Фізкультурна розвага.
«Спритні, сильні та швидкі»
для дітей молодшого шкільного віку
Мета: забезпечити відповідну рухову активність дітей; закріпити навички швидкого бігу, метання у ціль; вчити дотримуватись правил гри в іграх – естафетах; розвивати інтерес до фізичної культури та спорту; виховувати у дітей почуття дружби, спортивної поведінки.
Обладнання: кошики, волейбольні м'ячі, маленькі м’ячики, прапорці, гімнастичні обручі, гімнастичні мати, дерев’яні цеглини, канати, гра «парашут», музичний супровід..
Попередня робота: виготовлення емблем для команд, придумати та розучити назви та девізи команд, прикрасити зал, залучення учнів старших класів.
Хід свята
До святково прикрашеного зала під урочисту музику заходять діти разом з класними керівниками та сідають.
Вчитель ф.к.: Доброго ранку всім! Сьогодні у нас незвичайний урок, сьогодні у нас фізкультурна розвага! Ви любити грати та розважатися? Тоді розпочинаємо. Виходимо всі, стаємо в коло та зробимо веселу розминку.
Музична - гра «Руханка».
Вчитель: Молодці дуже добре розминку зробили. Та перш ніж будемо змагатись,нам потрібно представитись і привітатись. Команди, шикуйсь! Рівняйсь! Струнко! Запрошую для привітання команду 2-А класу.
(Команди по черзі називають свою команду та девіз)
Вчитель ф.к.: Молодці! Бачу всі готові. А чи готові? (таааак). Зараз ще перевірю: скажіть, що потрібно робити кожного ранку, день у день, по розпорядку…Що ми робимо? (зарядку). Дуже добре. А це що? Його б’ють, а він не плаче, лише скаче, скаче, скаче? (м’яч). Вот розумничкі, бачу дійсно готові. Так, це м’яч. Саме з ним ми зараз і пограємо. Отже, розпочнемо наші змагання. Але спочатку, дозвольте оголосити склад суддів, які будуть уважно стежити за правильним виконанням завдань і чесно зараховувати бали. (представляє суддів) Команди, на старт!
Гра-естафета «Не впусти м’яч»
Команди шикуються в колони. За сигналом перший гравець з м’ячем в руках оббігає фішку, та передає естафету наступному гравцю (передають естафету – передача волейбольного м’яча кидком від розмітки) .
Вчитель ф.к.: Дуже швидкі та спритні. Судді уважно стежили та все зараховують. А команди шикуються для наступного змагання.
Гра-естафета «Влуч у ціль»
Команди шикуються в колони. За сигналом перший учасник біжить до фішки, біля якої стоїть кошик з малими м’ячиками, бере м’ячик та кидає в інший кошик, який від фішки на відстані 1,5 м та повертаючись долонею передає естафету наступному учаснику.
Вчитель ф.к.: Дуже добре,бачу всі гарно підготувалися, фізкультурою займалися. Пропоную трішки всім відпочити, а капітанов команд я запрошую для наступного змагання.
«Конкурс капітанов»
Два учасника заходять на гімнастичний мат. Треба виштовхнути суперника з мата, тримаючи руки за спиною. Гравець, який перший торкнувся підлоги або порушив правила програє.
Вчитель ф.к.: Сильні капітани, не легка була боротьба. А я знову запрошую команди на старт, для наступної естафети. Сил набралися? Бо естафета складна. І суддям треба уважніше слідкувати.
Гра-естафета «Складна переправа».
Дистанція: канат покладений на підлогу, обруч, 4-5 дерев’яних цеглинок. Команди шикуються в колони. За сигналом перший гравець біжить з прапорцем в руках, проходить боком приставним кроком по канату, перестрибує «прірву» - малий гімнастичний обруч, проходить по цеглинах, оббігає фішку та по прямій бігом повертається назад, передає прапорець наступному гравцю.
Вчитель ф.к.: Дякуємо нашим командам. Ви всі молодці! Спортивні, спритні, сильні, дружні. А поки наші судді підраховуватимуть бали пропоную трішки пограти.
Учні старших класів під музичний супровід грають з дітьми в гру «Парашут».
Вчитель ф.к.: Команди увага! Слово надається суддям.
(Слово суддям, нагородження учасників)
Вчитель ф.к.: Наше фізкультурна розвага завершується, але ми обов’язково ще пограємо з вами на уроках фізичної культури. Бажаю міцного здоров’я всім! До нових зустрічей!