Чотири роки поспіль юні актори шкільного театру "Територія талантів" дарують своїм прихильникам прем'єри. В їхньому репертуарі - вистави «Маленький принц», «Червона шапочка». Нещодавно наш театр підготував інтерактивну виставу за мотивами п'єси норвезького драматурга Генріка Ібсена «Ляльковий будинок». А ще учасники театру - неодноразові учасники та призери районних та обласних конкурсів читців. Особливою прихильністю глядачів користуються традиційні гумористичні шоу-програми «Шкільний квартал» та «Весняний квартал». Вони щороку оновлюються. Сценарії - це результат спільної творчості режисера та юних акторів. Одну із таких робіт пропоную колегам.
Сценарій до останнього дзвоника для театру «Територія талантів» у стилі «Вечірнього кварталу»
Сфера використання: шкільні вечори, капусники, свято останнього дзвоника.
(фонограма «Вечірній квартал» - танцювальна заставка)
-В ефірі Шкільний квартал, присвячений святу останнього дзвоника і ми, його ведучі - Володимир Зеленський, Катя Осадча і театр «Територія талантів».
- Ось як зустрічають останній дзвоник учні нашої школи.
(фонограма «Алілуя»)
-А тим часом в учительській…
-Позаду 2017-2018 навчальний рік.
- Тож, пригадаємо, як це все було.
-Уявіть: урок ОБЖ . Клас, де лише одна дівчинка.
-Доброго дня, діти. Сьогодні ми будемо проходити штучне дихання…(хлопці регочуть, вказуючи на дівчинку) Так, Кирилюку погано, Хутченко робить йому штучне дихання.
Дівчина підводиться і кричить:
-Так! Так! Давай, давай! Щоб усі дивилися і ніхто не відвертався!!!
- Кожен учень хоч раз мріяв побувати на місці вчителя.
-Увага! Мрії збуваються!
(дзвоник на урок)
-Тихо! Заспокоїлися! Розпочинаємо урок. Сподіваюся домашнє завдання сьогодні всі виконали. Бо минулого разу навіть достатній рівень ніхто пройти не зміг. А ви, інформатик наш дорогенький? Чому я ваше обличчя вперше за місяць бачу? Чого на мої уроки не ходите? Відповідайте.
-Я зареєструвався у Контакті,
-Ну…
- змінив аватарку…
-Ну…
-Закачав кілька додатків з айфону…………
- Скільки лайків?
- Два…
-От і вам два!
(мобільний дзвоник)
-Мама телефонує… А- льо…
(демонструє новий телефон під фонову мелодію; виходить хлопець, пишається,крокує, високо піднімаючи ноги)
-Що? Нові кросівки?
-Еа..
-Нові джинси?
-Неа…
- Нова футболка?
- Новий танець.
(фонограма-«Самый умный»)
Канделакі (у дуже швидкому темпі; інша учениця виконує жартівливий сурдоперклад):
-Я вітаю в цій студії найрозумніших дітей – переможців олімпіад із навчально-виховного комплексу: Гайсинської середньої загальноосвітньої школи-інтернату перших- третіх ступенів – гімназії. Вони приїхали із мальовничого подільського краю, де несе свої свіжі води глибока ріка Сіб та розкинулися чащі Белендійського лісу. Це не звичайні діти, а гімназисти навчально-виховного комплексу: Гайсинської середньої загальноосвітньої школи-інтернату перших- третіх ступенів – гімназії – справжньої кузні талантів. Тут вони вивчають синуси і косинуси, діаметри і трикутники, квадрати і овали, дієслова і іменники, романи і новели. Всьому цьому їх навчають найкращі педагоги гімназисти навчально-виховного комплексу: Гайсинської середньої загальноосвітньої школи-інтернату перших - третіх ступенів – гімназії.
(Тіна обурена зухвалістю сурдоперекладача, а потім «втрачає свідомість»)
-Знаєш, шкільні роки- це не лише уроки та перерви, це і шкільні вечори та перше кохання.
-А я чув, що і у дівчат, і у хлопців є свій внутрішній голос. І інколи він заважає жити.
Виходять Він і його внутрішній голос.
Він:-Вже 2 години, а вона не прийшла. Вже шкільний вечір закінчиться. Пішли додому.
Внутрішній голос:-Слухай, зачекай. Лише 2 години минуло.
Він: - Кажу ж: 2 години. Говорю: не прийде.
Внутрішній голос - Ти ж знаєш, як дівчата довго збираються.
Виходять Вона і її внутрішній голос:
Внутрішній голос - Ну що? Вийшли на 10 хвилин раніше? Встигли на маршрутку? (мелодія із кінофільму «Титанік» – фон)
Вона:
-Я ж майже не запізнилася…
Він:- Та нічого страшного…Ось, тримай… ці квіти – тобі.
Його внутрішній голос - Все! Квіти є! Цілуйтеся!
Він: -А, можливо, ми по парку прогуляємося?
Його нутрішній голос - Який парк? Я тобі говорю – квіти є. Цілуй її.
Її внутрішній голос :- М-м… Квіти. Оригінально!
Його внутрішній голос: - Там комусь щось не подобається? Ми, до, речі, 200 гривнів на ці квіти витратили!
Її внутрішній голос - Що? Хто там щось казав?
Його внутрішній голос: - Ти взагалі знаєш, як складно витрачати гроші, якщо їх дає тобі мама?!
Її внутрішній голос - Знаю! Іди працюй! Так! Копита опустила-руку забрала!
Його внутрішній голос: - Чуєш, руку взяв!
Вона:- Тікаємо від них, будь ласка!
Він: - Побігли!
Його внутрішній голос: - Чуєш, і що будемо робити?
(виходить 2 дівчини)
Його внутрішній голос: - Чорненька – моя!
Її внутрішній голос: - Ага!
- Останнім часом в гайсинському нічному клубі можна зустріти і старшокласників.
- Ось один із таких випадків.
(мелодія «В нічному клубі» - гучно)
Діючі особи: дочка, мама, тато, бабуся (танцюють)
- Мама?
- Доча? А ти що тут робиш? Ти ж казала, що будеш у подруги! А що тато скаже?
- А що тато скаже, коли дізнається, що ти тут? Тато?
- Валєра?
- Онучка?
- І от воно довгоочікуване свято останнього дзвоника.
- Слово надається члену батьківського комітету Ганні Леонардівні. Просимо, Ганно Леонардівно, просимо!
(фанфари)
- Ой,шо такоє.. Не знаю… куди говорити? Раз, два, три… Альо…Ой, Тетянко моя, бідненька (плаче)… Моя доця.. О-хо-хо… Отже, шановні директор і завучі, шановний класний керівник (поклон), щастя вам, успіхів.. Ой-йо-йой…..
- Подякуємо Ганні Леонардівні. А у нас для вас сюрприз. Зараз на цій сцені буде виступати ваша донечка
(Донька із однокласником починають танцювати, до неї підбігає мати)
Наша школа завжди славилася найкращою в Україні командою юних інспекторів руху.
-А ти чула про їхнє ноу-хау?
- Яке?
- Обладнати перехрестя біля школи розумними гаджетами?
- Як це?
(фонограма «Если хочешь идти –иди…»)
- Ну ось якось так…
-А якщо серйозно, то трішечки сумно розставатися із друзями, учителями, навіть – якщо це всього лише на три місяці.
- А найсумніше сьогодні випускникам, які завжди подумки повертатимуться до шкільного порогу і казатимуть: «Я сумую за тобою, рідно школо»! (Фінал-пісня)
Фінальна пісня (С. Трофімов «Я скучаю по тебе»)
Здавалось, нащо сумувать – три місяці розлуки.
А сумно на душі – хоч вовком вий.
І зошитів старих гора. Й все не доходять руки
На дошці витерти малюнок свій.
І кличе друг після дзвінка на шашлики на дачу,
А я не їду, бо миліш мій сплін.
У звичній мізансцені днів все вигляда інакше,
Як зрозумієш, що тепер один.
Я сумую за тобой, як апостол по святих муках.
Я сумую за тобой. Ось такая штука.
Здавалося б , чом сумувать. Вважають, що корисно
Від школи хоча б трішки відпочить.
І я все намагаюсь жить по логіці залізній.
Та в логіку любов ніяк не умістить.
І затишний наш рідний клас, і тихі коридори,
Що будуть сумувать тепер без нас.
І не почути влітку сміх і нашії розмови,
Бо розбіжиться мій любимий клас.
Я сумую за тобой,
Як пустеля по снігах білих.
Я сумую за тобой -ось що зрозуміло.
Я сумую за тобой.
Я сумую за тобой.
1