Фізорг: Клас!Рівняйсь!Струнко!
По порядку номерів розрахуйсь. Рівняння на середину.
В.І учні 7 класу в кількості 10 чоловік на урок фізкультури готові.
Рапорт здав фізорг Зашко Ярослав.
Вчитель: Вільно. Добрий день. Сьогодні на уроці ми продовжуємо працювати над темою «Гімнастика». Тому завдання сьогоднішнього уроку наступні:
1. Повторити техніку виконання елементів акробатики.
2. Сприяти розвитку правильної постави, стрибучості, спритності, почуття ритму, пластичності.
3. Виховувати дисциплінованість, сміливість, впевненість в своїх силах та уміннях, почуття
гордості за успіх своєї команди.
На початку уроку хочу нагадати вам правила т.б. під час занять гімнастикою:
1.Займатися тільки в спортивному одязі і взутті
2.Займатися на гімнастичних приладах тільки в присутності вчителя.
3.Не стій близько до гімнастичного приладу під час виконання вправ іншими учнями, дотримуйся достатнього інтервалу при виконанні вправ потоком.
4.Після заняття прибери спортивний інвентар
І за традицією перед початком уроку виміряємо Частоту ваших сердечних скорочень.
Знайдіть всі будь-ласка свій пульс. Приготувалися? Почали. Помножили свій результат на 4 і запам’ятали, бо в кінці уроку ми з вами знову його виміряємо і прослідкуємо за зміною.
Пам’ятайте, що в розслабленому стані у хлопців має бути пульс приблизно 75-90 ударів за хвилину а у дівчат 78-88 разів.
Починаючи урок я хотів би спочатку розділити вас на групи. На перший другий розрахуйсь.
Перші номери будуть працювати під номером 1 і отримують ________ Колір, а другі номери під номером 2 і отримують __________ Колір.
Далі виконуємо стройові команди.
За направляючим кроком руш:
Різновиди ходьби по залу:
А) - на носках:
- руки в гору; - руки в боки; - руки за голову; - руки вниз.
Б) – на п’ятках:
- руки в гору; - руки в боки; - руки за голову; - руки вниз.
В) - Ритмічна ходьба з плесканням у долоні:
1 – плеск у долоні над головою; 2 – плеск у долоні за спиною; 3 – плеск у долоні перед грудьми; 4 – пропустити.
Переходимо до виконання бігових вправ змійкою:
Бігові вправи змійкою:
Спиною вперед
Відновлюємо дихання на носках вдих і видих.
Переходимо до комплексу ЗРВ в русі:
1-2 – ривки руками перед грудьми
3-4 – ривки руками випрямленими в сторони.
1-4 – кругові рухи руками вперед
1-4 – кругові рухи руками назад.
1-2 – ривки руками назад
3-4 – зміна положення рук з ривками назад.
1 – поворот тулуба праворуч
2 – в.п.
3 – поворот тулуба ліворуч
4 – в.п.
Зупиняю дітей біля вікон на виконання Д/З
На минулому уроці у вас було Д/З стрибки через скакалку. Зараз ми провіримо як ви з ним впорались.
Команда_____________ бере скакалки і робить 3 кроки вперед, команда _________ веде рахунок. Міняємось місцями. Команда _________ стрибає а команда _________ веде рахунок.
А зараз переходимо до основної частини.
Удосконалюємо техніку виконання перекиду вперед, назад, стійку на лопатках.
А) виконання перекидів вперед;
Б) виконання перекиду назад;
В) повторення групувань, перекатів;
Г) виконання стійки на лопатках;
Д) підведення підсумків. Хлопці прибирають мати.
Переходимо до другого етапу нашого уроку:
Ходьба по гімнастичній лаві руки за спиною. Мішечки кладемо на підвіконня і шикуємося.
А зараз ми з вами порозважаємося та позмагаємося. Ми з вами зараз проведемо естафету, але перш ніж її розпочати ми з вами згадаємо для чого нам потрібні рухливі ігри:
- Рухливі ігри дають змогу добре відпочити.
- Рухливі ігри сприяють правильному фізичному
розвитку.
- Рухливі ігри сприяють оволодінню необхідними
руховими навичками.
- Рухливі ігри дають добрий настрій та бадьорість.
- Рухливі ігри зміцнюють наше здоров’я.
Команда __________ шикується за Ярославом на цьому боці, а команда ________ за Сергієм на інший бік.
2. Завдання естафети:
1 Тримаючи палицю під колінами дострибати
«жабкою» до лінії, покласти палицю, добігти до
фішки, стрибнути 5 раз зі скакалкою на двох ногах,
повернувшись бігом до наступного учасника.
2 Стрибнути в обруч, що лежить попереду, покласти
перед собою той, що лежить позаду таким чином
добігти до фішки, покласти обручі і повернутись до
наступного учасника. Наступний учасник виконує
те саме в зворотному напрямку.
3 Добігти до фішки утримуючи двома пластиковими
пляшками третю.
4 на старті – накритий пляшкою-пасткою м’ячик ,
пересуваючись по підлозі змістити його до фішки і
в зворотному напрямку.
5 підбігти до гімнастичної лави, проповзти по ній
підтягуючись,побігти до воріт і лопнути повітряну
кульку.
7. Підведення підсумків естафети.
Перемогу в нашій естафеті здобула команда ________.
Шикування.
А зараз знову давайте виміряємо Частоту Сердечних Скорочень. Приготувалися, почали.
Наприкінці уроку ми з вами виконаємо вправи на відновлення дихання за допомогою повітряної кульки. Кульку потрібно надути до того стану, щоб вона лопнула
Підсумок уроку.
На сьогоднішньому уроці ви всі вели себе старанно, але є такі учні яким потрібно ще попрацювати над акробатичними вправами, стрибками через скакалку.
Оцінки за урок. Домашнє завдання залишається не змінним. Ваше Д/З стрибки зі скакалкою.
Допобачення!