Сценарій свята "День закоханих" для 5-11 класів

Про матеріал
У даному сценарії передбачені номери від класів (танці, пісні, сценки) та конкурсна программа
Перегляд файлу

 

Ведуча 1. Добрий вечір всім присутнім! Здрастуйте, дорогі друзі. Сьогодні ми святкуємо одне з найбільш чудових свят. Причому святкують його у всьому світі, у багатьох країнах. 

Ведучий 2. А, яке це сьогодні свято? Тааак заглянемо до календаря. Церковних свят немає, посту теж. Іменини святкують Василь, Гавриїл, Давид, Микола, Петро, Тимофій. О! так день компютерника сьогодні.

Ведуча 1. Хитає головою

Ведучий 2. Аааа, День закоханих!

Ведуча 1. Правильно. До кожного з нас рано чи пізно в душу заглядає кохання. Кохання — одне з піднесених, шляхетних і прекрасних почуттів! Кохання панує над світом. Воно поза віком і часом. Тож дозвольте привітати всіх закоханих.

Ведучий 2. А інші … прийміть мої співчуття,… сьогодні не ваш день.

Ведуча 1. Але ви можете зробити його своїм. Бо ніхто не знає коли і як у серці зародиться це прекрасне почуття. До когось любов вривається як ніщивне торнадо, до інших кохання приходить поступово і тихо.

Ведучий 2. _____________, скажи а як правильно свято називається ДЕНЬ ЗАКОХАНИХ чи ДЕНЬ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА?

Ведуча 1. Це хвилююче свято прийшло до нас із Заходу, де широко відзначається уже давно.14 лютого – за католицькою традицією – День Святого Валентина поступово трансформувався у всьому світі у День закоханих.

Ведучий 2. Цікаво почути історію як саме виникло дане свято і чому саме 14 лютого його святкують закохані. Може хто із залу може сказати!

Відповіді глядачів або Ведучий

Під час правління Клавдія II у 269 році армія Римської Імперії, що знаходиться постійно в стані війни, відчувала брак солдатів. Причиною цього вважали шлюби військових. Легіонери, які мали сім'ю, не рвалися брати участі в далеких військових походах і захищати інтереси імперії, а хотіли залишитися вдома зі своєю сім'єю, піклуватися про неї. Щоб мати достатньо солдатів, імператор прийняв закон, за яким легіонери не мали право одружуватися. Але закохатися, молодим чоловікам заборонити ніхто не міг.

Проте в місті Терні жив священик Валентин, який, незважаючи на всі заборони, продовжував вінчати легіонерів. Він співчував закоханим солдатам, намагався примирити закоханих, які посварилися. Писав листи за неписемних легіонерів і передавав їх коханим дівчатам, а також відправляв подарунки та квіти. Коли про активну діяльність Валентина стало відомо імператору. Священика заарештували і засудили до страти.

Більш ніж через два століття після загибелі Валентина, Римська католицька церква канонізувала його як мученика за християнську віру. Римський Папа Геласіус проголосив 14 лютого Днем святого Валентина.

Ведучий 2. О, тепер згадав. Але я чув іншу історію. Давайте подивимось.

Сценка про Бога і змія

На сцені стоїть стіл з тазочком і коробками. За столом щось місить у тазочку Бог наспівуючи собі під носа пісеньку, іноді дістає частини тіла. Потім заходить змій із сумкою.

Змій:  Ви тут головний

Бог: Зранку був я

Змій: Ну тоді я до Вас. Давайте знайомитись. Змій!

Бог: Дуже приємно, Бог.

Змій: Хто?

Бог: Бог

Змій: Це що нік якийсь, чи справді так звуть

Бог: А що? Щось не так?

Змій: Та ні, нічого, буває. (зітхає). Доречі, ваше обличчя здається мені знайомим. Ви в пеклі часом не були?

Бог: Ні, не доводилось. А ви там, напевно, працюєте?

Змій: Працював. Але звільнився. Знаєте, нудновато там. Один застій. Так і кваліфікацію втратити недовго.

Бог: Що грішники підводять?

Змій: Можна і так сказати. А дозвольте запитати, чим це ви займаєтесь?

Бог: (гордо) Я дітей роблю. Ой, людей роблю.

Змій: От-от, і я так думаю. (Киває на тазок) Так значить це….

Бог: Адам! Чоловік! (Пробує тісто.Сипле цемент)

Змій: А це що?

Бог: Цемент. Щоб міцнішим був, за себе міг постояти. Чоловік все-таки (Пробує тісто. Сипле цукор)

Змій: А це навіщо?

Бог:Цукор? Щоб ніжнішим був, дружину міг заспокоїти. Чоловік все-таки (Нюхає тісто. Сипле ванілін)

Змій: А ванілін навіщо?

Бог: Ванілін? Ну… ееее… мммм… Чоловік все-таки (Капає отруту)

Змій: А це я впізнаю! Це – отрута. Так побільше його, побільше!

Бог: Побільше не можна. Багато накапаєм Єва вийде!

Змій: Аааааа! О, яблучко, не бажаєте? (Кидає яблуко.)

Бог намагається впіймати яблуко але випускає і пляшечку і яблуко в тазок

Розом: (зітхають) Єва!

Бог: Що ж робити? Що ж робити?

Змій: Та не страждай ти так. Швиденько оформи Адама і кінець з кінцями

Бог: Да швидко зараз оформим Адама. А Ви нікому не скажете, хто насправді був першим?

Змій: Могила!

Бог: От і чудово! Проблем нема!

Змій: Є!

Бог: Що?

Змій: Проблема. Вона яблуко з’їла (обидва розгублено дивляться в тазок)

Голос Єви: Не дивіться на мене я не вдягнена!

Бог і змій закривають очі один одному

Єва: Ну. що стали як стовпи. Чоловіка мені ліпити збираєтесь?

Бог починає щось ліпити у другому тазочку

Єва: Цементу побільше! Не самій же мені пахать! Агов батя і про сахар не забудь, я ж таки жінка!

Змій: Вона сама замовкне, чи їй допомогти?

Бог: А що є засіб?

Змій: Не засіб а рецепт, і не рецепт а ціла збірка!

Дістає із сумки книгу рецептів кидає в таз до Єви

Єва: Що це? Посібник з вирішення сімейних проблем?

Змій: Посібник по їх створенню. Діє за принципом: відкриваєш – бачиш – хочеш – готуєш – пригощаєш. В результаті…

Бог: Знаходиш рецепт, щоб набити шлунок?

Змій: … Найкоротший шлях до серця чоловіка! Як наслідок охи – вздохи, обнімашки – цілувашки, амур – лямур…

Бог вміст одного тазика вивалює в інший

Разом: «Спасибо серце что умеешь так любить!»

Бог: Все як в Біблії?

Змій: Дослівно!

Бог: Ну і слава богу! Тобто мені. Залишилось тільки…

Змій: Затвердити свято, в честь того, що я …Ви! Щойно створили!

Бог: Ви так думаєте?

Змій: Впевнений!

Бог: Так тому і бути! Від нині і на віки лютого день 14 –тий святкувати, як день всіх закоханих!

Змій: І в день енний в коханні один одному освідчуватись, серця дарувати і …і… (підмигує щосили)

Бог: (розгублено) Що? Що ще? Ех, ладно! І серенади  під вікнами співати.

Змій: Єс! (робить рух ліктем вниз)

Бог: Агов, грішники! Ну що затягнем! Про неї, божественну!

Змій: Про неї диявольську

Обнімаються, цілуються а потім співаючи «Твори добро на всей земле, твори добро другим во благо» виходять

Ведучий 2.  Важко встановити, коли на землі з’явилося кохання. Воно існує стільки ж часу, скільки існують люди.

Ведуча 1.  Так що ж таке кохання? Яке воно, як відрізнити його від усіляких «копій» і «підробок»?

Ведучий 2.  Кохання — це, мабуть, найвищий плід на дереві людських почуттів.

Пісня

Ведуча 1.  Все, про що б ми сьогодні не говорили, не думали - це тема кохання. І не тільки тому що сьогодні 14 лютого, але і тому, що таке прекрасне почуття змушує здійснювати деколи непередбачувані вчинки, робить нас молодими.

Ведучий 2. Так найкраща пора для кохання – це юність. (зітхає) З віком любов чомусь зникає.

Ведуча 1. Ти такий песиміст. Мушу з тобою не погодитися. Всім давно відомий вислів «Любви все возрасты покорны». Ось, лише поглянь на нашого діді Івана та Галину. Як ніжно вони називають один одного, ходять до крамниці завжди разом. Хіба ж це не кохання? А давай до них завітаємо!

Ведучий 2. Добре, ходімо!

На сцену виносять два стільця. Заходять дід і баба сідають. Потім заходять ведучі

Ведуча 1: Добрий вечір!

Дід з Бабою разом. Га?

Ведучий 2. (Голосно) Вечір добрий!

Дід: Добрий!

Баба: Добрий!

Ведуча 1. Діду, Іване. Бабцю, Галина! Скажіть а як довго у вашому домі живе любов? Чи горить ще у ваших серцях це чудове, світле почуття?

Дід: (стурбовано підхоплюється) Що горить? Де горить?

Баба: Хто горить?

Дід: Швидше 101 набирай стара

Ведучий 2. (Голосно) Та не горить нічого. Як довго ви кохаєте один одного?

Баба: Аааа, кохання це чудово! Це ж сьогодні свято?

Ведучі разом: Так

Дід: Оооо…Діти мої я вже й не пам’ятаю як давно це було. Але закохався я з першого погляду. (замріяно) Пригадую нашу першу зустріч.

Звучить музика «Несе Гал’я воду»

Ведуча 1. На шляху до кохання багатьом доводиться долати чимало перешкод, проявляти мужність, терпіння, турботу.

Ведучий 2. Але найважче, це зробити перший крок на зустріч своєму щастю.

Ведуча 1. А мені здається сьогодні зробити перший крок – це не проблема!

Ведучий 2. Чому ти так думаєш? Ти б тільки знала скільки хвилювань переживає хлопець, коли хоче познайомитися із гарною дівчиною.

Ведуча 1.  Та чого там переживати? Хм…Не розумію. Підійшов та й познайомився.

Ведучий 2. Ні-ні-ні. Не все так просто. Давай подивимося на перше знайомство наших ровесників.

Сценка у кав’ярні

Зустрічаються два друга у кафе.

Голос: Привіт!

Хлопець:  (сумно) Привіт!

Голос:  Чого кислий такий?

Хлопець:Он, бачиш, ту дівчину?Не можу познайомитися. Боюся.

Голос: Не кисни, я тобі допоможу. На тримай навушника і повторюй все за мною.

Привітайся

Хлопець:  Привіт!

Голос:  Присядь до неї.

Хлопець присідає

Голос: Та не до долу! А до неї.

Хлопець сідає на руки дівчині

Голос: Та не на руки. А поруч. Зроби їй комплімент.

Хлопець: Які у вас чудові вуха! Я ними ніяк не можу намилуватися.

Голос:  Ой, баран! Хтож так компліменти робить. В неї ж не видно вух! Ладно. Запитай як звати.

Хлопець:  Як звати?

Дівчина: Кого?

Хлопець: Мене

Голос:  Вася

Хлопець: (гордо) Вася

Дівчина: Дуже приємно, Юля.

Голос:  Богдан ти точно Вася

Хлопець:  Я точно Вася

Голос:  Ай! Спитай чи любить вона вірші

Хлопець:  Юля, а ти любиш вірші?

Дівчина: Просто обожнюю!

Голос:  Повторюй. «Я вас люблю»

Хлопець:  «Я вас люблю»

Голос:  «Чего же боле»

Хлопець:  «Чего же боле»

Голос:  «Что я могу еще сказать»

Хлопець:  «Что я могу еще сказать»

Голос:  Брись блохастий! Все слюною тут замазав!

Хлопець:  Брись блохастий! Все слюною тут замазав!

Дівчина: Не поняла?

Голос: Викрутись як-небудь

Хлопець:  І я не поняв. Поезія – не моє

Голос: Запитай у неї які квіти вона любить

Хлопець:  А які квіти ти любиш?

Дівчина: Гібіскус китайський

Голос:  Ну і запроси. Ну що ти мовчиш запитай що-небудь.

Хлопець:  А скільки тобі років?

Голос: Дівчатам такі питання не задають

Дівчина: Дівчатам такі питання не задають

Хлопець:  Тихіше, вона, здається тебе чує

Дівчина: Може потанцюємо?

Хлопець:  Я не вмію

Голос: Я тобі допоможу, іди

Хлопець:  Але спробую

Голос:  Клади руки на талію. Та не собі а їй.

Візьми її за руку, нижче, ще нижче, однією руко. Іншу поклади на

талію, та не собі, а їй. І лівою, правою, лівою, правою. Та не махай ногами на місці, а разом з нею лівою правою, лівою правою

Дівчина: Прикольно танцюєш.

Голос:  Попроси у неї номер телефону

Хлопець:  А дай мені свій телефон

Дівчина: Я не даю на першій зустрічі свій номер телефона. Краще дай мені свій.

Голос: 380

Хлопець:  380

Голос:  500

Хлопець:  664

Голос:  732

Хлопець:  253

Голос:  894

Хлопець:  444. Зателефонуєш мені. Я чекатиму. (Посилає повітряний поцілунок) Всі учасники виходять.

Ведуча 1. Які ж тільки курйози не трапляються на першому побаченні

Ведучий 2. А давай запитаємо у нашої чоловічої половини, як проходило у них перше побачення чи траплялися з ними якісь «форс мажори».

Ведуча 1. Просимо вийти трьох бажаючих

Конкурс 1

Ведучий 2. Дякуємо вам, за ваші захопливі історії з життя. Але так просто ми вас не відпустимо.

Ведуча 1. Уявіть собі що вашу кохану викрали на побаченні! Що ви будете робити?

(Відповіді учасників)

Ведучий 2.  Правильно треба іти до поліції. Там вам будуть ставити багато питань, щоб з’ясувати всі обставини, які допоможуть її розшукати.

Ведуча 1. Яка річ допоможе швидше віднайти зниклу людину?

(Відповіді учасників)

Ведучий 2.  Правильно портрет, фото чи фоторобот.

Ведуча 1. І наш конкурс також має назву портрет коханої

Ведучий 2. Шановні учасники, перед вами є фломастери і папір. Вам необхідно буде намалювати портрет коханої дівчини.

Ведуча 1.  Та не все так просто було, якби не зав’язані очі.

Учасники малюють під звуки музики

Ведучий 2. Які красуні – дівчата. Важко сказати хто кращий

Ведуча 1.  Може зал нам допоможе визначити найкращий портрет?

За оплесками визначають переможців (Призи)

Ведучий 2. А ще ми приготували конкурс для тих пар які люблять японську кухню. Для участі нам потрібні дві пари

На дві тарілки висипаються цукерки М & М's, гравцям видаються дерев'яні палички для їжі. Потрібно за допомогою них нагодувати свою половинку. Перемагає той хто з'їсть всі цукерки якомога швидше.

Ведуча 1. Переможці отримують відзнаку. Ось такий медальйон. А іншу частину нагороди учасники вже з’їли.

Ведучий 2. Всі ми потребуємо любові, як жінки так і чоловіки. Але важливо не тільки знати що тебе люблять, а й відчувати її прояв.

Ведуча 1.  Любов можна виразити тільки ніжними словами, компліментами. Танець також є одним із способів висловити свої почуття, емоції.

Танець 5 класу

На сцену виходить ведучий

Ведучий 2. В день святого Валентина прийнято вітати свої коханих, друзів, близьких людей. Дарувати їм подарунки. Святкова атмосфера комусь допомагає відкрити свій внутрішній світ, переживання та радості. Тож дозвольте вам подарувати, шановні глядачі, вірш про кохання.

Вірш учениці 9 класу

Ведуча 1.  Любов, мабуть, найскладніше і суперечливе почуття. З давніх часів люди намагалися розібратися в природі кохання й класифікувати її види. 

Ведучий 2.  Найпоширеніша класифікація була запропонована ще в ІV столітті до н.е. давньогрецьким філософом Аристотелем: 

Ведуча 1. Агапе або жертовне кохання. Любляча людина в цьому випадку зробить все, щоб коханому було добре. Він нічого не вимагає замість свого почуття, готова пожертвувати чим завгодно заради предмету обожнювання.

Ведучий 2.  Ерос або чуттєве кохання. Вона заснована, перш за все, на відданості і тільки потім вже на фізичному потязі. Партнери цікавляться життям одне одного, думками і переживаннями. У цього виду кохання можливе довге життя. 

Ведуча 1. Манія або любов-одержимість. Як правило, будується на пристрасті і на ревнощах. Це радше не кохання до партнера, а результат низької самооцінки. Люблячий вважає, що тільки він має право на спілкування з близькою йому людиною. Відносини нагадують американські гірки: то він байдужіє до партнерки, а вона починає привертати його увагу до своєї персони, то навпаки. Тривати вони можуть доти, доки одному з партнерів це не набридне. 

Ведучий 2.  Прагма або"розумова" любов. Людина вибирає собі партнера не з міркувань "кохаю / не люблю", а з точки зору "зручно / не зручно". При знайомстві він з'ясовує в першу чергу побутові моменти, а потім вже все інше. Страстей і несподіваних вчинків у спільному житті не буде. Тут домінує постійний контроль над своїми почуттями. Прогноз на тривалість стосунків залежить від того, наскільки другий партнер готовий миритися з такою ситуацією. 

Ведуча 1. Але найголовніше, щоб кохання було взаємним. Адже так багато написано, розказано, знято сумних історій про не взаємні почуття.

Сценка «Ах мамочка на саночках»

Ведучий 2.  Діду, Івене! Бабуся, Галино! Скажіть чи було у вас в житті не взаємне кохання!

Дід: Ні, не було. Галочка моє перше і єдине кохання. Але добивався я моєї зірочки, сонечка ненаглядного довго. І чого тільки не витворяв…

Ведуча 1.  (До баби) А у вас?

Баба: Також не було.( погляда на діда і на вухо ведучій шепоче) Але багатьох залицяльників, скажу тобі відшила

 

Сценка «Как хотела меня мать »

Баба: Діду а ти мені готував сьогодні подарунок?

Дід: Так. (розгублено дивиться по сторонам). Хіба ж я міг забути про таке свято? (дістає із кармана _____)

Баба розводить руками. Тоді і ти тримай свого подарунка

Разом Вітають глядачів

Ведуча 1.  Здається мені що гості наші без музики засумували

Ведучий 2.  Зустрічайте танцювальний гурт

Танець ____ класу

Ведуча 1. Наших гостей на художні таланти перевірили. Давай те спробуємо зясувати чи вміють вони танцювати?

Ведучий 2: Для участі в конкурсі нам необхідно 3 пари. Слухайте умови конкурсу. Кожна пара повинна утримати повітряну кульку за допомогою тільки одного лоба, так щоб вона не впала. І при цьому рухатися в ритм музики. Виграє та пара яка протримається найдовше і кулька не впаде до долу.

Конкурс 3 Повітряні кульки

Ведучий 2. Для участі в наступному конкурсі нам необхідно дві пари, у яких гарно розвинена увага.

У мови конкурсу. Хлопцям завязують очі і ставлять запитання про зовнішній вигляд дівчат. (Асистент рахує правильні відповіді)

  1. У що взута дівчина
  2. Якого кольру взуття
  3. Яка зачіска у вашої дівчини
  4. Який колір очей у вашої супутниці?
  5. Опишіть сережки вашої дівчини.
  6. Якого кольору помада на вустах дівчини?
  7.  

Танець 9 класу

Ведучий2. Вам дарує пісню Гончаренко Дарина

Пісня 7 класу

Ведучий 2. Наше свято добігає кінця. Дозвольте ще раз привітати з днем закоханих!

Бажаємо вам кохання, але такого як місяць – він холодний.

Бажаємо вам кохання, але не такого як сонце – воно заходить.

Бажаємо вам кохання, але не такого як вітер – він гуляє.

Бажаємо вам кохання такого як небо воно безкрає.

Ведуча 1.

Дві речі між людьми найбільшого вартують,

Життя і кохання – тіло і душа.

Без духа тіло – прах, його вітри роздують

Й знаку не стане, заросте трава

Так без кохання і життя тьмяніє

Як лист осінній піде в небуття

Щасливий той, хто зрозуміть зуміє

Що лиш ЛЮБОВ – продовжене життя.

Ведучий 2. А вас вітають піснею учениці _____класу

Пісня

1

doc
Додав(-ла)
Бублик Юлія
Додано
26 січня 2022
Переглядів
353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку