Сценарій спортивного свята «Веселі старти»
Змагання проводяться для 3-х класів
Вчитель фізичної культури НВК гімназії № 11 м. Кам’янське.
Хейлик Анна Олександрівна
Мета: створити атмосферу свята в грі-змаганні; виховувати любов до фізкультури та спорту; розвивати пам'ять, увагу,організованість,самостійність,уміння узгоджувати інтереси,долати труднощі; зміцнювати здоров’я; виховувати в учнів почуття дружби,колективізму,взаємовиручки.
Обладнання: спортивний інвентар (два обручі,дві скакалки,два баскетбольні м’ячі,тенісні ракетки,кеглі,картопля,ємкості з водою,ложки) технічні засоби,грамоти,медалі,цукерки.
До спортивного залу (майданчику) під звуки святкових фанфар
виходять команди у центр спортивної зали ,шикуючись одна навпроти одної .
Учитель:
Друзі, вітаємо вас на нашому святі! Сьогоднішні змагання допоможуть вам стати сильнішими . Бажаємо командам великих перемог, значних досягнень ! Будьте сильними і мужніми !
Спортивне змагання
Почати пора.
Нумо, дружно , діти ,
Крикнем всі «Фізкульт –ура!»
Ведуча:
Команди ,привітайте одна одну !(Команди вітають одна одну.)
Ведучий:
Визначати переможців
Буде в нас жюрі поважне .
Воно буде,знаємо точно,
Об’єктивне і уважне .
Ведуча:
Ми починаємо наші змагання .
Конкурс 1 . «Стрибки на скакалці».
За сигналом учителя кожен гравець бере скакалку і стрибає до кольорового кегля. Назад повертається бігом зі скакалкою у руці .
Конкурс 2. «Передача м’яча».
Команди шикуються в колонах по одному, піднявши руки.За командою вчителя перший гравець передає м’яч іншому.Останній гравець із м’ячем біжить уперед і передає знову м’яч.Перемагає та команда, у якій перший гравець першим зайняв своє місце.
Конкурс 3. «Пінгвіни з м’ячем».
Команди шикуються у колони за лінією старту.За сигналом перші номери,затиснувши між колін баскетбольний м’яч ,рухаються до свого кольорового кегля.Коли гравець досягне кегля,він бере м’яч до рук і бігом повертається до своєї команди.
Конкурс 4. «Не загуби м’яча».
За сигналом учителя кожен гравець повинен швидко пронести м’ячик, що лежить на тенісній ракетці,не загубивши його.
Конкурс 5. «Ведення баскетбольного м’яча».
На відстані 20м від команд стоять прапорці.На дистанції до прапорця стоять шість кеглів.За сигналом перший гравець веде баскетбольний м’яч «змійкою» до прапорця та назад до своєї команди.Передає м’яч другому гравцеві.Перемагає команда,яка першою завершила естафету,не припускаючись помилок.
Конкурс 6 . «Катання обруча».
Кожен учасник команди по черзі повинен прокотити обруч від старту до фінішу .
Конкурс 7. «Плавці».
Кожна команда отримує по папірцю, лежачи,без допомоги рук, дмухаючи необхідно довезти папірець до фінішу.
Конкурс 8. «Інтелектуальний конкурс».
Питання до конкурсу:
1. Скільки гравців у футбольній команді ? ( 11 гравців )
2. Як часто проводяться Олімпійські ігри ?( Раз у 4 роки )
3. Який м’яч найважчий ?( Баскетбольний)
4. Який м’яч найлегший ? (Тенісний )
5. Які ви знаєте ігрові види спорту ?( Волейбол,футбол …)
6. Хто такий Віталій Кличко? ( Боксер)
7. Скільки білих фігур у шахах? (16)
8. Які ви знаєте фізичні якості (Спритність ,витривалість,сила …)
(Поки судді підводять підсумки вікторини ,проводиться гра ).
Учитель:
Зараз ми з вами пограємо у веселу гру «футбол».Ця гра на уважність, отже,слухайте уважно умови гри.Коли я підніму праву руку вгору – всі кричать «футбол»; ліву руку – «штанга»; руки в «замок» - «мимо »; дві руки вверх – «гол».
Ось так весело і просто ми пограли з вами у футбол .
Оголошення підсумків конкурсів .
Конкурс 9. «Стрибки боком».
Кожен учасник стрибає до фінішу – правим боком, назад – лівим .
Конкурс 10. «Варися, кашо!»
Біля кожної команди – ємкість із водою, у першого учасника в руках – ложка.Він набирає ложкою воду, несе до протилежного кінця зали, де стоїть порожня ємкість. Виливає в неї воду з ложки, повертається назад, передає ложку наступному гравцеві. Виграє команда, у якої більше води потрапило до пустої ємкості. (5.балів)
Конкурс 11. «М’яч між грудей».
Учні поєднуються у пари. Утримуючи м’яч грудьми й руки тримають за спиною, їм необхідно оббігти позначку та повернутися до своєї колони.
Конкурс 12. « Парами в обручі».
Пара учасників біжить в обручі, оббігає стійку, повертається назад, передаючи обруч.
Конкурс 13. «Загадки».
Для 1-ї команди:
Двоє ніг у швидкого коня,
Має він одне око і роги.
Я катаюсь на ньому щодня
Хоч і добре натомлюю ноги.
(Велосипед)
( 2,5 балів )
Для 2-ї команди:
Гру цю люблять всі на світі:
І дорослі, й малі діти.
М’яч. Удар. І крики: «Го-ол!»
Пречудова гра - … (футбол)
( 2,5 балів)
Для 1-ї команди:
Дерев’яні дві конячки
Мчать мене униз на вскачки.
А коли я спотикаюсь,
За дві палиці тримаюсь. (Лижі)
(2,5 балів)
Для 2-ї команди:
Б’ють його руками ,
Б’ють його ногами,
Але він не плаче,
А все скаче, та все скаче.
(М’яч)
( 2,5 балів)
Ведучий:
Наші змагання завершилися. Вони довели, що всі діти дружать з фізичною культурою. Учасники змагань доклали чимало зусиль для командної перемоги.
Слово для привітання та нагородження учасників надається суддям змагань. Переможці отримують призи. Судді підраховують результати змагань.
Ведучий:
Спортивне свято – це свято здоров’я. Ми вважаємо, що кожен, хто сьогодні був учасником або вболівальником, отримав заряд бадьорості й зміцнив своє здоров’я. Результати змагань свідчать про те, що всі діти дружать з фізкультурою та спортом. Тому ми бажаємо всім здоров’я та добра! До нових зустрічей!