підготували ми для Вас
Окремі згадки про 1-ий, 2-ий і 9-ий клас,
Роки студентські – все весела мить,
Коли не хочеться екзамени здавати, вчить,
Коли ми, учні, Вас дивуємо, шокуєм,
Буває радуєм, чаруєм,
До пенсії спокійно не даєм добути.
Такого навіть і з роками не забути!
2 ведуча
1-ий клас - відповідальний і дуже важливий,
Шкода, що не кожен буває щасливий.
А слідом за учнем страждає і ненька,
Бо куди ж дівати чадо дорогеньке?!.
Гуморески Павла Глазового
МУЧЕНИК НАУКИ
Повернувся першокласник із занять додому.
Ніс в чорнилі, мов мазнули квачиком по ньому.
Та невже ти в школі носиком писати?
Коли двійку у моєму зошиті побачиш.
ІВАСИК
Батько дивиться у зошит.
Я, їй-право, побоявся б
Показать таке батькам!
А Івасик-першокласник
Перед ним стоїть, як туз.
Я тобі не боягуз!
Другий клас – то старші діти,
Трохи вже мудріші.
В них думки і навіть мислі
Набагато інші.
ПЕРШИЙ ЛИСТ
Петя Коржик, той, що ходить до другого класу,
Листа в село накарлякав дядькові Панасу:
„Добрий день вам, дядьку й тітко! Я ходжу до школи
І чув, що ви на тім тижні свиню закололи.
Ми вас просимо у гості, татко, я і мати,
І всі разом на вокзалі будем зустрічати,
Я вас перший на пероні між людьми побачу:
Держіть в руках банку смальцю і ногу свинячу!
АРКАШИН ПАПАША
Учителька в другім класі хлопчика питає:
Скільки татко твій за місяць грошей заробляє?
Учителька похитала сумно головою.
Не чотириста, а сорок. Ти сказав дурницю.
Арифметики не знаєш, ставлю одиницю.
1 ведуча
Безумовно, споконвіку мозкові клітини –
Таємниця то цікава в голові людини.
Тим цікава, що зарання
Наперед нам не дізнатись,
Яку відповідь почуєш на своє питання.
ТАЄМНИЦЯ МОЗКУ
Каже хлопець:
- Чуєш, татку!
- Чого тобі, синку?
- Я знайшов у себе в книжці цікаву картинку.
На картинці людський мозок. Череп ніби знятий...
То чого в людини мозок геть увесь пом’ятий?
Батько глянув, посміхнувся:
Як народиться, синочку, на цей світ людина,
То вправляють і вправляють їй „мозги” потрошку,
Доки стане в неї мозок схожим на гармошку.
2 ведуча
Рік за роком пролітають.
Підростають діти.
Щось читають, щось рахують,
Можуть більше вміти.
Сини й доні у юнацтво
З дитинства вступають.
Тільки клопоту все більше
Батьки з ними мають.
НЕВГАМОВНИЙ СИН
Запросив директор школи – це вже котрий раз –
Матір лобура, що ходить у дев’ятий клас.
Семикласниці Маринці поламав ребро.
А матуся:
- Ви, звиняюсь, странний чоловік,
Я ж не винна, що у сина переломний вік.
ТАБЕЛЬ
Питається сина батько Опанас:
Учиться він класно, на „чотири” й „п’ять”.
Хоче моїм табелем предків полякать.
ЖОРИНА МРІЯ
Каже вчитель на уроці патланеві Жорі:
У свої сімнадцять років мислити не вмієш.
Загадав я написати, як, про що ти мрієш.
Ти ж надряпав з помилками лиш одну сторінку:
„Я мечтаю підшукати інтересну жінку,
Щоб для мене підходящі мала внешні дані
І робила в гастрономі чи у ресторані...”
Це такі нікчемні мрії в хлопця молодого?!
Ти один лиш дописатись можеш до такого.
Я писав, а батя збоку підказував мислі.
1 ведуча
За синів своїх та доньок батьки вболівають,
У вузи навчатися діток посилають.
Тільки діти й там, як в школі, провадять заняття.
Воювать з професорами вистача у них завзяття.
СМІХ І СЛЬОЗИ
Ой напали на студента лихо та біда:
Неборак англійську мову втретє вже склада.
Треться, мнеться, посміхнеться, -
Не поможе ж плач,
Як „сміятись” по-англійськи знаєте чи ні?
А студент ніяковіє, важко так зітха.
- Як сміятись по-англійськи?
Так же: ха – ха – ха.
СТРАШНІ ЗАВДАННЯ
Прийшов студент четвертий раз складати сопромат.
Хвилин п’ятнадцять щось молов – і все було не в лад.
Професор мовив:
А той до нього нахиливсь і тихо прошептав:
- Я ваших знань уже боюсь. Це я не витримав. Здаюсь!
МОЛИТВА
Кепсько вчиться Льовка Смик,
Бо гуляти сильно звик.
Раз, явившись на екзамен,
Примостивсь він у кутку
І почав шептать молитву.
Ось послухайте яку:
На високих небеси!
На екзамені важкому
Дух мій падший вознес.
З неба, Господи, спустись.
У доцента вопло,
Начертай мені четвірку
І ласкаво усміхнись.
А бухгалтерам звели,
Щоб стипендію дали
І давали нині й прісно
До грядущих поколінь,
Регулярно й до копійки
І без фокусів. Амінь!
Бідний Льовка провалився.
Знов тиняється з „хвостом”,
Бо забув, коли молився,
Осінить себе хрестом.
2 ведуча
Йдуть роки, бувають різні вже причини згодом
Того, що трапляється дивне із народом.
Адже учні чи студенти глибоко сприймають
Ту науку, що професор й вчителі навчають.
У КИЄВІ НА ПОДОЛІ
Йшов професор і зайшов у якусь крамницю,
В касу глянув і уздрів свою випускницю.
Привітався і сказав: „Я прошу пробачення.
Ми ж, здається на село вам дали призначення?”
Що між містом і селом стерлася різниця.
Я й подумала собі: як нема різниці,
Чого пертися в село? Житиму в столиці.
1 ведуча
Від такого смутку піддаватися не радимо.
Якщо нема царя в голові, цьому не зарадимо.
Вдячним ваш – бо труд важкий не завжди буває.
Свої складнощі й проблеми тільки вчитель знає.
Тож працюйте. І надалі хай всім здоровиться.
Й навіть в сутужну хвилину все одно всміхніться!
(У сценарії гуморески Павла Глазового)