Сценарій: " Свято Букваря"

Про матеріал
Прощаємося з першою в житті книгою Букварем, співаємо веселих пісень, розповідаємо віршики.
Перегляд файлу

Свято Букваря

 

Вчитель: Україна, рідний край,
Поле, річка,синій гай.
Любо стежкою іти – 
Тут живемо я і ти!

 

Україна – це і наше мальовниче Смарагдове містечко!

Чарівне містечко з ніжним іменем.

Ти маниш краєвидами до себе,

Вітрам легенди по ночам шепочиш-

Частинка української держави!

 

Україна – це і чудові діти,

           Наша радість, наше майбутнє!

 Кажуть: веселі і горді, розумні і кмітливі, неповторні і щасливі!

 Ось і настав той день, коли ми завершили працювати з першим у    своєму житті підручником - Букварем, тож сьогодні проводимо свято Прощання   із цією мудрою і для кожної людини необхідною в житті книгою.

  - Рада Вас вітати на нашім урочистім святі! Ну що, усі зібралися у залі? Та ні, когось не вистачає… Ой, а де ж поділися мої першокласники ???

  - О та ось вони ,  Зустрічайте, не жалійте оплесків  – наш зірковий 1- клас!


( Презентація  1 вересня)
 

  •                 Привітайте нас –

Веселий перший клас!

Працьовитий, дружний, щасливий…

 І трішечки галасливий!

 

  •                 Перший клас навчив читати,

Перший клас навчив писати,

Перший клас навчив дружити,

Щоб цікаво разом жити.

 

  •                 Одне одного ми любим

Станем всі за одного

Вчитись в другім класі будем

Всі ми хочемо цього.

 

Вчитель : Нас 7 в класі,

Ми всі одна сім’я .

Єдина ми родина

У кожнім нашім Я

Частинка України!

 

У нас – немає ти!
У нас немає – я!

Ми  великий клас!

Ми – одна сім’я !

 

Пісня «Ми- першокласники»

1.Нові портфелики,

а в них Букварики.

Де краще зможете

школяриків знайти?

Приспів:

Ми — першокласники,

ми — однокласники,

о, як нам весело

разом до школи йти.

2. Ми пишем палички,

крючечки, галочки,

складаєм літери

до купки у склади.

Приспів.

3. Малюєм пташечки,

квітки-ромашечки,

співаєм весело,

ти, пісенько, лети!

 

  - Любі гості, в нас Букварикове свято добре, що прийшли до нас в наш прекрасний, світлий   клас.

 

 На світі є книжок багато:

    Товстих й тонких, барвистих наче жар

    Але одна – усім книжкам начальник,

    Це наш улюблений  Буквар.

 

 Навчився читати наш дружний клас,

    ви можете всіх поздоровити нас.

    Хай кожен гість перевіря,

    чи знаєм букви з Букваря.

  

Таночок з Букварем Пісня Н.Май

 

 Щоразу на уроках

Багато запитань.

Помалу, крок – за кроком,

Ми йдем в країну знань!

 

 Математика складна

Вона не кожному дана

Але, як добре постаратись

Повчити трохи, позайматись

То враз побачиш ненароком

Що та наука - не морока.

 

Пісня «Ти ж мене підманула»  пісня
1.Вранці в школу я приходжу 
Хто портфель нести поможе? 
Я прийшов, тебе нема, 
Підманула, підвела. 


ПРИСПІВ:

 Ти ж мене підманула, 
Ти ж мене підвела. 
Ти чому портфель до школи 
Віднести не помогла? 

Я ж тебе підманула, 
Я ж тебе підвела, 
Твій портфель важкий, як гиря, 
Піднести я не змогла. 

2.Ти задачу розв'язала, 
А мені не показала. 
Я прийшов, тебе нема, 
Підманула, підвела. 

ПРИСПІВ: Ти ж мене підманула, 
Ти ж мене підвела. 
Ти чому мені задачу 
Розв'язать не помогла? 

Я ж тебе підманула, 
Я ж тебе підвела. 
Бо усі твої задачі 
Я учительці здала. 

3.Час уже іти додому, 
Ти чому збиралась довго? 
Більш від мене не втечеш, 
І мене не підведеш! (дівчинка тікає) 

ПРИСПІВ:Ти ж мене підманула, 
Ти ж мене підвела. 
Ти куди це знов поділась, 
Чи сховалась, чи втекла?

 

 

 

• Моя учителько, спасибі, що ти є,
Життя шкільне з тобою сонячним стає, 
Прийми від нас цю пісеньку дзвінку

За те що навчила читати в букварю

 

ПІСНЯ «Про вчительку»

 

Як завжди з щирим словом 
До нас заходить в клас, 
Любити рідну мову 
Вона навчає нас! 

Приспів: 
Наче квіточки в гаю, 
Любим вчительку свою! 
Так багато в неї знань, 
А ще більше в нас питань. 
Наче сонечко в маю, 
Любим вчительку свою! 
Так багато в неї знань, 
А ще більше в нас питань. 

Ми про усе на світі 
Питаємо її: 
Про сонечко в блакиті, 
Про річку і гаї. 

Приспів. 

Учителька терпляча, 
І буде нас навчать, 
Як розв'язать задачу 
І вправу написать. 

Приспів.

 

 Сьогодні весело нам дуже,

І ми радіємо щиро від душі,

Що другокласниками стали —

І не назвуть нас більше «малюки».

 

Вчитель

Навчаючись у 1 класі ми дізналися багато нового, цікавого, тож запрошуємо вас переглянути, як проходить один із шкільних днів.

(Дзвенить шкільний дзвінок)

Вчитель

1 – й урок – читання

(Вбігає Киця)

Мур – няу!

Хто це галас тут зняв?

Знову діти! От морока!

Треба вам оті уроки?

Краще грайтесь, розважайтесь

І нічим не переймайтесь!

Літери? Це просто дивно!

І кому вони потрібні?

У – горбате, А – нерівне…

Ну а цю… Не треба й вчити! (показує Ж)

Я без них не знаю лиха

І гуляю у дворі!

Краще б літери сиділи

У своєму Букварі!

З мене приклад всі беріть

І уроки не учіть!

Учень Котику, ми Букварик прочитали

           Певний курс наук пройшли,

            І тепер без перепочинку

           Ми прочитаємо будь – які книжки!

(Котик сідає на стілець)

Вчитель.

  •  Тепер давайте згадаємо казку. Будьте уважними.

Жила – була одна дівчинка і звали її Жовта Шапочка…. Ах, так – Червона. Одного разу мама покликала її і каже: «Піди, будь ласка, до тітки, (до бабусі) і віднеси їй це картопляне лушпиння ( пиріжки)…. Ну гаразд. Увійшла дівчинка в ліс, а назустріч їй Жираф (Вовк)

- Молодці! Виправили казочку. Діти, Червона Шапочка підготувала для вас загадки про своїх друзів, казкових героїв. Я буду читати, а ви слухаєте загадку до кінця, і тільки тоді відповідаєте назву казки.

Я по засіку метений,

   Я на яйцях спечений

   Я від баби втік… (Колобок)

Гуси, гуси, гусенята

   Візьміть мене на крилята,

   Та понесіть до батечка. (Івасик – Телесик)

Ой ви, діточки – козеняточка,

   Відімкніться, відчиніться,

   Ваша мама прийшла,

   Молочк принесла. (Вовк і семеро козенят)

  Вилікую усіх звірят за мить

    Я добрий лікар – (Айболить)

  Ви мене, напевне, знаєте,

    Якщо казочки читаєте.

   Працювала я у хатці,

   Танцювала у палаці…

   Є у мене так звичка –

   Десь губити черевичка… (Попелюшка)

  Маленьке, сіреньке біди наробило

       Щось біле, кругленьке хвостиком розбило. (Курочка Ряба)

А прийду, Журавлику, а прийду Лебедику! (Лисичка і Журавель)

  Гу, гу, гу! Як вас багато. А я Ведмідь – Набрід. Пустіть і мене до хатки. (Рукавичка)

 (Дзвенить шкільний дзвінок)

Вчитель

 - Починаємо наш другий урок – УКРАЇНСЬКА МОВА. Здається, у нас знову гості!.

(Заходить Лінивиця)

 - А чого ви всі тут зібралися? Вам не ліньки? Краще б удома на ліжку лежали. Що? Букви вчили? Навіщо! Яка з того користь? Спробуйте усі вивчити! Оце бублик якийсь (показує О), а це неначе хвіртка (Показує И).

Вчитель

 - Який сором, Лінивице! У твоєму віці літер не знати! Сідай і подивися, що вміють першокласники.

(Лінивиця сідає на стілець)

  •                 Діти, для вас завдання повернути букви на свої місця

А,    О,    Л,    К,   Ш     (школа)

Е,    А,     С,    В,   Н      (весна)

А,    И,    Г,     Н,   К      (книга)

(працює 3 учні)

Вчитель

 -Діти, а чи ваші товарищі  такі ж кмітливі та розумні, як ви? Зараз ми їх перевіримо. Діти, вам потрібно дати відповіді на мої запитання

  •                 Як називається головне місто країни?    (столиця)
  •                 Що має Русалонька замість ніг?  (хвіст)
  •                 Підземна змія (метро)
  •                 Головний убір царя (Корона)
  •                 Колір волосся у Білосніжки  (чорний)
  •                 Ким працювала Несміяна? (царівною)
  •                 Що п'є корова? (воду)

-Молодці наші друзі!

Вчитель

 -А зараз проведемо гру «Впіймай звук». Підніміться. Я буду називати слова. Якщо слово починається на голосний звук ви підіймаєте праву руку вгору, а якщо на приголосний – піднімаєте руки вгору.

ЗАЙЧИК    СОЙКА   УРОК     АВТОБУС    ШКОЛА     ОЛЯ     ЛІС

 -Тепер складніше, якщо слово починається на м'який приголосний – робимо нахил вправо, а якщо на твердий, то нахиляємось – вліво.

ДЕНЬ    МАМА      ДІДУСЬ      ЗИМА     ЛІТО     РІЧКА   УРОК

 (Дзвенить шкільний дзвінок, заходить Чарівниця)

Вчитель

 -У нас третій урок – МАТЕМАТИКА

 

Ха, ха, ха! – Я – Чарівниця,

Для всіх ледарів цариця!

Не люблю, коли сміються,

Люблю, коли сльози ллються!

А у залі оцій діти,

Всі уміють лиш радіти.

Я не раз у них бувала,

Лінь на клас цей напускала.

Але тільки ледачіти

Починають в класі діти,

Як учитель завзято

Починає заставляти:

Не дрімай! Пиши! Старайся!

Не лінуйся, прокидайся!

Ні! Нічого не змогла….

А сьогодні ось прийшла,

Зло якесь зробити мушу

Й заспокоїть свою душу.

Вчитель:

 -Чарівнице, не бунтуй, Краще з нами попрацюй!

(Чарівниця сідає біля дітей)

Вчитель

 -Діти, подивіться на числа, записані на плакаті. Завдання: у кожному рядку знайти «зайве» число і пояснити чому воно зайве.

50      30      15     70

45      12      36     14

14      75      8       95

  -Молодці! А зараз – хитрі задачі. Хто знає відповідь, піднімає руку.

 У бабусі жили онук Федір, пес Шарик, кіт Васька. Скільки онуків жило у бабусі? (1)

Наварила Лисичка смачної страви з 4 картоплин, 2 буряків, 1 морквини. Скільки всього овочів вкинула Лисичка у страву? (7)

Дід загубив рукавичку о 7 годині ранку, а Мишка знайшла рукавичку о 9 годині ранку. Скільки годин лежала рукавичка без господаря? (2)

За день Телесик зловив 18 рибин: 6 зранку, а решта – після обіду. Скільки рибин зловив Телесик після обіду? (12)

Ведмідь заготовив на зиму 24 кг меду. За перший тиждень Лисичка з'їла 4 кг меду. Скільки в нього залишилося меду? (20)

З – під воріт видно 8 котячих лап. Скільки котів у дворі? (4)

  • А тепер гра «Вірю- не вірю». Відповідаєте тільки вірю, або не вірю

Чи вірите ви, що у трикутник 3 кути?

Чи вірите ви, що 100 – двоцифрове число?

Чи вірите ви, якщо число закінчується 0, то воно кругле?

Чи вірите ви, що у 0 лише один «сусід»?

Чи вірите ви, що 18 – 18 буде 1?

Чи вірите ви, що 1дм менше, як 1см?

А чи вірите ви, що наші дівчатка найкращі?

 

Вчитель

 - Давно – предавно небо вночі було зовсім темним. На ньому зовсім не було зірок, крім однієї маленької зірочки. Вона жила високо в небі, і коли оглядалась навкруги, то помічала, що вона одна – однісінька. І від цього їй ставало сумно. Їй дуже хотілося бачити на небі інші зірки, щоб ловити їх проміння і дарувати їм своє тепло.

   Одного разу вирушила зірочка на землю до старої мудрої людини, яка жила на високій горі. І коли знайшла, то запитала: «Чи можеш ти мені допомогти? Мені так самотньо на небі. Немає з ким поговорити, нікому подарувати своє тепло. Інколи я навіть плачу – так мені самотньо». Старий мудрець знав, як це -почувати себе самотнім. Він знав, що тоді немає бажання грати, їжа стає несмачною, не співаються веселі пісні… Йому сподобалася маленька зірочка.  Так як він був дуже – дуже мудрим, то пообіцяв, що допоможе їй.

    Спочатку мудрець пішов у свою домівку і взяв блискучий чорний чарівний мішок. Звідти він дістав безліч яскравих зірок. Один помах руки – і по всьому нічному небу засяяли тисячі зірок. «Подивись, промовив мудрець, - хіба це не прекрасно?. Тепер на небі багато зірок, це твої братики і сестрички. Ти можеш з ними розмовляти, дарувати їм своє світло і ловити проміння від них. Ти довгий час була самотньою, тому я для тебе ще дещо зроблю. Хочу, щоб пам'ять про тебе назавжди залишилася тут, на землі.  Я створю на чомусь незвичайному твоє зображення». Він клацнув пальцями, і зображення маленької зірочки назавжди викарбувалося на землі….

  І тут закінчується ця історія.

 -Хто здогадався, як мудрець зберіг зображення зірочки на землі?

 -Зірочками на землі стали люди. Кажуть, що кожна людина народжується під своєю зіркою. На небі немає двох однакових зірок, а на землі немає двох однакових людей. Кожна людина по – своєму унікальна і талановита. Ви – маленькі зірочки, але тепла і світла уже у вас дуже багато. Нам, дорослим, хочеться, що ви зростали не байдужими людьми, дарували проміння своєї зірочки.

 -Я знаю, що кожен з вас приготував сьогодні зірочку із побажаннями для своїх рідних людей. Ця зірочка ще маленька, але до кінця 4 класу вона стане більшою. Подаруйте її разом з подякою вашим вихователям.

 - Сьогодні вас хочуть привітати (директор школи)

(Привітання.)

Вчитель.

- Закінчується наше свято. Я бажаю вам, дорогі діти, успіхів у навчанні, а вам, шановні вихователі, - бачити своїх дітей завжди здоровими і щасливими. Адже діти ваші – мої учні –

Є кмітливі й дуже мудрі,

Чуйні є, і небайдужі,

Танцюристи є й музики,

Є спортсмени і базіки,

Є плаксиві й веселенькі,

Галасливі і тихенькі.

Нетерплячі та активні,

Артистичні і співучі,-

Отакі у мене учні!

Де я кращих ще знайду?

Через те я їх люблю.

 

Прощавай, Букварику,

Наш  найперший  друже,

Ми тобі, Букварику,

Всі: дякуємо дуже.

 

Пісня «Прощавай букварику»

Мужніємо,зростаємо,співаємо пісень,

Уже усі читаємо букварика щодень.

Не кличте вдаль підручники сторінками-крильми,

Сьогодні із буквариком прощаємося ми,

Прощай,прощай,прощай,прощай.

 

Приспів:

Буква-буква букварику,букварику,прощай,

Школя,школя,школярику мене не забувай.

Буква,буква,букварику,букварику прощай,

Школя,школя,школярику мене не забувай.

 

Згадайте люба вчителько,матусі,татусі,

Як бекали і мекали над буквами усі.

А як тепер читаємо,як книги бережем,

З подякою прощаємось із другом букварем.

Прощай,прощай,прощай,прощай.

 

Приспів.

Найперша в світі книжечка,найпершії слова,

Найперше слово складене це мама дорога,

Уже малі не будемо за плями вибачай,

Тебе ми не забудемо,букварику прощай.

Прощай,прощай,прощай,прощай.

Приспів.

 

Вчитель:

Дитинство веселковими мостами, 
Як в казці, швидко – швидко пролетить, 
А потім юність росами – стежками … 
Всі роки в школі – найсвітліша мить! 
Тому у дружбі, радості зростайте, 
Хай сонце щастя світить вам щораз. 
І перше свято це запам’ятайте. 
Нехай щастить вам в добрий час.

Хай  в  житті  вам  радість  буде ,

Процвітайте , як  той  цвіт ,

Дай  же , Боже , щирим  людям

Багато  друзів  і  щасливих літ .

Дуже  весело  було  нам  на  святі  Букваря ,

Та  скінчилося  вже  свято  і  до  класу  вам  пора !

 

(Презентації «Наш перший рік у школі»)

 

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку