Командна гра "Подорож країною Здоров я"

Про матеріал

Мета гри - пропаганда здорового способу життя у молодіжному середовищі; перевірка знань учнів з основ здорового способу життя. Гру можна проводить як у класі так і під час загальношкільного міроприємства. Один із варіантів - проведення гри на місцевості, для цього організаторам слід подбати про підготовку маршрутних листів (відповідно до станцій зазначених у сценаріїї).

Перегляд файлу

Сценарій гри

«Подорож країною здоров’я»

 

 

  1. Станція «Лугова» -

(Гравці отримують комплекти карток: на одних – назва рослини, на інших – хвороба яка лікується тією чи іншою рослиною).

 

Завдання: поєднати рослину з її лікарськими властивостями.

 

Картки:

 

Ромашка               ангіна

Малина                 висока температура

Мати й мачуха     кашель

Кропива                радикуліт

Чистотіл               захворювання шкіри

Чорниця               хвороби очей

Валеріана             нервові розлади

Часник                 інфекційні захворювання

Каланхое             нежить.

 

  1. Станція «Правильне харчування»

 

Завдання : правильно відповісти на запитання:

 

  • скільки разів на день людині потрібно харчуватися (4рази)
  • за скільки годин до сну не рекомендується їсти (за 2 години)
  • назвіть основні види вітамінів, що входять до продуктів харчування (А, В, С, Д)
  • доповніть речення : «Сніданок з’їж сам, обідом поділися з другом, а вечерю… (віддай ворогові)
  • чим корисні для організму молочні продукти? (кальцій і фосфор що є в ньому формують та укріпляють кістяк людини в тому числі і зуби)
  • Яку шкоду завдають організмові солодощі? (руйнують емаль зубів, псують апетит, від вуглеводів люди набирають зайву вагу)
  • Чому безпосередньо до та після вживання їжі не рекомендують вживати воду (вода розбавляє шлунковий сік, що перешкоджає правильному травленню їжі..
  • На які основні групи можна розділити всі продукти харчування? (молочні продукти, овочі, фрукти, м'ясо риба, хліб і крупи)

 

  1. Станція «Швидка медична допомога»

Назвати лікарські препарати із аптечки і вказати де вони використовуються.

 

Йод – дезинфекція шкіри

Зеленка – дезинфекція слизової поверхні

Анальгін – обезболюючі ліки

Аспірин – від температури

Нашатирний спирт (аміак) – при втраті свідомості

Активоване вугілля – при отруєнні, біль в шлунку

Цитрамон –біль голови

Валідол – біль в серці.

 

Червоним маркером на палець наноситься рана, команда повинна знезаразити рану та забинтувати палець.

 

  1. Станція «Інформаційна»

 

Дати відповідь на запитання:

 

  • скільки годин в день треба спати для повноцінного відпочинку дітям шкільного віку? (9 годин, а з 11 років достатньо – 8)
  • скільки раз на день необхідно чистити зуби? (не менше 2 раз, а після кожного прийому їжі – полоскати в роті)
  • які шкідливі звички псують здоров’я людини (алкоголізм, куріння, наркоманія, токсикоманія)
  • Скільки часу кожного дня треба проводити на свіжому повітрі? (не менше 2 годин)
  • Чому треба провітрювати спальну кімнату перед сном? (свіже повітря допоможе швидше заснути, сон буде міцним)
  • Чи можна користуватися чужою зубною щіткою?
  • Коли треба мити руки (після забруднення, після туалету, перед їжею, повернувшись з прогулянки)
  • Скільки часу можна проводити за комп’ютером учневі 6 – 8 класу? (25 – 30 хвилин).

 

  1. Станція «Спортивна»

Спортивний рекорд (віджимання від підлоги, качання пресу – командний результат)

 

 

 

На кожній станції команди отримують бали. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 липня 2018
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку