Урок з фізичної культури на тему: "Гімнастика"

Про матеріал
Урок розроблений для учнів 7 класів з фізичної культури на тему: "Гімнастика"
Перегляд файлу

Фізорг: Клас!Рівняйсь!Струнко!

По порядку номерів розрахуйсь. Рівняння на середину.

В.І учні 7 класу в кількості 10 чоловік на урок фізкультури готові.

Рапорт здав фізорг Зашко Ярослав.

Вчитель: Вільно. Добрий день. Сьогодні на уроці ми продовжуємо працювати над темою «Гімнастика». Тому завдання сьогоднішнього уроку наступні:

1. Повторити техніку виконання елементів акробатики.

 2. Сприяти розвитку правильної постави, стрибучості, спритності, почуття  ритму, пластичності.

3. Виховувати дисциплінованість, сміливість, впевненість в своїх силах та уміннях, почуття

     гордості за успіх своєї команди.

На початку уроку хочу нагадати вам правила т.б. під час занять гімнастикою:

1.Займатися тільки в спортивному одязі і взутті

2.Займатися на гімнастичних приладах тільки в присутності вчителя.

3.Не стій близько до гімнастичного приладу під час виконання вправ іншими учнями, дотримуйся достатнього інтервалу при виконанні вправ потоком.

4.Після заняття прибери спортивний інвентар

  

І за традицією перед початком уроку виміряємо Частоту ваших сердечних скорочень.

Знайдіть всі будь-ласка свій пульс. Приготувалися? Почали. Помножили свій результат на 4 і запам’ятали, бо в кінці уроку ми з вами знову його виміряємо і прослідкуємо за зміною.

Пам’ятайте, що в розслабленому стані у хлопців має бути пульс приблизно 75-90 ударів за хвилину а у дівчат 78-88 разів.

Починаючи урок я хотів би спочатку розділити вас на групи. На перший другий розрахуйсь.

Перші номери будуть працювати під номером 1 і отримують ________ Колір, а другі номери під номером 2 і отримують __________ Колір.

Далі виконуємо  стройові команди.

За направляючим кроком руш:

Різновиди ходьби по залу:

А) - на носках:

- руки в гору; - руки в боки; - руки за голову;  - руки вниз.

Б) – на п’ятках:

- руки в гору; - руки в боки; - руки за голову;  - руки вниз.

В) - Ритмічна ходьба з плесканням у долоні:

1 – плеск у долоні над головою; 2 – плеск у долоні за спиною; 3 – плеск у долоні перед грудьми;  4 – пропустити.

Переходимо до виконання бігових вправ змійкою:

Бігові вправи змійкою:

  • Прямі ноги вперед
  • Із закиданням гомілки назад
  • З високим підніманням стегна
  • Правим боком
  • Лівим боком

Спиною вперед

Відновлюємо дихання на носках вдих і видих.

Переходимо до комплексу ЗРВ в русі:

  1. В.п. – руки зігнуті у ліктях перед грудьми на

1-2 – ривки руками перед грудьми

3-4 – ривки руками випрямленими в сторони.

  1. В.п. – руки зігнуті до плечей на

1-4 – кругові рухи руками вперед

1-4 – кругові рухи руками назад.

  1. В.п. – права рука випрямлена в гору, ліва рука випрямлена вниз, кисті стиснуті в кулак на

1-2 – ривки руками назад

3-4 – зміна положення рук з ривками назад.

  1. В.п. – руки за головою на

1 – поворот тулуба праворуч

2 – в.п.

3 – поворот тулуба ліворуч

4 – в.п.

  1. Стрибки через лінію

Зупиняю дітей біля вікон на виконання Д/З

На минулому уроці у вас було Д/З стрибки через скакалку. Зараз ми  провіримо як ви з ним впорались.

Команда_____________ бере скакалки і робить 3 кроки вперед, команда _________ веде рахунок. Міняємось місцями. Команда _________ стрибає а команда _________ веде рахунок.

А зараз переходимо до основної частини.

Удосконалюємо техніку виконання перекиду вперед, назад, стійку на лопатках.

А) виконання перекидів вперед;

Б) виконання перекиду назад;

В) повторення групувань, перекатів;

              Г) виконання стійки на лопатках;

Д) підведення підсумків. Хлопці прибирають мати.

Переходимо до другого етапу нашого уроку:

  1. Вправи на формування правильної постави з мішечком на голові.
  • Ходьба на носках руки в сторони;
  • Ходьба в напівприсіді руки на поясі;
  • Ходьба через м’ячі руки в сторони;

Ходьба по гімнастичній лаві руки за спиною. Мішечки кладемо на підвіконня і шикуємося.

А зараз ми з вами порозважаємося та позмагаємося. Ми з вами зараз проведемо естафету, але перш ніж її розпочати ми з вами згадаємо для чого нам потрібні рухливі ігри:

       -     Рухливі ігри дають змогу добре відпочити.

       -     Рухливі ігри сприяють правильному фізичному

              розвитку.

       -     Рухливі ігри сприяють оволодінню необхідними

              руховими навичками.

       -     Рухливі ігри дають добрий настрій та бадьорість.

       -     Рухливі ігри зміцнюють наше здоров’я.

 

Команда __________ шикується за Ярославом на цьому боці, а команда ________ за Сергієм на інший бік.

 

2. Завдання естафети:

       1     Тримаючи палицю під колінами дострибати

             «жабкою» до лінії, покласти палицю, добігти до

             фішки, стрибнути 5 раз зі скакалкою на двох ногах,

              повернувшись бігом до наступного учасника.

       2     Стрибнути в обруч, що лежить попереду, покласти

              перед собою той, що лежить позаду таким чином

              добігти до фішки, покласти обручі і повернутись до

              наступного учасника. Наступний учасник виконує

              те саме в зворотному напрямку.

       3     Добігти до фішки утримуючи двома пластиковими

              пляшками третю.

4    на старті – накритий пляшкою-пасткою м’ячик ,

             пересуваючись по підлозі змістити його до фішки і

             в зворотному напрямку.

        5    підбігти до гімнастичної лави, проповзти по ній

             підтягуючись,побігти до воріт і  лопнути повітряну

             кульку.

       7.   Підведення підсумків естафети.

Перемогу в нашій естафеті здобула команда ________.

Шикування.

А зараз знову давайте виміряємо Частоту Сердечних Скорочень. Приготувалися, почали.

Наприкінці уроку ми з вами  виконаємо вправи на відновлення дихання за допомогою повітряної кульки. Кульку потрібно надути до того стану, щоб вона лопнула

Підсумок уроку.

На сьогоднішньому уроці ви всі вели себе старанно, але є такі учні яким потрібно ще попрацювати над акробатичними вправами, стрибками через скакалку.

Оцінки за урок. Домашнє завдання залишається не змінним. Ваше Д/З стрибки зі скакалкою.

Допобачення!

 

 

doc
Додано
27 травня 2019
Переглядів
1649
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку