Сценарій спортивного свята "Танцювальний марафон"

Про матеріал
Мета: спортивне свято проводиться з метою розвитку масової фізичної культури і спорту, формування у студентів художньо-естетичних інтересів, розвиток творчих здібностей, культури здоров'я засобами танцю. Задачі: 1. Розкриття індивідуальних здібностей студентів, досягнення майстерності в виконанні танцю, розвиток творчої активності, артистизму, музичності, виразності в рухах і поставі, 2. Опанування техніки елементів художньої гімнастики, акробатики, хореографії, та сучасного естрадного хореографічного мистецтва, формування спеціальних теоретичних знань та практичних умінь і навичок; 3. Сприяння розвитку фізичних якостей; вільно рухатися під музику, володіти гімнастичними предметами, і всебічно підготовлених фізично.
Перегляд файлу

    ПОГОДЖУЮ:

Заступник директора

З виховної роботи

Л.П. Коник

«___»__________2019р.

             ЗАТВЕРДЖУЮ:

Заступник директора з НВР

                  Н.О. Футрак

             «___»__________2019р.

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ СПОРТИВНОГО СВЯТА

«Танцювальний марафон»

 

 

 

 

 

 

 

Розглянуто та схвалено на засіданні циклової комісії соціально-економічних, гуманітарних дисциплін та фізичного виховання

Протокол від „____” ____2019р.  № ____

Голова циклової комісії_________ Чорновіл І.С. 

 

 

 

Сценарій

спортивного свята «Танцювальний марафон»

Мета: спортивне свято проводиться з метою розвитку масової фізичної культури і спорту, формування у студентів художньо-естетичних  інтересів, розвиток творчих здібностей, культури здоров'я засобами танцю.

Задачі:

 

  1. Розкриття індивідуальних здібностей студентів, досягнення майстерності в виконанні танцю, розвиток творчої активності, артистизму, музичності, виразності в рухах і поставі,
  2. Опанування техніки елементів художньої гімнастики, акробатики, хореографії, та сучасного естрадного хореографічного мистецтва, формування спеціальних теоретичних знань та практичних умінь і навичок;
  3. Сприяння розвитку фізичних якостей; вільно  рухатися під музику, володіти гімнастичними предметами, і всебічно підготовлених фізично.

 

Строки і місце проведення:

Спортивне свято проводиться 05.03.2019 р. о 13.00 год. в спортивному залі ДЮСШ № 1.

Учасники змагань: склад команд – команди від груп першого курсу, кожна команда – 6 (і більше) студентів незалежно від статі.

Програма змагань: програма складається з двох композицій:

  • перша обов’язкова,
  • друга показова (танець з предметами).

Кожна композиція виконується окремо.

 Обов’язкова композиція:

1. Тривалість 3 хв. (+ 15 сек.)

2. Шикування. Змінення малюнку розміщення на майданчику не менше 3-х разів.

3. Група стрибкових елементів і їх з’єднання.

4. Повороти.

Крім зазначених елементів в композиції можуть бути використані елементи спортивного танцю, акробатичні елементи й елементи активної і пасивної гнучкості (складки, махи ногами, «шпагат», «колесо» і т.ін.)

 Показова композиція:

1. Творчий підхід і музичність.

2. Композиція включає різноманітний спортивний інвентар (степплатформи, фітболи, гімнастичні ленти, обручі)

Музичний супровід може складатися з одного або або кількох творів.

 

Обладнання: аудіоапаратура, фонограми, скакалки, гімнастичні палки, степплатформи, фітболи, палиці з лентами.

Визначення переможців: переможці змагань визначаються за більшою сумою балів, яку набере команда за виконання двох композицій. При однаковій сумі балів, команди посідають однакові місця. Кожна композиція оцінюється по 40 бальній системі.

Обов’язкова композиція:

1) Техніка виконання – 10 балів.

2) Складність композиції – 10 балів

3) Синхронність – 10 балів.

4) Артистичність – 10 балів.

Показова композиція:

1) Зовнішній вигляд – 10 балів.

2) Артистичність – 10 балів.

3) Відповідність музичного супроводу – 10 балів.

4) Масовість – 10 балів.

 

Штрафи:

За відсутність 1 студента – 1 бал.

Неестетичний вигляд – 1 бал.

Відсутність обов’язкового елементу – 1 бал.

Недостатній або прострочений час виконання композиції – 1 бал (за кожні 10 сек.)

 

 

Сценарій свята

Ведучий 1. Доброго дня студенти, викладачі та гості. Ми раді нашій зустрічі в ці перші дні весни, коли всі чоловіки вітають жінок з святом 8 Березня, святом краси та молодості.

Ведучий 2.  «Танцювальний марафон» вже в четвертий раз в цьому спортивному залі вражає грацією, майстерністю яку демонструють наші дівчата.

Ведучий 1. Сьогодні конкурсна програма «Танцювальний марафон» і наші команди будуть змагатися за звання кращої танцювальної команди, покажуть всю свою майстерність, прагнення до перемоги та творчу фантазію.

Ведучий 2. То все-таки «Танцювальний марафон це змагання?

Ведучий 1. Тоді нам потрібно обрати журі. І в мене є пропозиції що до членів журі.

Ведучий 2.  (оголошення членів журі) ________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________привітати

Ведучий 1. В конкурсній програмі дві композиції від кожної команди:

1. Обов’язкова композиція – це спортивний танець з елементами гімнастики.

2. Показова композиція- команди готували танець з предметами.

Перед початком ми провели жеребкування і в такому порядку будуть брати участь наші учасники.

 

Ведучий 2 . Перед тим як запросити до виступу першу команду ми запрошуємо чарівних дівчат з колективу ЧАРЛІДЕРІВ  школи № 10. Привітайте їх виступ. (Дякуємо за підняття гарного настрою)

Ведучий 1. Щодня, з години в годину Щодня, з години в годину вони готувалися для вас і те, що вийшло ви побачите зараз.

Ведучий 2. Запрошуємо команду групи ____________. Дякуємо.

Ведучий 1. Спасибі дівчатам за виступ. Наше журі поставило свої оцінки. А ми продовжуємо далі наш танцювальний марафон.

Ведучий 2. Я дивилася на останню репетицію наших наступних конкурсантів. Вам потрібно це побачити!

Ведучий 1

Танці, краса й спорт

Усе в команді цієї є

Свій танець дарує група ______

 

Ведучий 2. Дякуємо за виступ.

 

Ведучий 1.  Танець і спорт

А в мене до вболівальників таке запитання: чи Можна заняття танцями зараховувати до спорту? Деякі затверджують, що танці – це мистецтво й ніяке відношення до спорту не мають. Істина, як звичайно, посередині. Танці – це й мистецтво, і змагальний вид спорту.

 Ведучий 2. Говорять, що станцювати бальний танець однаково, що пробігти 400 м.  Адже 400 метрів це дуже важка дистанція.

 Ведучий 1. Для занять танцями необхідні такі якості як спритність, витривалість, цілеспрямованість, висока координація рухів, а до того ж тіло повинне перебувати в ідеальному стані. До того ж, займаючись танцями, також, як і займаючись спортом, людина може травмуватися. Всі рухи в танці виконуються по певному алгоритмі, а артистизм танцюристів оцінюється окремо.

Ведучий 2. Наші студенти готовили танцювальні елементи з гімнастичними предметами.

Виступають по черзі всі групи.

Група ______ покаже танець із фітболами.

Група ______ покаже танець із довгою скакалкою.

Група ______ покаже танець зі степплатформами.

 

Наші студенти готовили танцювальні елементи з гімнастичними предметами.

 

Група демонструє танець з обручами

Ведучий 1. Вправи з обручами формують уміння свідомо керувати власним руховим апаратом. Крім того,  засвоюється велика кількість простих технічних прийомів виконання різного роду необхідних у житті рухів. Так розвивається загальна  координація рухів і створюються реальні передумови швидкого опанування новими формами рухів і досягнення в них найбільшої досконалості. Тим самим забезпечується загальна рухова підготовка, що сприяє кращому оволодінню будь-якими спеціальними руховими діями, що зустрічаються у трудовій діяльності.

Група ______ продемонструє танець зі стрічками

У Китаї є дуже гарний традиційний танець зі стрічками, коріння якого йдуть у древні часи. У китайців правда скоріше вузькі полотна із шовку, чим стрічки, але називається однаково "танець зі стрічками" і дуже красиво.

Ведучий 2. Дякуємо нашим дівчатам.

Надаємо слово жюрі. Оголошення переможців.

До нових зустрічей!

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
21 травня 2019
Переглядів
1561
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку