ВЕДУЧА: Добрий день,малята.
Сьогодні ми з вами потрапимо в нову країну. Цієї країни немає ні на одній з географічних карт, але вона є там, де люблять музику. Це країна «музичних інструментів». А потрапимо ми в цю країну з дзвоном дзвіночків. (дзвенить у дзвіночок)
Подивіться, скільки музичних інструментів - ціла країна!
(показує на столі музичні інструменти: барабан,металофон, трикутник,маракас, сопілочка, трикутник, бубон, ложки,дзвіночки)
А править в цій країні Король-барабан. Уважно подивіться і скажіть, що потрібно зробити, щоб ці інструменти зазвучали? (Відповіді дітей)
Ведуча: Правильно, вдарити. Послухайте і відгадайте загадку.
Всередині — пустий,
А голос — густий.
Сам мовчить,
А б’ють — бурчить.
Діти: барабан.
ВЕДУЧА: Барабани займали дуже важливе місце у військовій музиці. Раніше барабанами користувалися на поле битви, для передачі військам сигналів і для підтримки бойового духу солдатів, а так само і для залякування супротивника.
ВЕДУЧА: Подивіться на наступний інструмент та скажіть, як він називається?
Діти: Металофон
ВЕДУЧА: Ви знаєте, чому його так назвали? Він складається з металевих трубочок, які при ударі молоточком звучать (Звучить металофон).
ВЕДУЧА: Цей інструмент можна назвати ударним?
Діти: Так, це ударний інструмент.
ВЕДУЧА: На ньому можна зіграти мелодію, значить це не просто ударний, а ударно-мелодійний інструмент.
Ведуча: Хто може сказати, який характер звучання у металофона?
Діти: Дзвінкий, яскравий.
ВЕДУЧА: А послухайте про який інструмент ця загадка.
У самий казковий момент вступить цей інструмент.
Але зовсім не кожен знає, що в оркестрі він грає!
Тихо, ніжно задзвенить, ніби все посеребрить.
Діти: -Трикутник.
Звучить трикутник.
Схожий він на брязкальце,
Тільки це не іграшка!
Кругленький каркас
Здогадались , що це…
Діти: – Маракас
Звучить маракас.
Голосок тоненький має,
Всіх маляток звеселяє,
Ви на ній всі граєте,
Хто вона – впізнаєте?
Ду-ду-ду, віть-віть-віть!
Ви моє ім’я назвіть.
Не паличка, не гілочка, Звуть мене …
Діти: – Сопілочка.
Вони, як квіти називаються,
Чудовим дзвоном заливаються.
Діти: – Дзвіночки.
Звучать дзвіночки.
За обідом суп їдять,
До вечора «заговорять»
Дерев’яні дівчата,
Музичні сестрички.
Пограй на них трішки
Здогадались, що це?
Діти: -Ложки.
Звучать ложки
Я круглий немов сонечко, тільки з бубонцями
Звучу я дуже дзвінко почуєте ви самі,
Коли в руки мене візьмете, ударите долонькою
Звучати я буду голосно-голосно
Вгадайте, хто я?
Діти: – Бубон
ВЕДУЧА: Правильно, діти, це бубон. Бубон – це ударний інструмент, тому що ми по ньому ударяємо, а він нам відповідає своїм дзвінким звучанням. Давайте пограємо з бубном.
Гра з бубном
А давайте ми з вами подивимось на екран, які ще музичні інструменти бувають
ПРЕЗЕНТАЦІЯ
ВЕДУЧА: Діти, що таке оркестр? (Діти відповідають) Це коли звучать відразу або по черзі багато різних інструментів. І щоб нам створити свій оркестр музичних інструментів ми пограємо в гру «Ковпачок». Тут заховані під ковпачками інструменти, хто відгадає їх за звучанням, на тому інструменті і буде грати в нашому оркестрі (бубон, ложки, дзвіночки, металофон, дзвіночок).
ВЕДУЧА: Ось ми з вами познайомилися і пограли на музичних інструментах.
Діти, подивіться , хтось надіслав нам лист (показує його дітям і відкриває), а в листі - завдання. Ось диск, на якому записані звучання музичніх інструментів. Давайте разом з вами послухаємо їх та пограємо в гру «Ми не скажемо, а покажемо»
ГРА
(Звучить музичний інструмент, після цього ведуча каже: Дітки що це? Діти відповідають: Ми цього не скажемо, не скажемо, а покажемо. Імітують гру)
Ось і закінчилась наша подорож до країни музичних інструментів.