Сценарій сімейного свята для третьокласників на тему: «Знавці і таланти серед нас»

Про матеріал
Сценарій свята яке поділяється на дві частини: гра брейн-ринг та невеличкий концерт. Це свято допоможе сприяти вихованню у дітей бажання краще вчитись, більше знати, почуття дружби, розуміння основ роботи у команді; допоможе створити атмосферу сімейного затишку, викликати у батьків інтерес до шкільного і позакласного життя їхніх дітей, переконати у тому, що кожен учень отримує належну увагу вчителя.
Перегляд файлу

Сценарій сімейного свята для третьокласників на тему:

«Знавці і таланти серед нас»

 

Мета: Підсумувати знання учнів вивченого матеріалу з курсу природознавства. Сприяти вихованню у дітей бажання краще вчитися, більше знати, любові до природи, до рідних, почуття дружби, колективізму. Створити атмосферу сімейного затишку, викликати позитивні емоції, у батьків бажання цікавитись шкільним та позакласним життям своїх дітей.

 

Ведучий: Добрий вечір присутнім у залі! Так приємно бачитись знову!

Ведуча:  У цей травневий надвечірній час ми спробуємо всіх переконати, що знавці й таланти – серед нас.

Ведучий: Ми свої знання по крихті здобували: учили, читали, досліджували, визначали.

Ведуча: І ось, нарешті, настав час визначити, хто ж сильніший з поміж нас. Команди хлопців і дівчат до бою вже готові!

Ведучий: Шановне журі, займіть свої місця! Уважно стежте, щоб не було фальстарту.  А глядачі всі можуть вболівати і додавати гравцям нашим азарту.

( Журі брейн-рингу змінне. До його складу входять батьки дітей не задіяних у першому раунді. У другому і третьому раундах  – аналогічно.)

Брейн-ринг

(Двадцять вісім учнів класу попередньо поділились на чотири команди і обрали своїх капітанів. У першому раунді беруть участь дві команди, у другому – дві інші. У третьому раунді зустрінуться команди-переможці двох перших раундів. Перша з них одягає червоні жилети, друга – жовті, сідають за столики, перевіряють дію пультів.)

Учителька: Діти, брейн-ринг сьогодні стосуватиметься природничих знань, які ви отримали протягом навчання в школі. Ви змагатиметесь а цю сову(показує дітям) - символ мудрості. Переможець раунду – команда, яка першою набере 5 очок. На обдумування відповіді дається  30 секунд. Будьте  уважними! Всім  командам бажаю успіху!

(Звучать позивні програми « Що? Де? Коли?»)

Учителька: Увага! Капітани команд, назвіть себе! (Капітани представляються) Розпочинаємо перший раунд! Наша природа багата і різноманітна. Уважно послухайте і скажіть, яка назва серед перелічених зайва і чому. Сонце, Місяць, вода, гори, пісок, соловей, камінь, повітря.(Звучить гонг)

Капітан червоних: Відповідати буде Юля Діденко.

Юля Діденко: Серед об’єктів неживої природи зайвий соловей. Він належить до живої природи.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок – 0 : 1 на користь червоних.

Учителька: Усіх нас вражає царство рослин. Вони чарують нас смарагдовою зеленню, буйним цвітом, формою листя, розмаїттям кольорів, вражають розмірами, пристосуванням до умов життя. Як одним словом можна назвати все царство рослин? (Звучить гонг)

Капітан червоних: Відповідатиме Оля Клубок.

Оля Клубок: Всі рослини планети – це флора.

 Журі:  Відповідь правильна. Рахунок 0 : 2 на користь червоних.

(Звучать позивні «Чорної скриньки»)

Учителька: Шановні гравці! До вашої уваги чорна скринька. В ній знаходиться представник флори, який давно був завезений в Європу з Південної  Америки. Без нього ми не уявляємо багато страв нашої кухні. Його  цвітом вельможі панянки прикрашали свої зачіски. Ви повинні назвати  предмет, який знаходиться в скриньці. (Звучить гонг)

Капітан жовтих: Відповідатиму я. Це – картопля.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок 1 : 2 на користь червоних. (Вчителька показує картоплю зі скриньки)

Учителька: З неба воно посилає нам своє тепло, світло і є джерелом відновлювальної енергії. Кого ми так само називаємо на землі? (Звучить гонг)

Капітан жовтих: Відповідатиме Сашко Соколов.

Сашко Соколов: Це - Сонце.

Журі:  Відповідь неправильна!

Учителька: У команди червоних є шанс отримати очко. (Звучить гонг)

Капітан червоних: Відповідатиму я. Це – комаха сонечко.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок 1 : 3 на користь червоних.

Учителька: Усім відомо, що тепле повітря піднімається вгору, а холодне опускається вниз. Як називається швидкий рух повітря? (Звучить гонг)

Капітан жовтих: Відповідатиме Олег Кулик.

Олег Кулик: Це – вітер.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок 2 : 3 на користь червоних.

Учителька: Поряд із рослинами існує тваринний світ. Птахи і комахи, звірі і риби, плазуни і земноводні вражають нас кількістю, способами життя, харчування, розмноження тощо. Яким одним словом ми можемо назвати все царство тварин? (Звучить гонг)

Капітан червоних: Відповідатиме Єва Козир.

Єва Козир: Це – фауна.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок 2 : 4 на користь червоних.

Учителька: Кожна група тварин налічує багато представників. Яка ж група тварин найчисельніша? (Звучить гонг)

Капітан червоних: Відповідатиме Інга Дудка.

Інга Дудка: Найчисельніша група  - комахи.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок 2 : 5 на користь червоних. Вітаємо переможців першого раунду!

(Звучить музична заставка «Пауза» гри «Що? Де? Коли?» дві інші команди

займають місця за гральними столиками)

Учителька: Увага! Капітани команд, назвіть себе! (Капітани представляються) Шановне журі, займіть свої місця! (Сідають батьки, чиї діти не задіяні в другому раунді) Розпочинаємо другий раунд! 

Учителька: Цього птаха вважають найкращим архітектором-будівельником свого житла, бо воно схоже на рукавичку, захищене від негоди та ворогів. Хто цей птах? (Звучить гонг)

Капітан червоних: Відповідати буде Ілля Приходько.

Ілля Приходько: Це – шпак.

Журі:  Відповідь неправильна.

Учителька: У команди жовтих є можливість отримати очко. (Звучить гонг)

Капітан жовтих: Відповідатиму я. Це – ремез.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок 1 : 0 на користь жовтих.

Учителька: Восени вони відлітають  у теплі краї, а весною повертаються назад. Про кого йде мова і чому вони відлітають? (Звучить гонг)

Капітан жовтих: Відповідатиме Петро Герасименко.

Петро Герасименко: Це – перелітні пташки. Їм нема чого їсти взимку, бо живляться комахами.

Журі:  Відповідь правильна! Рахунок 2 : 0 на користь жовтих!

Учителька: Сьогодні ми вже згадували об’єкти неживої природи. А які ознаки живої природи? (Звучить гонг)

Капітан жовтих: Відповідатиме Денис Бабенко.

Денис Бабенко: Все живе дихає, живиться, росте, розмножується і відмирає.

Журі:  Відповідь правильна! Рахунок 3 : 0 на користь жовтих.

Учителька: Всім відомо, що жива природа не може існувати без неживої. Що ж отримують рослини від неживої природи? (Звучить гонг)

Капітан червоних: Відповідатиме Оксана Черниш.

Оксана Черниш: Вони отримують тепло, світло, воду, поживні речовини, повітря.

Журі: Відповідь правильна! Рахунок 3 : 1 на користь жовтих.

Учителька: Цукор – солодкий, сіль – солона, лимон – кислий. Що допоможе нам це відчути? (Звучить гонг)

Капітан червоних: Відповідати буде Бондаренко Софія.

Бондаренко Софія: Нам допоможе це відчути наш язик.

Журі: Відповідь правильна. Рахунок 3 : 2 на користь жовтих.

Учителька: Протягом кількох уроків ми знайомились із джерелами  відновлювальної та невідновлювальної енергії. Чому  невідновлювальними джерелами енергії вважають нафту, природний газ та вугілля? (Звучить гонг)

Капітан червоних: Відповідатиму я. На їх відновлення треба мільйони років.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок 3 : 3. Наразі – нічия!

Учителька: Ми знаємо, що для життя людині потрібні поживні речовини, повітря і вода. Без чого людина не зможе прожити найменше часу.

(Звучить гонг)

Капітан червоних: Відповідатиме Ніна Мазур

Ніна Мазур: Без повітря.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок 3 : 4 на користь червоних.

Учителька: Якщо покласти в склянку з водою грудочку глини, побачимо бульбашки. Про що це свідчить? (Звучить гонг)

Капітан жовтих: Відповідатиме Іван Коломієць.

Іван Коломієць: Це свідчить про те, що в глині є повітря.

Журі:  Відповідь правильна. Рахунок 4 : 4. Нічия.

Учителька: Сорока, шпак, зозуля, лелека, олень, горобець, синичка, соловей. Хто зайвий у цьому ряді і чому? (Звучить гонг)

Капітан жовтих: Відповідатиму я. Зайвий олень, бо не птах.

Журі:  Це – правильна відповідь! Рахунок 5 : 4 на користь жовтих. Вітаємо переможців другого раунду!

(Звучить музична заставка «Пауза» гри «Що? Де? Коли?)

Учителька: Командам-переможцям першого та другого раундів зайняти місця за гральними столиками! Шановне журі, займіть свої місця! Розпочинаємо третій раунд! (Звучать позивні «Чорної скриньки») І знову до вашої  уваги, шановні гравці, чорна скринька. В ній знаходиться насіння  культури, яку завезли до Європи з Америки. Плід, з якого це насіння, використовують у харчуванні люди, дають худобі, дівчата вручали його  небажаному жениху, який приходив свататись. Назвіть це насіння. (Звучить гонг)

Капітан жовтих: Відповідатиме Богдан Скрипник.

Богдан Скрипник: Це – насіння гарбуза. 

(Вчителька показує дітям насіння гарбуза)

Журі:  Відповідь правильна! Рахунок 1 : 0 на користь жовтих.

Учителька: А зараз, шановні гравці, ви повинні закінчити речення. Гірські породи, які люди видобувають із глибин землі і використовують  для своїх потреб, називають… (Звучить гонг)

Капітан жовтих: Відповідатиме Денис Бабенко.

Денис Бабенко: Називають корисними копалинами.

Журі:  Відповідь правильна! Рахунок 2 : 0 на користь жовтих.

Учителька: Перша його ланка - рослина, друга ланка – рослиноїдна тварина, третя ланкахижа тварина. Що складається із цих ланок? (Звучить гонг)

Капітан червоних: Відповідатиме Оля Клубок.

Оля Клубок: Це – ланцюг живлення.

Журі:  Відповідь правильна! Рахунок 2 : 1 на користь жовтих.

Учителька: Вона живе у воді, має плавники, хвіст. Її тіло вкрите лускою, дихає  зябрами. Її вважають хижаком прісних водойм. Хто вона? (Звучить гонг)

Капітан червоних: Відповідатиму я. Це – щука.

Журі:  Відповідь правильна! Рахунок 2 : 2. Наразі нічия!

Учителька: Назва якого птаха складається із сорока однакових літер?
(Звучить гонг)

Капітан червоних: Відповідатиме Єва Козир.

Єва Козир: Цей птах – сорока.

Журі:  Відповідь правильна! Рахунок 2 : 3 на користь червоних.

Учителька: В наступному завданні треба вилучити зайве. Білий гриб, сироїжки, опеньки, бліда поганка, підберезник, лисички, грузді. (Звучить гонг)

Капітан червоних: Відповідатиме Катя Мельник.

Катя Мельник: Зайве – бліда поганка, бо це отруйний гриб.

Журі:  Відповідь правильна! Рахунок 2 : 4 на користь червоних.

Учителька: Глина, пісок, вапняк, гіпс, граніт, мармур. Що об’єднує ці речовини? (Звучить гонг)

Капітан жовтих: Відповідатиме Сергій Скороход.

Сергій Скороход: Це – будівельні корисні копалини.

Журі:  Відповідь правильна! Рахунок 3 : 4 на користь червоних.

Учителька: За розмірами він вдвічі менший за Тихий океан. За легендами, у ньому великий острів під час землетрусу повністю опустився на дно. Про який океан йде мова? (Звучить гонг)

Капітан жовтих: Відповідати буде Антон Скляр

Антон Скляр: Це – Індійський океан.

Журі:  Відповідь неправильна.

Учителька: У команди червоних є можливість отримати очко. (Звучить гонг)

Капітан червоних: Відповідатиме Інга Дудка.

Інга Дудка: Це – Атлантичний океан.

Журі:  Відповідь правильна! Рахунок 3 : 5 на користь червоних. Вітаємо переможців гри!

(Звучить заключна музика гри « Що? Де? Коли?»)

Учителька: Символ мудрості – велику сову у чесній грі виборола команда червоних! Капітан команди – Мороз Софія! (Вручає сову) Іще раз привітаємо переможців!

Ведучий: А тепер ми переходимо до другої частини нашого свята.

(Пісню «На землі живе добро» А. Салогуба співають всі діти)

Ведуча:  Саме так, усі ми хочемо миру і добра, хочемо бути  упевненими у завтрашньому дні. Із цими молитвами ми звертаємось до Бога і просимо  його про допомогу.

Перша учениця: Я найбільше хочу зробити так, щоб діти

були завжди щасливими у всьому, всьому світі!

Щоб ні війни, ні голоду ніхто й ніде не знав.

Щоб кожен день до кожного приходив, як весна!

Ведучий: Ми щирі і дружні, веселі і життєрадісні. Від нас самих в житті багато чого залежить. Приміром, як говориться в пісні «Якщо добрий ти»

(Діти співають пісню «Якщо добрий ти» Б. Савельєва)

Ведуча:  Сьогодні на нашому святі будуть лунати не тільки пісні. Ви почуєте кілька  гуморесок, побачите багато різних танців. І перший із них - «Лєтка – єнка». У шістдесятих роках минулого століття в усьому світі він був популярним, а прийшов до нас із Фінляндії. Сьогодні  наші дівчатка затанцюють його  для всіх нас. Давайте оплесками підтримаємо їх. (Плескає в долоні)

(Дівчатка танцюють «Лєтку – єнку» )

Ведучий: Україна – чудова країна! В ній живе прекрасний народ – трудівник. Талановитий, винахідливий, розумний і творчий. Наші пісні лунають в   усьому світі, зачаровують своєю красою. 

Ведуча:  Наша Україна – барвінкова країна. Все нам тут миле, рідне, дороге! Красивішої країни в світі не знайти!

( Всі діти співають пісню « Барвінкова країна» А. Салогуба )

Ведучий: Рідна країна... Це – наш дім, наша рідна хата. Тут наші рідні і друзі. Тут наше коріння. Тут ми зростаємо здорові і щасливі.

(Діти співають пісню « Мальована хата» А. Салогуба )

Ведуча:  А яка чудова українська мова!.. У світі вона визнана як одна з наймелодійніших мов. Вона лунає в різних куточках нашої планети і всі захоплюються її красою. Дбати про її чистоту – обов’язок кожного!

Друга учениця: «Читає гумореску Павла Глазового « Кухлик »

Ведуча:  А зараз до вашої уваги – вальс! Древній і вічно молодий танець гармонії й краси. Написала його відома в усьому світі українська співачка і музикант Квітка Цісик. А виконала - народна артистка України Ніна Матвієнко.

(Всі діти танцюють вальс «Місто спить»  )

Ведуча:  Любі гості! Вам сподобалась гумореска Павла Глазового « Кухлик»? Наш український гумор - неповторний і зрозумілий усім. Сподіваюсь, і наступні твори вам припадуть до душі.

Ведучий: Пропонуємо вам послухати вірш Грицька Бойка «Як я вчора виступав»

Перший учень: (Читає вірш Грицька Бойка « Як я вчора  виступав» )

Ведучий: До вашої уваги іще одна гумореска  Павла Глазового «Допитливий син».

Другий учень: ( Читає гумореску)

(Всі діти співають пісню «Мама і тато» муз. і сл. Наталії Май)

Ведуча:  Любі наші батьки! Нам дуже хочеться більше вашої уваги, любові і тепла. Хочемо вашого розуміння. Адже час минає швидко. І невдовзі ми, як пташенята, вилетимо із батьківського гнізда. Сьогодні ми хочемо, щоб ви запам’ятали нас творчими, веселими і талановитими. Наразі для вас «Танго  Кумпарсіта» - один із найзагадковіших танців, який об’єднав у собі стриманість і неповторний характер, пристрасть і ніжність.

(Два хлопчики і дві дівчинки танцюють «Танго Кумпарсіта»)

Ведуча:  Любі гості! Наші хлопці – наша гордість. Вони стримані і  ввічливі, захищають честь класу на спортивних змаганнях, разом із нами  виходять на трудові десанти, разом із нами танцюють і співають. І зараз  вони затанцюють для вас танець «Джентльменів».

( Всі хлопці класу танцюють танець джентльменів у чорних капелюшках )

Ведучий: Нині весна – пора оновлення природи, оновлення життя. Нам, як і всьому живому, хочеться жити, радіти і співати.

(Всі співають пісню «Мелодія дощику» А. Салогуба )

Ведуча:  Дорогі гості! Наше свято добігає кінця. Сподіваємось, вам воно припало до душі. Сила колективу у його дружбі і взаєморозумінні, толерантності і  доброті. Над цим нам іще треба працювати і дослухатись до слів наступної пісні

(Всі співають пісню «Справжній друг» Б. Савельєва на сл. Пляцковського переклад

О. Пархоменка)

(Всі діти танцюють танець у сучасному стилі під пісню Афрікана Сімона

«Ха-фа-на-на» ).

1

 

docx
Додано
23 серпня 2019
Переглядів
650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку