Сценарій свята для учнів 1 класу "Прощання з буквариком"

Про матеріал

Сценарій свята розрахований на учнів 1 класу. При можливості для виконання ролей казкових героїв можна залучати учнів середніх класів. Це свято підводить підсумки у навчанні дітей завдяки проведеній інтелектуальній грі «РОЗУМНИКИ ТА РОЗУМНИЦІ» , де діти діляться на команди і показують свої знання, які здобули протягом навчального періоду.

Перегляд файлу

Сценарій виховного заходу

«Прощання з букварем»

 

Дорогі бабусі й дідусі,

Найрідніші мами й татусі,

Запрошуємо вас у четвер на свято.

Приходьте, приносьте усмішок багато.

Приходьте, щоб порадіти за нас,

Бо ми вже закінчили перший клас!

Першокласники

Вчитель.

              Шановні Учні! Дорогі батьки! Сьогодні ми  з вами зібралися з нагоди особливого свята, якого немає в жодному календарі. Це свято вшанування і прощання з першою книжкою – Букварем. Ще зовсім недавно ваші діти вирушили в одинадцятирічне плавання бурхливим океаном шкільного життя. І ось  сьогодні  прощаються з першою і найулюбленішою книжкою –Букварем, який навчив першокласників читати і писати, допоміг пізнати багато й цікавого. Вітаю всіх із святом!

Ведуча 1:

Увага!  Увага! Увага!

У  нас  сьогодні  свято.

Приходьте  до  нас  в  гості  всі:

Малята,  мами  й  тата.

Дізнайтесь,  які  вони  тепер  красномовні.

Послухайте  їх  виразне  читання,

Віршів і пісень виконання.

Ведуча2:

Добридень!                                                   

Раді вас вітати на нашім урочистім святі!

Ну що, усі  зібралися у залі? 

Ведуча 1:

Та  ні,  когось  не  вистачає…                   

Ведуча 2:

Кого? Самі ж бо відгадайте, а потім радо привітайте. 

Ведуча 1:

           До школи радо хто спішить?

           Хто старанно уроки вчить?

Хто хоче все на світі знать,

Уміє і читати-писать?

Усі їх завжди пізнають.

Скажіть-но, як цих діток звуть?

Усі: ШКОЛЯРИКИ!

Ведуча 2:

Хто радує і тат, і мам?

Хто кожну справу робить сам?

Хто дружно й весело співа,

Родину щастям зігріва?

Усі їх завжди пізнають.

Скажіть-но, як цих діток звуть?

Усі: ШКОЛЯРИКИ!

Ведуча 1:

Що ж, вітайте! Ось він – наш зірковий перший клас!

(Виходять діти)     

1.

В небі сонечко сіяє,

Заглядає в перший клас,

І воно, напевне, знає,

Що сьогодні свято в нас!

2.

Є святкових днів багато

На листах календаря,

А між ними наше свято -

„Вшанування букваря".

3.

День вітання і прощання -

Свято перших букварів.

Перша сходинка зростання

Для найменших школярів.

4.

Ми Букварик почали
Восени вивчати.
А тепер вже на 12
Вміємо читати.

5.

Літера перша і перше слово,
З книгою перша серйозна розмова.
Перша сторінка, наступна сторінка,
Успіхи перші, і перші сльозинки.

6.

А як важко було нам
Палички писати.
Ставити їх по порядку,
Мов солдатів на зарядку.

7. 

Ох за них нам попадало,
Бо ставали як попало.
Не вірили ні вчителька, ні мама,
Як важко було ставити їх прямо.
8. 

Такі муки ми терпіли,
Доки склад числа той вчили.
Зате тепер усі ми
Обчислюємо на високий рівень.

9. 

Ой було мороки з нами
Вчительці багато.
Як слова ми за хвилину
Вчилися читати.

10. 

Згадайте, люба вчителько,
Матусі, татусі,
Як «бекали » і «мекали»
Спочатку ми усі.

11. 

А нині любо слухати,
Як добре ми читаємо.
Подякуєм Букварику
І разом попрощаємось.

12.

Нам трішки сумно, трішки шкода -

Прощання надійшла пора.

Букварик - наша перша книга,

Друг і порадник школяра.

Його шанує й дуже любить

Уся весела дітвора.

Учитель. Минуло 8 місяців від того дня, як діти вперше прийшли до школи.

За час навчання у 1 класі: вивчено усі літери українського алфавіту,списано в зошитах багато сторінок. Ми живемо цікаво і не збираємося зупинятися на досягнутому.

Більшість із дітей не знали всіх букв і не вміли читати, проте зараз усі наші діти читають. Своїм умінням діти завдячують буквареві. Це книга, з якої починали всі. Це перша сходинка у великий світ знань.

учень.

Ми Букварика чекаєм,

А його усе немає.

Де ж так довго забарився? -

Може, в лісі заблудився?

Учитель.

Давайте покличемо Букварика.

Діти (гукають).

«Букварику!»

Незнайко.

Ой! Ой! Ой! Насилу врятувався!

Ведучий.

Що це за несподіваний гість? Ви його впізнали?

Незнайко.

Добрий вечір!

Ведучий.

Який вечір? Адже зараз день!

Незнайко.

А я й не знаю чи вечір, чи день?

Ведучий.

А чому це ти так кричав?

Незнайко.

Та то я від злодія тікав!

Ведучий.

Від злодія? Від якого?

Незнайко.

Від звичайного, який хотів вкрасти мій капелюх!

Ведучий.

Твій капелюх? А навіщо він йому?

Незнайко.

Як це навіщо? Ви хіба не знаєте? Чим більший капелюх, тим розумніша голова!

Ведучий.

Ой, Незнайко! Не сміши нас! У тебе розумна голова? Ось ми зараз перевіримо, що ти знаєш та вмієш! (показує  літеру «К»). Яка це літера?

Незнайко.

Пів жука.

Ведучий.

А точніше?

Діти.

Літера «К».

Ведучий.  (показує літеру «О»).

А оце?

Незнайко.

Та це кругле яйце!

Ведучий.

А ви, діти, як вважаєте?

Діти.

Це літера «о».

Ведучий.

Ну, що ж, Незнайко, нам тебе шкода! Літер ти не знаєш, читати не вмієш.

Незнайко.

Хто? Та я всі книжки давним-давно перечитав. Ось послухайте! Я знаю казку про те, як Капітошка втік від діда й баби. А ще про те, як дід загубив шкарпетку...

Учитель.

Усе ти, Незнайку, переплутав! Таж ці казки навіть зовсім маленькі дітки знають. Послухай доброї поради: записуйся до школи. Тут тебе навчать читати, та й іще багато цікавого ти зможеш дізнатися, і станеш такий розумний, як наші дітки. А тепер я пропоную тобі послухати і подивитися, як добре наші діти засвоїли навчальний матеріал і як майстерно вони виконуватимуть завдання у грі «Розумники та розумниці»

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА 
«РОЗУМНИКИ ТА РОЗУМНИЦІ» 
1 клас


Вчитель. Шановні батьки, колеги, діти. На сьогоднішньому святі ми хочемо продемонструвати не тільки свої творчі здібності, а й знання, які отримали на протязі навчання в 1 клася. Сьогодні ми проведемо інтелектуальну гру «Розумники та розумниці». 
Учасники команд покажуть свої знання, вміння, кмітливість, ерудицію. 
--------У грі беруть участь команда «Всезнайки» -- це команда дівчаток.
Капітан команди: наш девіз: «Перемогу ми здобудемо, в боротьбі ми перші будемо». 

--------Команда «Всевмійки» -- це команда хлопчиків.
Капітан команди: наш девіз «Важких завдань для нас немає, сьогодні ми перемагаєм». 

Оцінювати виконань завдань у нас буде журі 
1. 
2. 
3. 
Отже, починаємо нашу гру. 
                                            1 конкурс. «Розминка»

1 команда (дівчатка)

1. Вони бувають перелітні, а бувають зимуючі.

2. Дві дощечки, дві сестри, несуть мене із гори.

3. Кого раді бачити дідусь і бабуся?

4. Зозулині слова.

5. Хто на хвості новини приносить?

6. Столиця України.

7. Завжди в роті, а не проковтнеш.

8. Скільки дівчаток в 1 класі?

9. Мамина мама, а вам….

10. Головний виробник молока.

2 команда (хлопчики)

1.     Столиця України.

2.     Їх тіло вкрите пір’ям.

3.     Боязка тварина.

4.     Його морщать,коли думають.

5.     Воронячі слова.

6.     Цих звуків в українській мові 6.

7.     Скільки хлопчиків в 1 класі?

8.     Татові вона бабуся, а вам …

9.     Вони бувають дикі і свійські.

10.    Назви чисел при додаванні.

 

2 конкурс. «Обчисли приклади»

1 команда (дівчатка)

7 — 2 = (5)          5  + 4 = (9)

8 + 2 = (10)          6 — 3 = (3)

93 = (6)           3  + 2 = (5) 

4 + 3 = (7)           10—3 = (7) 

2 команда (хлопчики)

2 + 7 = (9)            4 + 4 = (8)

8 — 3 = (5)           10 — 5 = (5)

6 + 4= (10)           3 + 5 = (8)

7 — 4 = (4)          5 — 2 = (3)

 

3 конкурс . «Розв’яжи задачі»

 

1 команда (дівчатка)

1. Їжак важить 1 кг, а заєць — на 5 кг бiльше. Скiльки важитъ заєць? (6кг)

 

2. Ася помила 4 великi тарiлки та 3 маленькі. Скiльки всього тарiлок помила Ася? (7 тарілок)

 

2 команда (хлопчики)

1. Машi 6 рокiв, а брат старший від неї на 2 роки. Скiльки рокiв брату? (8 років)

 

2.  За обiдом Андрійко з’їв 5 пирогів, а Іринка -- 3 пироги. Скільки пирогів з’їли діти? (8 пирогiв)

 

4 конкурс. «Ой, ці числа!»

 

1 команда (дівчатка)

1. Знайти наступне число.

1, 7, 2, 4, 5, 9

 

2 команда (хлопчики)

1. Знайти попереднє число.

2, 4, 3, 5, 6, 9

5 конкурс. «Розділи речення на слова і прочитай його»

1 команда (дівчатка)

ШилошубкуШурішило.

 

2 команда (хлопчики)

Мишкадіркушвидкошукала.

 

6 конкурс. «Склади слова»

І команда  (дівчатка)                                 ІІ команда (хлопчики)

 

По               баба                                       Коро           тіл

Ас               шка                                        Диво           пад

Порт          фальт                                     Термо         вай

Рома           фель                                       Листо          метр 

Куль           тяг                                          Чисто          цвіт

7 конкурс « Склади пари слів»

Вам необхідно скласти пари  слів .

Завдання :   1 команді –       кінь                              капуста

                                               заєць                           зерно

                                               мавпа                          овес

                                               курка                           банан

                     2 команді –      яблуко                          ліс

                                               гриб                              поле

                                              пшениця                        город

                                              помідор                         сад

8 конкурс « Бліц- турнір»

Команда дає звуковий сигнал, якщо вам відома відповідь.

*Скільки букв в українському алфавіті?(33)

*Скільки в українській мові  голосних звуків?( 6)

*Яка буква алфавіту не передає ніякого звука? (ь)

*Які букви передають завжди два звука? ( щ, Ї)

*Які буквосполучення передають один звук? (дз,дз",дж)

*Яка різниця між буквою і звуком?

*Який знак стоїть в кінці  розповідного речення?

*Який знак стоїть в кінці запитального речення?

*Який знак стоїть в кінці окличного речення?

* Скільки сторін у трикутника?

* Скільки вершин у чотирикутника?

* Скільки кутів у круга?

* На скільки цифра 2 більша за 1?

* Скільки на світі одноцифрових чисел? (10)

* У якого числа тільки один сусід? (У 0)

9 конкурс «Казковий»

А зараз казковий конкурс. Ви ж бо любите казки? Вам необхідно вгадати казкового героя.

1         

Хто кругленький і смачненький,

Із віконця скік та скік.

Втік від баби та від діда

До лисички на язик? (Колобок)      

2         

Народилося таке –

І незграбне, і бридке,

Одиноке і нещасне!

Стало лебедем прекрасним! (Гидке каченя)

3         

Як знайшов він колосок,

Борошна змолов мішок –

Пиріжків напік і з’їв.

Ледарів не пригостив. (Півник)

4         

Бабуся старенька за лісом жила,

Онука до неї гостинці несла,

Та стрінувся в лісі їй сірий хижак.

Цю дівчинку звати, пригадуєш, як? (Червона шапочка) 

5         

Він моторчик свій заводить,

Крізь вікно у гості ходить.

Любить він торти й горішки,

З ним не сумно ані трішки. (Карлсон)

6         

Я чарівним сном заснула

І сто років промайнуло,

Встати я не мала сили,

Ледве-ледве розбудили. (Спляча красуня)

7        

 В лісі темному блукала,

Бо від мачухи тікала,

Опинилася у домі,

Де жили веселі гноми. (Білосніжка)

8   

На городі, що за черга

Дід і баба тут стоять.

Тягнуть щось перед собою

І не витягнуть ніяк. (Ріпка)

9

Ти впізнаєш вмить її

Одяг весь у попелі,

Мачуха все лається,

Сестри насміхаються. (Попелюшка)

10

Маленьке, сіреньке,

Біди наробило:

Щось біле, кругленьке,

Хвостиком розбило.

Сумує і плаче бабуся,

Дідусь витирає сльозу,

А курочка кудкудаче:

Я вам золоте знесу... „ (Курочка Ряба)

11

В'ється річка невеличка

Хлопчик у човні сидить.

З берега матуся кличе,

Щоб обідом пригостить.

І вгадать цього героя

Справа зовсім не складна.

Казка ця усім відома

Про кого ж вона? (Про Івасика Телесика)

10. Підсумок гри

Оголошуються результати конкурсів, відбувається нагородження.

Незнайко.

Ну гаразд, ви мене переконали.

Учитель.

Проходь Незнайко до нас на свято. А поки журі визначатиме переможців гри, ми продовжимо наше святкування.

Діти, а тепер давайте все-таки запросимо Букварика.

Звучить пісня

Букварик - друже наш

1. Букварик - друже наш, ти нас дуже любив. 
Усім допомагав і букви нас учив.
Читали по складах,нелегко було нам
Букварик друже наш,любив наш перший клас
Приспів
А тепер ми молодці, ля-ля-ля-ля 
Всі читаємо книжки, ля-ля-ля-ля 
Та бабусям перед сном, ля-ля-ля 
Почитаємо казки.
2.Букварик, друже наш,за нами не сумуй,
Ми любимо тебе, завжди це пам'ятай,
Прийдуть ще малюки,навчати будеш ти,
А ми у другий клас,ідемо залюбки
Приспів

Входить Букварик

Буквар: Я мандрую по країнах,

Я з абеткою дружу

І малечу, як зустріну,

Грамоти одразу вчу.

Зошит: Ой-ой-ой! Не маю сили!

Ви на мене наступили!

Буквар: Що це тут валяється?

Зошит виявляється!

Чий він? Чий?

Зошит: Я подертий, я потертий,

Я в обкладинці старій.

Весь в чорнилі, весь в мастилі.

Буквар: Хто хазяїн твій?

Зошит:Андрій.

Лінійка: І я скаржусь на Андрія.

Буквар: Ти хто?

Лінійка: Я − Андрійкова Лінійка.

Я терплю велику муку,

Правлю хлопцю за шаблюку.

Він дубасив мною стіл.

Я вже тріснула навпіл.

Зошит: Ми тепер каліки з нею.

Лінійка: Нам потрібні ліки з клею.

Входить брудний Андрійко

Андрійко: О, мій Зошит, Лінійка.

Буквар: Що ти скажеш нам, Андрійку?

Андрійко: Я не хочу мати двійку.

Я писатиму без клякс,

Я не буду мучить вас.

Я дурні покину звички.

Допустіть до переклички.

Буквар: Ну, біжи, ставай між літер,

Та щоб сльози швидко витер.

Андрійко: Я букви знаю до ладу,

Алфавіт наш не підведу.

Пробач мені, Букварику,

Я більше не ображатиму зошити і книжки,

Я стану охайним!

Буквар: Що ж повіримо тобі, Андрійку!

 

Букварик.

Добрий день, шановні друзі! Нарешті я до вас добрався! Я дуже радий усіх вас бачити.

Я - Букварик вам відомий,

Дуже гарний, кольоровий,

Залюбки всіх вчу читати

Нема часу спочивати.

Кожен рік мене гортають

Ніжні пальчики нові.

Нехай розум здобувають

Любі дітоньки малі!

Щиро з усіма ділюся

Не шкодую своїх знань:

Безліч хитрих і цікавих маю для малят завдань.

 

Звучить музика Баби-яги. Вибігає Баба-яга з мітлою.

Баба-яга. Я летіла на мітлі,

Щоб на святі буть мені!

Свою ступу розтрощила,

Сильно ноги намочила.

Я страшенно поспішала,

Спати довго не лягала,

Довго-довго готувалась

Й врешті-решт сюди дісталась.

(Принюхується.)

Фу-фу-фу! Букварський і школярський дух чую! Ага!

(Розглядає всіх, потім підбігає до Букварика.)

Ну, нарешті ти попався!

Я люблю таких пухкеньких,

Гарних, смачних, чепурненьких.

Ох, тепер вже не стерплю,

Швидко тебе проковтну.

Ведучий.

Ти Бабусю, почекай

Букварика не ковтай.

Краще з нами ти пограйся,

Весело порозважайся,

А ми тебе не забудемо і на святі добрі будемо.

Баба-яга.

Добре! Якщо ви такі розумні, то ось вам завдання. Допоможіть мені римувати і складати вірші. Я буду говорити, а ви додавати «І ми!».

Я сьогодні рано встала... (І ми!)

Чисто все поприбирала... (І ми!)

Каву чорну заварила... (І ми!)

Кицьку нею отруїла... (Не ми!)

Ох! Які ви неуважні... (Не ми!)

З усіма тепер вітаюсь... (І ми!)

Щиро всім я усміхаюсь... (І ми!)

Всім я друзям помагаю... (І ми!)

Цвяхи в крісло забиваю... (Не ми!)

Баба-яга.

Ну, добре! Я Букварика відпущу, якщо ви дозволите мені залишитися на святі.

Ведучий.

Бабусю-ягусю! Залишайся з нами, і ти не лише почуєш, які ми розумні, а й побачиш, як ми вміємо танцювати і співати.

Букварик.

А тепер хочу запросити сюди своїх помічників.(тричі плескає в долоні)

Це - літери відомі

І кожному знайомі.

Виходять діти-літери.

Букви А і Я.

А. Нас 33,

Я. нас 33.

А. У нас міцна сім'я.

Я. Складаємо слова нові

А. Від  А до Я,

Я. Від  А до Я.

Ведуча1:Літери! Шикуйтесь в ряд!

Починаємо парад!

Ведуча2:Веселу абетку почнемо читати,

Про літеру кожну повинні згадати.

А яка ж та буква А?

Що нагадує вона?

 

«А» — з нею діти починають

Буквар читати з ранніх літ.

Екзамен перший свій складають,

То ж треба знать її як слід.

 Б.

З букви «Б» — маленька бджілка,

Грізний бик, весела білка,

Бегемот і баранець,

Борщ, бабуся, буханець

Та і це ще не кінець.

 В.

Буква «В» така цікава:

Стовпчик тут,

Дві дужки справа

Так в алфавіті живе.

Звеселя всіх буква «В».

 Ґ.

Буква «Ґ» струнка та гожа

На хокейну ключку схожа.

 Г.

Га-а-а та ге-е-е,

Це, напевно, буква «Г»?

Бо вона якраз така.

Наче шия в гусака.

Д

Що за буква далі йде?

Дивовижна буква Д!

Д – це буква на підставці,

Дуже добре їй на лавці.

Е.

Песик з плюшу не кудлатий

Куцохвостик ліг поспати.

Витяг лапки, ліг погріться,

Наче буква «Е» - дивіться!

Є.

Я літера чудова — «Є»,

Своє у мене місце є.

У словах «єнот», «єдиний»

Стояти я завжди повинна.

Ж.

»Жу-жу-жу, своїх діток стережу», —

Каже жук. І стереже...

Він і сам, як буква «Ж».

 З.

Збоку, знизу і згори

Буква «З», як цифра З,

Хто не вивчив — повтори.

И

»И» — великої немає,

»И» — слова не починає.

»И» — це літера цікава!

Зліва дивиться направо.

 І-Ї.

»І» без «ї» не ступить кроку,

Поміж ними чвар нема,

»І» до «ї» моргає оком,

»ї» у відповідь — двома.

 Й.

Чи то дощик ллє довкола,

Чи лютує завірюха,

Буква «Й» ніде й ніколи

Не скидає капелюха.

 К.

Каченята йшли рядочком.

Раптом гілочку знайшли.

Із якої два листочки

Вниз і вгору відросли.

Качка дітям: «Ках, ках, ка»

Придивіться: буква «К».

 Л.

З букви «Л» для цирку

Змайстрували гірку,

Щоб катались звірі

 І жили у мирі.

М

Дві сестрички невеличкі

Одягли нові спіднички.

Узяли вони за руки ─

І гуляють мерщій на луки.

Біжимо ─ не доженем

Не сестричок ─ буква М.

Н.

Ось до хати перелаз.

 Хоч обходь, хоч перелазь.

 Він видніється ген-ген —

Перелаз, як буква «Н».

О.

Буква «О» ти кругла й гожа,

Ти на бублик дуже схожа,

 На кільце і на монетку.

 Легко вчити так абетку.

П.

Гарні хлопці-молодці.

 Закопали два стовпці.

 Третій їм допомагав — ,

Перекладинку поклав.

Втіха нашій дітворі:

Буква «П» вже у дворі.

Р.

Я крючечка розігнув,

А колечко обминув

Придивляюся тепер —

Та ж у мене буква — «Р».

 С.

Сіра гуска їсть овес

І сичить сердито: «Ес-с-с!»

Сіра гуско, не сварись!

Ось ця буква «С», дивись.

 Т.

Тук-тук-тук, ток-ток-ток,

Вибиває молоток

Ним ви цвяхи заб'єте.

Схожий він на букву «Т».

У

Проясніло небо хмуре

Відійшла, ущухла буря…

Шкода довго лютувала

Навіть липку поламала.

Я гіллячку вніс до хати ―

Буква У дивіться тату!         

Ф.

Буква «Ф» взялася в боки-

  Одягла мерщій вінок,

 Лиш почує десь музики,

 То найперша йде в танок.

X.

«X» змайструєш за хвилинку,

Склавши навхрест хворостинки.

Ц.

Два стовпці в траві лежать,

 Знизу перекладина Братик мовить:

 «Буква «Ц» У траву покладена.

 Ч.

Цілий день я букву «Ч»

Доганяв, як кішка мишку.

 Наштовхнулася на пень

 І зламала ліву ніжку,

 Ну, тепер не утече

Від погоні буква «Ч».

Ш -Щ

Між нами  братці,

Є різниця незначна,

Три стовпці одна – межа,

Це і буде буква «Ш».

А якщо праворуч хвостик –

Це вже буде буква «Щ».

Ю

Як зробити букву Ю?

Здогадавсь Іванко:

─ Букву  І та О приб’ю

На коротку планку.

Ь

Я – не шість!

Я - м’який знак!

Це повинен знати всяк.

Я не літера нова,

Я пом’якшую слова.

Я

Йде за мною тінь моя,

То не тінь а буква Я!

Йде за мною тінь моя,

То не тінь а буква Я!

Пісня «Букварик»

  1. Мій букварик, мій букварик –

Він найкращий друг.

Прокидаюсь, посміхаюсь

І беру до рук.

Буква "А" на зірку схожа,

Буква "О" - проста,

Гарно вчитись допоможе

Книжка золота.

Приспів:

Завдання просте –       |

А, Бе, Ве, Ге, Де.      |

Хто такий букварик має, |

Той не пропаде!         | (2)

  1. Треба всім старанно вчитись,

Знати головне:

Книжка ця – найкраща в світі,

Виручить мене.

Буква "А" на зірку схожа,

Буква "О" - проста,

Гарно вчитись допоможе

Книжка золота.

Приспів. (2)

Буквар: Дуже вдячний вам, мої друзі –букви алфавіту. Молодці! Добре потрудились!

Діти,а як добре у вас на святі! Я радий, що це свято на мою честь. Я полюбив вас і пишаюся вами. Але настав час нам прощатися.      

А тепер вам, діти, ось і з ким дружити!

Під музику входять Читанка та інші книжки.

Читанка

 Я — Читанка нечитана,

 Навчатиму ваш клас

 Я з вами говоритиму

Про ваш прекрасний час.

Я ваша перша читанка,

Красива в мене свитонька.

Цікаві сторінки, є вірші і казки.

Покажу вам сто земель

І космічний корабель.

Даруватиму щодня ізабави, і знання!

Б у к в а р (до Читанки)

Читанко добра.

Прийми естафету,

Веди школярів по дорогах планети.

Хай відкривають їм розум і руки

Незнані шляхи на планеті Науки.

Хай не погасне бажання малят

Творити добро на планеті Земля.

Рідна   мова

 Як найчарівніша колискова,

 Плекає з дитинства вас рідна мова.

 То піснею злине, то гарною казкою,

 То словом докори, то ніжною ласкою

Під мамине слово ви виросли нишком.

 Шануйте, малята, цю добру книжку!

Математика

Ви вже умієте, друзі хороші,

Порахувати задачки і гроші.

Я ще навчу вас зірки рахувати,

Зводити вежі, мости будувати.

Один, два, три, чотири, п’ять!

Вміють діти рахувать.

Дуже точна я наука

І мене всі люди вчать.

Я потрібна всім – це знайте,

Математику вивчайте!

Буквар

Я вас прошу не лінуватись

І вчить уроки у другім класі,

І берегти книжки!

Віднині — найперші  друзі вам вони.

У ч н і (по черзі)

  Із ними ми подружимо,

  Дари усі заслужимо.

  Ви руки нам подайте.

  Про все розповідайте!

 

Гарну казку розкажіть,

Світ широкий покажіть,

 Ведіть, ведіть щодня

 По сходинках знання.

 

 Ми навчились писати,

 Ми навчились читати,

 Ми зустріли у школі

 Навчання зорю.

 

І сьогодні всі разом

Від щирого серця

Ми складаємо подяку

 Свою Букварю.           

 

Буквар

Дякую вам за такі теплі та щирі слова, та мені вже час іти.

Хай вам щастить. Успіхів вам у навчанні.

Учитель.

Прощання — це, мабуть, завжди сумно, залишається щось зна­йоме, рідне, миле, легке. А попере­ду — невідоме, незнайоме, нові від­криття, нові знання, нові друзі. Наше прощання з Букварем також нехай сумним не буде, бо це — святкування перших досягнень у навчанні, а попереду у вас багато шкільних років, цікавих уро­ків. Але в житті кожної людини най­кращим і найпам'ятнішим завжди за­лишається перший клас. І на згадку про наше свято,  я хочу вру­чити нашим першокласникам посвідчення, які засвідчують, що вони вивчили 33 літери від А до Я і прочитали весьБукварик.

(Вручення дипломів.)

Вам, шановнії батьки,

 «Спасибі» хочу я сказати.

 За допомогу у навчанні,

 Старанність, витримку, любов.

 За те, що вчились рахувати,

 Старанно букви всі писати

 Та гарно-гарно малювати.

 Це перший крок!

 Попереду ще одинадцять років

 Отож навчайтеся, батьки,

 І кожен день робіть уроки!

------Ну  а зараз запрошуємо до слова вельмишановне журі, яке оголосить результати інтелектуальної гри.(Оголошення результатів)

 

------Дорогі діти! Шановні гості! Наше свято добігає свого завершення. Ми щиро вдячні тим, хто завітав на наші перші жнива. Сподіваюсь, що зібрані зернятка знань про­ростуть рясним урожаєм у май­бутньому, а тепло сьогоднішнього свята залишиться в серцях наших дітей — назавжди!

А завершимо ми колективним виконанням пісеньки «Прощай, букварику!»

Пісня

Букварику, прощай!

1.Мужніємо,зростаємо,співаємо пісень,

Уже усі читаємо букварика щодень.

Не кличте вдаль підручники сторінками-крильми,

Сьогодні із буквариком прощаємося ми,

Прощай,прощай,прощай,прощай.

Приспів:

Буква-буква букварику,букварику,прощай,

Школя,школя,школярику мене не забувай.

Буква,буква,букварику,букварику прощай,

Школя,школя,школярику мене не забувай.

 

2.Згадайте люба вчителько,матусі,татусі,

Як бекали і мекали над буквами усі.

А як тепер читаємо,як книги бережем,

З подякою прощаємось із другом букварем.

Прощай,прощай,прощай,прощай.

Приспів.

 

3.Найперша в світі книжечка,найпершії слова,

Найперше слово складене –  це мама дорога,

Уже малі не будемо за плями вибачай,

Тебе ми не забудемо,букварику прощай.

Прощай,прощай,прощай,прощай.

Приспів

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Кукліна Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Галайдич Людмила Володимирівна
    Молодець. цікавий сценарій!
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кравчук Олександр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Лобода Яна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Бабенко Вікторія Богданівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Чорнокожа Олеся Василівна
    Цікавий сценарій, дякую автору.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Чорнокожа Олеся Василівна
    Цікавий сценарій, дякую автору.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Шадура Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Долібожко Федір
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 6 відгуків
docx
Додано
5 лютого 2018
Переглядів
23390
Оцінка розробки
4.9 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку