Сценарій свята 5 клас

Про матеріал
Сценарій свята презентації 5 класу.Позакласний захід для представлення колективу.
Перегляд файлу

Сценарій свята «Презентація 5-Б класу»

Вчитель: Добрий день, шановні батьки, вчителі, гості! Сьогодні ми зібралися на свято-презентацію 5-Б класу. Швидко плине час, і ось минуло вже 6 місяців, як у нашій великій шкільній родині з’явився шумний, невгамовний клас непосидючих бешкетників і веселих щебетух, фантазерів і мрійників, задавак і задир, одним словом – звичайних п’ятикласників. Отже, зустрічайте винуватців нашого свята.

Учень 1: Доброго дня, дорогі гості!

Учень 2: Ми раді Вас вітати на нашому святі.

Учень 3: Англійці говорять: «Мій дім – моя фортеця!» і замикають ворота.

Учень 4: А ми пропонуємо відкрити двері нашого спільного дому, впустити в наш зал більше тепла і розпочати свято.

Учень 5: Прорекламувати себе ми зібрались в цім залі

               Хочемо Вам показати, якими учнями ми стали.

Учень 6: Навчання в школі не пройшло даремно

               Про нас знає вся школа і це нам приємно.

Учень 7: Всі ми талановиті на кого ти не глянь

               Нема у нас нездібних, у кожного – талант

Всі: Різні є у нас таланти, їх покажем залюбки

       Є спортсмени, музиканти, танцюристи, співаки.

Учень 8: Нам є, що показати, тож давайте починати.

Учень 9: Мабуть нема в світі іншого мистецтва, яке б так ріднило людей, як музика. Мова її зрозуміла кожному із нас.

Учень 10: Мелодії і пісні, творчість чудових композиторів знайомлять нас з тим, як радіють, сумують і мріють люди.

Учень 11: А мрії, як і жанри мистецтва, у кожного свої власні і неповторні. Тож зустрічайте з _______________________________

Учень 12: Хто знає як складеться наше життя у майбутньому? Хтось, можливо, стане зіркою і ми пишатимемося тим, що були її однокласниками і прохатимемо у «зірки» автограф.

Учень 13: Можливо, через декілька років на шоу «Танцюють всі» ми побачимо танцювальний гурт з нашого класу (танець)

Учень 14: А зараз ми хочемо запропонувати Вам формулу успіху. Вона така: «За будь-яких обставин посміхайтесь, успіх не любить похмурих облич.»

Учень 15: Найбільший шанс бути успішним має _______________________, з обличчя якого ніколи не зникає посмішка, послухайте гумореску ________________ у його виконанні.Учень 16: Як приємно сісти за акордеон, торкнутися клавіш і почути як народжується музика. Запрошуємо на сцену із __________ ____________

Учень 17: Чемпіоном стать непросто і нехай малі ми ростом

                 Не багато літ пройде, наша черга підійде.

(Акробатичний танець)

Учень 18: Життя шкільне пригодами багате,

                 А наші учні так цікаво вміють жить

                 Веселі і кмітливі, винахідливі й завзяті

                 На подвиг здатні кожен день і кожну мить

Сценка «Репортаж»

На сцені з’являється репортерка з оператором. Повз них поспішає учень.

Репортерка (до оператора): Коли я махну рукою, починаєш знімати.

 Ми ведемо свій репортаж зі звичайної української школи. Ось я бачу на урок поспішає учень. Тож спробуємо дізнатися у нього про шкільні будні. (звертаючись до учня) Доброго дня! Як Вас звати?

Учень (називає ім’я)

Репортерка: В якому класі Ви навчаєтесь?

Учень: У п’ятому.

Репортерка: Наші глядачі запитують чи цікаво учням вчитися у сучасній школі? От Вам цікаво?

Учень: Страшно. Страшно цікаво.

Репортерка: То страшно чи цікаво?

Учень: Як коли.

Репортерка: Поясніть.

Учень: А що тут пояснювати? Зараз Ви все самі побачите.

(За спиною проходять учні з перебинтованими головами. Чухаються, стогнуть, крекчуть)

Репортерка: Ой, здається, у вашій школі сталося якесь лихо?

Учень 2: Яке там лихо, банальний урок фізики. Дію закону земного тяжіння перевіряли Ньютоновими яблуками.

(Тим часом на задньому плані двоє учнів тягнуть каменюку. Репортерка помічає)

Репортерка: Бачу, що у вас як у середні віки учні шукають філософський камінь.

Учень: Ні то Андрій і Артем волочать із буд майданчика каменюку, щоб двері підперти.

Репортерка: Які двері?

Учень: В учительській.

(Бачить як проходять учні з розмальованими обличчями)

Репортерка: Скажіть, будь ласка, чи практикується у вас обмін учнями з іноземними школами? Бо ось я бачу тут представників якогось невідомого африканського племені. Сорі вот а ю?

(розмальовані переглядаються між собою)

Учень: Ви до не них англійською не говоріть, бо вони й українську не дуже добре розуміють. То наш 5-Б з малювання йде. У них за новою програмою був боді-арт, мейкап і татуаж.

Репортерка: А може ми зробимо невеличку екскурсію по класах? Так би мовити поспостерігаємо за робочим процесом?

Учень: Я б Вам не радив цього робити. Настрій на урок – то дужа тонка субстанція і її легко порушити.

Репортерка: Тож як вам у п’ятому?

Учень: відповім вам словами із пісні

Дуже добре, що у нас

Невеликий дружний клас,

Хлопці спритні і швидкі,

Музикальні всі,

А дівчата — пострибушки,

Балакучі хохотушки, —

Словом, дивний в школі клас

П’ятий «А» у нас.

Учень 19: Життя складне: постійний компроміс

                  Постійний пошук і постійні втрати…

                  Лиш той, хто в ньому творить і «горить»,

                  Чогось досягне й буде чогось вартий

Учень 20: Людина кожна має свій талант,

                 Немає гірших – кожен в чомусь перший

                  І впевнено крокує кожен з нас

                 До відкриттів й нових високих звершень.

Учень 21: За всі наші успіхи ми вдячні батькам і вчителям

Учень 22: Спасибі Вам, наші батьки, за теплоту й любов родинну

                  За дружбу й спокій у сім’ї і за турботу щогодинну.

Учень 23: Шановні наші вчителі, ваш досвід буде нам допомагати

            На кожному з життєвих перехресть ми з впевненістю зможемо сказати

Всі:    Що збережем свою і класу честь!

Пісня

 

docx
Додав(-ла)
Шуба Світлана
Додано
23 лютого 2023
Переглядів
881
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку