Ведуча. У народі існує притча. Коли народжується дитина, Господь благословляє її своєю рукою. Покладе на голову – мудрою буде, на серце – милосердною, на руки – майстром. А цій людині Господь одночасно поклав руку на голову, серце, руки. Ім’я цієї людини – Вчитель.
Ведучий. Шановні вчителі та працівники освіти ! У першу неділю жовтня у вас професійне свято. Сьогодні ми хочемо сердечно вас привітати з Днем працівників освіти !
Ведуча. Дуже часто вчителі, як і люди інших професій, задають собі питання, а чи правильний я вибрав життєвий шлях. Не кожен вчитель проходив тест на професійні навики. Тому пропонуємо його вам пройти зараз.
Ведучий. Ваше завдання відповідати лише так або ні. Відповіді можете записати на аркушах.
1. Ви несете з дому до школи все, що може вам знадобитися на робочому місці. Так чи ні?
2. Ваша сім'я принесена в жертву освіті, вона теж працює з вами, хоча і не числиться у штаті. Працюють, тихо жаліючи вас, а інші – проклинаючи школу. Так чи ні?
3. Люди, далекі від освіти, не розуміють, коли ви говорите про своїх 10 дітей і 20 батьків. Так чи ні?
4. Ви ніяк не можете визначитися з 1 вересня – приймати вам вітання або співчуття. Так чи ні?
5. Кожна неформальна зустріч з колегами неминуче переростає в міні-педраду, незважаючи на те, що ви весь час присягаєтесь про школу не говорити. Так чи ні?
6. Чужих грошей у вашій сумочці завжди більше, ніж своїх. Так чи ні?
7. Ви схоплюєтеся серед ночі, щоб записати чергову геніальну ідею до завтрашнього уроку. Так чи ні?
8. Ваш будинок вже задихається від вазочок і інших непотрібних дрібничок, викинути які вам не дозволяє совість – подарунки ж. Так чи ні?
9. З вами вітається половина району і ця ж половина оцінює як ви, де ви і з ким ви? Так чи ні?
10. Ви вмієте фарбувати, клеїти, забивати цвяхи, лагодити меблі, працювати до ранку, умовляти, прощати, ходити на роботу хворим і входити в чиєсь становище. Так чи ні?
Ведуча. Якщо у вас вийшло 5 і більше так, вітаємо. Ви – справжній вчитель.
Ведучий. Сьогодні ми хочемо дати вам можливість повернутися за шкільну парту і відчути те, що відчуваємо ми.
Ведуча. В цей осінній святковий день ми проведемо для вас інтегрований урок з різними формами навчальної і виховної роботи. Побудьте декілька хвилин уважними учнями. І як заведено у вас спочатку оголосимо тему і мету цього уроку.
Ведучий. Отже, тема уроку звучить так: «Учительська доля. Яка вона?».
Ведуча. Мета уроку: у доступній формі донести до свідомості учителя те, що він – Учитель з великої букви. Продовжувати розвивати слух і терпіння. Розвивати уміння правильного відпочинку. Виховувати почуття любові та поваги до себе, як до своїх учнів.
Ведучий. 240 довгих днів ви терзаєте наші легко ранимі душі своїми питаннями. Хто з нас не відчував того страху, коли палець учителя поступово опускається в журналі до твого прізвища. І це саме в той день, коли ти не вивчив урок, коли дуже хочеться піти на дискотеку, чи пройтися ніби ненароком по вулиці, де живе кохана. І лише один день, ради якого варто терпіти такі муки – це сьогоднішній. Саме в цей день ми маємо можливість запитати вас, перевірити, чи знаєте ви самі те, що учите нас.
Ведуча. Тому ми зараз перевіримо, як ви знаєте математику. Я запропоную вам легку задачку. А вирішити її буде все-одно тяжко, хоча рахувати ви умієте. Прошу піднімати руку. Слухайте уважно, повторювати двічі не буду.
Летіли дві лелеки. Одна біла, друга - направо. Скільки важить кілограм цементу, якщо їжачок має 240 голок? (1 кг).
Вчені схрестили вужа і їжака. І що вийшло? (100м колючого дроту.)
Чому в школі — уроки, а в інституті — пари?
(Тому, що в школі вчаться, а в інституті — паряться.)
Що потрібно робити, щоб у кімнаті було більше повітря? (Менше дихати.)
Ви сидите в літаку, спереду кінь, позаду автомобіль. Де Ви є? (На каруселі.)
Яка жінка спочатку треться біля тебе, а потім вимагає гроші? (Кондуктор у трамваї.)
Ведучий. Дорогі вчителі, чи не здається вам, що після такої серйозної розмови настав час фізкультхвилинки? Попрошу всіх вийти із-за парт. Учні теж можуть встати. Право провести невеличку розминку надається______________________________________________________.
Пісня та танець під музику «Макарена».
Ведучий. Продовжимо урок. Наступне завдання з української мови.
Дорогі вчителі, напишіть, будь ласка, міні-твір на тему «Чому я став вчителем?» У вас є ручки і листочки, напишіть буквально 3-4 речення.
Звучить музика.
Ведуча. А поки наші педагоги стараються, у нас є музичний подарунок. Що відчуває чоловік вчительки, яка постійно сидить у школі.
Звучить пісня-переробка «Підманула, підвела».
Ведучий. Я думаю, що усі вже написали твори, можливо є бажаючі прочитати свій твір вголос … Молодці, усі роботи я попрошу вас здати, ми їх перевіримо і поставимо вам оцінки. Дякуємо, любі вчителі, за урок.
Ведуча. Ми досить мало знаємо про наших вчителів. Знаємо, як їх звати, що вчать. А сьогодні попробуємо дізнатися трохи більше. Бліц-опитування. Дорогі вчителі, просимо вас бути чесними і відповідати максимально швидко.
1. Про яку людину з вашого оточення варто написати книгу?
2. Кеди чи підбори?
3. Ваша дитяча мрія?
4. Чого боїтеся?
5. Ваша сильна сторона.
6. Оберіть , будь ласка: кактус, квітка, дерево.
7. Якби ви зустріли себе 15 річного, щоб ви порадили йому.
8. Кращий метод подолати стрес.
9. Розум чи краса?
10. Опишіть себе одним словом
11. Найкраща порада, яку ви коли-небудь отримували?
12. Де і з ким ви проводили свій перший урок?
13. Що таке щастя?
14. Як звали вашу першу вчительку?
15. Скільки сходинок є на сходах у школі між першим і другим поверхом?
16. Улюблена страва.
А зараз ми ще й подивимося, як працюють та відпочивають наші вчителі.
Перегляд відеоролика, змонтованого із фотографій 5-річної давності.
Ведучий. Наші вчителі – найкращі. Вони заслуговують на слова вдячності, любов, а також на нагороду. Вперше в історії нашої школи у День вчителя ми проведемо церемонію нагородження премією… « Золотий бублик»!
Ведуча. А чому « Золотий бублик»? Я знаю, що є премія «Оскар», «Ніка»,
«Тріумф», А наша – « Золотий бублик» ?
Ведучий. Ну як це чому? Хіба ти не розумієш? Бублик – це хліб, хліб – усьому голова, як і наші вчителі.
Ведуча. Так! А мені бублик нагадує обручку, яка не має ні початку, ні кінця!
Ведучий. А до чого тут обручка, яке відношення вона має до наших вчителів?!
Ведуча. Хіба ти не розумієш? Той, хто обрав цю професію вчителя, наче одружився з нею. Центр творчості – це їх друга половина.
Ведучий. Уявляю, як потерпають від цього їх перші половини. А мені бублик нагадує нагороду, яку отримує від суспільства майже кожний з них.
Ведуча. Не зрозуміла, про яку це ти нагороду?
Ведучий. Як про яку? Ну про ту, про дірку від бублика!
Ведуча. Ні, ні! Ніяких дірок! Сьогодні тільки «Золотий бублики», які символізують нашу любов та повагу, наше захоплення та пошану, нашу увагу та вдячність!
Ведучий. Шановні вчителі, заздалегідь перепрошуємо, що наші бублики будуть не з золота. Ну ви ж розумієте, що у часи всесвітньої економічної кризи золото дісталось іншим…
Премію «Золотий бублик» отримує директор Центру творчості ________________________________________________________________за вмілу організацію шкільного життя.
Премію «Золотий бублик» отримує методист ЦДЮТ ________________________________________________________________за те, що добре справляється з обов’язками правої руки.
…. Премію «Золотий бублик» отримує ________________________________________________________________ – ви навчили нас бути справжніми патріотами своєї держави;
– Премію «Золотий бублик» отримує ________________________________________________________________ – ви допомогли нам стати логічними і послідовними у своїх діях і починаннях;
– Премію «Золотий бублик» отримує ______________________________ – ви зробили нас стрункими, красивими, здоровими;
– Премію «Золотий бублик» отримує ________________________________________________________________ – Премію «Золотий бублик» отримує ________________________________________________________________ви зробили наше шкільне життя цікавим та веселим;
– Премію «Золотий бублик» отримує ________________________________________________________________ви зміцнили наші руки, зробили їх золотими;
– Премію «Золотий бублик» отримує ________________________________________________________________ – ви навчили нас любити природу, берегти її красу і чистоту;
– Премію «Золотий бублик» отримує ________________________________________________________________
- ви зблизили нас із сучасністю – відкрили вікно до світу комп’ютерних технологій;
– Премію «Золотий бублик» отримує ________________________________________________________________ – ви розвинули в нашій душі поетичність і красу, любов до прекрасного;
– Премію «Золотий бублик» отримує ________________________________________________________________ — ви дали нам друге життя, адже скільки людина знає мов, стільки разів вона й живе!
– Премію «Золотий бублик» отримує ________________________________________________________________ – разом із вами ми зробили перші кроки на шляху до освіченості.
Ну і премію Премію «Золотий бублик» отримують ________________________________________________________________ техперсонал ЦДЮТ – з ними ми завжди в чистоті та зручності, з вцілілими вікнами та дверима .
Ведучі : Щиро дякуємо вам всім за любов та турботу!
А тепер просимо до спільної фотографії.
Ведуча. Дорогі вчителі. Нехай в оселях ваших завжди панує злагода, в серцях - добро, в помислах - мудрість, у засіках - достаток. А нелегка педагогічна нива колоситься рясним урожаєм людської вдячності.
Ведучий. Ми Вас всіх лю-би-мо!
Звучить пісня у подарунок «А ми бажаєм Вам добра».