сприяти формуванню в дітей комплексу навиків і вмінь діяти індивідуально та колективно у будь-яких екстремальних ситуаціях; розвивати фізичні показники, загартованість; стимулювати розвиток витривалості, мужності, рішучості, кмітливості; формувати в дітей навики орієнтування в повсякденному житті, під час надзвичайних ситуацій, що спричинені техногенними, природними катастрофами.
Перевірити якість засвоєння учнями знань, набутих умінь та навичок із цивільного захисту.
Формувати вміння спостерігати, аналізувати, робити висновки; правильно й критично оцінювати свою поведінку в надзвичайній ситуації, а також вчинки товаришів, знаходити правильне рішення.
Виховувати працелюбність, чесність, відвагу, дисциплінованість, увагу до ближнього, потребу жити в мирі та злагоді, займатися фізкультурою та спортом для зміцнення здоров`я; здатність приходити на допомогу людям; у разі потреби діяти обізнано, вивірено, спокійно, особисто й колективно.
Виховувати почуття співпричетності до долі та проблем інших, відповідальність за близьких, оточуючих, власну Батьківщину.
Вчителі: Нкітенко І.В., Карвацька М.О.
Мета: сприяти формуванню в дітей комплексу навиків і вмінь діяти індивідуально та колективно у будь-яких екстремальних ситуаціях; розвивати фізичні показники, загартованість; стимулювати розвиток витривалості, мужності, рішучості, кмітливості; формувати в дітей навики орієнтування в повсякденному житті, під час надзвичайних ситуацій, що спричинені техногенними, природними катастрофами.
Перевірити якість засвоєння учнями знань, набутих умінь та навичок із цивільного захисту.
Формувати вміння спостерігати, аналізувати, робити висновки; правильно й критично оцінювати свою поведінку в надзвичайній ситуації, а також вчинки товаришів, знаходити правильне рішення.
Виховувати працелюбність, чесність, відвагу, дисциплінованість, увагу до ближнього, потребу жити в мирі та злагоді, займатися фізкультурою та спортом для зміцнення здоров`я; здатність приходити на допомогу людям; у разі потреби діяти обізнано, вивірено, спокійно, особисто й колективно.
Виховувати почуття співпричетності до долі та проблем інших, відповідальність за близьких, оточуючих, власну Батьківщину.
Форма проведення: змагання
Хід змагання
І. Етап орієнтації
– Добрий день, дорогі друзі! Сьогодні ми запросили вас взяти участь у грі, назва якої «Школа виживання»
ІІ. Мотивація
– Ми живемо на прекрасній планеті Земля. Це єдина планета, де є блакитні озера та річки, зелені ліси та гаї, різноманітні звірі й птахи, які роблять чудовою і цікавою кожну мить людського життя. Але, на жаль, життя, як бачимо, не завжди протікає спокійно. Кожного дня ми з вами слухаємо новини. Скільки серед них прикрих, про нещасні випадки, які зненацька спіткали мирних громадян. Як вижити? Яким буде наше майбутнє? Ці питання постають перед кожною людиною. Адже ніякі блага цивілізації не замінять чистого повітря, прозорої води та нешкідливого харчування. Як важливо у таких ситуаціях, щоб людина не розгубилася, взяла себе в руки й пригадала, як поводитися за таких обставин, як урятуватися самій й як допомогти вижити іншим.
ІІІ. Оголошення, представлення теми та очікуваних результатів
– Сьогодні під час змагань ми перевіримо, які ви дружні і як вмієте діяти у надзвичайних умовах. Для цього у нас є дві команди:
команда
– (Учасники разом) «Всезнайки».
Капітан. Наш девіз: Ми завжди напоготові,
Всім допомогти готові.
А знання – це наша сила.
Застосуємо їх вміло.
та команда
– (Учасники разом) «Рятівники».
Капітан. Наш девіз: Ми – загін рятівників,
Дружних, вмілих малюків.
Ми тренуємо руки, ноги,
Не страшні нам перешкоди,
Всіх врятуємо з біди!
– Шановні учасники команд, кожен з вас повинен під час змагань дотримуватись правил з безпеки життєдіяльності:
ІV. Етап проектування
– А зараз послухайте про етапи змагань. «Школа виживання» складається з чотирьох етапів:
І етап «Спортивний»
ІІ етап «Збираємо аптечку в туристичний похід»
ІІІ етап «Виживання в лісі»
ІV етап «Юні конструктори»
V. Етап організації виконання плану діяльності
– Розпочинаємо змагання.
І етап «Спортивний».
- Ваше завдання взяти активну участь у естафеті. Вам необхідно здійснити:
1.Вузький перехід (Пройти по дощечці).
2.Пролаз через хащі (Перекинути обруч через себе)
3.Здолати струмок (Перестрибнути струмок)
4.Пройти болото. (Пересування по цій ділянці ускладнюється тим, що можна
наступати тільки на «купини» – спеціально перерізані невисокі пеньки. Кожен
необережний крок поза «купин» веде за собою нарахування штрафних очок.)
- По сигналу свистка естафету розпочинаємо.
- Ваше завдання вміло подолати перешкоди і першими прийти до фінішу.
ІІ етап «Збираємо аптечку в туристичний похід»
ІІІ етап наших змагань « Виживання в лісі».
ІV етап «Юні конструктори»
«Щоб у радості зростати, лиха слід не допускати»
«Знати, щоб передбачити, передбачити, щоб діяти»
VI. Підсумок
– Ось і завершилося змагання. І зараз на вас чекає хвилююча мить – нагородження. Кожен з вас приклав максимум зусиль для того, щоб заробити якомога більшу кількість балів для своєї команди. Тому природно, що кожному з вас хотілося б здобути перемогу. Але за законом змагань переможцем стає лише одна команда. Тож бажаю всім вам успіху і надаю слово головному судді змагань.
VIІ. Рефлексія
– Які ваші враження від змагань?
– Завдяки чому вдалося виконати всі завдання?
– Що, на вашу думку вдалося найкраще ? Чому?
– Що нового дізналися? Для чого нам потрібні ці знання?
– Отож, як бачимо, іноді складні життєві обставини вимагають від людини мужності та рішучості, вмілості та вправності, вміння не розгубитися у складній ситуації. Я гадаю, що тепер ви, діти, будете сприяти зміцненню свого здоров’я та якісно вивчати «Основи здоров’я», щоб подолати будь-які проблеми. Дякую всім за співпрацю.
До нових зустрічей.