Сценарій свята "Подорож до країни музичних інструментів"

Про матеріал
Сценарій музичної розваги для дітей середньої групи "Подорож до країни музичних інструментів"
Перегляд файлу

ВЕДУЧА: Добрий день,малята.

Сьогодні ми з вами потрапимо в нову країну. Цієї країни немає ні на одній з географічних карт, але вона є там, де люблять музику. Це країна «музичних інструментів». А потрапимо ми в цю країну з дзвоном дзвіночків. (дзвенить у дзвіночок)

Подивіться, скільки музичних інструментів - ціла країна!

(показує на столі музичні інструменти: барабан,металофон, трикутник,маракас, сопілочка, трикутник, бубон, ложки,дзвіночки)

А править в цій країні Король-барабан. Уважно подивіться і скажіть, що потрібно зробити, щоб ці інструменти зазвучали? (Відповіді дітей)

Ведуча: Правильно, вдарити. Послухайте і відгадайте загадку.

Всередині — пустий,
А голос — густий.
Сам мовчить,
А б’ють — бурчить.
Діти: барабан.

 

ВЕДУЧА: Барабани займали дуже важливе місце у військовій музиці. Раніше барабанами користувалися на поле битви, для передачі військам сигналів і для підтримки бойового духу солдатів, а так само і для залякування супротивника.

 

ВЕДУЧА: Подивіться на наступний інструмент та скажіть, як він називається?

Діти: Металофон

ВЕДУЧА: Ви знаєте, чому його так назвали? Він складається з металевих трубочок, які при ударі молоточком звучать (Звучить металофон).

ВЕДУЧА: Цей інструмент можна назвати ударним?

Діти: Так, це ударний інструмент.

ВЕДУЧА: На ньому можна зіграти мелодію, значить це не просто ударний, а ударно-мелодійний інструмент.

Ведуча: Хто може сказати, який характер звучання у металофона?

Діти: Дзвінкий, яскравий.

 

ВЕДУЧА: А послухайте про який інструмент ця загадка.

У самий казковий момент вступить цей інструмент.

Але зовсім не кожен знає, що в оркестрі він грає!

Тихо, ніжно задзвенить, ніби все посеребрить.

Діти: -Трикутник.

Звучить трикутник.

Схожий він на брязкальце,

Тільки це не іграшка!

Кругленький каркас

Здогадались , що це…

Діти: – Маракас

Звучить маракас.

 

Голосок тоненький має,

Всіх маляток звеселяє,

Ви на ній всі граєте,

Хто вона – впізнаєте?

Ду-ду-ду, віть-віть-віть!

Ви моє ім’я назвіть.

Не паличка, не гілочка, Звуть мене …

 Діти: – Сопілочка.

 

Вони, як квіти називаються,

 Чудовим дзвоном заливаються.

 Діти: – Дзвіночки.

Звучать дзвіночки.

 

За обідом суп їдять,

До вечора «заговорять»

Дерев’яні дівчата,

Музичні сестрички.

Пограй на них трішки

Здогадались, що це?

Діти: -Ложки.

Звучать ложки

 

Я круглий немов сонечко, тільки з бубонцями

Звучу я дуже дзвінко почуєте ви самі,

Коли в руки мене візьмете, ударите долонькою

Звучати я буду голосно-голосно

Вгадайте, хто я?

Діти: – Бубон

 

ВЕДУЧА:  Правильно, діти, це бубон. Бубон – це ударний інструмент, тому що ми по ньому ударяємо, а він нам відповідає своїм дзвінким звучанням. Давайте пограємо з бубном.

Гра з бубном

 

 

 

А давайте ми з вами подивимось на екран, які ще музичні інструменти бувають

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

 

 

 

ВЕДУЧА: Діти, що таке оркестр? (Діти відповідають) Це коли звучать відразу або по черзі багато різних інструментів. І щоб нам створити свій оркестр музичних інструментів ми пограємо в гру «Ковпачок». Тут заховані під ковпачками інструменти, хто відгадає їх за звучанням, на тому інструменті і буде грати в нашому оркестрі (бубон, ложки, дзвіночки, металофон, дзвіночок).

ВЕДУЧА: Ось ми з вами познайомилися і пограли на музичних інструментах.

Діти, подивіться , хтось надіслав нам лист (показує його дітям і відкриває), а в листі - завдання. Ось диск, на якому записані звучання музичніх інструментів. Давайте разом з вами послухаємо їх та пограємо в гру «Ми не скажемо, а покажемо»

ГРА

(Звучить музичний інструмент, після цього ведуча каже: Дітки що це? Діти відповідають: Ми цього не скажемо, не скажемо, а покажемо. Імітують гру)

 

Ось і закінчилась наша подорож до країни музичних інструментів.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Донцова Олеся
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Додано
16 червня 2021
Переглядів
1429
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку