ДЕНЬ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ
Мета: розповісти учням про історію створення збройних сил України, виховувати почуття патріотизму до своєї держави, відзначати День Збройних Сил України, сприяти згуртуванню учнівського колективу. Виховувати патріотичні почуття до рідної землі, дружби та взаємоповагу один до одного, взаєморозуміння.
Обладнання: аудіозаписи, м’ячі, кеглі, газети, линва, зимові рукавички, сорочки, картопля, ножі, державна символіка.
Хід заходу
Ведуча 1: Добрий день, шановні гості, вчителі, батьки, учні і любі наші, найкращі чоловіки і хлопчики. Сьогодні ми зібрались у цій залі, щоб привітати наших лицарів і захисників зі святом – Днем Збройних Сил України.
Ведуча 2: Сьогодні Українська армія справляє свято,
Ми віддамо належне цій даті.
Тож вас, чоловіки, дозвольте привітати,
Хоч ви й не всі служили в ній.
Ведуча 3: День чудовий – 6 грудня
Це є чудове свято,
Зрозуміло тут без слів:
Це є День Чоловіків.
Ведуча 4: Отож здоров’я Вам бажає щиро,
І стійкості в скрутну годину,
Наснаги, щастя, радості і миру
Ведучі разом: Слабка жіноча половина.
Ведуча 1: День Збройних Сил України-
Це мужності й геройства свято.
Ведуча 2: І ми вклоняємося тим,
Хто літ тому назад багато
Ведуча 3: І тим, хто нині з автоматом,
Наш спокій береже і захищає
Ведуча 1: Мене і маму, і сестричку й брата
Й велику нашу всю родину-
Ведучі разом: Рідну неньку-Україну.
Ведуча 1: Народна мудрість стверджує, що земля може нагодувати людину своїм хлібом, напоїти водою зі своїх джерел, але захистити себе не може. Тому це святий обов’язок тих, хто живе, хто користується всіма її благами і дарами. Виконуючи цей почесний обов’язок, ідуть юнаки служити в армію, щоб берегти мир і спокій своєї Батьківщини, стояти на сторожі її інтересів.
Нелегка військова служба. Це ранні підйоми, багатокілометрові пробіжки і армійська дисципліна.
Ведуча 2: Я вітаю діда, тата
З чоловічим справжнім святом!
Хто Вітчизну боронив –
Привітання заслужив!
Ведуча 3: Прадід мій пройшов війну –
Я вклоняюся йому.
В мирний час служив мій дід –
Захищав кордон, як слід!
Ведуча 1: Тато до армійських лав
Зовсім нещодавно став.
Відслужив належний рік
Як достойний чоловік.
Ведуча 2: Нині будем святкувати.
Дід почне розповідати,
Як у армії служив,
Всіх згадає, з ким дружив.
Ведуча 3: Прадід про війну розкаже,
Потайки сльозу змахне.
Фотографії покаже
І невесело зітхне…
Тож Ви, хлопці, підросте,
Все гарненько Ви вивчайте,
Щоб у армії служити
І Вітчизну боронити.
Вчитель. Сьогодні ми дійсно відчуваємо захист Збройних Сил, тому що на сході нашої країни іде неоголошена війна, так звана ООС. Вже чимало українських сімей відчули жахливі наслідки війни, втративши своїх рідних і близьких. Ми всі розуміємо біль цих втрат і глибоко співчуваємо цим родинам Пам’ятаймо всіх, живих і тих, хто вже не з нами. Солдатів і активістів майдану. Лікарів і волонтерів. Пам’ятаймо старих, пам’ятаймо молодих. Вони боролися за наше життя. Не забуваймо це. Закарбуймо їхні імена у пам’ять вічності, Тому я пропоную хвилиною мовчання вшанувати тих, хто віддав своє життя за нас, щоб ми ходили до школи чи на роботу, за наше краще життя.
Хвилина мовчання.
Звернення батьків.
Ми бажаємо вам, хлопці,
Друзі наші щирі,
Гарно всім навчатись
І жити у мирі!
Щоб зростали і мужніли
Ви кожну годину,
Щоби ми пишались вами
У будь – яку днину!
Отож разом усі вітаємо,
Удачі, щастя, перемог бажаємо.
Нехай же радість з вами поруч
Іде завжди праворуч і ліворуч.
Нехай завжди здійсняються всі мрії,
Ще будьте мужні і щасливі,
Вершин блискучих досягайте,
І нам також допомагайте.
Ведуча 1: А нашим юнакам для того, щоб стати справжніми захисниками, треба уже зараз готуватися: загартовуватися, займатися спортом …І не тільки
Щоб скоріше підрости-
каже моя мама-
звісно, зранку мусиш ти
їсти кашу манну.
Кашу манну їсти мушу,
Щоби силу мати,
Коли буду я солдатом,
Автомат тримати.
Нехай же квітне наше щастя,
Нехай дзвінкі звучать пісні
І селиться наш шлях квітчатий
У ранок завтрашній ясний.
Вчитель. Сьогодні ми пропонуємо вам здійснити цікаву подорож у дивовижний світ чоловічої сили і краси, кмітливості і майстерності. Справжній чоловік – це сильний чоловік. У нього справа честі понад усе. І сьогодні зможемо переконатися, що сильна половина людства дійсно наділена такими якостями. Тому зараз розпочинаємо наші спортивно – розважальні змагання. Оцінювати змагання буде журі у складі:
1.________________________________________________
2.________________________________________________
3.________________________________________________
Вчитель. Давайте привітаємо наших учасників- команду «Застава», команду «Захисник» і команду «Атака» (учасники команд під музику заходять до зали)
Конкурс 1. Шикування в одну шеренгу та проголошення девізу (3 б.) (Молодці Ви гарно виконали завдання і кожна команда отримає заслужені бали)
2 конкурс – жартівлива вікторина (1 б.)
Наступний конкурс 3. «Знищення умовного противника» (1 б.)
Кожен гравець команди м’ячем намагається збити якнайбільше кеглів.
(пісня «Ми козаки....)
4 конкурс – на спритність (3 б.)
Запрошуються по одному учаснику від команд. Завдання полягає у тому, щоб тримаючи праву руку за спиною, тільки за допомогою однієї руки, тримаючи газету лише за куточок, зібрати її в кулак. Хто першим впорається із завданням, той і переміг.
Вчитель. Слово надаємо журі. Дякуємо. А ми переходимо до п’ятого конкурсу.
5 конкурс «Інтелектуальний» (1 бал правильна відповідь)
(пісня «Воїн»)
Вчитель. Так дійсно ми бачимо, що захисники наші підготовлені в теорії на високий бал, а от як з практикою, покажіть нам вашу вправність.
6 конкурс «Радіаційна небезпека» Умови конкурсу (одягнути протигаз на швидкість).
Вчитель. А тепер час перевірити наскільки сильні наші захисники, тому наступний конкурс.
7 конкурс «Силовий» (Умови конкурсу: перетягування линви) (1 бал )
Вчитель. Молодці, після кожного конкурсу переконуюсь, які у нас і вправні, і розумні, і сильні чоловіки і хлопці. А давайте запропонуємо їм ще одне випробування.
Попросимо наше журі підготувати результати попередніх конкурсів, а ми тим часом послухаємо спогади про службу у Збройних Силах батька учениці ___ (батько розповідає про армійську дисципліну,армійську дружбу, демонструє солдатський фотоальбом, дає настанови юнакам)
(пісня «Ти гордість країни»)
Вчитель: Надаємо слово журі. Дякуємо. Переходимо до наступного конкурсу.
8 конкурс: «Умілі руки» (3 б.)
Із кожної команди потрібно по два учасники. Одним гравцям видаються товсті зимові рукавиці. Їхнє завдання – якнайшвидше застебнути гудзики на сорочці, яку надягає поверх одягу партнер по грі.
9 конкурс: Бліц – турнір «Знавці козацької термінології» (1 б. – правильна відповідь)
Вам потрібно дати вірну відповідь на поставлені запитання.
Вчитель. Призовники потрапляють в армію: хто за бажанням, а хто по необхідності виконати свій обов’язок . А що важливо в армії? Навчання ось що!
Але яке навчання і служба, коли солдат голодний? Український солдат має бути ситим. І нагодованим добре!
10 конкурс: «Шеф – кухар» (5 балів)
Умови конкурсу: виносяться столи, на кожному із них лежить 1 велика картоплина та ніж. Участь приймають по 1-му учаснику з команди. Завдання учасників почистити картоплину так, щоб її шкірка була якомога довшою. Оцінюється 5 балами для команди, в якої найдовша шкірка.
(пісня «Марш Нової Армії»)
Вчитель. Так ми вже бачимо, що всі достоїнства справжнього чоловіка є у наших учасників, тож залишилось оголосити результати змагань. Тож надаємо слово нашому журі.
Вчитель. Сьогодні ми мали змогу позмагатися і відпочити, почути дотепне слово і чарівну пісню. Кожен учасник змагання був спритним, витривалим і мужнім. Настала урочиста хвилина- церемонія нагородження.
Шикування
(звучить аудіозапис гімну України)
Вчитель. Дорогі учасники, учні та гості щиро дякуємо за участь в нашому святі. Хай назавжди поселяться в наших сім’ях Любов, Повага, Здоров’я. Щастя Вам усім!
Скільки б ми не грали,
А закінчувати час.
Знову в цьому залі
Ми чекаєм вас.