Сценарій святкової програми "Прощавай букварику"

Про матеріал
Сценарій розрахований для молодшої вікової категорії і проводиться на 250 чоловік в актовій залі. Це гарне викладення матеалу та засвоєння Букварика першокласникам
Перегляд файлу

Сценарій святкової програми

«Прощавай Букварику»

 

Підготувала:

культорганізатор та керівник гуртка ігротехніків

 Гергуль Світлана Вікторівна

Дата проведення: 12.04.2019 р.

Час проведення: 11:00 – ЗОШ №30

 

Дійові особи:

  1. Циферка;
  2. Сімка;
  3. Нулик;
  4. Букварик.

 

(Звучать святкові фанфари, без оголошення НОМЕР

 

1. НОМЕР – пісня «Дитячі мрії» Таісія Бондаренко – «Камертон»;

 

(Звучить музична заставка. Виходять Циферка  та Сімка)

Циферка: Сьогодні надзвичайне свято-

Таке в житті буває раз:

З Буквариком зібравсь прощатись

Веселий, дружний перший клас!

 

Сімка: А ну - мо скажіть, про кого йде мова?

До школи радо хто спішить?

 Старанно хто уроки вчить?

 Хто хоче все на світі знать,

 Уміє і читать й писать?

 Усі їх завжди пізнають.

 Скажіть-но, як цих діток звуть?

«ПЕРШОКЛАСНИКИ!»

 

Циферка: Молодці. Зіграти зараз хочеться мені в цікаву гру з вами «Так чи Ні». Ми питання задамо, а ви голосно відповідайте:

В школу любите ходити? Так

Чобітками тупотіти. Так

Із м’ячем в дворі гуляти? Так

І на гойдалках кататись? Так

Любите ви в ігри грати? Так

Ви умієте кричати? Так

А умієте мовчати? Так

Ну тоді ви гарні діти? Так

Будем разом в центр ходити? Так

Ми не будем сумувати

Ну ж бо з нами в гру пограйте!

 

Сімка: Ви, мабуть вже засиділися і ніжки хочуть танцювати, тож всі разом під музику повторюйте рухи за нами! Піднімайтеся будь ласка зі своїх місць! Починаймо!

Музична гра «А Ми веселі й спритні»;

Циферка: Ми завітали до Васв на свято не самі, а разом з артистами Палацу. Гучно вітаймо оплесками!

2. НОМЕР – «Козачок» - «Квітка»;

 

(Звучить музика Фіксиків, виходить, ображено, Нулик)

Нулик: А чому всі щось святкують, а мене навіть не покликали?

Сімка: Нулику ти чого? Ми тільки розпочинаємо і хотіли тебе покликати!

Нулик: Так он воно що! Ой, вибачте друзі, забув представитися!  Дуже приємно – мене звати Нулик. І я повідомляю всім, а особливо тобі Сімко, що не хочу навчатися в школі!

Циферка: Це чому ж?

Нулик: А тому що там зовсім не цікаво. Тільки навчатися, навчатися, навчатися…

Сімка: А ти знаєш Нулику, що в школі можна навчатися за допомогою цікавих ігор?

Нулик: Ні, а як це?

Циферка: А нам в цьому допоможе наш шкільний товариш «Букварик». А він приходить не сам, а разом з  вихованцями Палацу. Давайте  привітаємо оплесками!

3. НОМЕР – «Скоморохи» - «Сучасна молодь» - (7 - ка) ;

4. НОМЕР – пісня «Наша Україна» Роман Палагутов – «Натхнення»;

 

(Заходить Букварик)

Букварик: Доброго дня, любі дітлахи.

Я мандрую по країнах,

Скрізь з абеткою дружу,

І малечу де зустріну,

Зразу ж грамоти навчу.

Нулик: А Я не хочу! Зовсім не цікаво!

Циферка: Отже часу не гайте, а веселе навчання з нами починайте! По – перше нам потрібно скласти портфелик.

Нулик: А Я знаю, що туди покладу: бутерброд, рогатка, палка…. 

Сімка: Ні – ні - ні Нулику. Треба тебе перевиховувати. Ми тобі підкажемо. Дітлахи в залі повинні відгадати загадки і ми швидко разом його складемо! А ти вчись і нам допомагай. Слухайте уважно!

Всім про все вона розкаже

І малюночки покаже.

Усіх розуму навчить,

Хоч сама завжди мовчить.

(Книга)

Пензлик, аркуш та вода…

Де ж малюнок? От біда!

Що іще забув я взяти,

Щоб пейзаж намалювати?

(Фарби)

Для письма, сказати прошу,

Що потрібно взяти?

(Зошит)

 

Циферка: Ручки й олівці, щоб знали,

Ми кладемо у …

(Пенали)

Виводить букви і слова

Усім потрібна штучка.

В руці виблискує здаля

Зручна учнівська …

(Ручка)

Носики в нас кольорові:

Білі, чорні та бузкові,

Жовті й сині на кінці.

Це, звичайно, …

(Олівці)

 

Нулик: Так, так. Це вже цікаво. Скільки можна покласти речей у такий маленький портфелик.

Циферка: Здається починає щось виходити! Ти, Нулику, заслуговуєш на перший подаруночок. Вітаймо оплесками!

5. НОМЕР – «Проліски» - «Скоморохи»;

6. НОМЕР – пісня «Крила Янгола» Анастасія Грибань – «Натхнення»;

 

Нулик: Добре, портфелик Я склав. А тепер, щоб в школу мені піти треба навчитися читати, адже я зовсім не вмію.

Сімка: Зроблю тобі підказку. На екрані буде невеличкий вірш. Нам треба його прочитати. А в кінці треба відгадати що нам допомагає!

Гра «ЧИТАЙЛИКИ»

Аз неї діти починають,

Буквар читати з ранніх літ.

Екзамен перший свій складають,

Тож треба знать її як слід.

Коли вже вивчена вона,

Авжеж, прислужиться сповна. (Що це?) - АБЕТКА

Сімка: Молодці! Всі ви заслуговуєте на музичний подарунок від артистів нашого Палацу!

7. НОМЕР – «Лялька» - «Квітка»;

Сімка: Гадаю, цей урок ти вивчив назавжди. Переходимо до уроку «Математика».

Нулик: Оце влип.

Сімка: Отже слухай. У тебе в кишені 2 яблука.

Нулик: (риється в кишенях) Не обманюй, жодного.

Сімка: Я кажу, буцім то, у тебе в кишені 2 яблука. Дехто взяв у тебе 1 яблуко. Скільки залишилося?

Нулик: 2.

Сімка: Поміркуй гарненько.

Нулик: 2.  

Сімка: Чому?

Нулик: Я не віддам декому яблуко. Він мені навіть не товариш.  

Сімка: Нулику, так не можна. Це ж задачка. Ми вчимо тебе рахувати. Може Циферка тобі краще розповість. А я не витримую! (ВИХОДИТЬ за куліси)

Циферка: Так, Нулику! Будемо вчитися рахувати приклади разом з дітлахами, якщо у самого в тебе не виходить. На мультимедійному екрані буде показана картинка, яка складена з пазлів. Завдання полягає в наступному: На деяких пазлах будуть приклади і 2 варіанти відповідей. Ви їх рахуєте і всі голосно кажете правильну відповідь. От тоді з’являється картинка з перевернутими пазлами і так до тих пір, поки не розвернеться весь малюнок.

Гра «ВЕСЕЛА МАТЕМАТИКА»;

Приклади: 37+22=59; 46+30=76; 95-53=42; 76+3=79; 68-4=64; 27-20=7; 36+0=36; 69-7=62; 43+4=47; 39-15=24; 76+12=88; 57-5=52.

 

Нулик: Вау! Дякую! Це вже інша справа. А я ще знаю, що у вільний час після уроків нам треба відпочивати. Тому всіх запрошую піднятися зі своїх місць і весело танцювати.

ГРА «КЛАБ - КЛАБ»;

 

Циферка: Як гарно ми з вами навчаємося. Тому безперечно заслуговуємо на музичні вітання від вихованців Палацу.

 

8. НОМЕР – пісня «Смайл» Бойко Лесія – «Натхнення»;

 

Сімка: Букви старанно вивчаємо

Знаємо від А до Я

І сторіночку останню прочитаєм Букваря.

Букварик: Останнє в мене завдання для вас буде таким: «Закінчи слово».

В кінці рядочка буде слово без літерки. Вам треба її голосно сказати.

Виріс в полі білий гри…(б),

А Петро хворий на гри…(п),

У собаки гострий зу…(б),

На обід в нас буде су…(п).

У ставку багато жа…(б)

В кошеняти скільки лап…(п)?

Сімка: Ой які розумні діти. І вихованці нашого Палацу дарують Вам вітання. Оплесками зустрічаймо!

 

9. НОМЕР – Горова Ксенія «Сузір’я Х» - «Скоморохи»;

 

Циферка: На цьому наші завдання завершилися. Тобі сподобалося Нулику?

Нулик: Так мені дуже сподобалося. Тепер Я точно знаю, що в школі буду вчитися тільки з – задоволенням. Адже там так цікаво!

Букварик: Ми дуже раді були тобі допомогти. А всім останнім бажаємо гарного навчання. Запам’ятайте лише одне: навчання повинно приносити лише радість, щоб не трапилося такої біди як з Пеппі. 

Нулик: Дитинство веселковими мостами,

Як в казці, швидко – швидко пролетить,

А потім юність росами – стежками …

Всі роки в школі – найсвітліша мить!

Сімка: Тому у дружбі, радості зростайте,

Хай сонце щастя світить вам щораз.

І перше свято це запам’ятайте.

Нехай щастить вам в добрий час.

 

10. ФІНАЛ – ансамбль «Камертон» - пісня.

 

До побачення! До нової зустрічі!!!

1

 

doc
Додано
27 травня 2019
Переглядів
404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку