Мета заходу - сприяти розвитку фізичних якостей школярів; виховувати моральні, естетичні якості, почуття патріотизму; сприяти створенню міцного класного колективу. Захід розбавлений веселими конкурсами. Всі конкурси пішли на УРА!
Виховний захід до дня захисника Вітчизни. (5 клас)
Мета. Сприяти розвитку фізичних якостей школярів; виховувати моральні, естетичні якості, почуття патріотизму; сприяти створенню міцного класного колективу.
Учасники: дві команди (по 5 хлопчиків) та дівчатка – група підтримки.
Обладнання: повітряні кульки, плакати, листки паперу, фломайстри, олівці, 2 яблука, 2 хустинки, защіпки – 20 шт., повітряні кульки – 20 шт
Зал прикрашений повітряними кульками, плакатами. У кінці класу є незалежне журі
Вчитель: Сьогодні ми зібралися, щоб відсвяткувати День української армії. Вдячні нащадки низько вклоняються дідам та батькам, які несуть або несли службу в лавах армії. Завдяки їм наша Батьківщина незалежна, сильна і могутня, а діти можуть сподіватися на щасливе майбутнє.
1 учень: Українці ми маленькі,
Україна – край рідненький,
Вірні сини свого роду,
Українського народу.
2 учень: Все, що рідне, я кохаю,
Всім, хто рідний, помагаю.
Своє ціню, свого вчуся,
І до рідного горнуся.
3 учень: Знай і вчись своє любити,
Все вивчати і цінити.
Знай, що найчесніше діло –
Свого боронити сміло.
Ведучий 1: Всі наші хлопчики хочуть бути схожими на своїх батьків та дідусів, які виявили високе почуття патріотизму, національної гідності, мужність та героїзм.
Ведучий 2: Тому, мабуть, немає жодного хлопчика, який би не мріяв стати мужнім, хоробрим, надійним захисником Вітчизни.
Ведучий 1: Та щоб стати мужнім, надійним захисником Батьківщини, потрібно готуватися до цього з дитинства. Адже солдат має бути дужим, спритним, кмітливим, винахідливим. Він повинен вміти багато чого робити.
Ведучий 2: Ми маємо впевнитися, що ви для цього готові, а тому влаштуємо вам випробування.
Ведучий1 : За допомогою різноманітних конкурсів спробуємо це з’ясувати.
Ведучий 2: Спершу ви розділитеся випадковим способом на дві команди.
Помічник: Прошу взяти папірець.(пояснює умови розподілу)
(на столі лежать папірці лицем до низу, на яких зображені сині та жовті кружечки;, учасники по черзі забирають їх та прикріпляють до грудей , розподіляються біля відповідного столу)
Ведучий 1: А тепер перше завдання для вас – представити свої команди.
Помічник: Перед вами є листок паперу, фломайстри, олівці. Ви маєте придумати назву, обрати командира, швидко намалювати емблему своєї команди і сформулювати девіз. Час пішов.
(звучить музика)
Учень 4: Наді мною небо
Дивної краси.
Нам, пташа маленьке,
Щастя принеси.
Учень 5: Ну-мо хлопці, веселіше!
Познайомимося швидше!
Учень 6: Хто з вас, друзі, найспритніший?
В кого руки найсильніші?
Учень 7: Покажіть же нам, що ви –
Неньки рідної сини.
Учень 8: Землю будеш боронити
Зможеш ти нас захистити,
Бо ти вправний вояк –
Український козак.
Ведучий2 : Прошу представити свої команди.
(команди по черзі представляють себе, емблеми передаються журі)
Ведучий1 : Прошу команди привітати одна одну!
Учасники першої команди: Команді «…», привіт!
Учасники другої команди: Команді «…», привіт!
Помічник: Журі оцінює оригінальність та артистизм команд за п’ятибальною системою.
(Під час проведення конкурсів звучить музика).
Ведучий 2: Кожен знає, що ранок солдата починається з пробудження та розминки Солдатам має бути завжди в формі. І зараз ми побачимо, як наші хлопчики вміють швидко реагувати. До вашої уваги конкурс «Розминка».
Конкурс №1 «Розминка.»
Помічник : перед вами листки паперу. Ви маєте за 1 хвилину написати якнайбільше слів на букву «м». Час пішов
Ведучий 1: Якщо людина слабосильна, не може впоратися з якоюсь справою, про неї кажуть: «Мало каші з’їла».
Про солдата цього не скажеш, тому що солдат повинен їсти все і швидко. До вашої уваги конкурс «Хто швидше їсть?»
Конкурс №2 «Хто швидше їсть».
Помічник. Прошу по два учасники від команди.
(Виходять по два учасники від команд, їм зав’язують руки за спину; два яблука підвішені за хвостики на нитку, їх тримають дівчатка, що стоять на стільцях. По команді учасники починають їсти яблука, не торкаючись руками) Журі оцінює спритність, винахідливість, швидкість
Ведучий 2: Після сніданку розпочинається стройова підготовка на спеціальному плацу. «Кроком руш! Ширше крок! Ліворуч! Праворуч! Кругом!» – чути голос сержанта. А зараз конкурс «Стройова пісня»
Конкурс №3 «Стройова пісня»
Помічник: Зараз вам даються листки паперу, на яких написані слова пісні. Ви маєте дружно заспівати ці рядки.
Команда №1: ОЙ НА ГОРІ ТА ЖЕНЦІ ЖНУТЬ (укр. нар. пісня)
Ой на горі та женці жнуть, (Двічі)
А попід горою
Яром-долиною
Козаки йдуть.
Гей, долиною, гей,
Широкою,
Козаки йдуть.
Гей, долиною, гей,
Широкою,
Козаки йдуть
Команда №2: ГЕЙ, ВИ, ХЛОПЦІ СІЧОВІЇ (укр. нар. пісня)
Гей, ви, хлопці січовії, раз, два, три!
Вже вороже серце мліє, раз, два, три!
Ні на що ми не зважаймо.
Лиш наперед поступаймо.
Раз, два — раз, два — раз, два, три!
Ведучий 1: Ретельність дій – це найголовніша риса вояка. Отож конкурс «Мумія»
Конкурс №4 «Мумія».
Помічник: прошу по одному учаснику. Завдання в тому, щоб асистента якнайкраще обгорнути туалетним папером,
(командам роздаються реквізити : туалетний папір. На це 1 хв).
Ведучий 2: Сильні завжди правили світом. Тож давайте подивимося, хто найсильніший?
Конкурс №5 «Хто сильніший»
Помічник: прошу команди розрахуватись попорядку..
(на середину кімнати ви двигається стіл. Учасники по черзі парами підходять до столу і по команді розпочинають змагання з армреслінгу. Журі рахує по одному балу команді переможниці. Усього 5 балів).
Ведучий 1: Увага! Увага! Обов’язкові години занять! А зараз ми подивимося на ваших капітанів, чи кмітливі та розумні вони? До вашої уваги бліц турнір для капітанів
Конкурс №6 «Бліц турнір для капітанів»
Помічник: прошу команди залишити на майданчику лише капітанів. Вам зараз будуть задаватись питання. Відповідь пишеться на аркуші паперу і демонструється. Журі оцінює правильність в 1 бал
Ведучий 2: А зараз ще один конкурс під час якого буде перевірятися кмітливість наших солдат. Запрошуємо хлопчиків зібрати защіпки
Конкурс №7 «Збери защіпки»
Помічник: Прошу по одному представнику від команди.
(Викликається по одному учасникові від кожної команди. Учасникам зав’язуються очі. На двох асистентах закріплюють по десять защіпок. Учасників підводять до асистентів, яким за сигналом ведучого потрібно зняти з асистентів защіпки. Виграє той, хто зніме більше защіпок).
Ведучий 1: А тепер ми хочемо бачити, наскільки ви сміливі? До уваги конкурс «Сміливий воїн»
Конкурс №8 «Сміливий воїн»
Помічник: Ви отримаєте 5 кульок, у яких заховані слова. Потрібно їх дістати та скласти вислів із цих слів, записати його на дошці.
(у повітряних кульках сховані вислови, учасники мають дістати папірці із кульок та скласти вислови).
Ведучий 2: Полководець Суворов завжди наголошував: «Важко в навчанні – легко в бою». Великі навчання для солдатів, це найголовніший екзамен. Як уміють солдати володіти своєю зброєю, керувати бойовими машинами, на скільки вони дужі, витривалі – усе це перевіряється під час навчання. І ми теж вже перевірили і хочемо з вами поділитись своїми враженнями, а журі тим часом підіб’є підсумки двобою:
Частушки
1-а учениця
Ой сусіде мій, Валера —
Наплету йому казок.
Списать йому не дала,
Підманула, підвела.
2-а учениця
Я Богданові моргала,
Ледь зі стільчика не впала.
Він прикинувся умить,
Що у нього зуб болить.
3-я учениця
А Миколка, а Миколка
Коло мене, як на голках.
Його ліктем я штовхну
І до тями доведу.
4-а учениця
А Вадимчик наш тихоня
Тишком-нишком щось накоїть
На фізру він не піде –
Десь улізе, щось знайде
5-а учениця
Продзвенів дзвіночок знову
Радіо включається
У Антона Кошляка
Рот не закривається
6-а учениця
Ігор — козацький ватажок —
Ходить в школу без книжок.
На перервах він літає,
Мабуть, все на світі знає.
7-а учениця
Після дощику в четвер
Роман ніс мені портфель.
Я завжди така охоча
Тільки він носить не хоче
8-а учениця
Мій сусід Вітьок Нардес
Мріє все про «Мерседес».
Я йому пообіцяла:
Як виросту — покатаю
9-а учениця
А у нашого Серьожі
Для дівчат завжди є гроші.
З ним я дружбу заведу
І з ума його зведу
10-а учениця
У Степана у Смика
Дуже легкая рука:
Двійок він не получає
Бо усе на світі знає
11-а учениця
Я Потапенку сказала,
Що психологша чекала.
Він на мене подивився
І страшенно розгубився.
Танець від дівчат
Заключне слово журі.
(дівчатка роздають подарунки хлопчикам)
Вчитель: Ось і закінчилася наша конкурсна програма. Молодці діти! Ви дуже старалися. Проявили свою витримку, сміливість, кмітливість. Ростіть здоровими, загартовуйте тіло і душу. Будьте готові до випробувань у житті. Любіть Україну, вивчайте її історію і примножуйте її славу.