Урок "Додавання і віднімання раціональних чисел"

Про матеріал
Даний урок є узагальнюючим уроком теми "Додавання і віднімання раціональних чисел" для учнів 6 класу
Перегляд файлу

Тема: Додавання і віднімання раціональних чисел

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Додавання і віднімання раціональних чисел», підготувати учнів до написання контрольної роботи; розвивати вміння узагальнювати інформацію, памʼять, увагу, логічне мислення; виховувати наполегливість, працьовитість.

Тип уроку: узагальнення знань, умінь, навичок

План-конспект уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Формулювання теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

Цей урок є останнім перед контрольною роботою, тому потрібно узагальнити і систематизувати знання і вміння з теми «Додавання і віднімання раціональних чисел», підготуватися до написання контрольної роботи.

IV. Узагальнення і систематизація знань

Фронтальна бесіда:

1) Як додати два числа з різними знаками?

2) Як додати два числа з однаковими знаками?

3) Чому дорівнює сума двох протилежних чисел?

4) Що дозволяють нам робити переставний та сполучний закони додавання?

5) Чому дорівнює сума, якщо один з доданків дорівнює нулю?

6) Сформулюйте правило відніманняраціональних чисел.

7) Як розкрити дужки перед якимистоїть знак  «+» ?

8) Як розкрити дужки перед якимистоїть знак  «-» ?

V. Удосконалення вмінь і навичок

- Взимку наші організми особливо відчувають нестачу вітамінів та мінералів. Але поряд з нами часто є рослини, про цілющі властивості яких ми іноді можемо не здогадуватися, проте наші предки знали їх та часто використовували при лікуванні хвороб, для підвищення імунітету та для покращення загального стану організму. Сьогодні я зустріла мудреця, який відкрив мені деякі секрети про ці рослини. Виконуючи завдання, ви зможете познайомитися з цими рослинами та дізнаєтеся, яку користь вони можуть для вас принести.

Завдання «Помилка»

Учні повинні знайти помилки в прикладах та дати правильну відповідь.

  1. – 32 – (– 6) = – 25
  2. – 40 + 25 = 15
  3. 4 – 9 = 13
  4. – 21 –9 = – 12

Перша рослина - шипшина

Завдання «Знаки»

Який знак загублено?

  1. *(х – 15) = –х + 15
  2. *(–45+х) = –45 + х

Друга рослина - калина

Завдання «Ланцюжок»

1)    - 1 + (-7) =

2)    -32 +12 =

3)    -10 - (-20)=

4)     18 + (-18) =

5)     -2 – 5 =

6)     4,2 + (-5,3) =

10

-1,1

-20

5

0

- 8

-1

-7

Б

Я

И

к

у

ц

е

л

 

Третя рослина –цибуля

 

Завдання «Задача»

https://academia.in.ua/sites/default/files/field/image/smoroduna.JPG

Гілки цієї рослини витримують температуру

–19,5°, а після загартовування – на 5,8° нижче. Яку температуру може витримати рослина?

 

Четверта рослина–смородина.

 

Завдання «Рівняння»

  1. –9 + (х – 6,5) = – 4;
  2. (х + 4,7) – 14 = –4.

Пʼята рослина – часник.

 

Завдання «Вираз»

Виконати дії:

  1. ;
  2. ;
  3. .

Шоста рослина – часник.

 

Завдання «Закони додавання»

Обчислити вираз зручним способом:

13,04+93,7-14,97-17,04+11,97.

Сьома рослина - …….

 

 

VI. Підбиття підсумків уроку

Тестове завдання

  1. Обчисли   –15 – 39.

А. 54   Б. 24   В. -54  Г. -24

  1. Розвʼяжи рівняння х+8=–32

А. 24   Б. 40   В. -40  Г. -24

  1. Спрости вираз   –(а+5)+(–11–а)

А. 2а–6   Б. –2а+16   В. –2а–16   Г. –6

  1. Обчисли зручним способом

–2,8+3,2+(–1,2)+5,8.

А. 1  Б. 3   В. 5   Г. 7

VII. Домашнє завдання

Повторити §26-27, №2 на ст.285

docx
Додано
28 грудня 2020
Переглядів
1086
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку