Сценарій свята "Віват, математика!"

Про матеріал
Даний сценарій буде корисний вчителям при підготовці позакласних заходів з математики, допоможе розвивати інтерес, любов до математики. Він допоможе показати значення математики при вивченні інших наук.
Перегляд файлу

1

 

              ВІВАТ, МАТЕМАТИКА!

(математичне свято в якому участь беруть дві  команди учнів 7 класу)

Ведучий1: Доброго дня, дорогі друзі! Я рада вітати всіх, хто знає математику, хто любить математику, хто в майбутньому спиратиметься на знання, одержані в школі.Не всі ви в майбутньому станете математиками, але математика потрібна і в науці, і в техніці, і в повсякденному житті.

В. 2.Хоч ти смійся, а хоч плач   – Чи задачник непутящий,

Не люблю отих задач.    Чи таланту десь узять?

А чому терплю невдачі?   Та знайшов я спосіб кращий –

Чому скаржусь на задачі?   Тільки відповідь читать.

 

Ви учіться, хто бажає!    Подумаєш, математика!

Я б здоров’я не втрачав.   Не така вже велика пані!

На умову не зважаю.    Без неї всі науки обходяться.

Раз – помножив, два – додав.

 

  І чому її називають царицею наук?

 

Ніяк не зрозумію!

Може ти мені поясниш?

 

Ведуча1.

 Якщо хочеш досягнути

У житті своїм вершин,

Математику збагнути

Мусиш тонко, до глибин.

 

Калькулятор і комп’ютер,   - Якщо хочеш бізнесменом

Хто сьогодні їх не зна?    Після школи, друже, стать,

Та за пояс їх запхнути    Аксіоми й теореми

Може світла голова.    Мусиш добре пам’ятать.

 

Якщо лікарем ти станеш,   Не кажу про космонавтів,

То колего, тут затям:    Вчителів і моряків...

Коли десь помилишся    – Та коли чогось не знав ти,

Хтось поплатиться життям.   Час це вивчити настав.

 

Не махай на все рукою,

Не лінуйся, а учись!

Бо чого навчишся в школі,

Знадобиться ще колись!

 

Ведучий2.

Ой, ой, ой! Так і побіг вчити математику! Звучало гарно, але не переконливо. Якась суха ця наука! І, на мою думку, майже нікому не потрібна!

 

Ведуча1. То це математика суха і непотрібна? Ти думаєш, що говориш? Без знань математики не можна зрозуміти ні основ сучасної техніки, ні того, як вчені вивчають природні і соціальні явища. Недарма Песталоцці стверджував, що рахунок і обчислення – основа порядку в голові.

Ведучий2. Це ще в якій голові? У моїй голові починається каламбур, як тільки я починаю займатися математикою.

Ведуча1. Бачу, ти в корені не розумієш ні краси, ні призначення цієї науки. Спробую тебе переконати, що математику в школі сумлінно вчити потрібно. Адже без неї жодна наука не обходиться. Запрошую тебе в цікаву подорож у світ математики.

В. 2:Нехай ті учні, яким математика досі здавалася нудною та нецікавою наукою, сьогодні переконаються, що вона весела та захоплююча.Сьогодні ви зможете показати не тільки знання з математики, але й уміння міркувати, зіставляти, знаходити вихід із складних ситуацій. Нехай під час змагання пануватимуть кмітливість, наполегливість, впевненість, довіра та повага один до одного. Усі ці складові допоможуть отримати вам перемогу. Хай щастить!

В.1: Сьогодні ми запрошуємо дві команди: команда «Юні математики»,капітан команди-Безотосна Ольга, і команда-«Вікторія»,капітан –Недільський Юліан.  

 

 

 

 

 

 

 

Вед.2: Сьогодні будуть незвичайні уроки математики. Ви подивитесь на буденні речі зовсім іншими очима. Отже перший урок-

УРОК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Ведучий1. Більшість понять і математичних термінів мають іноземне пожодження. Перевіримо, як ви знаєте іноземні мови.

1.Скажіть на грецькій мові слово « коло», якщо для нас це частина області,міста, яка розташована далеко від центра (периферія)

2.У греків це натянута тятива, а у нас? (гіпотенуза)

3.Ця фігура дала назву відомому танцю кадриль.(квадрат)

4. Яка цифра при перекладі з латинської означає «ніяка»? (нуль)

5.Скажіть українською мовою грецькі слова-моно,ді,полі і латинські- уні,бі, мульті.(один, два,багато)

6.Латинські слова bis —двічі і seco — січу перекладіть на українську мову і одержите математичний термін(бісектриса)

7. Назва якої держави схована в математичному виразі а³ (Куба)


Поетична хвилинка

ЕДИК-МАТЕМАТИК

Хоч ти смійся, а хоч плач —

Не люблю отих задач.

А чому терплю невдачі?

Чому серджусь на задачі?

Чи задачник непутящий,

Чи таланту десь узять? —

Та знайшов я спосіб кращий —

Тільки відповідь читать.

Ви учіться, хто бажає,

Я б здоров'я не втрачав.

На умову не зважаю:

Раз — помножив, два — додав.

Скільки простирадл і ліжок?

Хто там відповіді жде?

До годин додав він кішок

І помножив на людей.

Ні, не хитра ця наука,

Якщо відповідь читать.

Може статись — дід за внука

Буде менше літ на 5.

До Свердловська місто Сочі

Ближчим є за Камишов.

А один індійський хлопчик

Ніл за вечір обійшов.

А друкарська десь машина

Нам дала 5 тонн вівса...

Що ж ми Едику поставим

За подібні чудеса?

 

 

 

Ведучий: Подумаймо, як можна сполучити букви і цифри.

УРОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Тема: Числівник. 1. Заповнити таблицю

Команда «Юні математики»

 Команда «Вікторія»

Замість точок записати число буквами,щоб отримати слово.Наприклад ли…к(листок)

Замість точок записати число буквами,щоб отримати слово.Наприклад ли…к(листок)

І…рія

Ві…на

…я

Сви…к

Пі…лет

Ві…ло

Бо…тон

…рона

Елек…к

…рож

Ви…мка

Ме…ка

 (Історія,сім’я,пістолет,бостон,електрик,витримка) (Вітрина,свисток,вітрило,сторона сторож,метрика)

2.Назвати прислів’я, скоромовки, що містять числівники.

 

 

 

 

ПЕРЕРВА.(Журі підводить підсумки, ведучий ставить запитання вболівальникам)

Ведучий:1. Що спільне у числі і слові?(склад СЛО)

 2.Літак долає відстань з міста А в місто Б за 1 год 20 хв., а на зворотній шлях, рухаючись з тією ж швидкістю, 80 хв.Як це пояснити? (1 год 20 хв=80 хв)

3) В якому числі стільки цифр, скільки й букв?                                (сто)

4) У семи братів по одній сестричці. Скільки всіх сестер?                 (1)

5) У кошику 3 яблука. Як поділити їх між трьома хлопчиками так, щоб одне яблуко залишилося у кошику?

6) У мішку 100 кг зерна. Як поділити це зерно на дві частини, щоб в одній було на 20 кг більше, ніж у другій?       (40 кг і 60 кг)

7) 3 курки за 3 дні знесуть 3 яйця. Скільки яєць знесуть 6 курок за 6 днів?           


Поетична хвилинка


 


ПРОСТА АРИФМЕТИКА

 

Викликає вчитель Люду,

Слабшу серед дітвори,

І питає: — Скільки буде:

Десять поділить на З?

Розв'язать вона не може,

Звісно, знітилась, мовчить...

Вчитель каже: — Так не гоже,

Прості дроби треба вчить!

Хай картоплі є десяток, —

Вчитель далі річ веде,

Розділи на трьох дівчаток,

То по скільки припаде?

Люда каже: — Зайвий клопіт,

І нащо мені це знать?

Я зварю картоплі горщик,

Натовчу і хай їдять.

 


 

 

 

 

 

Урок української літератури

Конкурс 1. Відгадай назви казок

(На екрані – сюжет відомої казки. Команди пишуть її назву на аркуші. Після того як усі казки відгадано, потрібно відповісти на запитання: «Що об’єднує всі ці казки?».)

  1. Казка про друзів, двоє з яких недбало поставилися до побудови своїх будинків і потім вимушені були проситися до третього, чий будинок був збудований міцно та якісно.
  2. Казка, мораль якої така: діти не відчиняйте двері невідомим особам, навіть якщо вони говорять маминим голосом.
  3. Двоє героїв цієї казки лише співали та танцювали, а третій, працьовитий, спік пиріжків та, перш ніж пригощати, нагадав цим двом, хто все зробив.
  4. У цій казці дівчинка спочатку зіпсувала всі меблі, потім з’їла обід господарів будинку, а потім лягла на їхні ліжка та й заснула.
  5. У цій казці одна дуже примхлива особа захотіла взимку пролісків, а зла мачуха відправила по них до лісу пасербицю.

Відповіді: 1. «Троє поросят»; 2. «Семеро козенят»; 3. «Півник і двоє мишенят»; 4. «Три ведмеді»; 5. «Дванадцять місяців».

Усі ці казки об’єднує те, що в їх назвах є числа.

(За правильну відповідь команда отримує 6 балів.)

 

 

 

 

Конкурс 2. Поверни до казки

(Учасникам пропонується кілька предметів, які мають форму геометричних фігур. Потрібно всі предмети повернути до своїх казок, вгадавши і сам предмет, і назву казки, до якої його потрібно повернути.)

Предмет перший

Їстівна куля, діаметром не більша за сантиметр, яка дуже заважала спати одній особі. (Горошина з казки «Принцеса на горошині».)

Предмет другий

Пара зрізаних конусів, які могли ходити без втручання людини. (Цеберка з казки «За щучим велінням».)

Предмет третій

Плетений паралелепіпед, у якому сховалась дівчинка з пиріжками. (Короб із казки «Маша й ведмідь».)

Предмет четвертий

За її допомогою в математиці позначають додатний напрям на координатних осях, а в казці брати, користуючись нею, наречених собі вибирали. (Стріла з казки «Царівна-жаба».)

Предмет п’ятий

Куля, яка втекла з дому. (Колобок із казки «Колобок».)

(За кожну правильну відповідь команди отримують по 1 балу (0,5 за предмет, 0,5 – за назву казки); максимум – 5 балів

 

 

 

ПЕРЕРВА.(Журі підводить підсумки, ведучий ставить запитання вболівальникам)  

Ведучий:

1) У семи братів по одній сестричці. Скільки всіх сестер?                 (1)

2) У кошику 3 яблука. Як поділити їх між трьома хлопчиками так, щоб одне яблуко залишилося у кошику?

3) У мішку 100 кг зерна. Як поділити це зерно на дві частини, щоб в одній було на 20 кг більше, ніж у другій?       (40 кг і 60 кг)

4) 3 курки за 3 дні знесуть 3 яйця. Скільки яєць знесуть 6 курок за 6 днів?           



Ведучий:  УРОК ІСТОРІЇ

  1.             Скільки подвигів здійснивГеракл (12)
  2.             Чому в Єгипті будівельники використовували мотузку з дванадцятьма вузликами (прямокутний трикутник 3,4,5)
  3.             Історія цього винаходу нараховує тисячі років. Один із різновидів називається клепсидрою.У математиці без цього предмета важко обійтись, особливо в задачах на рух. Цьому предмету присвячена загадка: маю диво на стіні, каже “так”, не каже “ні”.
  4.             Петро Перший видав наказ:: " Учить всех дворянских детей "цифири и геометрии",а тим хто не засвоїв ці мудрості він не дозволяв …(одружуватися)

5 конкурс. «Історичний. Чи знаєте ви історію математики»

 

  1. Хто із вчених не був математиком?

А) Гаусс;  Б) Вієт;  В) Колумб;  Г) Піфагор.

 

2. Хто із письменників був автором книги «Математика»?

А) Лев Толстой;  Б) Тарас Шевченко;   В) Іван Франко;  Г) Олександр Пушкін.

 

  1. Хто першим запропонував нумерацію крісел в театрі  по рядам і місцям?

А) Піфагор;  Б) Ньютон;   В) Ейлер;  Г) Декарт.

 

  1.   Кого із великих математиків називають «король математики»?

А) Піфагор;  Б) Вієт;  В) Гаусс;  Г) Евклід.

 

  1.  Кого із великих математиків називають «батько математики»?

А) Піфагор;  Б) Вієт;  В) Галуа;  Г) Декарт.

 

  1. В якій країні надрукована перша математична книга?

А) Англія;     Б) Росія;    В) Греція;    Г) Франція;

 

  1. Хто із математиків склав таблицю простих чисел?

А) Декарт;   Б) Вієт;   В) Піфагор;    Г) Ератосфен;

 

 

 

ПЕРЕРВА.(Журі підводить підсумки, ведучий ставить запитання вболівальникам)

1.В назві якої пташки 40 букв(сорока)

2. «Задачі - жарти»:

1) Котру годину покаже годинник, коли він б’є 13 разів?

2) Скільки речей можна покласти в порожню валізу квадратної форми?

3) Три, три та три. Що отримаєш?

4) Що важче 6 пуд пір’я чи пуд заліза?

 

 

 Поетична хвилинка

Ведучі: ТРИ ДЕСЯТИХ

Хто це там в портфелі, у гнівнім завзятті

Задачник і зошити жбурляє по хаті?

Без всякого сорому — прикра прикмета

— Щоденника сунув під ніжку буфета?

Будь ласка, знайомтесь —

Невдаха Андрійко,.

Це жертва причіпок — одержав він двійку.

Подер свій задачник, оха і аха:

«Такий я невдаха!»...

У чому ж причина, чи можна узнати?

Не вийшла задача на кілька десятих.

Така вже дрібниця, і це безсумнівно,

Присікалась до хлопця Марія Петрівна.

Хіба ж то помилка? Якісь 3/10?

Андрійко обурений: — Смішно сказати! Десяті...

Однак помилок щоб не мати,

Я прошу послухати мене, не сміятись.

Якби проектант саме так помилився,

Наш дім не стояв би — давно б завалився.

Руїнами стіни попадали б долі,

Можливо, і нас привалило б у домі.

На міст ти сміливо ступав, не спинився,

Якби ж інженер був і тут помилився,

У воду холодну, Андрійку, ти впав би,

Лихий інженер той подяки не мав би.

Турбіна. От вал токарі розточили.

Але якби хлопці неточно робили,

Побачили б ми невеселу картину

— Від тої помилки рознесло б турбіну!.

Десяті! І стіни вже зводяться косо!

Десяті! І в річку вагони з укосу!

В аптеці не стільки чогось передали —

І ліки цілющі отрутою б стали!

Громили і гнали Фашистську ми банду,

Твій дід давав Батареї команду.

Якби помилився він На три тих десятих,

— Не вцілили б міни В фашистів проклятих.

Подумай спокійно, мій друже,

Не гнівно, невже тобі ворог Марія Петрівна?

І знай: всі задачі слід вірно рішати,

Спіши з-під буфета щоденник дістати.


ВЕДУЧИЙ: «В математиці є своя краса, як в поезії, - Олександр Сергійович Пушкін. Як ви здогадалися, наступний урок - УРОК СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ.

  1.                  Назвіть ім’я відомого поета, математика,автора рядків:"Яд, мудрецом тебе предложенный прими,Из рук же дурака не принимай бальзама!" ( Омар Хайям)
  2.       Як називається графік однієї із функцій і є літературним терміном(гіпербола)
  3.       Хто з російських письменників складав задачі з арифметики? (Л.М.Толстой)
  4.       Какое слово в русском языке имеет пять «о»? (опять)

4. Гра «Віриш – не віриш»

 

(Якщо команда вважає твердження вірним, то піднімає зелену картку, якщо ні, то - червону)

 

  1. Наполеон Бонапарт писав математичні праці. (Так. Один геометричний твір мав назву «Задача Наполеона»)
  2. Брати Грімм (автори казки «Бременські музиканти») написали казку  «Дивні пригоди трикутника.»  (Ні)
  3. Число 13 у Стародавньому Вавилоні вважалося священним? (Ні. Священним було число 12)
  4. У Стародавній Русі дроби називалися ломаними числами. (Так)
  5. Число 2009 ділиться на 3. (Ні)

 

  •           одна з мов програмування має назву Ада, за ім’ям Ади Байрон, доньки видатного англійського поета?

(Так, Ада Байрон досліджувала математичні машини та була одним із авторів теоретичних основ створення обчислювальної техніки.)

  •                видатний російський поет М.Ю. Лермонтов захоплювався математикою й міг до пізньої ночі розв’язувати математичні задачі?(Так, про це писав товариш Лермонтова по кавалерійському училищу Лопухін.)
  •           Франсуа Вієт ледве не був спалений на вогнищі за те, що йому вдалося розшифрувати таємне листування іспанської влади з командуванням своїх військ? (Так, на початку XVI ст. Іспанія вела війну із Францією. Іспанські інквізитори вважали, що розкрити їхній шифр людина не може, а отже, Вієту допомагав нечистий.)
  •           якщо кожен день по 10 годин переписувати напрацювання Леонарда Ейлера, то не вистачить і 76 років?

(Так, зібрання його творів складається із 75 великих томів. Про нього казали, що він «обчислює так, як людина дихає».)

  •           Рене Декарт першим запропонував метод нумерації крісел у театрі за рядами та місцями?(Так.)

 

ПЕРЕРВА.

1. Скільки потрібно однакових букв,щоб написати: мама,тато,син,донька, бабуся,дідусь? (сім Я)

2.Син мого батька,але мені не брат (я сам)

 

 

Поетична хвилинка  Математичні частівки

Найдавніша на планеті

Між наук цариця.

Математика - ти наша

Вірна помічниця.

 

Чи будинок зводиш, друже,

Чи пливеш морями –

Скрізь вона тобі послужить,

Всюди вона з нами.

 

На заводі чи в друкарні,

Державній палаті,

Навіть лікар у лікарні

Мусить її знати.

 

І сувора, й солов’їна

Математика країна.

Праця тут іде завзята.

Вмій лиш спритно рахувати.

 

Вмій ділити, віднімати,

Множити і додавати.

Вмій кмітливо все збагнути,

Першим маєш завжди бути.

 

Щоб водити кораблі

І в небо злітати,

Треба нам усе уміти,

Усе добре знати.

 

 

Хто науку цю цікаву

Добре буде знати,

Той ніколи в жоднім ділі

Не буде блукати.

 

 

 

Поетична хвилинка  Математичні частівки

Частівка

Ми веселі дві подружки

Із баяном – братиком

Заспіваємо частівки

Вам про математику.

Приспів:

Та невже ми заспіваєм

Вам про математику?

Знають Ігор, Коля й Вася,

Іспит наближається,

А в них з алгебри у класі

Двійки прибавляються.

Приспів:

Та невже ото насправді

Двійки прибавляються?

Розв’язав Петрусь задачу,

Тільки мінуса не бачив,

От і сталось, що лимон

Важить майже вісім тонн.

Приспів:

Та невже ото лимон

Важить справді вісім тонн?

На контрольній ловив гав,

Одиницю упіймав,

Підглядав в усі книжки,Переплутав сторінки.

Приспів:

Та невже ото таке

Переплутав сторінки?

Біля дошки він стояв

І придумав диво –

В теоремі прирівняв

До квадрата куба.

Приспів:

Та невже ото квадрата

Прирівняв до куба?

Хто задач не полюбляє,

Тим така і дяка –

Весь рік двійки заробляє

Й вийде лобуряка.

Приспів:

Та невже ото подяка –

Двійка в лобуряки?

 

Ведучий:  УРОК МУЗИКИ

Як ви думаєте,математика має відношення до музики? Ні? Даремно ви так думаєте. Давньогрецький математик, всім відомий Піфагор, відносив до математики-арифметику, геометрію,астрономію і музику. Саме він ввів поняття ГАММА, яке називають Піфагорова шеренга.

1.Люди якої професії систематично дивляться на п’ять паралельних ліній?(музиканти)

2.Без чого не можуть обійтися барабанщики, математики, мисливці? (дріб)

3.Співаємо пісні, в яких є числа.

4. Матем. частівки

ПЕРЕРВА.(Журі підводить підсумки, ведучий ставить запитання вболівальникам)

 

 

 

 

ВЕДУЧИЙ. УРОК ФІЗКУЛЬТУРИ.

Ні в кого немає сумніву,що на уроках фізкультури вам не обійтися без математики.

1.Коли на уроках фізкультури ви згадуєте про розгорнутий кут?( поворот на 180º)

2. Яку формулу прославили Фанхіо, Лауда, Прост, Шумахер? (Автогонки «Формула–1».)

3.На якому етапі уроку ви згадуєте натуральні числа порядкові числівники.

Ведучий: А тепер фізкультхвилинка: дві команди по 4 учні. . Дві команди по чотири гравці в кожній. Чотири таблички з цифрами. Хто швидше складе число: 1302; 2013; 2310; 1032?

 

ПЕРЕРВА.(Журі підводить підсумки, ведучий ставить запитання вболівальникам)

  1. Хто говорить на всіх мовах? (ЕХО)
  2. Чому купують нові чоботи? (тому що задарма їх не дають)
  3. Під яким кущем сидить заєць під час дощу (під мокрим)

 

ВЕДУЧИЙ. УРОК Малювання

Конкурс 1. Використовуючи геометричні фігури (трикутник, коло, відрізок) намалювати лівою рукою математичного хлопчика. (капітани )

Конкурс 2. «Кожній руці своя справа» -( капітани)

Гравцям дають в обидві руки крейду. Потрібно лівою рукою накреслити на дошці три прямокутники, а правою – три трикутники. Виграє той, хто накреслить швидше та якісніше.

(За завдання можна отримати 3 бали)

 

ПЕРЕРВА  Гра-фокус. Три склянки і аркуш цупкого паперу. Потрібно на дві склянки поставити аркуш паперу, а на аркуш паперу третю склянку так, щоб вона не впала. Цей спосіб використовується при будівництві    мостів.

 

Конкурc на знання математичних термінів. «Підказка»

 Команди по черзі отримують по 5 запитань. Ведучий називає три підказки, за якими слід відгадати, про що йдеться. Після першої підказки -3с на відповідь, потім дається друга підказка і знову -3 с. Після третьої підказки – 5 с на остаточну відповідь. Якщо слово відгадано після першої підказки – 3 бали, після другої – 2, після третьої – 1 бал.

 

Помилки

  1. За це знижують оцінки.
  2. Відмінники їх роблять рідко.
  3. На них вчаться.

 

Площа

  1. Зазвичай знаходиться в центрі міста.
  2. Вимірюється у квадратних одиницях.
  3. У прямокутника – це добуток довжини на ширину.

 

 Множення

  1. З багатством це також може статися.
  2. Арифметична дія.
  3. Є така таблиця.

 

 Кут

  1. У класі їх чотири.
  2. Вимірюється транспортиром.
  3. Туди ставлять малюків.

 

 Пі

  1. Це постійно роблять немовлята.
  2. Знамените число.
  3. Відношення довжини кола до його діаметра.

 

 Геометрія

  1. У ній одних теорем штук сто.
  2. Буває Евкліда, а буває Лобачевського.
  3. З грецької мови перекладається як землемірство.

 

 Координати

  1. Їх не вистачало дітям капітана Гранта.
  2. Військові їх не розголошують.
  3. Бувають  у точки на прямій і на площині.

 

 Логіка

  1. Вона потрібна, щоб не говорити дурниць.
  2. Коли одне випливає з іншого.
  3. Буває математична, а буває жіноча.

 

 Теореми

  1. Їх формулюють математики
  2. Є про трикутники, а є про кути.
  3. Їх треба доводити.

 

 Висота

  1. Її люблять льотчики.
  2. Відрізок у трикутнику.
  3. Буває над рівнем моря.

 

 Трапеція

  1. На ній виступають акробати
  2. Буває в пташиній клітці.
  3. Один із видів чотирикутників.

 

 Діагональ

  1. У кола її немає.
  2. Проходить із кута в кут.
  3. у ромбі вони перетинаються під прямим кутом.

 

 Мишка

  1. Буває біла, а буває сіра.
  2. Пристрій для введення інформації в комп’ютер.
  3. Тварина з ряду гризунів.

 

Дзвоник

  1. Найприємніше на уроці.
  2. Найнеприємніше на перерві.
  3. Буває ще й останнім.

 

Формули

  1. Запам’ятати їх неможливо.
  2. За ними обчислюють.

Їх повно у довіднику

 

 

Ведучий: Ось і закінчились уроки, час швидко пролетів і на математику ви глянули іншими очима. Маю надію,що деякі учні змінять свою думку про математику, як суху і не цікаву науку.

Ведуча1.Де не глянь – всюди математика:

функції, графіки, площина –

у фізиці, хімії, інформатиці.

2-а ведуча

Ми живемо за твоїми законами,

Точність твоя всіх нас зводить з розуму.

1-а ведуча.

Магія чисел і логіка формул

Мислення наше формують щодня.

Разом:Математика.

 

Журі визначає команду –переможця,а також відзначає окремо учнів у номінаціях

1. Міс(тер) Математика(ик).   

2. Міс(тер) Кмітливість.

3. Міс(тер) Винахідливість.  

4. Міс(тер) Ерудованість.   

 5. Міс(тер) Інтуїція.   

 

До нової зустрічі!

 

doc
Додано
28 грудня 2020
Переглядів
1697
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку