Сценарій свята «Презентація 5-Б класу»
Вчитель: Добрий день, шановні батьки, вчителі, гості! Сьогодні ми зібралися на свято-презентацію 5-Б класу. Швидко плине час, і ось минуло вже 6 місяців, як у нашій великій шкільній родині з’явився шумний, невгамовний клас непосидючих бешкетників і веселих щебетух, фантазерів і мрійників, задавак і задир, одним словом – звичайних п’ятикласників. Отже, зустрічайте винуватців нашого свята.
Учень 1: Доброго дня, дорогі гості!
Учень 2: Ми раді Вас вітати на нашому святі.
Учень 3: Англійці говорять: «Мій дім – моя фортеця!» і замикають ворота.
Учень 4: А ми пропонуємо відкрити двері нашого спільного дому, впустити в наш зал більше тепла і розпочати свято.
Учень 5: Прорекламувати себе ми зібрались в цім залі
Хочемо Вам показати, якими учнями ми стали.
Учень 6: Навчання в школі не пройшло даремно
Про нас знає вся школа і це нам приємно.
Учень 7: Всі ми талановиті на кого ти не глянь
Нема у нас нездібних, у кожного – талант
Всі: Різні є у нас таланти, їх покажем залюбки
Є спортсмени, музиканти, танцюристи, співаки.
Учень 8: Нам є, що показати, тож давайте починати.
Учень 9: Мабуть нема в світі іншого мистецтва, яке б так ріднило людей, як музика. Мова її зрозуміла кожному із нас.
Учень 10: Мелодії і пісні, творчість чудових композиторів знайомлять нас з тим, як радіють, сумують і мріють люди.
Учень 11: А мрії, як і жанри мистецтва, у кожного свої власні і неповторні. Тож зустрічайте з _______________________________
Учень 12: Хто знає як складеться наше життя у майбутньому? Хтось, можливо, стане зіркою і ми пишатимемося тим, що були її однокласниками і прохатимемо у «зірки» автограф.
Учень 13: Можливо, через декілька років на шоу «Танцюють всі» ми побачимо танцювальний гурт з нашого класу (танець)
Учень 14: А зараз ми хочемо запропонувати Вам формулу успіху. Вона така: «За будь-яких обставин посміхайтесь, успіх не любить похмурих облич.»
Учень 15: Найбільший шанс бути успішним має _______________________, з обличчя якого ніколи не зникає посмішка, послухайте гумореску ________________ у його виконанні.Учень 16: Як приємно сісти за акордеон, торкнутися клавіш і почути як народжується музика. Запрошуємо на сцену із __________ ____________
Учень 17: Чемпіоном стать непросто і нехай малі ми ростом
Не багато літ пройде, наша черга підійде.
(Акробатичний танець)
Учень 18: Життя шкільне пригодами багате,
А наші учні так цікаво вміють жить
Веселі і кмітливі, винахідливі й завзяті
На подвиг здатні кожен день і кожну мить
Сценка «Репортаж»
На сцені з’являється репортерка з оператором. Повз них поспішає учень.
Репортерка (до оператора): Коли я махну рукою, починаєш знімати.
Ми ведемо свій репортаж зі звичайної української школи. Ось я бачу на урок поспішає учень. Тож спробуємо дізнатися у нього про шкільні будні. (звертаючись до учня) Доброго дня! Як Вас звати?
Учень (називає ім’я)
Репортерка: В якому класі Ви навчаєтесь?
Учень: У п’ятому.
Репортерка: Наші глядачі запитують чи цікаво учням вчитися у сучасній школі? От Вам цікаво?
Учень: Страшно. Страшно цікаво.
Репортерка: То страшно чи цікаво?
Учень: Як коли.
Репортерка: Поясніть.
Учень: А що тут пояснювати? Зараз Ви все самі побачите.
(За спиною проходять учні з перебинтованими головами. Чухаються, стогнуть, крекчуть)
Репортерка: Ой, здається, у вашій школі сталося якесь лихо?
Учень 2: Яке там лихо, банальний урок фізики. Дію закону земного тяжіння перевіряли Ньютоновими яблуками.
(Тим часом на задньому плані двоє учнів тягнуть каменюку. Репортерка помічає)
Репортерка: Бачу, що у вас як у середні віки учні шукають філософський камінь.
Учень: Ні то Андрій і Артем волочать із буд майданчика каменюку, щоб двері підперти.
Репортерка: Які двері?
Учень: В учительській.
(Бачить як проходять учні з розмальованими обличчями)
Репортерка: Скажіть, будь ласка, чи практикується у вас обмін учнями з іноземними школами? Бо ось я бачу тут представників якогось невідомого африканського племені. Сорі вот а ю?
(розмальовані переглядаються між собою)
Учень: Ви до не них англійською не говоріть, бо вони й українську не дуже добре розуміють. То наш 5-Б з малювання йде. У них за новою програмою був боді-арт, мейкап і татуаж.
Репортерка: А може ми зробимо невеличку екскурсію по класах? Так би мовити поспостерігаємо за робочим процесом?
Учень: Я б Вам не радив цього робити. Настрій на урок – то дужа тонка субстанція і її легко порушити.
Репортерка: Тож як вам у п’ятому?
Учень: відповім вам словами із пісні
Дуже добре, що у нас
Невеликий дружний клас,
Хлопці спритні і швидкі,
Музикальні всі,
А дівчата — пострибушки,
Балакучі хохотушки, —
Словом, дивний в школі клас
П’ятий «А» у нас.
Учень 19: Життя складне: постійний компроміс
Постійний пошук і постійні втрати…
Лиш той, хто в ньому творить і «горить»,
Чогось досягне й буде чогось вартий
Учень 20: Людина кожна має свій талант,
Немає гірших – кожен в чомусь перший
І впевнено крокує кожен з нас
До відкриттів й нових високих звершень.
Учень 21: За всі наші успіхи ми вдячні батькам і вчителям
Учень 22: Спасибі Вам, наші батьки, за теплоту й любов родинну
За дружбу й спокій у сім’ї і за турботу щогодинну.
Учень 23: Шановні наші вчителі, ваш досвід буде нам допомагати
На кожному з життєвих перехресть ми з впевненістю зможемо сказати
Всі: Що збережем свою і класу честь!
Пісня