Сценарій свята 1 вересня. Квест "У пошуках скарбів"

Про матеріал
Спортивно-розважальна гра "У пошуках скарбів" розрахована на участь учнів 1-11 класів. Після проходження конкурсів, учасники допомагають першокласникам знайти всі зірочки, які відкриють їм шлях до заповітної карти, яка вкаже на місце де заховано скарб (посвідчення ліцеїста - важливий документ для першокласників), завдяки якому вони стають повноправними членами шкільної родини.
Перегляд файлу

Сценарій Першого дзвоника 2024 рік.

(спортивно-розважальна програма)

Вед.1 Привіт, наша шкільна родино! Доброго дня, наші любі вчителі!

Вед 2. Сьогодні ми зібралися не лише для того, щоб розпочати навчальний рік, а й для того, щоб в нашу дружню шкільну родину прийняти шістьох маленьких, допитливих, непосидючих першокласників.

Вед 1. Тож, давайте привітаємо наших найменшеньких членів шкільної родини та їхню першу вчительку _______________________.

(на лінійку заходять першокласники та перша вчителька)

Вед. 2 Ну що ж, уся шкільна родина тут. Тож можна й свято розпочати.

(Директор відкриває урочисту частину свята)

(Звучить Гімн)

Вед. 1. Як довго ми чекали цієї зустрічі. Теплих  вітань, щирих обіймів, яскравих посмішок, дзвінкого сміху дітей.

Вед. 2. Та сьогоднішня зустріч була б неможливою, якби наші сміливі воїни ЗСУ не стояли на захисті нашого мирного неба, тому в першу чергу в цей день ми низько вклоняємося захисникам України і дякуємо їм за те, що маємо можливість зібратися дружньою шкільною родиною на святі Першого дзвоник.

Вед.1. Але не варто забувати, що війна й досі триває, приносить руйнування, втрати, нестерпний біль у кожну українську родину. Тож, вшануймо хвилиною мовчання захисників, які віддали своє життя за наше з вами щасливе майбутнє, а також всіх людей, які стали жертвами війни.

(Хвилина мовчання)

 

Вед.2.Учні нашого ліцею завжди показують гідні результати у навчанні. Це доводить одну шкільну істину, що коли до навчального процесу докладають сили порівну і вчителі і учні то тоді  результат буде стовідсотковим! З вітальним словом до вас, шановні друзі, звертається директор нашого ліцею  ___________________________.

(слово директора)

Вед. 1. Навчання – не легкий процес! Бувають злети й перемоги, бувають  і невдачі. Та у тяжку хвилину невдач поряд є люди, які підставлять своє надійне плече, навчать і підтримають – це наші вчителі. У серці  вчителя є місце для кожного учня.  Вони потайки мріють про  ваші перемоги і вірять у кожного з вас.

Вед. 2 Тож, подякуйте своїм вчителям за віру та підтримку, за нелегку працю та щиру любов.

(діти дарують квіти вчителям)

Вед. 2 На цьому офіційна частина нашої лінійки завершена і ви маєте 10 хвилин, щоб переодягнутися у більш зручний одяг (за бажанням) для квесту.

КВЕСТ

Вед. 1 Шановні першокласники, сьогодні у нас нетрадиційне свято ,ми з усією нашою шкільною родиною  приготували вам випробування для посвяти  в ліцеїсти.

Вед. 2. Але не хвилюйтеся, наша родина дружня і ми  завжди допомагаємо один одному.

Вед. 1 Дорогі першокласники, для того, щоб стати членами нашої шкільної родини, ви маєте отримати документ – посвідчення ліцеїста.

Вед. 2 Але, щоб його отримати, потрібно віднайти усі 5 зірочок та тільки тоді ви отримаєте карту, за допомогою якої знайдете скарб.

Вед. 1 Тож запрошуємо кожен клас разом з вчителем  влаштуватися зручно на своїх місцях та  поки що присісти на простирадла. А ми починаємо!

Вед. 2 Для першого конкурсу запрошуємо учнів 2 та 3 класів.

Вед.1 В нас  є дві команди.  Кожен капітан отримує ложку та тенісний м’ячик. Ваше завдання: покласти м’ячик у ложку та оббігти кеглю, не загубивши м'яч. Ложку передаєте наступному учаснику, який повторює завдання. Якщо м'яч випав з ложки ви продовжуєтерух з того місця де втратили його. Виграє та команда, яка швидше впорається з завданням.

Вед.2. Ваша зірочка знаходиться в тому місці, де людина може сісти та відпочити, насолоджуючись пташиним співом. (лавка)

Вед 1. А тепер  ми запрошуємо команди 4 та 5 класів позмагатися у спритності.

Вед.2 Шикуємося в дві ширенги. Ваше завдання: пробігти через тунель і оббігши кеглю повернутися тим самим шляхом назад  та стати в кінець шеренги. Виграє та команда, яка швидше впорається з завданням.

Вед. 1 Вітаємо команду переможицю. Ваша зірка знаходиться на дереві,  яке росте ________________________________________________________________________________________________________________________ 

Вед. 2. На наступний конкурс запрошуємо учнів 6 та 7 класів. На вас чекають стрибки в мішках. Ваше завдання дострибати до кегля і назад в мішку та передати мішок наступному гравцеві. Перемагає  команда, яка швидше впорається з завданням.

Вед. 1 Вітаємо команду переможицю. Ваша зірка знаходиться у найвпливовішої людини нашого ліцею. (директор)

Вед. 2. Запрошуємо учнів 8 та 9 класів позмагатися у спритності. Ваша задача:  добігти до кегля, де лежить м'яч, розвернутися лицем до команди та кинути м'яч наступному гравцеві та відійти від кегля.   Гравець, який отримав м'яч біжить до кегля і повторює дії попереднього, кидає м'яч наступному члену команди. Останній гравець з м'ячем в руках біжить до кегля і кладе м'яч біля нього.  Перемогу отримує та команда, яка швидше впорається з завданням.

Вед. 1 Вітаємо команду з перемогою! Ваша зірка знаходиться у предметі, в якому школярі носять підручники та зошити. Його називають по різному: наплічник, ранець, портфель.

Вед 2. Крайній конкурс нашоїпрограми називається «Снайпер». І для нього ми запрошуємо учнів 10 та 11 класів.

Вед. 1. Завдання конкурсу: Двоє учасників кожної команди знаходяться в полі з пакетом. Інші учасники кожної з команд по черзі кидають м'яч, намагаючись поцілити в пакет. Виграє команда, яка матиме більшу кількість м'ячиків у пакеті.

Вед. 2. Вітаємо з перемогою. Ваша зірочка знаходиться на вічнозеленому дереві перед будинком культури.

Вед.1 Отже,  всі зірочки зібрані, а це означає, що ми всі гарно попрацювали. Це дає нам право отримати секретну карту  заповітного скарбу для першокласників.

 

Вед. 2. А поки перший клас шукає свій скарб,  пропонуємо вам інтелектуальний конкурс «Збери слово».

Вед. 1 Кожна команда отримує конверт з літерами, які потрібно скласти в слово патріотичного характеру. Ця гра вже не визначатиме переможця, тому швидкість не рахується. (ведучв роздають конверти). Але виконувати завдання починаємо за сигналом.

Вед. 2 Команда, яка впоралася з завданням може прикріпити своє слово на фліпчарт.

Вед.1 Ось і знайшов свій скарб перший клас. Відкрити його ми надаємо право першій вчительці Вікторії Андріївні.

(першокласники шикуються в рядочок. Слово надається першій вчительці)

Вед. 2 Дорогі першокласники прийміть вітання від випускників.

Випускник 1 Ми, випускники теж хочемо привітати наших першокласників! Нехай навчання дається легко, а  уроки будуть цікавими! Тут ви точно знайдете багато друзів, як серед учнів так і серед вчителів!

Випускник 2 Якщо чесно, ми вам трішки заздримо, адже у вас попереду  таке насичене і безтурботне шкільне життя. А ми вже виходимо на фінішну пряму!

Випускник 3 Прийміть від нашого найстаршого класу ці подарунки! Нехай шкільне життя буде сповнене кольоровими барвами та щасливими посмішками!

(випускники дарують подарунки першокласникам)

Вед. 1 Давайте оплесками привітаємо наших першокласників з тим, що відсьогодні вони влилися в нашу шкільну родину і стали її невід’ємною частиною. Ну і що ж це за свято без  танцю. Запрошуємо учнів, вчителів  та всіх присутніх на флешмоб.

(Флешмоб)

Вед.2 Щоб поповнити наші сили потрібно підкріпитися.  Тож запрошуємо вас на святковий пікнік з своїм класом.

Вед.1 Під час якого, кожен клас повинен зробити по два цікавих, креативних фото. Класні керівники надсилають фото педагогу-організатору для святкового відео.

docx
Додав(-ла)
Балла Юлія
Додано
9 вересня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку